Ганна Герман Радник президента України

Ганна Герман – Віталію Кличку: "Ніхто за нас демократію в Україні не збудує"

27 липня 2011, 18:32

Недавно я програла суд представнику опозиції Андрію Шкілю.

І це був перший раз у житті, коли я втішилася не з перемоги, а з програшу – якщо представник Адміністрації Президента програє суд представнику опозиції – значить в Україні є незалежні суди. Ви маєте рацію, Віталію, їх небагато. Але вони є. Живуть уже паростки, які треба плекати і множити. І це ми разом усі повинні робити. І такі великі й багаті та сильні, як Ви, Віталію. І люди, що не мають такої сили і авторитету, як Ви, але котрі не менше люблять Україну і не менше прагнуть, щоб у нашій державі ми збудували справжню демократію.

Ви пишете, дорогий Друже, що в старій добрій Європі кожен третій йде шукати справедливості в суд. Ви не кажете при цьому, що європейським державам не по 20 років, як нашій. Швейцарській демократії, наприклад, щонайменше сімсот двадцять. Європейські країни давно перейшли той шлях, на який ми ступили щойно два десятки років тому. Чи мали ми за роки нашої незалежності будь-коли досконалу судову систему? Ні ж бо. Ще з радянських часів перейшло до нас і телефонне право, і усі інші вивихи цієї системи, яку треба було давно реформувати, але ніхто з президентів не хотів чіпати того гниляка – смороду багато, а результат треба довго чекати.

Це була непроста справа і непросте рішення зважитися на реформу судової системи. Мусимо тут віддати належне Президентові Януковичу, який взявся її змінити. Ледве чи варто тут розраховувати на блискавичну перемогу. Це на рингу бувають ефектні вікторії. Це там можна стати світовим кумиром за лічені хвилини, але Ви, як ніхто інший знаєте, скільки праці, зусиль, крові і поту, а основне – віри треба, щоб отримати пояс переможця.

Я не писала б Вам, якби не шанувала Вас так глибоко і якби вірила чуткам, що, мовляв, ім'я Кличка використовують спритні ділки від політики, щоб, прикриваючись ним, робити свої інтереси. Я переконана – все, що Ви написали в блозі – Ваші переконання. Але знаю з життєвого досвіду, що з неба не падає справедливість і демократія. Їх треба будувати тут, на землі. І будувати разом нам усім. Бо кому ми дорікаємо, що в нашому домі нема порядку? Самі собі. Ми – громадяни. Ми повинні будувати наш дім, Україну, робити її європейською державою.

Я щаслива, що є багато людей, які розуміють це. Ось переді мною лист Ольги Богомолець. Вона пише до Президента України такі слова:

Вельмишановний пане Президенте!

Багато років ми з однодумцями присвятили боротьбі за збереження історичних пам'яток Києва від руйнації забудовниками.

Зокрема, особливо напруженим та жорстким виявилося протистояння київської громади з компанією "Житлобуд", яка на основі незаконного рішення Київради від 2003 року намагалася збудувати багатоповерхівку з підземним паркінгом на схилі парку Богомольця, поруч з його могилою та корпусами Олександрівської лікарні. Розуміючи, що будівництво невідворотно призведе до руйнації лікарні та меморіального парку, де покоїться прах видатного академіка, всесвітньо відомого вченого Олександра Богомольця, ми вжили всіх заходів для збереження цих пам'яток.

Нам довелося витримати фізичний тиск, побиття, стикнутися із фальсифікацією карних справ, заангажованістю суддів та несправедливими судовими рішеннями, зі свавіллям чиновників та байдужістю влади. Протягом багатьох років ми намагалися добитися справедливості в цій країні, але безрезультатно. Неодноразово ми зверталися до вищих посадових осіб держави, Ваших попередників, але, незважаючи на їхні обіцянки втрутитися у ситуацію, жодних рішень прийнято не було.

Тому ми щиро вдячні Вам, пане Президенте, за те, що Ви протягом короткого часу змогли розв'язати проблему на користь громади. Адже саме завдяки Вашому особистому контролю за конфліктною ситуацією Київрада на останній сесії скасувала власне рішення від 2003 року про виділення 0,45 га землі компанії "Житлобуд" для будівництва багатоповерхівки на схилах парку Богомольця. На моє переконання, це свідчить не тільки про врахування Вами інтересів громадян та глибоке розуміння необхідності збереження історичних та культурних пам'яток України, але й про Вашу здатність до дії – до рішучих послідовних кроків в інтересах держави.

Тому від імені громади м. Києва хочу ще раз висловити Вам, пане Президенте, глибоку вдячність і повагу за Вашу принципову позицію, послідовність у боротьбі з корупційною системою в Україні та врахування думки громадян.

Мушу сказати, що подібні протистояння між людьми та корупційною системою, в якій зрослися інтереси влади та великого бізнесу, призводять до виникнення в суспільстві осередків опору, яких з кожним днем стає в Україні все більше. Саме активний опір громадян, захист ними своїх прав є передумовою народження в нашій державі цивілізованих суспільних відносин та майбутнього громадянського суспільства.

І Ваша роль, пане Президенте, в цьому процесі є ключовою. Адже багато в чому саме від Вас залежить, хто переможе у протистоянні – суспільство та його інтереси або ж існуюча корупційна система. І я вірю, що спільними зусиллями ми зможемо подолати опір корупціонерів та захистити права людей.


Ольга Богомолець не голосувала за Президента Януковича. Але вона переконалася, що він -ефективний менеджер країни і що він вміє і знає, як вирішувати питання, які роками тягнулися без результату. Я впевнена, Ви теж зможете переконатися, що коли справді хочеш конструктивно працювати для країни – варто прийти і запропонувати свої підходи, свої рішення. Вони завжди будуть підтримані.

Зараз до Громадської Ради, яку очолює Президент України, приєднуються дуже багато талановитих людей, патріотів України, які хочуть працювати, які прагнуть змін, які мають намір впливати на процеси реформ. Думаю, що до цього кола Ви були б радо прийняті. Бо треба разом намагатися змінити світ і змінити Україну, а не сподіватися, що це зробить хтось за нас. Президент теж не семижильний. Йому треба помагати. Хто ж, як не ми?

Це здорово, це класно, що Ви – спортсмен світової слави, не замкнулися лише на своєму занятті, а так щиро і так палко переймаєтеся усім, що відбувається в Україні. Ви маєте європейський досвід. Його треба і можна використати в Україні. Будемо разом змагатися за Київ, за інтереси киян, за інтереси всіх українців.

У мене вдома висить наше з Вами фото ще зі студії "Радіо Свобода".Я дуже пишаюся ним. Уся Україна пишається Вами. Так само, як уся Україна ганьбиться мером Києва, який, до речі, належав до партії, лідери якої разом з Вами стояли на Майдані. Цей мер ніколи не мав жодного відношення до нинішньої влади. Це рудимент минулого, який теж повинен відповісти перед судом. І не треба закладати наперед – праведний чи неправедний суд. Як демократи не маємо на це права. Ми так само не можемо виносити вердикт – яке рішення суду правове, а яке – ні. Ми не можемо це робити, якщо ми демократи.

"Зараз у Печерському суді столиці перед несправедливою українською Фемідою не хоче стояти Тимошенко, проти нечесного суду як може протестує Луценко", – пишете Ви у своєму блозі. А, скажіть мені на милість, чому перший-ліпший громадянин України, приходячи в суд, повинен стояти, а Тимошенко – ні? Звідки така вибраність? Надмірність? Чому такі непомірні амбіції і брутальна поведінка? Чому їй дозволено найбрутальнішим способом ображати суддю, принижувати його, паплюжити? Чому Тимошенко дозволяє собі безкарно принижувати і паплюжити дуже багатьох людей? Ви не зауважили, Віталію, що Президент України жодного разу не дозволив собі у стосунку до Тимошенко жодного образливого слова? Згадайте передвиборчу кампанію – як вже вона його не очорнювала. У відповідь не пролунало жодного образливого слова. А Янукович ще тоді не був при владі. Це вона була при владі, і вона поливала брудом лідера опозиції. Як хотіла і як могла. Але це справа її культури і її сумління. Я не зупинялася б на цьому спеціально. Бо справа зараз не в Тимошенко. На жаль, вона сама закрила для себе політичне майбутнє – своєю озлобленістю, своїми амбіціями, з якими ніхто не може порадити, і Ви не порадите.

Я говорю зараз про тих, хто має і політичну перспективу і громадянське сумління – я говорю про Вас. І ще раз закликаю Вас – давайте разом сприяти реформам і змінювати Україну. Ви, такі, як Ви, сотні тисяч чесних людей повинні об'єднуватися в громадські організації, творити громадянське суспільство і підтримувати Президента в тих реформах, які він розпочав. Іншого шляху нема.

powered by lun.ua
Коментарі — 90
mongolskaja bydjonovka _ 28.07.2011 01:10
IP: 195.241.90.---
d6eb28d-007-sojuznyky
grafo _ 28.07.2011 00:27
IP: 91.124.98.---
ira4com:
grafo _ 28.07.2011 00:06 -------А коли дедушка Гітлер із дєдушкой Сталіним розкладали європейські рамси, Бандери не було і близько. Дивно, що Історичка так вперто не хоче пам'ятати цього доленосного факту.

ira4com:
Как же помню, уважаемый grafo, как дедушка Гитлер сразу после разложения рамсов рванул в Брест освобождать Бендеру из брестской каталажки. Несмотря на то, что Брест по тем же рамсам отходил другой стороне.
===

Так дєдушка Сталін взявся плутати рамси, шулерствувати не по комуністичному
Не було вибору в дєдушки Гітлера
А Бандера просто опинився у певний час у певному місці
.
ira4com _ 28.07.2011 00:21
IP: 178.94.111.---
grafo _ 28.07.2011 00:06 ---------А коли дедушка Гітлер із дєдушкой Сталіним розкладали європейські рамси, Бандери не було і близько. Дивно, що Історичка так вперто не хоче пам'ятати цього доленосного факту.

Как же помню, уважаемый grafo, как дедушка Гитлер сразу после разложения рамсов рванул в Брест освобождать Бендеру из брестской каталажки. Несмотря на то, что Брест по тем же рамсам отходил другой стороне.
grafo _ 28.07.2011 00:06
IP: 91.124.98.---
ira4com:
grafo _ 27.07.2011 23:09 -----А ще недавно другу половину країни прозивали дерьмократами.

Это какой "країни", уважаемый grafo? Королевства_Галиции_и_Лодомерии, которое собиралось вместе с дедушкой Гитлером строить новый порядок в цілому світі?
===

Помаранчевої, звісна річ
До неї належать і території, де історичні матеріалісти пили кров немовлят
.
А коли дедушка Гітлер із дєдушкой Сталіним розкладали європейські рамси, Бандери не було і близько.
Дивно, що Історичка так вперто не хоче пам'ятати цього доленосного факту.
.
mongolskaja bydjonovka _ 27.07.2011 23:53
IP: 195.241.90.---
ЯНУКОВИЧ ПРИГЛАСИЛ В МЕЖИГОРЬЕ ИЗБРАННЫЕ СМИ http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/24938.phtml
Gelen _ 27.07.2011 23:30
IP: 94.179.15.---
murzikmurzik:
"...значить в Україні є незалежні суди. Ви маєте рацію, Віталію, їх небагато. Але вони є. Живуть уже паростки, які треба плекати і множити. І це ми разом усі повинні робити."

Фу, какая тошнотворная, отвратительная ложь.
**************************************************************************
Эти редкие независимые суды – не паростки, а остатки.
ira4com _ 27.07.2011 23:18
IP: 178.94.111.---
grafo _ 27.07.2011 23:09 -------А ще недавно другу половину країни прозивали дерьмократами.

Это какой "країни", уважаемый grafo? Королевства_Галиции_и_Лодомерии, которое собиралось вместе с дедушкой Гитлером строить новый порядок в цілому світі?
grafo _ 27.07.2011 23:09
IP: 91.124.98.---
Ганна Герман:
Як демократи не маємо на це права. Ми так само не можемо виносити вердикт – яке рішення суду правове, а яке – ні. Ми не можемо це робити, якщо ми демократи.

===

Ви уже демократи?
А ще недавно другу половину країни прозивали дерьмократами.
Історичку ось не повідомили – прозивається й досі.
:)
Ганю, еst modus in rebus
.
qwrtz _ 27.07.2011 22:52
IP: 178.2.55.---
Ганна Гербарівна тримає Кличка за дурня, якрий купиться на компліменти та ласощі лисичої вдачі. Ні Ганька-Встанька, Кличка ви не візьмете цим.

Як набридло це ваше кодло. Намагаються всіх правдами та неправдами переманити на свою сторону "тушок". Грають на всіх слабких струнах людських душ. А якщо не вдається купити – знищують. Кого на полюванні, кого у в"язниці, кого просто росповсюдженням про нього брехні.
qwrtz _ 27.07.2011 22:44
IP: 178.2.55.---
Багато читачів вважають Кличка не політиком, не розумним, не щирим українцем (вивчив німецьку, а українську ні).

Я можу відповісти на це лише так – Кличко може й не знає точно як потрібно зробити, але він бачив як повинно бути. І в цьому його гігантська перевага перед тими, хто не тільки не знає як потрібно зробити, але й не бачив як повинно бути. Це як перевага просто сліпого над сліпоглухим.
YM _ 27.07.2011 22:37
IP: 93.75.147.---
Ганна Герман:
...значить в Україні є незалежні суди.
Ви що, як і Селянка, вважаєте, що УП читають одні лише дурні?;-) От цікаво, кого Ви в цьому хочете переконати – може, саму себе? І як – вдається?
Бо справа зараз не в Тимошенко.
От в цьому Ви цілком праві.
Цей мер ніколи не мав жодного відношення до нинішньої влади.
Ну, як же не мав, коли він продовжує займати пост мера, а його самого ніхто в Києві не бачить. Ні, зараз це вже Ваш "мер". І Ви здуваєте з нього пилинки, аби тільки він не подав у відставку і не відбулися вибори.
qwrtz _ 27.07.2011 22:36
IP: 178.2.55.---
Ви не кажете при цьому, що європейським державам не по 20 років, як нашій. Швейцарській демократії, наприклад, щонайменше сімсот двадцять. Європейські країни давно перейшли той шлях, на який ми ступили щойно два десятки років тому

Висновок – потерпи дурний народе ще з 700!!!!!! років, а там, "або теперешні лохи-терпили помруть, або Ганка" – перефразовуючи Насреддіна:))))
murzikmurzik _ 27.07.2011 22:11
IP: 95.135.15.---
"...значить в Україні є незалежні суди. Ви маєте рацію, Віталію, їх небагато. Але вони є. Живуть уже паростки, які треба плекати і множити. І це ми разом усі повинні робити."

Фу, какая тошнотворная, отвратительная ложь.
Vladislav Slobodyanik _ 27.07.2011 22:06
IP: 212.115.235.---
"Ви не зауважили, Віталію, що Президент України жодного разу не дозволив собі у стосунку до Тимошенко жодного образливого слова"?[/B
]Ганна Миколаївна соврамши: http://www.youtube.com/watch?v=_yM_nuRWwgE
Serhiy_ _ 27.07.2011 22:00
IP: 188.163.106.---
Ото пані Герман Ви загнули про 720 років швейцарській демократії. Я, звичайно, не маю таких глибоких пізнань з історії як Ви (вони у вас в усіх галузях найглибші, хіба може до проФФессорових трішки не дотягують). Щодо1291 року Вікіпедія (примітивний ресурс такий) пише: "Договор 1291 г., направленный против Габсбургов, вполне сохранял зависимость кантонов от империи, при этом 1-ое августа с опорой на договор 1291 г. было сознательно выбрано в качестве национального праздника только в конце 1890-х гг."
Про решту з Вами також важко сперечатися – мало хто в нашій Україні дозволить собі сміливість сказати негідникові, що він негідник і не плазувати перед ним.
Звичайно, що є у нас і чесні судді, але як же їм солодко живеться... А щодо чиїхось перспектив, то чия б корівка філософствувала... Хтось збирався у журналісти після перемоги свого кумира, в письменники чи ще кудись. А от виходить тільки на Лазурове узбережжя, і то якось болісно Вами сприймається, що журналюги про це пишуть...
WildTT _ 27.07.2011 21:53
IP: 92.244.127.---
Гарна стаття. Майже бездоганна. Взірець проФФессійної журналістики.

Одна беда...В дурдоме украинскую правду в свободное чтение пациентам ещё на внедрили. А количество опиатов и галлюциногенов необходимое для переваривания этой неуклюжей пропагандистской шняги смертельно для организма пересічного українця осилившего этот блоговый бред наспех намалёванный на салфетке из золотой козы:)))))))))))))))
проффесионал _ 27.07.2011 20:56
IP: 109.87.241.---
Хочу спросить у Г.Г. А правду говорят, что когда проффесору прийдется драпать из страны он планирует поджечь "Хонку", чтобы не досталась врагам? И второе.Как технически это будет выглядеть? На новом вертолете, или по старинке – на БТРе в сторону Российской границы? Кстати очень ризкованно. Знаети как ВВП отозвался о Вашем боссе?-"провинциальный урка".
Vjacheslav _ 27.07.2011 20:37
IP: 94.179.33.---
Автору
Мадам
Прочёл ВСЕ коментарии на Вашу статью
Ни ОДНОГО положительного отклика
Ви мозахистка мадам
tcherkas _ 27.07.2011 20:25
IP: 212.15.127.---
Згадайте передвиборчу кампанію – як вже вона його не очорнювала. У відповідь не пролунало жодного образливого слова. А Янукович ще тоді не був при владі. Це вона була при владі, і вона поливала брудом лідера опозиції. Як хотіла і як могла...
На жаль, вона сама закрила для себе політичне майбутнє – своєю озлобленістю, своїми амбіціями...

Пані Герман визнає, що є справжньою причиною переслідування лідера опозиції.
Вона – Тимошенко – закрила для себе політичне майбутнє, бо " поливала брудом " Януковича.
А пацани такого не прощають.

В цьому суть багатослів"я пані Герман. Все решта – демократія, справедливі суди – локшина, в чому не важко буде переконатись не тільки Віталію Кличку.
vsevydjachyj _ 27.07.2011 20:23
IP: 46.247.134.---
НУ ЦЕ ВЖЕ ПІПЕЦ, ГЕБЕШНИЦЯ ТЕРЕЗА НАМ І КЛИЧКОВІ ПРО МЕЖИГІРСЬКУ ДЕМОКРАТІЮ РОЗКАЗУЄ. ОДНИМ СЛОВОМ ДУРДОМ.
grafo _ 27.07.2011 20:23
IP: 91.124.98.---
Ганна Герман:
Зараз до Громадської Ради, яку очолює Президент України, приєднуються дуже багато талановитих людей, патріотів України, які хочуть працювати, які прагнуть змін, які мають намір впливати на процеси реформ.

===

Гугль говорить, що талановиті і порядні тримаються на відстані від ваших громадських сходок
А кому вдається, той взагалі валить подалі від вас – на блакитні береги Ніцци
.
Oleksander Matvienko _ 27.07.2011 20:21
IP: 188.231.190.---
Цікава країна Україна, злодії розробляють програми боротьби зі злочинністю, корупціонери – з корупцією і очолюють цю боротьбу, відверті покидьки вчать правилам моралі, а слуги нечистого – божім заповідям.
Ru1NNop _ 27.07.2011 20:16
IP: 77.122.45.---
Ганка хватит БРЕХАТЬ уже.
Раньше было смешно. А сейчас уже надоело.
Давай уже серйозно что-нибудь.
О покращенни уже вчера желательно.
mozg_i _ 27.07.2011 20:14
IP: 46.247.162.---
Dezdechado:
"Віталію, що Президент України жодного разу не дозволив собі у стосунку до Тимошенко жодного образливого слова? "
"Корова на льду" – це напевне був комплімент.
http://www.youtube.com/watch?v=w66R7bHnrew
Ото вже брехло – Херман.
=======
Конечно не комплимент, это недалекий придурок таким образом повышает свою самооценку. Инфантиль нафталиновая и Ганька ему подстать.
Alexasha _ 27.07.2011 20:12
IP: 207.230.255.---
Логика Ганнуси умиляет:) Присудили коробочку спичек оппозиционеру – значит есть независимый суд в Украине, ага:)
Вот вам еще одна железная логика по тому же типу:
Берем двух тараканов. Одному отрываем ноги. Кладем обоих рядом на спину на стол. Стучим по столу кулаком. Тот, у которого есть ноги, вскакивает и убегает. Тот, у которого ноги оторваны, остается лежать. Вывод – у тараканов органы слуха находятся в ногах, потому что тот, у которого оторваны ноги, не услышал стука, и поэтому не убежал.
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter