Олеся Яхно Політичний експерт

Кто сдает Донбасс, или Пас политиков-блокадников Кремлю

19 березня 2017, 22:27

Очень часто мне на улице задают вопрос: "Кто сдал Крым?". А ведь впору теперь спрашивать: "Кто сдаёт Донбасс?".

Отжатые боевиками (Россией) украинские предприятия в ОРДЛО, возможная потеря в том числе госпредприятий (имею ввиду часть "Укрзалізниці"), бюджетные недопоступления и как результат перенос рассмотрения вопроса по траншу МВФ – это все результат инициативы политиков-блокадников. Кремль и самопровозглашенцы только мечтали о таком, по сути, это пас России. И это далеко не все негативы для Украины (имею ввиду возможное ослабление международных позиций).

Объявить блокаду самопровозглашенцам по своей инициативе было как-то не с руки – как потом объяснять отжим и т.д.? А так все просто замечательно складывается для Кремля, сразу возникает аргументация: "Посмотрите, это ж Украина блокирует, а мы "спасаем" население" и т.д.

Упреждая сразу же вопрос о том, почему на уровне СНБО была в итоге поддержана блокада, скажу, что блокадники фактически уже позволили России начать процедуру перехода украинских предприятий под юрисдикцию РФ, найти способ объяснения для признания "паспортов" "ЛДНР", ну а мы потеряли часть проукраинских граждан (как на оккупированной территории, так и на контролируемой Украиной части Донбасса). И, более того, действия политиков-блокадников постепенно стали перенаправляться на создание хаоса уже не в зоне АТО – имею ввиду процессы в ОГА в западных областях.

То, что блокада имеет негативные последствия исключительно для Украины – факт. В войне, тем более гибридной, можно победить, только имея сильные позиции как на фронте, так и в тылу. Вследствие же блокады, был ослаблен исключительно наш тыл.

Но вот у меня все-таки остался вопрос: инициаторы блокады исходили исключительно из внутриполитических целей (досрочные выборы) и внутриэкономических целей (ослабление олигарха Ахметова другими олигархами, что вполне может быть востребовано частью общества, но тогда инициаторам надо так и говорить), выдавая это якобы за борьбу c агрессией РФ и не понимая до конца негативных последствий для Украины? Тогда можем констатировать, что привычный для России способ поведения "сила есть – ума не надо" – не лучший образец для подражания.

Или это осознанное действие того, кто финансировал политиков-блокадников (скажем, того, кто хочет смягчить негативное отношение к себе в России), в интересах Кремля? Тогда этот кто-то прекрасно осознает, что отрезание Донбасса (а блокада стала частью этого процесса) – это то же самое, что сдать в аренду Крым на 50-100 лет. То есть, потерять навсегда.

Коментарі — 263
Anatol Zubenko _ 20.03.2017 12:03
IP: 94.153.158.---
Сергей Папков:
Донбас здає той, хто навіть не розробляє воєнних операцій зі звільнення окупованих територій, а також ті політологи-експерти, в лексіконі яких відсутня навіть будь-яка згадка про можливість силового вирішення проблеми.
Дипломатичний шлях може спрацьовати лише тоді, коли ворог розуміє, що в нього є тільки така альтернатива: або піти по-доброму з найменшими втратами, або теж піти але з кількома десятками тисяч вбитих, загибель яких невідомо за що треба буде пояснювати російському суспільству.
І Крим здав той, хто заборонив нашим військовим стріляти, чого в тій ситуації вимагав принаймні Статут караульної служби.
А щодо того збільшить чи зменшить блокада проукраїнські настрої на Донбасі, то насильно мил не будеш: всі у кого ментальність "російського світу" можуть спокійно емігрувати до РФ, де багато вільної території для проживання.
Да, но только Устав нельзя запретить исполнять никаким приказом!
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 12:03
IP: 130.211.68.---
Федор Микула:
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
Федор Микула:
А как она его оккупировала без единого выстрела, когда там находилась 20-тысячная группировка элитных украинских войск? Это называется по-другому!
Тому що Обама заборонив Пастору стріляти, бо обісрався од страху перед великою війною, а укробаптистові тільки цього і треба було:)
Думати треба, кого обираєш до Влади!
Обама Обамой, а почему военные не действовали согласно У
Колись французи і Париж віддали Гітлеру без єдиного пострілу...Але зберегли його від бомбардувань і знищення...Можна програти битву, але в кінці виграти війну
Але назавжди втратили ЧЕСТЬ, і перетворилися в Націю Колаборантів, про що їм до смерти де Голль нагадував:)
Anatol Zubenko _ 20.03.2017 11:59
IP: 94.153.158.---
Федор Микула:
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
Федор Микула:
А как она его оккупировала без единого выстрела, когда там находилась 20-тысячная группировка элитных украинских войск? Это называется по-другому!
Тому що Обама заборонив Пастору стріляти, бо обісрався од страху перед великою війною, а укробаптистові тільки цього і треба було:)
Думати треба, кого обираєш до Влади!
Обама Обамой, а почему военные не действовали согласно У
Колись французи і Париж віддали Гітлеру без єдиного пострілу...Але зберегли його від бомбардувань і знищення...Можна програти битву, але в кінці виграти війну
Да, но тогда и нам надо было сдать Украину,как в свое время, сделали жабоеды, сформировать оккупационное правительство, и ждать, может и за нас кто-то выиграет войну...
Сергей Папков _ 20.03.2017 11:58
IP: 93.73.27.---
Донбас здає той, хто навіть не розробляє воєнних операцій зі звільнення окупованих територій, а також ті політологи-експерти, в лексіконі яких відсутня навіть будь-яка згадка про можливість силового вирішення проблеми.
Дипломатичний шлях може спрацьовати лише тоді, коли ворог розуміє, що в нього є тільки така альтернатива: або піти по-доброму з найменшими втратами, або теж піти але з кількома десятками тисяч вбитих, загибель яких невідомо за що треба буде пояснювати російському суспільству.
І Крим здав той, хто заборонив нашим військовим стріляти, чого в тій ситуації вимагав принаймні Статут караульної служби.
А щодо того збільшить чи зменшить блокада проукраїнські настрої на Донбасі, то насильно мил не будеш: всі у кого ментальність "російського світу" можуть спокійно емігрувати до РФ, де багато вільної території для проживання.
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 11:58
IP: 35.187.35.---
:
Зараз в ОРЛДО запустили мульку, що вугілля з ОРЛДО постачається в Крим. В Криму воно не треба. Це повідомлення виключно для того, щоб пояснити куди дівається вугілля з ОРЛДО. А іде це вугілля в першу чергу в Росію, а потім в тому числі на експорт з Росії.
А своє, куди експортують?:)
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 11:48
IP: 104.199.59.---
Andrey Kononenko:
Олеся, а почему же Порох молчал про важность торговли с ОРДЛО до того, как ситуация стала критической? Почему же он не выступил с обращением к народу? Получается, что это он привёл к блокаде.
Хто б йому повірив про важность торгівлі з ворогом?
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 11:46
IP: 104.199.6.---
Oleg Chemerchenko:
Сущность предельно проста – не надо никого ничего заставлять делать. хочет Крым в РФ – да ну и ладно. Хочет Донбасс в РФ – ну и нет вопросов. Идите. Вот если захотите вернуться – вот тогда – к вам вопросы... И так же – к Ставрополью, Краснодару...
Не так!
Хочуть кримчанє до кацапів- ну і ладна, хочуть данбасавци – ну і ладна, і безвазвратна, а територіальна цілісність Держави гарантується міжнародним ПРАВОМ, а нє РАЗБОЄМ:)
Федор Микула _ 20.03.2017 11:46
IP: 46.133.47.---
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
Федор Микула:
А как она его оккупировала без единого выстрела, когда там находилась 20-тысячная группировка элитных украинских войск? Это называется по-другому!
Тому що Обама заборонив Пастору стріляти, бо обісрався од страху перед великою війною, а укробаптистові тільки цього і треба було:)
Думати треба, кого обираєш до Влади!
Обама Обамой, а почему военные не действовали согласно У
Колись французи і Париж віддали Гітлеру без єдиного пострілу...Але зберегли його від бомбардувань і знищення...Можна програти битву, але в кінці виграти війну
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 11:38
IP: 35.187.26.---
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
Anatol Zubenko:
Федор Микула:
А как она его оккупировала без единого выстрела, когда там находилась 20-тысячная группировка элитных украинских войск? Это называется по-другому!
Тому що Обама заборонив Пастору стріляти, бо обісрався од страху перед великою війною, а укробаптистові тільки цього і треба було:)
Думати треба, кого обираєш до Влади!
Обама Обамой, а почему военные не действовали согласно У
Наказ їм прийшов такий з Києва.
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 11:36
IP: 104.155.92.---
Анатолій Осипенко:
думати потрібно головою, а не емоціями чи баблом. Перед тим, як когось, чи щось звинувачувати потрібно знати причини, а вони зверху в прямому і переносному змісті. Наші депутати, "Керівники держави" 25 років деребанили всю Україну і свій народ, продали все і армію, і зброю, заводи, виробництва, флот і землю і людей своїх загнали у рабство в росію чи євросоюз. Де патріотизм, де мораль, де нація – все продали, а зараз і душу продають, плюють в неї.Хлопці гинуть, а вони плюють...
Отже, до Влади мають прийти знову ХЛОПЦІ!
Федор Микула _ 20.03.2017 11:35
IP: 46.133.236.---
Яхно на блозі висвітлила свою ОСОБИСТУ позицію...Але це не є ІСТИНОЮ в ОСТАННІЙ ІНСТАНЦІІ...Тому багато тут не згідні з нею.
Anatol Zubenko _ 20.03.2017 11:32
IP: 94.153.158.---
Yaroslav Yurkiv:
Anatol Zubenko:
Федор Микула:
А как она его оккупировала без единого выстрела, когда там находилась 20-тысячная группировка элитных украинских войск? Это называется по-другому!
Тому що Обама заборонив Пастору стріляти, бо обісрався од страху перед великою війною, а укробаптистові тільки цього і треба було:)
Думати треба, кого обираєш до Влади!
Обама Обамой, а почему военные не действовали согласно У
Robert Bruce _ 20.03.2017 11:27
IP: 104.155.92.---
Ось вже є інфа: підприємства сєпарів заплатили 5 мільярдів гривень податків. Питання: кому вони заплатили решту з 32 мільярдів?
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 11:24
IP: 104.155.92.---
Anatol Zubenko:
Федор Микула:
А как она его оккупировала без единого выстрела, когда там находилась 20-тысячная группировка элитных украинских войск? Это называется по-другому!
Тому що Обама заборонив Пастору стріляти, бо обісрався од страху перед великою війною, а укробаптистові тільки цього і треба було:)
Думати треба, кого обираєш до Влади!
Федор Микула _ 20.03.2017 11:18
IP: 46.133.98.---
Алексей Дворецков:
Я згоден з Олесею, блокада торгівлі на руку ворогу. А так як блокаду підтримав Порошенко, то його за це слід посадити в тюрму?
Якщо на руку ворогу, то чому ворог виступає проти блокади?
Федор Микула _ 20.03.2017 11:15
IP: 46.133.161.---
Василь Українець:
Ганьба! Олеся Яхно експерт із усіх питань? Не багато на себе берете? Розберіться в яких галузях Ви можете коментувати, а в яких краще промовчіть!
Нема такоі професіі...Дехто себе записує в професійні експерти.
По суті кожна людина вважає себе політичним експертом...Особливо це можна переконатись в громадському транспорті...
Алексей Дворецков _ 20.03.2017 11:10
IP: 104.155.92.---
Я згоден з Олесею, блокада торгівлі на руку ворогу. А так як блокаду підтримав Порошенко, то його за це слід посадити в тюрму?! Чи просто Імпічмент?
Алексей Дворецков _ 20.03.2017 11:09
IP: 35.187.26.---
Згоден...порох хйло
Анатолій Осипенко _ 20.03.2017 11:05
IP: 46.200.114.---
думати потрібно головою, а не емоціями чи баблом. Перед тим, як когось, чи щось звинувачувати потрібно знати причини, а вони зверху в прямому і переносному змісті. Наші депутати, "Керівники держави" 25 років деребанили всю Україну і свій народ, продали все і армію, і зброю, заводи, виробництва, флот і землю і людей своїх загнали у рабство в росію чи євросоюз. Де патріотизм, де мораль, де нація – все продали, а зараз і душу продають, плюють в неї.Хлопці гинуть, а вони плюють...
Федор Микула _ 20.03.2017 10:57
IP: 46.118.141.---
Anatol Zubenko:
Федор Микула:
Росія провокувала і чекала, поки в Криму появляться перші жертви...Щоб потім звинуватити Украіну, що влна розв'язала війну в Криму...Як колись звинуватили Грузію, що вона перша почала стріляти і почала війну в Абхазіі і Осетіі
Ну, а результат? Так что нечего теперь скиглиты! Зачем нам вообще армия, да и флот. если мы боимся что россия обвинит нас в том, что Украина начала стрелять? Зачем мы платим налоги и содержим армию,которую бабы могут разогнать рогачами? Вот,если бы у нас не было армии, то рассея и не обвинила бы...
Претензіі своі направляйте Януковичу, чому тоді в Укрпіни не було Арміі, щоб відбити в Росіі Крим...А чому заоаз не можуть відбити також Донбас?...
Anatol Zubenko _ 20.03.2017 10:51
IP: 94.153.158.---
Федор Микула:
Росія провокувала і чекала, поки в Криму появляться перші жертви...Щоб потім звинуватити Украіну, що влна розв'язала війну в Криму...Як колись звинуватили Грузію, що вона перша почала стріляти і почала війну в Абхазіі і Осетіі
Ну, а результат? Так что нечего теперь скиглиты! Зачем нам вообще армия, да и флот. если мы боимся что россия обвинит нас в том, что Украина начала стрелять? Зачем мы платим налоги и содержим армию,которую бабы могут разогнать рогачами? Вот,если бы у нас не было армии, то рассея и не обвинила бы...
Василь Українець _ 20.03.2017 10:36
IP: 146.148.121.---
Ганьба! Олеся Яхно експерт із усіх питань? Не багато на себе берете? Розберіться в яких галузях Ви можете коментувати, а в яких краще промовчіть!
Федор Микула _ 20.03.2017 10:35
IP: 46.133.57.---
Зараз сам народ бачить, що не так робиться...І без висновків замовних політичних експертів
Volodymyr Tonkoshkur _ 20.03.2017 10:31
IP: 94.244.37.---
Яхно вже давно переплюнула і бондаренко і богословську.Як з такою курвою спілкуються другі політологи- ви що всі одинакові?
Федор Микула _ 20.03.2017 10:13
IP: 46.133.54.---
Oleksandr Kelym:
Яхно – це вправний "підспівувач" Порошенку со товаріщі! Та й зрозуміло – робота просто така... Та звинвачувати блокадників у допомозі Росії – це вже занадто цинічно! Получаїться, що годувати сепарський режим – це нормально "там же наші люди", а ось відвойовувати Донбас не можна, бо блокада (облога) це і є якраз одна із форм відвойовування! Аби іще три роки тому окуповані території були ЖОРСТКО ЗАБЛОКОВАНІ – були б українські, давно здох би сепарський режим без української годівниці! І ні на кого було б валити свою бездарність у керівництві країною сучасному режиму...
Не треба дивуватись.Адже Олеся за походженням, здається, також вінницька...
Україна та Європа816 Корупція904 Мовне питання168 Aтака Путіна1062 Рада 201492
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте