Довіра до Нацполіції – 43,5%, до Патрульної поліції – 53%. Соціологічне дослідження, березень 2017
Презентую резюме великого соціологічного дослідження, проведеного соціологічною компанією Taylor Nelson Sofres (TNS) на замовлення компанії IREX в 12 містах України, які включені до пілотного проекту з організації взаємодії між поліцією і громадськістю – Community policing.
Повністю результати цього соціологічного дослідження – на сайті МВС України.
Два найважливіших показника: довіра до Національної поліції в березні 2017 року становить 43.5%, до Патрульної поліції – 53%; і цей показник виріс у порівнянні з результатами першого опитування (півроку тому).
За півроку довіра до Національної поліції зросла від 38.9% до 43.5% – на 4,6%, недовіра знизилася від 22.8% до 21.5% – на 1,3%.
Окремо відносно Патрульної поліції: довіра збільшилася від 47,5% до 53% – на 5,5%, недовіра знизилася від 19% до 16% – на 3%.
Поліція – як патрульна, так і Національна – в більшій мірі, ніж інші, сприймається як державний інститут, що служить інтересам громадян.
Важливо! Дослідження проводилося в 12 містах України, серед яких міста Сходу України: Краматорськ, Слов'янськ, Маріуполь, Сєверодонецьк, Рубіжне, Лисичанськ.
Саме цифри, а не оплачені статті – переконливий аргумент, що підтверджує вірність нашого шляху. Реформа триває. Крок за кроком.
Вихідні дані дослідження
Виконавець: Дослідження проведено фірмою TNS Ukraine, що входить до складу провідної світової групи компаній Taylor Nelson Sofres (http://www.tnsglobal.com). Україна – одна з 70 країн, де діють компанії групи TNS. TNS посідає перше місце в Європі і друге в світі серед дослідницьких компаній. Представництва групи вважаються лідерами ринку маркетингових досліджень в таких країнах, як Великобританія, Франція, Нідерланди, Іспанія, Фінляндія, Норвегія, Данія.
"TNS Ukraine" надає повний комплекс маркетингових послуг шляхом збору, аналізу і обробки інформації з використанням сучасних технологій. У своїй діяльності "TNS Ukraine" дотримується головних міжнародних маркетингових стандартів – ESOMAR і "Gallup International Association", а також стандартів якості маркетингових досліджень Української асоціації маркетингу.
Замовник: Дослідження замовлено організацією IREX (www.irex.org/pr.../citizen-engagement-and-reform-communication). IREX – міжнародна неприбуткова організація, під егідою якої реалізуються програми з розвитку інститутів громадянського суспільства. Компанія здійснює системний моніторинг ходу реформ соціальних інститутів України.
Мета дослідження: визначити рівень довіри населення до державних і недержавних інститутів України і розуміння населенням проведених реформ.
Географія дослідження: Краматорськ, Слов'янськ, Маріуполь, Сєверодонецьк, Рубіжне, Лисичанськ, Кропивницький (Кіровоград), Вінниця, Чернігів, Івано-Франківськ, Ужгород, Мукачево.
Репрезентативність вибірки: Репрезентативність в зазначених містах, квотна за критерієм статі і віку.
Обсяг опитаних респондентів:
5 – 22 вересня 2016 року – 1000 чоловік
30 січня – 6 березня 2017 року – 1500 осіб
response rate (відсоток осіб, які погодилися відповісти, в загальній кількості людей, яким було запропоновано відповісти на питання дослідження):
5 – 22 вересня 2016 – 46%
30 січня – 6 березня 2017 – 34%
Теоретична похибка вибірки:
5 – 22 вересня 2016 року – 3%
30 січня – 6 березня 2017 року – 2,5%
** ** ***
Гарні результати дослідження для Нацполіції? Скажімо так, непогані в порівнянні з іншими.
Чи достатньо вони гарні в абсолюті? Звісно, ні!
Ми добре знаємо, де все ще зовсім погано, де проблеми, де ще не довели реформу до результату, а за якими напрямками тільки починаємо цей шлях... Роботи ще багато... АЛЕ! Ми твердо націлені йти крок за кроком, змінюючи стереотипи і створюючи нову поліцію, якій би повністю довіряли люди!
Упевнений, ми на вірному шляху.
Наша мета – рівень довіри між 80-ю і 92-ма відсотками – як у Скандинавських країнах! Це наші амбіції, до цієї мети ми і йдемо – крок за кроком!
ФБ автора
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.