Олеся Яхно Політичний експерт

Об особенностях ''крокодила'' 21 века

20 квітня 2017, 12:35

Две причины сравнить современную Россию с крокодилом, думаю, вполне понятны Западу.

1. Опыт Второй Мировой войны. Цитата Уинстона Черчилля о крокодиле относится к началу 1940-х, и совершенно понятно, кого (и какой подход по усмирению этого кого) он имел ввиду.

2. Аннексия Крыма и начало военной агрессии на Донбассе. Если в 2014 году эти события воспринимались, прежде всего, как угроза и попытка развалить Украину, то постепенно они трансформировались в понимание рисков вмешательства и дестабилизации ситуации уже не только в Украине. Имею ввиду обвинения в адрес России в кибератаках в США, "гибридную позицию" по Сирии, все более отчетливую логику российской власти внести конфликтность в отношения Украины со странами-соседями ЕС (классический пример Украина-Польша), а также внутри ЕС. Выделение Евросоюзом 800 тысяч евро на возможное противостояние российскому вмешательству в избирательные кампании в отдельных странах ЕС как раз и свидетельсвует о понимании таких угроз.

В общем, действующей российской власти надо было очень постараться, чтобы трансформировать восприятие РФ в мире как победителя над агрессором во Второй мировой войне – в его продолжателя в 21 веке. Будет большим геополитическим парадоксом, если именно российский лидер завершит партию "Сталин-Черчилль-Рузвельт", в которой у СССР и России как правопреемницы было много выигрышных геополитических позиций (постянное сленство в СБ ООН – одна из них).

Но есть еще и третья причина для сравнения – это "крокодиловы слезы". Все мы неоднократно наблюдали, как разные представители РФ "лили слезы" по поводу "женщин и детей Донбасса". Но почему-то эти же представители никогда не упоминают цитату Владимира Путина о том, что "российские военные будут стоять за спинами женщин и детей".

"Крокодиловы слезы" в этом смысле – это и элемент циничной пропаганды, и проявление комплекса, который Россия сама же себе и создала. За время, начиная с 2014 года, в публичном пространстве РФ сформировалось "коллективное страдание" относительно украинских территорий. Выглядит все так, как будто это Украина отбирает земли у России, а не наоборот. Это психологический комплекс, комплекс мышления, когда во всем – от верхов и до низов – виновата Украина, страна, по отношению к которой РФ сама же предприняла насильственные действия. Получается, что неважно, какая историческая истина. Неважно, какая международно-договорная база существует между теми или иными странами. Можно зайти на чужую территорию и "плакать", отбирая эту же территорию. Подобные "страдания" у РФ могут появиться и в отношении других стран.

Это "страдание" (оно же – война) превращается для России в нового царя и новую идеологию, вокруг и на которых строится вся политика.

Коментарі — 52
-Vesna- _ 25.04.2017 09:04
IP: 104.155.87.---
virosvit:
Шон Крюшон:
Як патетично блефує цей московитський наймит, чітко усвідомлюючий, що Рассєя "обдристалась" в очах всього світу...
Та ну.
Він цього не усвідомлює – як і любий житель Мордору.
Це ж "наші люди", як каже Путін – тобто вони усвідомлюють те, що їм показує медійна пропаганда.
І гордо носять майки 'не смішіть мої ескандери".
Приблизно так як і підопічні Ким Чен Ина.
virosvit _ 24.04.2017 23:42
IP: 89.252.61.---
Шон Крюшон:
Шон Крюшон:
... я просто знаю росіян...І вмирають зазвичай, здавивші ворожу горлянку. Столицю власну вже палили, аби не підкоритися, буде потрібно – спалять і весь світ. І ніхто їх вже не переробить – так вже їхня доля склалася. А хто цього досі не зрозумів – тим гірше для нього.
Як патетично блефує цей московитський наймит, чітко усвідомлюючий, що Рассєя "обдристалась" в очах всього світу, що вона загнана в глухий кут санкціями цивілізованого світу, єдиний співчуваючий – КНДР. Московія розуміє, що гроші резерву тануть стрімголов, що в неї обмаль часу, який своєю удавкою немилосердно спрямовує "недоімперію" до логічного і справедливого кінця. Так що шановне світове співтовариство, справу, яку розпочав Рейган, треба довести до кінця.
-Vesna- _ 24.04.2017 22:03
IP: 35.189.192.---
Шон Крюшон:
-Vesna- **** Ні, Весночка, я просто знаю росіян. Не підуть вони ані до кого в холуї, не стануть нічиїм Табакі.
І вмирають зазвичай, здавивші ворожу горлянку. Столицю власну вже палили, аби не підкоритися, буде потрібно – спалять і весь світ. І ніхто їх вже не переробить – так вже їхня доля склалася. А хто цього досі не зрозумів – тим гірше для нього.
Не вигайдуйте казна що.
Сергій Олексійович Бут _ 24.04.2017 22:03
IP: 176.112.1.---
Шон Крюшон:
..., я просто знаю росіян. Не підуть вони ані до кого в холуї, не стануть нічиїм...
... якби ти дійсно знав той етнос, який ти позначєш словом "росіяни" ти б таких відвертих дурниць не писав...
"Русские" завжди були холуями у своїх "господ" – і при царях, і при комуністах-більшовиках, і зараз, при Путіні... Ти просто або не розумієш цього, або "робиш гарну міну..."...
Цитата на самкінець: "Если я усну и проснусь через сто лет и меня спросят, что сейчас происходит в России, я отвечу: пьют и воруют" Салтыков-Щедрин...
Сергій Олексійович Бут _ 24.04.2017 21:45
IP: 176.112.1.---
Шон Крюшон:
...в вигляді хмарочки радіоактивного пороху ще десятиріччями літати над мертвою Землею,
... так хочеться пану ЖАЗІ – КРЮШОНУ у відповідь щось оригінальне втнути, а виникають одні лише несусвітні дурниціі...
-Vesna- _ 24.04.2017 07:54
IP: 35.189.192.---
Шон Крюшон:
Сергій Олексійович Бут:
На жаль, Бутику – не порадує. Бо якщо справи дійдуть до жахливого фіналу, лисий дядечко відкриє чорну валізочку, зітхне, скаже:"Прости нас, Господи, но ничего у тебя не вышло на этой планете..." і натисне червону піпочку...
... а рашистський солдат Жага аж заходиться від щастя від цього трансцедентного безумства лисого дядечки... старшого брата такого ж дутого доктора Зло (як і він сам) Ким Чен Ина...
В одну палату обох.
Сергій Олексійович Бут _ 23.04.2017 19:24
IP: 176.112.1.---
Шон Крюшон:
... она, проклятая никак Бутов не порадует...
...не хвилюйся пане ЖАГА, скоро порадує... Час російської імперії минає... якби ви її не захищали "в поте лица"...
Сергій Олексійович Бут _ 23.04.2017 19:18
IP: 176.112.1.---
Шон Крюшон:
...Погано Трампи з Меркелями росіян знають, ой, погано... Ні, війни не буде – вона росіянам не потрібна ні в якому вигляді, .
...ні, пане ЖАГА, світ досить добре знає і Росію -Московію, і росіян... Існує велика кількість праць, в яких Московія-Росія-СРСР проаналізовані вздоваж і в впоперек... І епікриз завжди один, діагноз – теж...Але, разом з тим, існує і деяка кількість суб*єктів, які ні при яких обставинах і ні при якій аргументації не погоджуються з тим, що "Земля кругла"... Ви – з цієї плеяди... А Росію – Московію від роспаду вже ніщо не врятує, які б оптимістичні панегірики ви тут не виписували...
1917 – 1991 –???...
braterstvo _ 22.04.2017 23:31
IP: 89.252.61.---
Шон Крюшон:
Шон Крюшон:
Сергій Олексійович Бут:
Шон Крюшон:
...А РОССИЯ ВСЕ СТОИТ!
... стоїть, пане ЖАГА, стоїть. Ноги трясуться, Але сильно нахилилась... І нахил збільшується...
...
А она, проклятая никак Бутов не порадует...
На цей раз порадує, бо за це цивілізаційне "недоразумение" береться по серйозному провідні країни світу. І той придурок, що намагався розвалити Європу, та "заполучити" Трампа, залишиться біля розбитого корита.
Сергій Олексійович Бут _ 22.04.2017 22:40
IP: 176.112.1.---
Шон Крюшон:
...А РОССИЯ ВСЕ СТОИТ!

... стоїть, пане ЖАГА, стоїть. Ноги трясуться, Але сильно нахилилась... І нахил збільшується...
Сергій Олексійович Бут _ 22.04.2017 22:33
IP: 176.112.1.---
lohik:
...А по- вашому, вчити украінську мову не потрібно...Бо і руском понятно?...
... мова не йшла про те, потрібно, чи не потрібно... Тут питання не має... Мова йшла про те, чи варто надто прискіпуватись, якщо написано не україською, але зрозумілою вам мовою... Наприклад, англійською, або російською... Я вважаю, що не потрібно прискіпуватись... А ви ввжаєте, що треба глузувати... От у цьому ми й розходимось...
lohik _ 22.04.2017 09:43
IP: 46.118.141.---
:
lohik:
- Георгиевские ленточки висели на медалях Воинов Освободителей Украины с этими ленточками украинцы брали Рейхстаг, а те кто их срывает, были на стороне фашистов Германии, помогали немцам убивать украинцев,сгоняли украинцев на работы в Германию, были их подручными в немецких конц. лагерях и убили 100 тысяч женщин и детей на Волыни.
А тьі что, там бьіл на Вольіни и считал?...А почему не посчитал, сколько бьіло убито украинцев польской Армией Крайовой?...
lohik _ 21.04.2017 22:13
IP: 46.118.141.---
:
lohik:
braterstvo:
bayda2013:
- А ты хохол пойдёшь на празднование 9 Мая День Победы или будешь с ветеранов георгиевские ленточки срывать!?
Под колорадскими ленточками и российским "триколором" в составе немецкого Вермахта против Советской Армии вооевала РОА (Российская Освободительная Армия Власова) и многочисленньіе казачьи российские военньіе формирования...Немецкие фашистьі и кремлевские рашистьі – близнецьі-братья...
lohik _ 21.04.2017 18:14
IP: 46.118.141.---
Сергій Олексійович Бут:
lohik:
...Олесю, яка родом з Вінниці, треба ігнорувати...Тому що вона ігнорує украінську мову і розміщує на блозі статті виключно на російській...
... звичайно... Краще б українською... Але ж вона пише не польскою, і не англійською... А зрозумілою нам мовою... І пише, як на на мене, дуже актуальні статті... Тому... в даному випадку, не варто придиратись... Та ще й ігнорувати...
Ао- вашому, вчити украінську мову не потрібно...Бо і руском понятно?...
bayda2013 _ 21.04.2017 17:49
IP: 35.187.25.---
ПС:
Весь світ і Украіна відзначає перемогу над фашизмом 8 травня,
прийде час і будемо святкувати й перемогу над рашизмом-"крокодилом".
braterstvo _ 21.04.2017 17:48
IP: 89.252.61.---
:
:
Приглашаем на акцию всех граждан, имеющих честь и помнящих о Великом Подвиге Героев – Освободителей мира от фашизма", – заявила Бережная.
Я краще б святкував обєднану погибель німецького націонал-социалізму, та радянського соціалізму. За це не гріх випити. Зосталось ще поховати російську імперію, і буде повне щастя у всього світового співтовариства.
bayda2013 _ 21.04.2017 17:39
IP: 35.189.192.---
Коли вже, нарешті, забанять цього рашистського агітатора "шествія" з портретами "родствєнніка"
сталіна?!
braterstvo _ 21.04.2017 17:27
IP: 89.252.61.---
Сергій Олексійович Бут:
Сергій Олексійович Бут:
... тут швендяє одна анонімна особа відомої породи... Поки її не забанили модератори, я вважаю найкрще було б просто не звертати ніякої уваги на її спроби завязати якусь дискусію...
Погоджуюсь, тому щоб не смерділо, краще його не чіпати.
Сергій Олексійович Бут _ 21.04.2017 17:03
IP: 176.112.1.---
... тут швендяє одна анонімна особа відомої породи... Поки її не забанили модератори, я вважаю найкрще було б просто не звертати ніякої уваги на її спроби завязати якусь дискусію...
Сергій Олексійович Бут _ 21.04.2017 16:55
IP: 176.112.1.---
lohik:
...Олесю, яка родом з Вінниці, треба ігнорувати...Тому що вона ігнорує украінську мову і розміщує на блозі статті виключно на російській...
... звичайно... Краще б українською... Але ж вона пише не польскою, і не англійською... А зрозумілою нам мовою... І пише, як на на мене, дуже актуальні статті... Тому... в даному випадку, не варто придиратись... Та ще й ігнорувати...
Сергій Олексійович Бут _ 21.04.2017 16:49
IP: 176.112.1.---
lohik:
...Юрий Шилов – археолог із руского міра...Шукає роскопки москалів на територіі Киівськоі Русі...Страшно ненавидить галичан як носіів украінськоі мови і культури...
...де це ви вичитали, що він "ненавидить галичан як носіів украінськоі мови і культури...".??... Можне це вам здалося... Я читав Ю.Ш. і книги, і статті в Інтернеті – але таких фактів не зустрічав...
Logic2009 _ 21.04.2017 14:45
IP: 91.196.177.---
Ua Gall:
Logic2009:
Таки так,но у него имеются два запасные ника-это Петро Пригода и Николай Чаварга-хаМелион.
Можливо.
У першого ІР – теж Харків, у другого – Київ (не аналізував, але мобільні оператори,
здається, дають ІР центру).
Не звертав увагу, але, здається, у згаданих Вами лексикон відрізняється
від лінії JUT, ШИЛО, ...ФАЗА.
lohik _ 21.04.2017 12:18
IP: 46.133.236.---
Олесю, яка родом з Вінниці, треба ігнорувати...Тому що вона ігнорує украінську мову і розміщує на блозі статті виключно на російській...
lohik _ 21.04.2017 12:11
IP: 46.133.236.---
braterstvo:
Шановні дописувачі, читачі, патологічний україно-ненависник Юрій Жага, він же ж Юрій Шило, реінкарнувався під ніком – Иван Фаза. Не давайте йому дихнути.
Юрий Шилов – археолог із руского міра...Шукає роскопки москалів на територіі Киівськоі Русі...Страшно ненавидить галичан як носіів украінськоі мови і культури...
Ua Gall _ 21.04.2017 10:02
IP: 178.212.98.---
Logic2009:
braterstvo:
Иван Фаза:
Иван Фаза:
braterstvo:
Иван Фаза:
Не Вам задрипаному путінському лизоблюдові, вчити нас ураїнців, хто для нас є вчителями, поводирями.
... ДА мы, настоящие украинцы с ними и ср...ть на одном гектаре не сядем!! Кто же учит диванных клопов – ненасытных и вонючих кровососов... ДИХЛОФОС, ТОЛЬКО ДИХЛОФОС...
Ось це справжнє лице московитської культури, це їхній рівень. Ще один нонсенс від цього манкурта – "мы, настоящие украинцы", це що за фарс, який з Вас українець ЗАПРОДАНЦЮ?
І став наш юривійськфізик не фазою, а нулем.
Вчергове забанили брехливого демагога.
Таки так,но у него имеются два запасные ника-это Петро Пригода и Николай Чаварга-хаМелион.
Уряд реформ265 Корупція964 Україна та Європа842 Aтака Путіна1076 Річниця Майдану70
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter