Ганна Герман Радник президента України

Відповідь Девіду Кремеру

02 липня 2010, 14:55

Є кілька дуже суттєвих аргументів, які свідчать на користь того, що Президент Янукович не допустить згортання демократії в Україні.

Перший з них – ухвалена цього тижня концепція громадського телебачення, яку за ініціативою Президента України розробила Громадська Гуманітарна рада, яка створена Главою держави. Фактично ми зробили за кілька місяців те, чого не могли зробити всі українські влади за усі роки існування Незалежності. Вже у вересні проект закону про Громадське телебачення буде внесений у Верховну Раду і його підтримає наша коаліція. Громадське незалежне телебачення з ілюзорної ідеї стає реальністю. І це найкраща відповідь тим, хто говорить про те, що влада тисне на пресу.

До цього додам, що до роботи над процесом розширення свободи преси в Україні ми залучили авторитетного європейського експерта, який працює з Європейською Комісією та організацією "Репортери без кордонів" Жана Мартана. І ми працюємо над створенням в Україні незалежної охоронної агенції, яка буде боронити права журналістів.

Таким чином ініціативи Президента на тему розширення свободи преси дуже швидко і ефективно реалізовуються. І це позитивний процес. Ми будемо його продовжувати.



У відповідь на тривоги Девіда Кремера, якого я дуже шаную, можна з упевненістю сказати, що ми вміємо також виправляти свої помилки. І вміємо швидко реагувати на ті виклики, які стоять на шляху – бо не помиляється лише той, хто нічого не робить.

Нема такої влади, яка є непомильною. Але погана та влада, яка не вміє визнавати і виправляти свої помилки. Я говорю зараз про відомий інцидент в Українському Католицькому університеті, коли до ректора о.Бориса Гудзяка приходив офіцер СБУ. Голова Служби Безпеки Валерій Хорошковський цими днями побував у Католицькому університеті і зустрічався з ректором. Він приніс о.Борису Гудзяку вибачення і ректор прийняв їх. Між ними відбулася щира і відверта розмова. Переконана, буде вичерпано в гідний спосіб і інцидент з представником фонду Конрада Аденауера.

Варта всіляких похвал і позиція Президента Януковича в ставленні до законопроекту 2450, який обмежував свободу зібрань громадян. До речі, цей законопроект був внесений в парламент Юлією Тимошенко. І опозиція почала його критикувати лише тоді, коли втратила владу. Перебуваючи при владі, Тимошенко намагалася на законодавчому рівні обмежити свободу зібрань громадян. Віктор Янукович заявив чітко та однозначно – він не підпише закон, якщо до нього не будуть внесені поправки, які гарантуватимуть свободу зібрань громадян. І тим ще раз підтвердив – його декларації про демократичний європейський курс України підкріплені ділом.

Дозволю собі нагадати шановному пану Кремеру і про судову реформу, яку запроваджує Президент Янукович (відомо, наскільки корупційними і несправедливими є суди в Україні і Глава держави має непохитний намір це змінити), а також нагадати те, що всього за сто днів Президента порушено 560 кримінальних справ проти корупції. Але тих чиновників, які виявляють факти корупції (і в середовищі нинішньої, і в середовищі вчорашньої влади), намагаються дискредитувати і усунути з посад... І роблять це ті сили, які прагнуть перешкодити Президентові боротися з корупцією.

Словом, на ті тривоги, які висловлює Девід Кремер, ми маємо відповідь. Ми йдемо правильним шляхом. Було б нещиро говорити, що нема на цьому шляху вибоїн. Але на пострадянському просторі демократична дорога важка. Ви знаєте, які дороги в Україні, пане Кремер. Ми відновимо їх – у прямому і переносному розумінні цього слова. Ми пам'ятаємо, що і така велика демократична держава, як США, теж починала з побудови доріг, демократичних у тім числі.

powered by lun.ua
Коментарі — 283
Оria-Na _ 04.07.2010 18:28
IP: 178.210.139.---
murzikmurzik:
До речі, засвоєне з Рамакрішни вважається своїм:-)

___ Ну і як ти засвоєне на практиці використовувала – мій приклад каже – НІЯК.
То кому дурні вчення потрібні, коли не можеш використати.
Мо" краще до себе прислухатися – все ж таки інтуїція завжди вважалася сильною стороною жінки
vts-m _ 04.07.2010 18:27
IP: 91.154.244.---
vts-m:
ибачаюсь із запізнеммям другої частини: коментар не поки проходить "із-за ненормативної лексики"
murzikmurzik _ 04.07.2010 18:24
IP: 217.20.172.---
vts-m:
Без суржика, бравіссимо!
Кількість негативних дописів зменшилася. Але наприкінці взагалі пішли дописи не в тему. Нема чистоти експерименту.
vts-m _ 04.07.2010 18:23
IP: 91.154.244.---
Ну, як сказав би Карл Маркс, "пора подбивать бабки".
я попробував провести експеримент, виставивши на обговорення два питання. Метою експерименту не ставилось провести опитування, тому що, враховуючи нашу ментальність, відповідей на постевлені питання або взагалі не було б, або вони були б апріорі негативними. Натомість, експеримент мав дві мети:
а) вияснити, чи зміниться кількість негативних дописів на адресу пані Герман після початку експерименту
б) вияснити як відреагує на це пані Герман
Оria-Na _ 04.07.2010 18:23
IP: 178.210.139.---
murzikmurzik:
Як це "укоськати" і що це за просьби таки?

___ Розслабся – жартую я.
Погано в тебе з жартами – а ось з кпинами і підколами – все гаразд.
Про що це говорить – не знаєш?
Оria-Na _ 04.07.2010 18:21
IP: 178.210.139.---
YM:
А щодо справжньої, то поки що краще обговорення цієї теми на УП відкласти – принаймні мені так здається;)

___ Дуже Ви обережний – як мені здається. Ось і смайлики у вас переважно іронічні – а іронія на співбесідника спрямована. А як з самоіронією справа?
vts-m _ 04.07.2010 18:21
IP: 91.154.244.---
Ну, як сказав би Карл Маркс, "пора подбивать бабки".
я попробував провести експеримент, виставивши на обговорення два питання. Метою експерименту не ставилось провести опитування, тому що, враховуючи нашу ментальність, відповідей на постевлені питання або взагалі не було б, або вони були б апріорі негативними. Натомість, експеримент мав дві мети:
а) вияснити, чи зміниться кількість негативних дописів на адресу пані Герман після початку експерименту
б) вияснити, як відреагує на це пані Герман
murzikmurzik _ 04.07.2010 18:16
IP: 217.20.172.---
YM:
Ну, це вже трішки ближче до правди.
Чому трішки? Я ніколи не брешу, це я ще з Агні Йоги засвоїла:-)
Своє – то в тому сенсі, що не Рамакрішни?;)
Своє – це в тому сенсі, що Ви зазвичай любите оцінювати чужі дописи і геть не любите щось формулювати;-)
До речі, засвоєне з Рамакрішни вважається своїм:-)
YM _ 04.07.2010 18:08
IP: 77.122.99.---
murzikmurzik:
Я б назвала це просто симпатією до співрозмовників і взагалі до людей. Не бачу в цьому нічого поганого, навпаки, одне тільки добре. Коли ти в тому, з ким спілкуєшся, бачиш в першу чергу добрі риси (це я в Рамакришни вичитала), то він до тебе і повертається своїм кращим боком.
Ну, це вже трішки ближче до правди.
Ну нарешті Ви вже щось своє видали про любов! Погоджуюсь!
Своє – то в тому сенсі, що не Рамакрішни?;)
murzikmurzik _ 04.07.2010 17:44
IP: 217.20.172.---
Оria-Na:
Що тут доводити, ти ж "примазувалася")) до моїх співбесідників, а не я до твоїх.
Що значить, я ж "примазувалася")) до твоїх співбесідників"?
А коли я тебе попросила Артиста укоськати, який мене ігнорує, то ти не захотіла чи не змогла – а він дуже цікавий індивід.
Як це "укоськати" і що це за просьби таки?
murzikmurzik _ 04.07.2010 17:41
IP: 217.20.172.---
YM:
Ну, цього разу, здаэться, вже Ви занадто буквально сприйняли слово "любиш". Тут більше підійшло б щось на кшталт "захоплюєшся" і те – віртуально:-)
Я б назвала це просто симпатією до співрозмовників і взагалі до людей. Не бачу в цьому нічого поганого, навпаки, одне тільки добре. Коли ти в тому, з ким спілкуєшся, бачиш в першу чергу добрі риси (це я в Рамакришни вичитала), то він до тебе і повертається своїм кращим боком.
А справжня любов зовсім не передбачає сліпоту і як наслідок – розчарування. Ну, то якщо вже дуже серйозно.
Ну нарешті Ви вже щось своє видали про любов! Погоджуюсь!
YM _ 04.07.2010 17:37
IP: 77.122.99.---
Оria-Na:
___ Не знаю, яку любов Ви називаєте "справжньою" – тому не можу ні погодитися, ні заперечити вам – але запевняю вас, що афоризм "Любовь зла – полюбишь и козла" дурно не придумали:)
І це я не про віртуальне захоплення – я про життя, де сліпо кохають, де існує сліпа батьківська любов, а ще сліпа любов до розкошів – ось скільки прикладів.
Ну, якщо мова йде про саме ту любов, коли полюбиш і козла, то, звичайно, з Вам можна лише погодитися. А ще в блогах... Треба продовжувати?:-) А щодо справжньої, то поки що краще обговорення цієї теми на УП відкласти – принаймні мені так здається;)
Оria-Na _ 04.07.2010 17:26
IP: 178.210.139.---
YM:
А справжня любов зовсім не передбачає сліпоту і як наслідок – розчарування. Ну, то якщо вже дуже серйозно.

___ Не знаю, яку любов Ви називаєте "справжньою" – тому не можу ні погодитися, ні заперечити вам – але запевняю вас, що афоризм "Любовь зла – полюбишь и козла" дурно не придумали:)
І це я не про віртуальне захоплення – я про життя, де сліпо кохають, де існує сліпа батьківська любов, а ще сліпа любов до розкошів – ось скільки прикладів.
Володимир Цибулько _ 04.07.2010 17:06
IP: 93.73.74.---
" У відповідь на тривоги Девіда Кремера, якого я дуже шаную..." Коли український політик говорить про шанування – читай про ненависть. Точно ця фраза звучит напевне так6 " У відповідь на тривоги Девіда Кремера, якого я маю в носі", так що зі стилістичними фігурами обережніше треба. Одне діло – слова жінки інше – слова політика, і зовсім інше – жінки-політика! І як після всього не захистити Кремера!
YM _ 04.07.2010 17:05
IP: 77.122.99.---
Оria-Na:
___ Коли ти любиш, то бачиш людину у кращому світлі і приписуєш йому якості, які він і близько не має. А потім бувають розчарування. Ніколи не повірю, що ти такого не відчувала.
Ну, цього разу, здаэться, вже Ви занадто буквально сприйняли слово "любиш". Тут більше підійшло б щось на кшталт "захоплюєшся" і те – віртуально:-) А справжня любов зовсім не передбачає сліпоту і як наслідок – розчарування. Ну, то якщо вже дуже серйозно.
Оria-Na _ 04.07.2010 16:53
IP: 178.210.139.---
murzikmurzik:
А я колись читала, що любов навпаки дозволяє побачити справжню душу людини. Проте, ти вже не першій раз мене критикуєш, що я "не маю нюху" на людей. Може вже доведи конкретними прикладами?
___ Коли ти любиш, то бачиш людину у кращому світлі і приписуєш йому якості, які він і близько не має. А потім бувають розчарування. Ніколи не повірю, що ти такого не відчувала.
Але якщо зважити, що ти "читала")), то і "справжню душу" на практиці ти також не бачила. Нє?
Що тут доводити, ти ж "примазувалася")) до моїх співбесідників, а не я до твоїх.
А коли я тебе попросила Артиста укоськати, який мене ігнорує, то ти не захотіла чи не змогла – а він дуже цікавий індивід.
YM _ 04.07.2010 16:49
IP: 77.122.99.---
murzikmurzik:
YM:

А шо ж Ви хотіли – на роботі працювати треба, ВВП виробляти, а вдома коменти писати.
Який Ви! У мене вдома багато роботи.
Порадьте ще взагалі не писати, критичний Ви наш;-)
Навіщо щось тут радити? Є людині, що висловити – от вона і пише. Як бачите, все набагато простіше. От і вся премудрість;)
murzikmurzik _ 04.07.2010 16:43
IP: 217.20.172.---
YM:
А шо ж Ви хотіли – на роботі працювати треба, ВВП виробляти, а вдома коменти писати.
Який Ви! У мене вдома багато роботи.
Порадьте ще взагалі не писати, критичний Ви наш;-)
murzikmurzik _ 04.07.2010 16:41
IP: 217.20.172.---
Оria-Na:
Це неправильно – любов не дає тобі правильно оцінити це, що ти сприймаєш:)
А я колись читала, що любов навпаки дозволяє побачити справжню душу людини. Проте, ти вже не першій раз мене критикуєш, що я "не маю нюху" на людей. Може вже доведи конкретними прикладами?
Оria-Na _ 04.07.2010 16:37
IP: 178.210.139.---
murzikmurzik:
Оria-Na:
І ми його любимо, тобто приймаємо, таким, який він є, правда?
___ Тобі не здається, що "любимо" і "приймаємо" трохи різні поняття:)
Така вже моя зірка – приймаю і люблю відразу:-))
___ Це неправильно – любов не дає тобі правильно оцінити це, що ти сприймаєш:)
Оria-Na _ 04.07.2010 16:35
IP: 178.210.139.---
murzikmurzik:
YM:
Оria-Na:___ Ну він заявиться по-звичці ВД – на завершення концерту, так би мовити, на фуршет:)
Не дотягує поки що;)
Всі приходять коли мені їхати додому. Закон бутерброда.
___ Є така передача, в якій спростовують різні дурні міфи, як, приміром, "Закон бутерброда" – за яким хліб переважно падає маслом донизу. Так ось, насправді 50/50.
YM _ 04.07.2010 16:34
IP: 77.122.99.---
murzikmurzik:
YM:
Оria-Na:___ Ну він заявиться по-звичці ВД – на завершення концерту, так би мовити, на фуршет:)
Не дотягує поки що;)
Всі приходять коли мені їхати додому. Закон бутерброда.
А шо ж Ви хотіли – на роботі працювати треба, ВВП виробляти, а вдома коменти писати.
murzikmurzik _ 04.07.2010 16:34
IP: 217.20.172.---
Оria-Na:
І ми його любимо, тобто приймаємо, таким, який він є, правда?
___ Тобі не здається, що "любимо" і "приймаємо" трохи різні поняття:)
Така вже моя зірка – приймаю і люблю відразу:-))
murzikmurzik _ 04.07.2010 16:32
IP: 217.20.172.---
Оria-Na:
Чого тобі вічно ті ревнощі ввижаються – невже ти в житті така ревнива?
Здається мені, що ТАК.
Нікуди я не пропадала – регулярно пишу коментарі.
Ні, менше, ніж раніше. Бувало, як не відкриєш УП, так і читаєш, читаєш твої дописи. Ну що, думаю, за розумна жінка, майже як чоловік! А зараз просто раритет:- ((
Оria-Na _ 04.07.2010 16:32
IP: 178.210.139.---
murzikmurzik:
І ми його любимо, тобто приймаємо, таким, який він є, правда?
___ Тобі не здається, що "любимо" і "приймаємо" трохи різні поняття:)
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter