12 січня 2012, 23:54

Густими мазками по закону

Читаємо сьогоднішню новину:

Привітання президента розміщуються на носіях зовнішньої реклами на підставі закону "Про рекламу" як соціальна реклама.

Про це повідомив керівник Головного управління забезпечення доступу до публічної інформації адміністрації президента Денис Іванеско у відповідь на запит журналіста Мустафи Найєма.

Він уточнив, що зазвичай, адміністрація президента звертається з відповідними пропозиціями до керівників місцевих органів влади, які, в свою чергу, звертаються до власників носіїв зовнішньої реклами з пропозицією розглянути можливість розмістити відповідну інформацію на тимчасово вільних площах.

"Як правило, адміністрація президента погоджує оригінал-макети соціальної реклами. Бюджетні кошти для цього не залучаються, оскільки відповідно до закону соціальна реклама розміщується безоплатно", – уточнив Іванеско.


Тепер читаємо Закон України "Про рекламу":

"Соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку".

І дивимося далі, статтю 12:

"2. Соціальна реклама не повинна містити посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця (за винятком випадків, коли рекламодавцем є громадська організація), на об'єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами".

Тепер уважно дивимося на сюжети, які розміщені по всій Україні:





Тут на УП є коментатори, які працюють на підтримку будь-яких, навіть ідіотських і абсурдних дій адміністрації президента. На жаль, моєї фантазії не вистачило, тому прошу вас допомогти – знайдіть в цих сюжетах суспільно корисні цілі, а також популяризацію загальнолюдських цінностей. Так само прошу пояснити, яким чином ця реклама є соціальною, якщо вона містить пряме посилання на рекламодавця – а саме на президента України Віктора Януковича. В сенсі – там є його портрет і підпис.

Взагалі, дуже часто українські посадовці поводяться як маленькі діти. В нормальній демократичній країні за подібні старання знімають з посад і проводять розслідування. В нормальній авторитарній країні державного службовця, який явно підставляє "шефа" – забирають, щоб "розібратися". Така собі боротьба з перегинами на місцях.

А в Україні все відбувається якось прикро – інших слів уже просто немає. Брехня монтується на брехню, зверху приклеюється інша брехня, так до безкінечності, і навіть трохи далі. Всі питання, звичайно, з часом зникають. Однак залишається відчуття сорому за власних керманичів, які навіть викрутитися нормально не можуть.

І маленьке неформальне питання до експертів на Банковій. Судячи з цієї логіки, можна розмістити будь-яку рекламу із зображенням замовника, написати будь-яку політичну агітацію, і все одно це буде вважатися соціальним сюжетом? Тобто можна повісити будь-кого? Ви ж розумієте, на кого я натякаю. І це буде безоплатно? Таке собі риторичне запитання...

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...