Війна на дорогах. 2016 рік – 3187 загиблих, 2017 рік (9 міс.) – 2317. Як її припинити. Прошу допомоги і підтримки
Перш за все співчуття сім'ям загиблих – 5 людей вбито – в Харкові 20-річною жінкою, яка проігнорувала червоне світло світлофора на перехресті! П'ятеро, в числі яких вагітна жінка, перебувають у лікарні з важкими травмами.
Трагедія, що стала результатом звичної "молодою зухвалості", нехтуванням елементарних правил дорожнього руху, почуттям вседозволеності від "крутої" машини і безпечності.
Винуватиця затримана поліцією і знаходиться під вартою, подання на арешт судом підписано Нацполіцієй та прокуратурою. Поліція проводить розслідування, вивчає, в тому числі, роль водія другої машини, що брала участь в ДТП, – за результатами якого, сподіваюся, суд прийме адекватне тяжкості скоєного кожним із них рішення.
Але горе шести сімей, сімей постраждалих і поранених не спокутати вже ніяким вироком! Гірко і боляче, що такі трагедії в Україні не рідкість і не виняток.
Вважаю, що час завершити громадську дискусію з приводу різкого посилення заходів проти порушників на дорогах. Необхідно негайно, до кінця поточного року прийняти законодавчі акти, що знаходяться в парламенті та уряді, які дозволяють ввести в дію:
- повсюдне застосування процедур автоматичної відеофіксації порушень і жорсткі штрафи;
- радикальне посилення покарання за водіння автомобілів у нетверезому стані.
Я прошу парламент в найближчі тижні дати МВС цей інструмент регулювання. Всі поправки і уточнення до чинних законів, що дозволяють реально радикально зупинити "війну на дорогах" вже нами внесені та узгоджені з профільним комітетом Верховної Ради.
Чому застосував термін "ВІЙНА"? Судить самі: в 2016 році в дорожньо-транспортних пригодах в Україні загинуло 3187 чоловік, травмовано 32 079 осіб!!! А за 9 місяців 2017-го на дорогах загинуло 2317 і травмовано 25 082 наших громадян!!! (((
Ось така війна...
Нам потрібні ці Закони – від них залежить життя людей!
Чому я так педалюю необхідність введення відеофіксації? Вважаю, що при повному впровадженні системи ми різко зменшимо смертність на дорогах. І ось вам приклад з аналогічного досвіду Польщі.
Це діаграма того, як в Польщі зменшилася смертність після впровадження автовідеофіксації. Вони встановили всього лише 500 камер на всю країну – і тепер гине не 4200 а 3000 тисяч в рік.
Камери в Польщі розмішені лише на трасах. Потім популісти зупинили встановлення камер. І все ж...
У рік полякам розсилають 1 мільйона "листів щастя", штрафи оплачує приблизно 400 тис. чоловік. І не все у них добре і з мережею камер, і з дисципліною громадян, але! – навіть це дисциплінувало водіїв і врятувало тисячі життів.
Ми ж в Україні плануємо – вибачте вже польські друзі – зробити систему якісніше. Використовуючи близько 4000 інтелектуальних камер по всій країні на першому етапі.
І останнє – найважливіше – ніякі закони не будуть ефективні, якщо ми всі, українці – не приймемо для себе рішення що порядок на дорогах – необхідність! Без образ та істерик, виправляючи недоліки процедур та помилки.
Прошу у суспільства підтримки для молодої патрульної поліції і знов впроваджуваних процедур. Так, з критикою і підказками, але прошу підтримки! Це не простий шлях і пройти його можна тільки разом!
ФБ автора
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.