Андрій Білецький Лідер партії «Національний Корпус», засновник полку Азов, народний депутат України

Заява Андрія Білецького з приводу Національної гвардії

14 січня 2017, 16:39

Я не можу більше мовчати про ситуацію в Національній гвардії України. Ситуація абсолютно не нормальна для третього року війни – на керівних посадах перебувають відверті сепаратисти, діє систематична корупція. Для мене загальна ситуація в Нацгвардії не є чужою – більшість солдатів і офіцерів Національної гвардії є моїми бойовими побратимами і соратниками, з якими я пройшов 2014-2015 роки війни. Ситуація, про яку я кажу, – це не результати дії більшості нацгвардійських офіцерів, які чесно виконують свій обов'язок перед Батьківщиною, це виключно злочини верхівки.

Керівництво Національної гвардії несе загрозу обороноздатності нашої країни.

Я звинувачую керівництво Нацгвардії у прямому покриванні офіцерів-сепаратистів. Останні приклади, що з'явились у медіа-просторі, – поза межами будь-якого розуміння. Заступник начальника Центрального оперативно-територіального об'єднання Національної гвардії, полковник Олександр Голяков – сепаратист. У лютому 2014 року він під прапорами "Партії Регіонів" створював Криворізький Антимайдан та закликав людей записуватись у "Криворізьку гвардію". Подібні гвардійці вбивали учасників Революції, а пізніше ставали ключовою силою у захопленнях ОДА та розхитуванні ситуації в Україні в цілому. Приклад іншого характеру – підполковник Юрій Колмик, заступник командира військової частини 3057. Під час наступу російських військ у Криму та на Донбасі цей офіцер активно долучився у соцмережах до тих, хто пропагував "ДНР" та приєднання до Росії. Капітан НГУ Юрій Задерін, у соцмережах голосував за створення Новоросії, підтримував Путіна та дії "Беркута" на Майдані.

Нещодавно громадськості стали відомі факти затримання жінки-військовослужбовця (медсестри) на окупованій території. Але затримують лише медсестер, хоча відомо, що ці поїздки здійснюють і офіцери. Їх не затримують, вони повертаються з окупованих територій і далі залишаються командувати. Діє система домовленостей із ворогом. І ця ситуація відома вищому керівництву Національної гвардії.

Я із командою волонтерів готую розкриття і корупційної складової в Національній гвардії. Ми вже маємо докази того, що ця система краде кожну третю гривню. Невдовзі я буду готовий оприлюднити ці факти.

Порушую іншу тему – систематичне знищення добровольчих батальйонів, яке провадить керівництво Національної гвардії. Мабуть, більших патріотів нашої Батьківщини, як ті перші добровольці, що пішли голіруч на смертельну битву за Україну, не знайти. Де всі ці добробати? Їх поступово розчиняють, розформовують, не оформлюють, зрештою виживають. Згадайте батальйон "Донбас" – його не змогли знищити в Іловайську, так тепер це завершать через паперові процедури. Від своїх побратимів по АЗОВу я трохи не щоденно чую звернення врятувати полк. Ми створили одну з найкращих військових одиниць в Україні. Самодостатню, мотивовану, озброєну. Наші танкісти та артилеристи показали найкращі результати серед збройників 2016 року. Але якщо говорити про минулий рік – Нацгвардія не виділила жодної бойової машини, наші бійці отримували найнижчу зарплатню, ми пережили минулий рік із величезними боргами. Водночас керівництво завалило полк перевірками та інспекціями.

Я звертаюсь до Головнокомандувача Президента України Петра Порошенка, Головного військового прокурора України Анатолія Матіоса, Міністра внутрішніх справ України Арсена Авакова, Голови Служби безпеки України Василя Грицака – на вас лежить повна відповідальність за ситуацію в Національній гвардії України. Ви будете відповідати за злочин, якщо ці люди залишаться при владі.

Всьому цьому слід покласти край. Якщо ми допускаємо таке керівництво Національною гвардією – це означає, що ми стали частиною цієї системи. Подальший вибір кожного з нас очевидний.

Слава Україні!

Андрій Білецький

powered by lun.ua
Коментарі — 243
Woldemar Dumych _ 29.04.2017 01:44
IP: 213.5.192.---
Ти, Андрійчику, напиши в "Спортлото".
Якщо в анусі Вальцмана холодно стало...
Yaroslav Yurkiv _ 17.01.2017 18:58
IP: 46.200.182.---
Ondreyko Beletskiy:
wictors:
Ondreyko Beletskiy:
- Домик два оконца, крытая камыш без забора, а вокруг голопузые чумазые ребятишки.
Ooo!
Оказывается Вы дальше Садового кольца нигде и не были. Ужас. Путешествуйте Россией.
Для начала для себя поймите, что москвичи и россияне глубинки то разные галактики.
Почитайте хотя бы просьба:
"Жители Тверской области просят Путина ввести к ним войска и взять в Россию"
А то я на Украине не был!?
А насправді, де мав бути, пам'ятаєш?:)
Anatol Zubenko _ 17.01.2017 15:21
IP: 104.199.47.---
Ondreyko Beletskiy:
wictors:
"Просте запитання – за якою ознакою?"

- Хатка два оконца, крытая камышом без забора, а вокруг голопузые чумазые ребятишки.
Именно такую картину я видел в Калужской области в 2005 году когда ездил к однокурсникам в гости...Правда, не помню чем избы накрыты, а так один в один...
Anatol Zubenko _ 17.01.2017 15:21
IP: 104.155.51.---
Ondreyko Beletskiy:
wictors:
"Просте запитання – за якою ознакою?"

- Хатка два оконца, крытая камышом без забора, а вокруг голопузые чумазые ребятишки.
Именно такую картину я видел в Калужской области в 2005 году когда ездил к однокурсникам в гости...Правда, не помню чем избы накрыты, а так один в один...
Yaroslav Yurkiv _ 17.01.2017 14:34
IP: 46.200.182.---
Ondreyko Beletskiy:
Mykola Tolerantny:
2013 год
1000 руб – 250 гр.
2016 год
1000 руб. – 470 гр.
2017 год
1000 руб – 1000 гр
2018 год
1000 руб. – 100 хохлов с их семьями.
хи-хи-хи
Японця, що побував у гостях у Задрищенка запитали, що найбільше його вразило в Кацапстані.
- Вони гроші не заробляють, а кують!
- Як це?
- Приходить Задрищенко з роботи, а жінка питає: "Ти дєньгі приньос?", а він їй у відповідь:"Іді на куй!"

Пропоную усім дописувачам не вступати з ним в дискусії, а одразу відповідати: "Іді на куй!"
Так ми допоможемо кацапам вибратися з фінансової прірви, в яку вони потрапили завдяки санкціям.
wictors _ 17.01.2017 14:16
IP: 46.211.157.---
Ondreyko Beletskiy:
- Хатка два оконца, крытая камышом без забора, а вокруг голопузые чумазые ребятишки.
O-o-o!
Виявляється Ви далі Садового кільця ніде й не були. Жах. Подорожуйте Росією.
Для початку для себе зрозумійте, що москвичі та росіяни глубинки то різні галактики.
Почитайте хоча б прохання:
"Жители Тверской области просят Путина ввести к ним войска и взять в Россию"
Anatol Zubenko _ 17.01.2017 13:46
IP: 104.199.47.---
Ondreyko Beletskiy:
wictors:
Ondreyko Beletskiy:
а СССР это и была Украина,это её ребята в Афгане убивали афганцев,это её ребята убивали чехов и венгров.
То так. Адже мужні росіяни в той час сиділи на печі та їли калачі.
Проте в мене простеньке запитання.
В свій час (епоха СРСР) переїхали на велосипедах всю Прибалтику. Чи не могли б пояснити, чому відразу відчували відверто вороже ставлення, коли починали розмову з місцевими мешканцями російською мовою?
І моментально ставлення мінялося на протилежне, коли повідомляли (вже українською), що ми українці з Києва.
Мо' тому, що добре запам'ятали російську миротворчу місію?
– Да ради Бога, что ты, что я из СССР и ты лучше знаешь этот ответ. На Украине было коммунистов в два раза больше на душу населения чем в РСФСР,
- Отвечай почему...
По героях СССр та же пропорция, отвечай почему?
wictors _ 17.01.2017 13:40
IP: 46.211.155.---
Ondreyko Beletskiy:
. На Украине было коммунистов в два раза больше на душу населения чем в РСФСР,
- Отвечай почему...
Дивне запитання. Зрозуміло чому. Потрібно було хоч якось навчити ваших комуністів хазяйнувати.
Тому й посилали їх до України.
Прикладів хоч греблю гати.
Микита Сергійович Хрущов з Курської губернії. Вчився хазяйнувати в Юзовці!
Той же Брежнєв корні з Курська.
До того ж однією з вимог до комуністів було правильне розуміння лінії партії.
В Україні в будь які часи таких вдосталь.
Ну тих, хто правильно розуміє.
Та й в мене буде питання. Будучи в Сибіру, Казахстані чи на далекому Сході відразу впізнавав домівки, де жили українці. Просте запитання – за якою ознакою?
Yaroslav Yurkiv _ 17.01.2017 13:35
IP: 46.200.182.---
Ondreyko Beletskiy:
wictors:
Ondreyko Beletskiy:
а СССР это и была Украина,это её ребята в Афгане убивали афганцев,это её ребята убивали чехов и венгров.
То так. Адже мужні росіяни в той час сиділи на печі та їли калачі.
Проте в мене простеньке запитання.
В свій час (епоха СРСР) переїхали на велосипедах всю Прибалтику. Чи не могли б пояснити, чому відразу відчували відверто вороже ставлення, коли починали розмову з місцевими мешканцями російською мовою?
І моментально ставлення мінялося на протилежне, коли повідомляли (вже українською), що ми українці з Києва.
Мо' тому, що добре запам'ятали російську миротворчу місію?
– Да ради Бога, что ты, что я из СССР и ты лучше знаешь этот ответ. На Украине было коммунистов в два раза больше на душу населения чем в РСФСР,
- Отвечай почему...
Тому що чукчів не брали у космонавти.
Mykola Tolerantny _ 17.01.2017 13:23
IP: 46.211.228.---
Yaroslav Yurkiv:
Здається, що ви з Сидором, як і я, знаходимося у переддефолтному віці, і не розуміти в таких роках, що справжній Президент Держави не може розмінювати її Незалежність на газ по "писят", можуть лише ДОВБНІ.
Ющенко зробив усе можливе, щоби звільнити Україну від енергетичної залежности від одвічного ворога, а відповідно, і політичної.
Що зробив "мудрий" український народ натомість?
Добровільно приніс) (уйлові своє президентське "жертвопріношеніє", за що той через 5 років зробив цьому народові легеньке "абрєзанніє".
Народ виє, але визнати себе винним не бажає, і як завжди, звинувачує Лідера.
Наостаток, куме, вчіть МОВУ: довбня – іменник жіночого роду.
Інакше я відмовлюся від Вас, як від неотесаної довбні:)
Протестую, пане Юрків! Довбня. звичайно іменник жіночого роду. То хай буде по-Вашому – буду казати Вітя Довбня.Знаєте, якби довбня був тільки балбесом, то це ще нічого. Але він іще захланний, як його земляк Калитка.
wictors _ 17.01.2017 13:20
IP: 46.211.155.---
Ondreyko Beletskiy:
а СССР это и была Украина,это её ребята в Афгане убивали афганцев,это её ребята убивали чехов и венгров.
То так. Адже мужні росіяни в той час сиділи на печі та їли калачі.
Проте в мене простеньке запитання.
В свій час (епоха СРСР) переїхали на велосипедах всю Прибалтику. Чи не могли б пояснити, чому відразу відчували відверто вороже ставлення, коли починали розмову з місцевими мешканцями російською мовою?
І моментально ставлення мінялося на протилежне, коли повідомляли (вже українською), що ми українці з Києва.
Мо' тому, що добре запам'ятали російську миротворчу місію?
wictors _ 17.01.2017 12:53
IP: 46.211.114.---
Ondreyko Beletskiy:

Я тебе ещё расскажу.
.
Залюбки послухаю. В застійні часи дітям на ніч розказував казочку відомиф дід Панас.
Ви б його могли перевершити!
Ondreyko Beletskiy:
Так Россия там только порядки наводит, например сейчас в Сирии стал мир.
Аха! Так в свій час і в Угорщині і в Чехослрваччині наступав "мир".
Чому той мир потім виліз боком, одному Богу відомо (шкода що його насправді й немає зовсім).
Щодо підступності американців мені не варт цього розказувати. За сорок років розвинутого соціалізму подібних казочок наслухався вдосталь. Добре пам'ятаю навіть героя соціаліста Сальватора Альєнде та тирина Августо Піночета. Вже промовчу про війну у В'єтнамі та карібську кризу.
Yaroslav Yurkiv _ 17.01.2017 12:51
IP: 46.200.182.---
Ondreyko Beletskiy:
Anatol Zubenko:
Ondreyko Beletskiy:
Где-где, в Кремле! Ну, может и не чума, а какой то другой вирус. Жаль, нету в живых уже этой профессорши, (замечательный был преподаватель, всегда с удовольствием ходил на ее пары) она бы разьяснила мне, что это за болезнь, но в любом случае,думаю, начинать надо с факельных шествий возле крематория...
Если без бла-бла-бла, что такого творится в Кремле, что тебе не нравится и тебе кажется, что это "чума"?
Пір ва врємя чуми "вєлічія"!
Yaroslav Yurkiv _ 17.01.2017 12:49
IP: 46.200.182.---
Mykola Tolerantny:
Куме, якщо Ваш стрийко є Довбнем, то у всьому він Довбень...До речі, пан Сидір правий, що то Довбень похирив договіір про газ за 50 долярів...Ви ж памятаєте, що Кучма вертів пальцем біля виска, показуючи на Довбня?!
============
Здається, що ви з Сидором, як і я, знаходимося у переддефолтному віці, і не розуміти в таких роках, що справжній Президент Держави не може розмінювати її Незалежність на газ по "писят", можуть лише ДОВБНІ.
Ющенко зробив усе можливе, щоби звільнити Україну від енергетичної залежности від одвічного ворога, а відповідно, і політичної.
Що зробив "мудрий" український народ натомість?
Добровільно приніс) (уйлові своє президентське "жертвопріношеніє", за що той через 5 років зробив цьому народові легеньке "абрєзанніє".
Народ виє, але визнати себе винним не бажає, і як завжди, звинувачує Лідера.
Наостаток, куме, вчіть МОВУ: довбня – іменник жіночого роду.
Інакше я відмовлюся від Вас, як від неотесаної довбні:)
wictors _ 17.01.2017 12:22
IP: 46.211.114.---
Ondreyko Beletskiy:
Ты нарочито путаешь Россию с СССР, напомню, что в СССР была УССР и были там Джугашвили,
Берия, Хрущёв.
Невже юберменш не розуміє прочитаного?
Нагадаю:
1956 р. Перший секретар та голова Ради Міністрів Хрущов.
1968, 1975 Генсек Брежнєв.
2014, 2016 президент Путін.
Щоправда частково погоджуюсь з Вами. Адже Брежнєв та Хрущов хоча б якась подоба легендарних Іллі Муромця, Добрині та Олексія світ Поповича.
Ваш же Путін зовсін не схожий на цих легендарних персонажей. Скоріше татаро-монгол.
wictors _ 17.01.2017 12:09
IP: 46.211.114.---
Ondreyko Beletskiy:
А что, Вы воюете с Россией!?
Ми ні!
Це ви принесли війну на нашу землю Та не лишень на нашу.
Яскравий приклад Сирія.
Скажу правду я зовсім не Єврооптиміст. Добре розумію, що безвізовий режим ніяких економічних проблем не вирішує. Та чудово розумію допомогу Європи. Бо вони не забули минули, і не сумніваються, якщо "братерською допомогою" захоплять Україну, наступить черга Європи. Це вже проходили після 1945 р.

Ondreyko Beletskiy:
А мы то и не знаем!!!
Це ще не все, чого ви не знаєте. На мою думку сильно юберменшість заважає.
wictors _ 17.01.2017 11:43
IP: 46.211.6.---
Ondreyko Beletskiy:

- Вы превратились в шутов.
Що ж. Блазень все ж таки людина, до того ж з почуттям гумору.
Ось падлюки, що несуть смерть та розруху в чужі домівки лишень тому, що вони юберменші і краще за нас знають як нам жити і є справжні фашисти.
Навели б лад у власній державі, а тоді беріться вчити інших.
wictors _ 17.01.2017 11:37
IP: 46.211.6.---
Ondreyko Beletskiy:
Где в Кремле мания превосходства над другими народами!?
- Хоть один факт в студию.
Для Вас залюбки!
24 Жовтня 1956 р. Угорщина.
21 серпня 1968 р. Чехословаччина.
25 грудня 1975 р. Афганістан.
27 Лютого 2014 р. Україна.
26 серпня 2016 р. Сирія.
Досить?
Чи мо' нагадати примусову депортацію німців Поволжжя до війни та татар після?
Звірства НКВД в Україні?

І ці створіння при цьому називають нас фашистами.
wictors _ 17.01.2017 11:19
IP: 46.211.6.---
Ondreyko Beletskiy:

- Я просто справедливый и указываю твоё место в современном мире.
Как говорится: – со стороны видней.
Це прямо еталон. Коли юберменш вказує унтерменшу його місце.
Але він не фашист. Ні, ні! Бо не брав участі в факельних прцесіях.
З таккими особами немає сенсу дискутувати. Апріорі зрозуміло, не можу я унтерменш (лишень тому, що українець) щось довести юберменшу.
Але тоді зовсім не зрозуміло, чому ви чекаєте співчуття на катастрофу Ту 154?

Хоча так для допідки: мешканці Києва таки несли квіти та лампадки до російського посольства в Києві, співчуваючи не Вам, а родичам загиблих. Хоча, читаючи Ваші опуси, починаю погоджуватись з твердженням:
"Не співчуваю. Людей там не було".:
Вибачте за гірку правду.
Anatol Zubenko _ 17.01.2017 10:15
IP: 94.153.158.---
Ondreyko Beletskiy:
Anatol Zubenko:
Ondreyko Beletskiy:
Где-где, в Кремле! Ну, может и не чума, а какой то другой вирус. Жаль, нету в живых уже этой профессорши, (замечательный был преподаватель, всегда с удовольствием ходил на ее пары) она бы разьяснила мне, что это за болезнь, но в любом случае,думаю, начинать надо с факельных шествий возле крематория...
Если без бла-бла-бла, что такого творится в Кремле, что тебе не нравится и тебе кажется, что это "чума"?
Если без бла-бла, то мне не не нравится, что руководство в кремле, поражено манией превосходства над другими народами, и что эта чума, судя по твоим высерам здесь, расползается по всей рассеи, и что это все может кончится третьей мировой, хотя для чего это я пишу...
руслан49 _ 17.01.2017 10:06
IP: 178.92.72.---
Ondreyko Beletskiy:
руслан49:
Ondreyko Beletskiy:
руслан49:
Татары живут в Татарии, но на территории России в РФ.
Но тюрки хохлячии нам не нужны, их нужно согнать с русских земель, кого в Польшу, кого в Венгрию, и только русскоязычные могут жить на территории Древней Руси.
Русскій фашист на манєжі. "Только русскоязичниє імеют право на существованіє".
1 января на Украине были фашистские факельные шествия по всей стране, а когда ты их видел в России?
Так я бачу, що ти пишеш. Ти явний кацапський фашист.
wictors _ 17.01.2017 09:59
IP: 46.211.6.---
Ondreyko Beletskiy:
.
Но тюрки хохлячии нам не нужны, их нужно согнать с русских земель, кого в Польшу, кого в Венгрию, и только русскоязычные могут жить на территории Древней Руси.
Чудовий приклад від представника вищої раси з голови до пят пробитої духовними скрепами.
Щоправда він ще дивовижно добрий. Адже міг би запропонувати для не російськомовних фабрику смерті на кшалт Освенціма.

Вже надокучило пояснювати – фундамент фашизму не свастика, не жест.
Фашизм – коли за ознаками раси, національності тощо стверджують, що вони кращі ніж інші.
Не варт вчитись, самоудосконолюватись, якщо ти спрапвжній арієць, або справжній росіяним і.т.д. за правилами математичної індукції.
Йому не потрібно навіть знати, на якій території знаходилась та Древня Русь!

Що ж стосується теми – вже давно потрібно було покласти край явним колабораціоністам не лише в армії але й на державній службі.
Амер Местный _ 17.01.2017 09:54
IP: 104.155.120.---
Заявление Билецкого это своего рода протест в мягкой форме против тотальной коррупции при новой власти, в одном месте создается волна и ветер борьбы с ней в другом месте расцветает буйным цветом, возвращаются в руководства одиозные личности приводят своих людей по которым много вопросов не только у общественности, такое впечатление что все это делается назло, чтобы спровоцировать народ на новый бунт. Все понимаю кроме одного как можно красть и мародерить на фоне войны и горя?????
Anatol Zubenko _ 17.01.2017 09:53
IP: 94.153.158.---
Ondreyko Beletskiy:
Где-где, в Кремле! Ну, может и не чума, а какой то другой вирус. Жаль, нету в живых уже этой профессорши, (замечательный был преподаватель, всегда с удовольствием ходил на ее пары) она бы разьяснила мне, что это за болезнь, но в любом случае,думаю, начинать надо с факельных шествий возле крематория...
Anatol Zubenko _ 17.01.2017 09:31
IP: 94.153.158.---
Ondreyko Beletskiy:
Anatol Zubenko:
Ondreyko Beletskiy:
руслан49:
Ondreyko Beletskiy:
руслан49:
Татары живут в Татарии, но на территории России в РФ.
Но тюрки хохлячии нам не нужны, их нужно согнать с русских земель, кого в Польшу, кого в Венгрию, и только русскоязычные могут жить на территории Древней Руси.
Русскій фашист на манєжі. "Только русскоязичниє імеют право на существованіє".
1 января на Украине были фашистские факельные шествия по всей стране, а когда ты их видел в России?
В средневековье, когда половина Москвы выдохла от чумы,первые факельные шествия по Москве организовал сын гетьмана Самойловича, так была побеждена чума в Москве и, к сожалению, спасена другая половина населения. Это нам рассказывала проффесор микробиолог в Москве, где я учился в восемьдесятых...
– Это у вас о чумы так лечатся!?
Чума у вас. У нас это профилактика!
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter