31 березня 2017, 18:15

Довіра до Нацполіції – 43,5%, до Патрульної поліції – 53%. Соціологічне дослідження, березень 2017

Презентую резюме великого соціологічного дослідження, проведеного соціологічною компанією Taylor Nelson Sofres (TNS) на замовлення компанії IREX в 12 містах України, які включені до пілотного проекту з організації взаємодії між поліцією і громадськістю – Community policing.

Повністю результати цього соціологічного дослідження – на сайті МВС України.

Два найважливіших показника: довіра до Національної поліції в березні 2017 року становить 43.5%, до Патрульної поліції – 53%; і цей показник виріс у порівнянні з результатами першого опитування (півроку тому).

За півроку довіра до Національної поліції зросла від 38.9% до 43.5% – на 4,6%, недовіра знизилася від 22.8% до 21.5% – на 1,3%.

Окремо відносно Патрульної поліції: довіра збільшилася від 47,5% до 53% – на 5,5%, недовіра знизилася від 19% до 16% – на 3%.

Поліція – як патрульна, так і Національна – в більшій мірі, ніж інші, сприймається як державний інститут, що служить інтересам громадян.

Важливо! Дослідження проводилося в 12 містах України, серед яких міста Сходу України: Краматорськ, Слов'янськ, Маріуполь, Сєверодонецьк, Рубіжне, Лисичанськ.



Саме цифри, а не оплачені статті – переконливий аргумент, що підтверджує вірність нашого шляху. Реформа триває. Крок за кроком.

Вихідні дані дослідження

Виконавець: Дослідження проведено фірмою TNS Ukraine, що входить до складу провідної світової групи компаній Taylor Nelson Sofres (http://www.tnsglobal.com). Україна – одна з 70 країн, де діють компанії групи TNS. TNS посідає перше місце в Європі і друге в світі серед дослідницьких компаній. Представництва групи вважаються лідерами ринку маркетингових досліджень в таких країнах, як Великобританія, Франція, Нідерланди, Іспанія, Фінляндія, Норвегія, Данія.

"TNS Ukraine" надає повний комплекс маркетингових послуг шляхом збору, аналізу і обробки інформації з використанням сучасних технологій. У своїй діяльності "TNS Ukraine" дотримується головних міжнародних маркетингових стандартів – ESOMAR і "Gallup International Association", а також стандартів якості маркетингових досліджень Української асоціації маркетингу.

Замовник: Дослідження замовлено організацією IREX (www.irex.org/pr.../citizen-engagement-and-reform-communication). IREX – міжнародна неприбуткова організація, під егідою якої реалізуються програми з розвитку інститутів громадянського суспільства. Компанія здійснює системний моніторинг ходу реформ соціальних інститутів України.

Мета дослідження: визначити рівень довіри населення до державних і недержавних інститутів України і розуміння населенням проведених реформ.

Географія дослідження: Краматорськ, Слов'янськ, Маріуполь, Сєверодонецьк, Рубіжне, Лисичанськ, Кропивницький (Кіровоград), Вінниця, Чернігів, Івано-Франківськ, Ужгород, Мукачево.

Репрезентативність вибірки: Репрезентативність в зазначених містах, квотна за критерієм статі і віку.

Обсяг опитаних респондентів:

5 – 22 вересня 2016 року – 1000 чоловік

30 січня – 6 березня 2017 року – 1500 осіб

response rate (відсоток осіб, які погодилися відповісти, в загальній кількості людей, яким було запропоновано відповісти на питання дослідження):

5 – 22 вересня 2016 – 46%

30 січня – 6 березня 2017 – 34%

Теоретична похибка вибірки:

5 – 22 вересня 2016 року – 3%

30 січня – 6 березня 2017 року – 2,5%

** ** ***

Гарні результати дослідження для Нацполіції? Скажімо так, непогані в порівнянні з іншими.

Чи достатньо вони гарні в абсолюті? Звісно, ні!

Ми добре знаємо, де все ще зовсім погано, де проблеми, де ще не довели реформу до результату, а за якими напрямками тільки починаємо цей шлях... Роботи ще багато... АЛЕ! Ми твердо націлені йти крок за кроком, змінюючи стереотипи і створюючи нову поліцію, якій би повністю довіряли люди!

Упевнений, ми на вірному шляху.

Наша мета – рівень довіри між 80-ю і 92-ма відсотками – як у Скандинавських країнах! Це наші амбіції, до цієї мети ми і йдемо – крок за кроком!

ФБ автора

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

ВИНО ПРЕВРАЩАЕМ В БЕРЦЫ! ВТОРОЙ ЭТАП

Итоги первого этапа акции: мы получили 4 010 880 грн благотворительных взносов, плюс зарезервированные, но пока не оплаченные лоты. Заказана первая партия зимних тактических берцев, поставка ожидается через 20 дней...

Подпиши петицию! Азов – сталь!

То, что происходит в Мариуполе – трагедия! Не только для Украины🇺🇦 – для всего мира! Множество людей сейчас работают над тем, чтобы Генеральная Ассамблея ООН провела экстренное заседание и были созданы условия для того, чтобы всех вывезти из Мариуполя...

Алиса

Это видео прислали из осажденного Мариуполя – это Алиса, ей 4 года, 50 дней из которых она живет вместе с мамой в бункере на территории завода "Азовсталь" под круглосуточными бомбежками...

Стратегия активной обороны. Держаться!

В последние дни широко обсуждается грядущая "решительная битва" за Донбасс. Но правда в том, что она – эта баталия – идет уже несколько дней, идет жесткое противостояние двух армий – орки давят, наша армия сопротивляется, сдерживает орду...

ТРИ ПОРАЖЕНИЯ ПУТИНА

День за днем... Война становится привычной. Мы уже не так остро реагируем на происходящий вокруг кошмар. Научились справляться. Мы даже научились немного спать по ночам...

ХАРЬКОВ!

Отстояли в 2014. Если придется – отстоим и сейчас! Осторожнее со словами, господин Президент. Это не сериал и не спектакль. Не нужно бросаться словами...