23 жовтня 2012, 16:18

Мажоритарні хіти Youtube

Ще навесні всі готувалися до надзвичайно нечесної і агресивної виборчої кампанії. Експерти піднімали очі до стелі і замогильними голосами передрікали виборчі баталії в стилі 300 спартанців. В сенсі – до смерті.

Останні два тижні журналісти тільки й роблять, що питають – а чому ж вибори майже позбавлені "чорнухи"? За всю кампанію можна згадати хіба декілька скандалів:

- політтехнологічний скандал (куди затягнули й УП) навколо одеських перегонів. І все закінчилося пшиком.

- якісь відео з Тимошенко, щодо яких всім стало настільки все одно – чи вони автентичні, чи ні. Ага, ще й відра зеленки.

- "страшна" куча-мала навколо 40 мажоритарних кандидатів УДАРу і опозиції, яка теж пішла у забуття.

- "точкові" удари між мажоритарниками в різних регіонах країни, які більше показують рівень культури людей, ніж виборчу пасіонарію.

Втім, декілька цікавинок таки випливли у всесвітню мережу. Порадували публіку в інтернеті здебільшого мажоритарники.

Увага! Ненормативна лексика!



Коротка комедія у виконанні ужгородського кандидата Павла Чучки, який необачно повторив безсмертний подвиг одного харків'янина у зверненні до громадян.

А це відео було зроблене на одному з мажоритарних округів Києва:



Судячи з нього, людина, схожа на кандидата "Удару" Віктора Чумака, не лише нормально ставиться до друку контрагітації, та підтримується не зовсім гарної думки про свого колегу, з яким висить на білбордах. І він ніби вже сьогодні говорить, що після виборів готовий поділити район: "А потом поделим все это красиво".

А на цьому відео показують, як хтось, схожий на депутата Івано-Франківської міської ради, отримує хабар у 10 тисяч доларів.



Цей ролик вивісили, як наклеп на партію "Свобода, і пізніше "Свобода" оголосила цей ролик роботою спецслужб.

Зрозуміло, що навіть американські вибори з роздачею ляльок-вуду у вигляді конкурента, жорсткими роликами і карикатурами виглядають більш агресивними за такі українські "артефакти". В чому ж проблема? Де природній виборчий змагальний елемент, де спроби хоча б трохи переломити хід кампанії? Адже рейтинги по суті не міняються з весни: +/- 5% не вважаємо за результат витрачених десятків-сотень мільйонів доларів.

Можливо, проблема української політики – не у корупції чи кумівстві? А вся проблема – у відсутності пасіонарій, професіоналів від політики, які б справді "мали мрію". Мало бути чесним і принциповим, мало боротися з корупцією. Необхідно вірити в свою обраність і всіма законними методами видиратися нагору – це суть політики як професії.

І щоб блог не виглядав як риторичним, зазначу, що важливий початок для таких змін – це дебати. Дебати навіть на мажоритарному рівні, по правилах, а не в студії, це змагання кандидатів не на білбордах, а перед аудиторією. І те, що на цих виборах немає жодного прикладу реальних дебатів – це є ознака незмагальної кампанії.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...