Питання національної безпеки України! Закликаю креативні агенства до співпраці!
Ідеї здорових звичок потребують суспільного просування не менше, ніж товари, послуги, aбо політика. Особливо, якщо мова йде не лише про здоров'я окремої людини, а про націю в цілому.
Вакцинація – вже не звичка
Останніми роками в Україні, звичайна та вже рутинна для всього цивілізованого світу процедура вакцинації, нажаль, перестала бути здоровою звичкою. Причин для цього чимало: постійні перебої з надходженням вакцин, роздуті міфи про щеплення, агресивна антивакцинальна кампанія, дефіцит достовірної інформації, тощо. Все це довго розпалювало недовіру українців до вакцинації дітей і наслідки не забарилися. В 2016 році Україна увійшла до восьми країн світу з найнижчим охопленням щепленнями разом з Сомалі та Буркіна-Фасо. В таких обставинах досить очікуваним став спалах поліомієліту в Україні у 2015 році, перші за багато років випадки правця серед дітей у 2016 році, спалах кору 2017-2018 років зі смертельними наслідками і нависаюча загроза епідемії дифтерії.
Завдяки масовій вакцинації, що тривала всі минулі десятиліття, українцям вдалося забути, як виглядають наслідки цих та інших інфекційних хвороб. Тому зараз, для багатьох людей, реакції на вакцину виглядають навіть страшніше, аніж самі хвороби. Мовляв, де той правець, який викручує та охоплює судомами м'язи, вбиваючі людину? А температура після щеплення – ось вона, просто зараз.
Ми мусимо змінити цю ситуацію. Українцям час нагадати, що щеплення – це не примха влади, не експеримент над дитиною і не план "теорії змови", а оберіг від низки небезпечних інфекційних хвороб. А якщо ви вже в цьому не сумніваєтеся, то ви не "біла ворона", і розповідати іншим про користь щеплення – не сором, а гордість.
А як переконати інших?
Це можливо зробити лише повноцінною інформаційною кампанією націленою на просування ідеї необхідності вакцинації. Першочергово необхідно змінити ставлення українців до імунізації: зруйнувати міфи про вакцинацію, в які досі вірять батьки, та активізувати тих громадян, що підтримують здорову ідею вакцинації.
Необхідно перетворити батьків, що підтримують вакцинацію дітей на Агентів Змін. Необхідно об'єднати їх заради просвітницької роботи, адже саме вони можуть переконати інших підтримати вакцинацію. Разом з цим, донести тим, хто досі має сумніви, що є можливість звернутися по допомогу у прийнятті рішення про щеплення.
Тому громадська організація "Батьки за вакцинацію" звернулася до Біржі Соціальної Реклами та оголосила тендер на створення соціальної рекламної кампанії в рамках Всесвітнього тижня імунізації 2018. Її буде присвячено темі імунізації дітей шляхом вакцинації від інфекційних хвороб. Детальну інформацію про проект можна подивитися тут.
Можна сказати, що якість соціальної реклами навіть більш важливіша, ніж комерційної або політичної (де опинитися "на слуху" – вже плюс). Тому важливо, щоб до ініціативи створення соціальної реклами були причетні ті, кого вона безпосередньо та першочергово стосується.
Закликаю креативні рекламні агентства взяти участь в оголошеному тендері і зробити власний внесок у формування свідомого ставлення українців до вакцинації. Також звертаюся до ЗМІ з проханням розміщувати соціальну рекламу вакцинації на своїх ресурсах.
Вакцинація – це те питання соціальної відповідальності, що стосується здоров'я українців та національної безпеки нашої держави.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.