12 січня 2012, 23:54

Густими мазками по закону

Читаємо сьогоднішню новину:

Привітання президента розміщуються на носіях зовнішньої реклами на підставі закону "Про рекламу" як соціальна реклама.

Про це повідомив керівник Головного управління забезпечення доступу до публічної інформації адміністрації президента Денис Іванеско у відповідь на запит журналіста Мустафи Найєма.

Він уточнив, що зазвичай, адміністрація президента звертається з відповідними пропозиціями до керівників місцевих органів влади, які, в свою чергу, звертаються до власників носіїв зовнішньої реклами з пропозицією розглянути можливість розмістити відповідну інформацію на тимчасово вільних площах.

"Як правило, адміністрація президента погоджує оригінал-макети соціальної реклами. Бюджетні кошти для цього не залучаються, оскільки відповідно до закону соціальна реклама розміщується безоплатно", – уточнив Іванеско.


Тепер читаємо Закон України "Про рекламу":

"Соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку".

І дивимося далі, статтю 12:

"2. Соціальна реклама не повинна містити посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця (за винятком випадків, коли рекламодавцем є громадська організація), на об'єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами".

Тепер уважно дивимося на сюжети, які розміщені по всій Україні:





Тут на УП є коментатори, які працюють на підтримку будь-яких, навіть ідіотських і абсурдних дій адміністрації президента. На жаль, моєї фантазії не вистачило, тому прошу вас допомогти – знайдіть в цих сюжетах суспільно корисні цілі, а також популяризацію загальнолюдських цінностей. Так само прошу пояснити, яким чином ця реклама є соціальною, якщо вона містить пряме посилання на рекламодавця – а саме на президента України Віктора Януковича. В сенсі – там є його портрет і підпис.

Взагалі, дуже часто українські посадовці поводяться як маленькі діти. В нормальній демократичній країні за подібні старання знімають з посад і проводять розслідування. В нормальній авторитарній країні державного службовця, який явно підставляє "шефа" – забирають, щоб "розібратися". Така собі боротьба з перегинами на місцях.

А в Україні все відбувається якось прикро – інших слів уже просто немає. Брехня монтується на брехню, зверху приклеюється інша брехня, так до безкінечності, і навіть трохи далі. Всі питання, звичайно, з часом зникають. Однак залишається відчуття сорому за власних керманичів, які навіть викрутитися нормально не можуть.

І маленьке неформальне питання до експертів на Банковій. Судячи з цієї логіки, можна розмістити будь-яку рекламу із зображенням замовника, написати будь-яку політичну агітацію, і все одно це буде вважатися соціальним сюжетом? Тобто можна повісити будь-кого? Ви ж розумієте, на кого я натякаю. І це буде безоплатно? Таке собі риторичне запитання...

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...