Ганна Герман Радник президента України

Відповідь Девіду Кремеру

02 липня 2010, 14:55

Є кілька дуже суттєвих аргументів, які свідчать на користь того, що Президент Янукович не допустить згортання демократії в Україні.

Перший з них – ухвалена цього тижня концепція громадського телебачення, яку за ініціативою Президента України розробила Громадська Гуманітарна рада, яка створена Главою держави. Фактично ми зробили за кілька місяців те, чого не могли зробити всі українські влади за усі роки існування Незалежності. Вже у вересні проект закону про Громадське телебачення буде внесений у Верховну Раду і його підтримає наша коаліція. Громадське незалежне телебачення з ілюзорної ідеї стає реальністю. І це найкраща відповідь тим, хто говорить про те, що влада тисне на пресу.

До цього додам, що до роботи над процесом розширення свободи преси в Україні ми залучили авторитетного європейського експерта, який працює з Європейською Комісією та організацією "Репортери без кордонів" Жана Мартана. І ми працюємо над створенням в Україні незалежної охоронної агенції, яка буде боронити права журналістів.

Таким чином ініціативи Президента на тему розширення свободи преси дуже швидко і ефективно реалізовуються. І це позитивний процес. Ми будемо його продовжувати.



У відповідь на тривоги Девіда Кремера, якого я дуже шаную, можна з упевненістю сказати, що ми вміємо також виправляти свої помилки. І вміємо швидко реагувати на ті виклики, які стоять на шляху – бо не помиляється лише той, хто нічого не робить.

Нема такої влади, яка є непомильною. Але погана та влада, яка не вміє визнавати і виправляти свої помилки. Я говорю зараз про відомий інцидент в Українському Католицькому університеті, коли до ректора о.Бориса Гудзяка приходив офіцер СБУ. Голова Служби Безпеки Валерій Хорошковський цими днями побував у Католицькому університеті і зустрічався з ректором. Він приніс о.Борису Гудзяку вибачення і ректор прийняв їх. Між ними відбулася щира і відверта розмова. Переконана, буде вичерпано в гідний спосіб і інцидент з представником фонду Конрада Аденауера.

Варта всіляких похвал і позиція Президента Януковича в ставленні до законопроекту 2450, який обмежував свободу зібрань громадян. До речі, цей законопроект був внесений в парламент Юлією Тимошенко. І опозиція почала його критикувати лише тоді, коли втратила владу. Перебуваючи при владі, Тимошенко намагалася на законодавчому рівні обмежити свободу зібрань громадян. Віктор Янукович заявив чітко та однозначно – він не підпише закон, якщо до нього не будуть внесені поправки, які гарантуватимуть свободу зібрань громадян. І тим ще раз підтвердив – його декларації про демократичний європейський курс України підкріплені ділом.

Дозволю собі нагадати шановному пану Кремеру і про судову реформу, яку запроваджує Президент Янукович (відомо, наскільки корупційними і несправедливими є суди в Україні і Глава держави має непохитний намір це змінити), а також нагадати те, що всього за сто днів Президента порушено 560 кримінальних справ проти корупції. Але тих чиновників, які виявляють факти корупції (і в середовищі нинішньої, і в середовищі вчорашньої влади), намагаються дискредитувати і усунути з посад... І роблять це ті сили, які прагнуть перешкодити Президентові боротися з корупцією.

Словом, на ті тривоги, які висловлює Девід Кремер, ми маємо відповідь. Ми йдемо правильним шляхом. Було б нещиро говорити, що нема на цьому шляху вибоїн. Але на пострадянському просторі демократична дорога важка. Ви знаєте, які дороги в Україні, пане Кремер. Ми відновимо їх – у прямому і переносному розумінні цього слова. Ми пам'ятаємо, що і така велика демократична держава, як США, теж починала з побудови доріг, демократичних у тім числі.

powered by lun.ua
Коментарі — 283
YM _ 04.07.2010 14:33
IP: 77.122.99.---
Оria-Na:
___ Ну чого Ви до слів чіпляєтеся – любить людина науки до істини експериментами доходити – ось і написав "експеримент".
А написав би "опитування" – хіба б суть запитання змінилася?
Чому це Вам здалося, що мені не сподобалося саме слово "експеримент"? Начебто, я вже і по суті висловився. Але ж кожен, і Ви в тому числі, можуть прокоментувати ті "експериментальні питання".
murzikmurzik _ 04.07.2010 14:23
IP: 217.20.172.---
Оria-Na:
Ну чого Ви до слів чіпляєтеся – любить людина науки до істини експериментами доходити – ось і написав "експеримент".
А написав би "опитування" – хіба б суть запитання змінилася?
Привіт! Підтримуєш – відповідай на питання:-)
murzikmurzik _ 04.07.2010 14:21
IP: 217.20.172.---
YM:
Та майже будь-яке питання просто достатньо поставити, коли метою є, щоб хтось над ним замислився. То в цьому полягав "експеримент"?
Не знаю, я не автор. Але замислитися саме над такими питаннями корисно і обвинуваченій і обвинувачам. В світлі останньої нашої розмови в блозі Лещенка, можливо, навіть останнім вперед. Хочеться думати, що якщо багато хто дійсно будуть над цім замислюватися, то не начеплять на себе діамантових годинників тільки но влізуть на владний Олімп.
Оria-Na _ 04.07.2010 13:49
IP: 178.210.139.---
YM:
murzikmurzik:Ну погодьтеся, що такі питання просто достатньо поставити.
Та майже будь-яке питання просто достатньо поставити, коли метою є, щоб хтось над ним замислився. То в цьому полягав "експеримент"?
___ Ну чого Ви до слів чіпляєтеся – любить людина науки до істини експериментами доходити – ось і написав "експеримент".
А написав би "опитування" – хіба б суть запитання змінилася?
YM _ 04.07.2010 13:38
IP: 77.122.99.---
murzikmurzik:
Ну погодьтеся, що такі питання просто достатньо поставити.
Та майже будь-яке питання просто достатньо поставити, коли метою є, щоб хтось над ним замислився. То в цьому полягав "експеримент"?
hawk-k _ 04.07.2010 13:26
IP: 109.167.59.---
Жаба Тереза!Почему не отвечаешь людям?
И,кстати, каким таким бизнесом ты хотела, чтоб занимался твой сынок?Откуда стартовый капитал?Тоже "друзья подарили"?Как и будильник на руке?Как круизер, на котором Кара-ВицЫн тебя возит?Как домину, что ты отгрохала на украденной (частично) земле?Может он у тебя огромный бизнес-талант-как Илья Муромец 30 лет и 3 года на печи просидел, а тут резко узнал как деньги делаются?Или снова "друзья" подсказали?
до чего ж ты омерзительна...
murzikmurzik _ 04.07.2010 11:53
IP: 217.20.172.---
YM:
А хіба мова йшла про те, що питання в есперименті поставлені невірно? Натякалося просто на те, що відповідь людини на кшталт: "Я ніколи не поступлюся моральними принципами задля вигоди" аж ні трохи не означає, що саме так воно і станеться у конкретних обставинах.
Ну погодьтеся, що такі питання просто достатньо поставити.
YM _ 04.07.2010 11:41
IP: 77.122.99.---
murzikmurzik:
YM:

Смію Вас завірити, що подібні уявні експерименти практичної цінності не матимуть.
Питання в "експеріменті" поставлені дуже вірно. Вже до чого я не люблю пані Герман, але не певна, що це зовсім не буде мати для неї практичної цінності.
А хіба мова йшла про те, що питання в есперименті поставлені невірно? Натякалося просто на те, що відповідь людини на кшталт: "Я ніколи не поступлюся моральними принципами задля вигоди" аж ні трохи не означає, що саме так воно і станеться у конкретних обставинах.
Бей жлобов! _ 04.07.2010 10:45
IP: 95.133.39.---
Затям собі, великорозумна Жаба Жабівна, скоро вас усіх на вилах повиносять з ваших маєтків...
murzikmurzik _ 04.07.2010 09:53
IP: 217.20.172.---
YM:
Смію Вас завірити, що подібні уявні експерименти практичної цінності не матимуть.
Питання в "експеріменті" поставлені дуже вірно. Вже до чого я не люблю пані Герман, але не певна, що це зовсім не буде мати для неї практичної цінності.
крушнаціон _ 04.07.2010 09:39
IP: 91.124.8.---
Не знаю, але мені якось навіть не по собі. коли чую і бачу цю Панночку. знаючи її в минулому, не вірю що так могло все перемінитись.
murzikmurzik _ 04.07.2010 09:17
IP: 217.20.172.---
vts-m:
Експеримент #2.
Ні, ніколи, якщо оточуючі терплять нужду.

Але пані Герман давно вже забулася про таких, її оточують мільйонери та мільярдери. Тепер пані Герман спить і посміхається у ві сні: в неї годинник дорожче, ніж у Хілларі Клінтон!
murzikmurzik _ 04.07.2010 09:10
IP: 217.20.172.---
vts-m:
Експеримент #1
Ні.
Відповідь не голослівна, маю конкретний досвіт. Доводилося жертвувати мораллю, але не задля великів статків, а задля елемантарного існування себе і дитини. Кожного ранку десь о п*ятій годині мені почали снитися кошмари як раз на тему цієї "сделки с совестью". Я просиналася і казала собі: "У мене ж нема вибору!" Але все одно кошмари снилися кожного дня. І, нарешті, я прокинулася і сказала собі: "Значить, вибір є," – і змінила рід діяльності.
Совість – велика річ. Як добре, коли вона є. В чисто прикладному земному сенсі, хочеться думати, що вона дозволяє зберегти дітей здоровими і щасливими.
крушнаціон _ 04.07.2010 08:43
IP: 91.124.8.---
Тереза, з часом вони тебе викинуть як використаний..., це буде дуже скоро, одного ти не врахувала, що повії і в політиці стають старими і не потрібними. Шмата є шматою. На знаменитий рід Германів ти залишила свій свій ганебний поступок, це так просто тобі не минеться, Бог все бачить і чує, з палицею не ходячи.
крушнаціон _ 04.07.2010 07:58
IP: 91.124.8.---
НАГАДУВАННЯ:
Росія за допогою своїх лакеїв- емісарів тут на Україні все робить по розвалюванню, занепаду, Держави як такої. Ця владна мерзота, ще має право про щось базікати, але чого ми хочемо коли ми самі дозволили щоб нами управляли такі такі українофоби, особи які від слова Україна здригаються. Проаналізуйте: Президент, Премєр, Три Віцепримєри, Гол. През. Адміністрації, Міністри Оборони, УМВС, Освіти, Гол. СБУ, Сек. Нац, Безпеки, Гол. Сл. Розвідки, Нач КРУ, Нач.Укрспецекспорту є не українцями за походженням,люди взагалі які ненавидять цю Державу.В якій державі Європи, Америки ви побачите аналогічне. Може в Росії? В нас зараз при владі,як ніколи не видно тих, хто здатний відкрито заперечити, заявити що діється всередин владного і цього чужого багна. Страх за свої маєтки, за свою сімю робить з тих навіть і українців, які ще себе вважають ними, добравшись (отримавши з "щедрої" руки Януковича і Ко) до керівництва робить їх лакеями Януковича- Азарова і Ко
Gelen _ 03.07.2010 23:03
IP: 94.179.138.---
"Ми йдемо правильним шляхом."
*************************************
Шаг влево, шаг вправо считается...
YM _ 03.07.2010 20:17
IP: 77.122.99.---
vts-m:
Це, взагалі-то, зовсім не обов*язково
??? – Ви як завжди парадоксальні;)
vts-m _ 03.07.2010 18:19
IP: 91.154.244.---
YM:
vts-m:YM:
vts-m:ПС. Смію Вас завірити, що подібні уявні експерименти практичної цінності не матимуть.
Поживемо-побачимо, шановний Юм. А те, що експеримент проводиться в блозі пані Герман – в цьому щось є, знаєте...
Звісно, якщо хтось погодиться взяти в ньому участь, це вже можна буде вважати певним успіхом.
Це, взагалі-то, зовсім не обов*язково
YM _ 03.07.2010 18:12
IP: 77.122.99.---
vts-m:
YM:
vts-m:ПС. Смію Вас завірити, що подібні уявні експерименти практичної цінності не матимуть.
Поживемо-побачимо, шановний Юм. А те, що експеримент проводиться в блозі пані Герман – в цьому щось є, знаєте...
Звісно, якщо хтось погодиться взяти в ньому участь, це вже можна буде вважати певним успіхом.
Kether _ 03.07.2010 17:30
IP: 109.86.42.---
"Далее без перерыва описывается бесвкусная роскошь, а сам Тримальхион и его гости рассказывают о бесчетных богатствах. Почти вся Италия – как бы одно поместье Тримальхиона, но у него и еще есть планы:
"Теперь я хочу соединить свою землицу с Сицилией, чтобы, если мне вздумается в Африку проехаться, все время по своим водам плавать". (48).
Тримальхион рассказывает о своей жизни: как он был рабом, как хозяин оставил ему состояние, но ему этого было не достаточно. Он взялся за торговлю, потом, накопив денег, давал их в долг под проценты. Везде требовались изворотливость, энергия, воля. Теперь у него останавливаются сенаторы. "Так-то ваш друг: был лягушкой, стал царем", – говорит он (77). Тримальхион одет в пурпурный плащ, подражает манерам царей и аристократов, пытается показать себя эрудитом, однако путает Медею с Кассандрой, Ганнибала с каким-то участником Троянской войны."
Kether _ 03.07.2010 17:28
IP: 109.86.42.---
"Автор весьма исчерпывающе характеризует Тримальхиона. Его появление в начале пира выглядит впечатляющим и красноречивым:
"Мы наслаждались этими прелестями, когда появление Трималхиона, которого внесли на малюсеньких подушечках, под звуки музыки, вызвало с нашей стороны несколько неосторожный смех. Его скобленая голова высовывалась из ярко-красного плаща, а шею он обмотал шарфом с пурпуровой оторочкой и свисающей там и сям бахромой. На мизинце левой руки красовалось огромное позолоченное кольцо; на последнем же суставе безымянного, как мне показалось, настоящее золотое с припаянными к нему железными звездочками. Но, чтобы выставить напоказ и другие драгоценности, он обнажил до самого плеча правую руку, украшенную золотым запястьем, прикрепленным сверкающей бляхой к браслету из слоновой кости".
(32).
Kether _ 03.07.2010 17:27
IP: 109.86.42.---
"Петроний об этом не говорит, но подчеркивает, что вольноотпущенники начинали с нуля, должны были быть необыкновенно упорными и изворотливыми и теперь, став богатыми и могущественными, гордятся собой, смотря свысока на свободнорожденных, снисходительно ухмыляясь или бросая прямо в глаза: "Чего смеешься, овца?" (57). Они не стыдятся своего невежества: "Я не учился ни геометрии, ни критике, вообще никакой чепухе, но умею читать надписи и вычислять проценты в деньгах и в весе" (58). Они начали с малого и разбогатели: "Оставил тридцать миллионов сестерций и никогда не слушал ни одного философа" (71)."
(с)
Kether _ 03.07.2010 17:27
IP: 109.86.42.---
"Сатирикон", по-видимому, не есть упомянутый Тацитом список распутств Нерона и его сообщников, однако очень может быть, что в эпизодах пира Тримальхиона или где-либо еще в другом месте мелькают намеки на пиры или жизнь императора. Мышление гостей Тримальхиона примитивно, юмор груб, речь проста, но образна. Они рассказывают жуткие случаи об оборотнях или ведьмах, наговаривают на живых и умерших знакомых, жалуются на цены и неурожаи, ожидают излюбленного развлечения – гладиаторских боев. Петроний саркастически насмехается над ограниченным интеллектом вольноотпущенников, над их рабским преклонением перед богатством, дурным вкусом, низкой моралью, однако одновременно подчеркивает, что они – большая сила. Мы уже упоминали, что императоры, уничтожая сенат, особенно опирались на вольноотпущенников."
Kether _ 03.07.2010 17:26
IP: 109.86.42.---
"Отрывок из "Сатирикона" Петрония, дошедший до нас, состоит из трех частей: события до пира Тримальхиона, пир Тримальхиона и события после пира Тримальхиона. Во всех трех частях Петроний рисует унылую картину. Никто не интересуется философией и литературой, красноречие потонуло в пустословии, ораторы, не имеющие философского образования и филологической подготовки, переливают из пустого в порожнее. Законы бессильны перед властью денег, суды подкупаются, а оргии, описанные в конце первой части, свидетельствуют о полном падении морали.
Описание пира Тримальхиона могло напомнить римлянам диалог Платона "Пир", еще более усиливая сатирическое впечатление. В диалоге Платона пируют аристократы духа, а на пире, описанном у Петрония, – духовно нищие люди. Для первых важны философские беседы, для вторых – горы пикантных блюд."
(с)
vts-m _ 03.07.2010 17:22
IP: 91.154.244.---
YM:
vts-m:ПС. Смію Вас завірити, що подібні уявні експерименти практичної цінності не матимуть.
Поживемо-побачимо, шановний Юм. А те, що експеримент проводиться в блозі пані Герман – в цьому щось є, знаєте...
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter