12 листопада 2012, 11:09

Тиждень безпеки дорожнього руху розпочався

Днями мене зупинив на Подолі один бравий капітан ДАІ. Формально він був правий – перестроюючись із лівого ряду в правий, я не включив боковий сигнал. Реально дорога була пуста, жодних аварійних ситуацій я не створив, і фактично сигналізувати про свій маневр мені було нікому. Однак капітан вирішив довести "борзому" водію, що він головний на дорозі, що реальні аварійні ситуації не варті його уваги.

В нашій країні помилково вважається, що безпека дорожнього руху лежить насамперед на водіях, і саме від них залежить, чи спокійно пересуватися по вулицях.

Між тим, Глобальний план ООН на Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху (2011 – 2020) рекомендує зосередити зусилля на п'яти складових:

- управління безпекою дорожнього руху;

- безпечні дороги і мобільність;

- безпечні транспортні засоби;

- безпечна поведінка користувачів доріг;

- надання медичної допомоги постраждалим в ДТП (служба порятунку на дорогах).

Мета Десятиліття – скоротити втрати людських життів від ДТП шляхом активізації дій на регіональному, національному та глобальному рівнях. Як бачимо, поведінка водіїв та пішоходів (!) є одним з п'яти елементів безпеки, і без системного вирішення інших задач, не призводить до суттєвих змін. Додатково зазначу, що за низкою досліджень, поведінка інспекторів на дорозі є більшим фактором відволікання уваги, ніж, наприклад, пасажири чи реклама.

Кожного листопада країни, які підтримали Десятиліття з безпеки, проводять Тиждень безпеки дорожнього руху, який закінчується Днем памя'ті жертв на дорозі. В Україні Тиждень, який розпочався сьогодні, відзначається вже вчетверте – організований Асоціацією безпеки дорожнього руху. Президент Асоціації Михайло Берлін зазначає: "Особливість Тижня безпеки дорожнього руху в тому, що це не просто профілактичний захід, спрямований на попередження аварій на дорогах. Це радше звіт держави перед громадськістю про виконану впродовж року роботу в сфері БДР.

Водночас – це платформа для діалогу влади, бізнесу та представників громадянського суспільства. Гасло Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху – "Безпека на дорогах залежить від кожного!".

Сьогодні все очевиднішим стає, що безпека на дорогах залежить від партнерства всіх учасників: держави, водіїв, пішоходів, громадських організацій, загалом всіх громадян. Асоціація зовнішньої реклами України кожного року долучається до партнерської програми – розробляючи соціальні сюжети та розміщаючи їх на вулицях міст. Так, сюжет "Чорний пояс водія" провисів на наших вулицях майже три роки.

Для цьогорічного Тижня ми розміщаємо наступні соціальні сюжети:









Вірю, що спільними зусиллями можна добитися в будь-якій галузі якісних результатів. На українських дорогах нам це надзвичайно потрібно, адже безпека дорожнього руху справді стосується кожного.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...