Ігор Жданов Міністр молоді та спорту України

Досить брехати! Відповідь Ігорю Луценку

09 серпня 2017, 15:17

На початку цього допису дозвольте деякі емоції. Завжди досить енергійно реагував на брехню та неправду. Особливо, коли такі цинічні звинувачення звучали від людей, з якими ти пройшов якийсь певний відрізок свого життєвого шляху.

Так сталося із останнім блогом Ігоря Луценка на УП. Було досить прикро читати брехливі випади одного з побратимів з Майдану, з яким ми разом відстоювали свободу, європейський вибір і права громадян під час Революції Гідності. Разом провели не одну ніч та день на Майдані, потім разом допомагали фронту, збираючи гроші на безпілотник.

Хоча, напевне, цей пасквіль писав не Ігор Луценко. Скоріше за все, блог підготувала інша особа, яка має свій власний меркантильний інтерес до парашутного спорту. Вже біля десяти років цей пан зводить свої особисті рахунки з профільною федерацією, намагаючись втягнути у скандальні "розбірки" народних депутатів та кожного міністра спорту, який працював на цій посаді.

Проте необхідно перейти від емоцій до ключових фактів і правди, які повністю спростовують відверту брехню Ігоря Луценка.

ПЕРШЕ: я не підписував жодних наказів про проведення чемпіонату України з парашутного спорту, якими начебто встановлюються "побори зі спортсменів".

Це чистої води брехня і наклеп!

По-перше, наказ про проведення чемпіонату України 2017 з парашутного спорту підписував профільний заступник міністра з неолімпійських видів спорту Ярослав Войтович.





По-друге, у наказі, як ви бачите, немає жодного слова про якийсь примусовий вступ до Федерації парашутного спорту України. Також відсутні будь-які вимоги про якісь фінансові "побори" та необхідність сплати безповоротної фінансової допомоги на розвиток парашутного спорту.

Якщо народному депутату Ігорю Луценку і автору його допису відомі конкретні факти незаконних, корупційних дій при організації цих змагань – будь ласка, звертайтеся до правоохоронних органів із відповідними заявами про злочин.

Також сьогодні я підписав доручення щодо проведення службової перевірки за фактами можливих зловживань під час проведення чемпіонату України з парашутного спорту та доручив державному секретарю Міністерства Олегу Немчінову звернутися до Генеральної прокуратури України із проханням провести відповідне розслідування.



ДРУГЕ: про нібито "чемпіонат України" і злочинні громадські організації.

Система спорту в Україні – як і в усьому світі, базується на діяльності федерацій з того чи іншого виду спорту, які є громадськими організаціями. Так, розвитком парашутного спорту, безпосереднім проведенням офіційних національних чемпіонатів займається Федерація парашутного спорту України.

А, наприклад, чемпіонат України з хокею організовує та проводить Федерація хокею України, чемпіонат з баскетболу – Федерація баскетболу України, чемпіонат з легкої атлетики – ФЛАУ і т.д. Вони, у свою чергу, є членами відповідних міжнародних федерацій з видів спорту.

Профільною міжнародною спортивною федерацією визначається лише одна національна громадська організація, яка має право офіційно розвивати цей вид спорту та проводити чемпіонати на території країни. Те саме стосується і нашої держави. Лише в такому разі результати чемпіонатів України будуть визнаватися на міжнародному рівні.

Але це добровільна справа кожного, вступати до такої визнаної національної федерації і професійно займатися спортом, чи ні.

Тобто, якщо якась інша громадська організація, умовно "Федерація парашутистів Бойка", проведе "чемпіонат України" із трьох учасників за своїми вигаданими правилами, визначить "чемпіона" та "призерів", присвоїть їм якісь свої спортивні звання – це будуть фіктивні, дворові змагання. Їх результати не матимуть жодної юридичної сили.

ТРЕТЄ: я чітко та послідовно виконую рішення судів.

У дописі Ігоря Луценка прозвучала ще одна велика брехня. Мовляв, не виконую численні рішення судів по парашутному спорту. Моя принципова позиція міністра та законослухняного громадянина – усі рішення судів, які набрали законної сили, треба виконувати.

Так і роблю на своїй посаді. Наводжу конкретні докази: підписані мною особисто накази на виконання рішень Київського окружного адмінсуду по парашутному спорту, які були підписані мною ще на початку 2015 року.





Водночас, звертаю увагу, що ці справи стосуються подій багаторічної давності. Я не маю до них жодного відношення, бо працюю на посаді Міністра молоді та спорту з грудня 2014 року.



Дуже прикро, що Ігор дозволив себе використовувати іншою людиною для зведення наклепів у кращих традиціях режиму Януковича. Адже я йому неодноразово направляв копії своїх рішень про визнання постанов та ухвал судів. Він все це прекрасно знає.

Ігорю, чи за таке право оббріхувати, називати "злочинцем" будь-кого на свій розсуд без суду і слідства ми стояли на Майдані?

PS. До речі, державний секретар Міністерства молоді та спорту Олег Немчінов вже направив звернення до Генеральної прокуратури щодо розслідування викладених у блозі Ігоря Луценка звинувачень на мою адресу.



Мені боятися нічого, бо на моїй стороні найсильніший аргумент – правда. Готовий до будь-яких розслідувань та перевірок.

Коментарі — 174
Irina Haidukova _ 19.08.2017 13:50
IP: 35.195.43.---
покидьок!
Oleksiy Osiv _ 17.08.2017 20:04
IP: 93.72.227.---
От мудило цей міністр. Йобаний стид. Отут все пояснено: blogs.pravda.com.ua/authors/lutsenko/59956db7a20ad/
Николай Чаварга _ 13.08.2017 15:40
IP: 35.190.221.---
Жданов:

Досить брехати!


- Ну так і не брешіть більше.

Там було від мене питання: чи може заступник міністра підписати такий наказ без відома міністра? Якщо піписав без узгодження, то де догана йому з попередженням про звільнення?

Якщо підписав, узгодивши з вами, то хто ви тоді?
Petro Starokhatnyi _ 13.08.2017 03:23
IP: 130.180.218.---
Попри значну кількість нардепів, які свого часу були професійними спортсменами, попри наявність відповідних комітетів і підкомітетів у ВР України, в країні зв 26 років так і не розроблена система національно-патріотичного і фізичного виховання, доступна кожному, на яку (і тільки на яку!) треба витрачати бюджетні гроші, при цьому ці гроші мають виділятися ОКРЕМИМ, ЗАХИЩЕНИМ рядком Держбюджету, хай спочатку навіть для 14-15-ти видів спорту. Тому і бачимо ми "перетягування куцої ковдри" з виду на вид, "царів-самозванців", весільних генералів начолі національних федерацій та суцільну батрахоміомахію, зокрема і у рідному для мене академічному веслуванні, представники якого вже другий рік пасуть задніх на європейський і світових чемпіонатах (юнацьких, молодіжних, основних).
На жаль, Міністерство молоді і спорту вважається такою собі зеленою галявиною, куди переможці парламентських виборів випускають випасатися чергового "цапа", який далекий від спорту, але пишається міністерською посадою.
Алексей Дворецков _ 12.08.2017 14:29
IP: 35.189.249.---
за 2 роки керування нікому не потрібним міністерством спорту пика ЖиДанова стала вдвічі ширшою!
Djekson Matuschkov _ 11.08.2017 20:24
IP: 35.195.231.---
Anatol Zubenko:
Djekson Matuschkov:
Те, кто сносит памятники Ленину, не забудьте сжечь свои дома, их тоже коммунисты строили.
Коммунисты расстреляли вашего кровавого царя со всем выводком, а он у вас святой, а мумия в в крема тории, вы и там молитесь, хрен вас поймешь,вата одним словом...
– Антошка сынок, ты тоже ему молился и пел песенки – "я Ленина не видел, но я его люблю".
– так что не старайся меня на эту удочку поймать, у тебя самого рожа в пуху по самую макушку!!!
хи-хи-хи
Anatol Zubenko _ 11.08.2017 20:17
IP: 35.190.198.---
Djekson Matuschkov:
Те, кто сносит памятники Ленину, не забудьте сжечь свои дома, их тоже коммунисты строили.
Коммунисты расстреляли вашего кровавого царя со всем выводком, а он у вас святой, а мумия в в крема тории, вы и там молитесь, хрен вас поймешь,вата одним словом...
Djekson Matuschkov _ 11.08.2017 20:10
IP: 35.195.10.---
Orest Jj:
..."Кондитер с чулком на голове, шастает по соцсетям"...
"перший"!?
Orest Jj _ 11.08.2017 20:04
IP: 77.52.42.---
..."Кондитер с чулком на голове, шастает по соцсетям"...
Djekson Matuschkov _ 11.08.2017 17:32
IP: 35.189.208.---
Те, кто сносит памятники Ленину, не забудьте сжечь свои дома, их тоже коммунисты строили.
Алексей Дворецков _ 11.08.2017 17:06
IP: 104.155.40.---
для чого ти брешеш, Жданов?
Николай Чаварга _ 11.08.2017 16:43
IP: 35.195.151.---
mihaylenco:

Зайвий раз переконався, що цей діяч – негідник. Він людьми вважає лише олігархів, і при цьому щоб вони були єв/реями. Решта для нього бидло. І він цього не приховує. Для нього немає ні українського народу, ні держави. В нього лише один інтерес – бабло. Більше нічого. Крім того, червоненко – відвертий україножер.
- Лєнін в заповіті звелів відрізати йому після смерті член, і викинути. Для чого? – Троцький напевно скаже "х_й с ним", і будєт прінціпіально ашібаться.

Ви принципово помиляєтеся з черво/-ами. Наша біда в тому, що бабло для них на другому місці. Цим і пояснюється сьогоднішня їх поведінка, зокрема у розвалі всього, і навіть затягуванні війни. Якось Андрій Шкіль розказував, як Волков (давній особистий друг) на суді (по єв/рейському питанню) фальшиво свідчив проти нього. Через кілька років Шкіль таки задав йому питання:
- Міша, як ти міг так посткпити? Ти ж знав правду?
- Понимаешь, Андрєй, ев/рейство для меня – это все!
САНДРО _ 11.08.2017 15:37
IP: 82.193.99.---
mihaylenco:
Та буває
Хоч і спека. а все одно шкода, ЩО НЕ ВЖИВАЄТЕ))))
Гарна українська горілка тут не завадила б.
Vsevolod Marchenko _ 11.08.2017 14:06
IP: 46.211.94.---
Ігор Жданов _ 09.08.2017 15:36IP: 93.175.225.--
Алексей Дворецков:
Ігор, всі кажуть, що ти казнокрад похлєщє братків януковича. Підтвердь чи спростуй

Не вам це вирішувати і не розписуйтесь за всіх, шановний. Лише суд може підвердити чи спростувати, а не інтернет-тролі
============================
Для мене всі, хто каже щось про те, що правду та справедливість через правові та законні процедури можна отримати в ригалівсько-запецюреному "суді", є або невиправними політичними (і з медичної точки зору теж) ідіотами, або лизоблюдами існуючого антиукраїнського режиму Пеці Липецького та його кагалу.
Ким є Жданов згідно моєї класифікації, вирішуйте самі.
Volodymyr Tonkoshkur _ 11.08.2017 13:58
IP: 94.244.37.---
Жданов нічого виправдовуваться – всізнають що ти гнида.До тебе в спорті були побори,а тепер ще більше.
mihaylenco _ 11.08.2017 13:11
IP: 93.170.68.---
САНДРО
- і Червоненко Вам не такий, і мене вже поставили на одну з ним дошку.

Сандро! Не ставив я тебе з ним на одну дошку. Це неможливо. Ви – на різних орбітах. Для мене ти – достойна людина. Перепрошую, може не зрозуміло щось написав.
mihaylenco _ 11.08.2017 12:56
IP: 93.170.68.---
САНДРО
Мене більш зацікавили його думки про ситуацію в країні та можливий розвиток подій

Про можливий розситок подій я від нього нічого не почув. Зате чудово "просік" його рекомендації:
1. Зібрати "уважаємих людєй", і вирішити, що робити з тонучим кораблем. Чи грабувати далі, чи рятувати.
2. Поручити кучмі питання, як м'якше лягти під орду.
3. З усіх "можливих" фігур претендентів на владу, він залишив одну Тимошенко. Нічого нового. Нічогісінько! І знову пропозиція – порошенкові домовитися з Юлькою, щоб її поставити прем'єром, і аби вона зробила так, щоб усім олігархам було добре!
САНДРО _ 11.08.2017 12:52
IP: 82.193.99.---
mihaylenco:

А ще, Сандро, мені страшно, що такі люди, як ти, втратили інстинкт відчути негідника.
Пане міхайленко, це була моя остання спроба з Вами поспілкуватимя
Я Вам і те і се, про політичну обстановку. про плюралізм думок, а Ви все рівно скочуєтесь до персоналіїв
- і Червоненко Вам не такий, і мене вже поставили на одну з ним дошку.
А мені він сподобався, і багато в чому має рацію.
Прощавайте.
САНДРО _ 11.08.2017 12:47
IP: 82.193.99.---
mihaylenco:
Ну, на таку думку Ви маєте право
Мене більш зацікавили його думки про ситуацію в країні та можливий розвиток подій
mihaylenco _ 11.08.2017 12:31
IP: 93.170.68.---
САНДРО
Я вже змінив своє ставлення- Червоненко не негідник...

Орда принесла на нашу землю біди, які важко уявити. А червоненко закликає знову пустити орків до нас. Сандро, ти пишеш, що тобі стало страшно. Мені також страшно. Кожного разу, коли червоненко називає прізвища людей, яких він поважає, та з якими водить дружбу, мені доводиться їх викреслювати зі списку тих, за кого голосуватиму. Ось вчора знову агітував за Юлю. І вона в моєму власному рейтингу знову опустилася до рівня шуфрича-медведчука.

А ще, Сандро, мені страшно, що такі люди, як ти, втратили інстинкт відчути негідника.
Andrey Kononenko _ 11.08.2017 12:26
IP: 188.163.73.---
mihaylenco:
Доброго дня. Червоненка інколи дивлюся. Вчора не дивився. Як я до нього ставлюся? До того, що він каже ставлюся дуже серйозно.
Червоненко не даёт новой информации. Он даёт свои интерпретации общеизвестной информации. Следовательно, для вас по какой-то причине важны интерпретации Червоненка:)
mihaylenco _ 11.08.2017 12:26
IP: 93.170.68.---
САНДРО
Я вже змінив своє ставлення- Червоненко не негідник...

Що він вчора казав про Кучму? Його друзі – кушнарьов-ахмєтов-пінчук-фуксман-бережна. Знаєш, Сандро, з ким поведешся... Публіка, з якою він водиться, завжди займалася винятково однією справою – грабувала Україну, й ошукувала пересічних. ДлЯ мене той, хто обчистив кишені людей, зконцентрував награбоване в своїх кишенях, і вивів за кордон – негідник, і злочинець. Для червоненка – вєлікій чєлавєк. Для мене ті, хто привели війну на нашу землю – вороги. В даний момент звучить як кощунство, але чому я повинен співчувати смерті ворога? Маю на увазі бережну. Нехай вона і жінка. Нехай в неї малолітня дитина. В мене співчуття до жінок, котрі загинули, покалічені, поствали безхатьченками, та вдовами, які втратили дітей, батьків, братів, та сестер внаслідок війни, яку привела в їхні краї бережна. Мені шкода дітей, котрі поставали сиротами, поставали фізичними, та психічними каліками через війну, яку проти нас веде орда.
mihaylenco _ 11.08.2017 12:07
IP: 93.170.68.---
САНДРО
Я вже змінив своє ставлення- Червоненко не негідник

Сандро!
Зайвий раз переконався, що цей діяч – негідник. Він людьми вважає лише олігархів, і при цьому щоб вони були євреями. Решта для нього бидло. І він цього не приховує. Для нього немає ні українського народу, ні держави. В нього лише один інтерес – бабло. Більше нічого. Крім того, червоненко – відвертий україножер.
До людей, яким найвищою цінністю є бабло, я завжди ставився вкрай негативно. А до україножерів – тим більше.
mihaylenco _ 11.08.2017 11:26
IP: 93.170.68.---
САНДРО
Я вже змінив своє ставлення- Червоненко не негідник (за огляду на те, що святих поміж нас немає)

Ну. якщо Ви не дивились Итоги.

Зараз подивлюся.
САНДРО _ 11.08.2017 11:08
IP: 82.193.99.---
mihaylenco:
По теорії – згоден.
Тоді скажу так
Я вже змінив своє ставлення- Червоненко не негідник (за огляду на те, що святих поміж нас немає)

Ну. якщо Ви не дивились Итоги. то статтю на УП про стратегію Повернення точно читали.
Теж багато суб"єктивного.
Я все дивуюсь- не5вже вони думають, що для нас ЄС – це земля обетованная, невже народ проковтне це популістське входження в ЄС та дозволить себе обдурити вчергове?
Уряд реформ285 Україна та Європа879 Корупція1041 Річниця Майдану72 Рада 2014103
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter