Тетяна Чорновол Народний депутат України VІІІ скликання

Вийти за червоні прапорці

11 червня 2012, 12:15

Поки нинішні лідери опозиції, як добре знані політики, так і нові громадські активісти не доведуть, що вони готові жертвувати собою, народ їм не повірить.

5 червня в опозиції (я маю на увазі не лише партійну) було дві задачі: захистити українську мову та почати новий Майдан. З першим не впоралися, з другим вийшло не все так погано. Нехай людей на мітингу було не сотні тисяч, але це були ті, кому дійсно болить ситуація в країні (не лише в мовній сфері), і які готові до активних дій.

Дехто вважає, що влада намагалася реалізувати також технологію зіткнення захисників української мови з прихильниками Партії Регіонів. Це був би безумовно корисний для влади хід, і цей козир вони в повній мірі спробують використати наступного "мовного дня" у Верховній Раді.

Політична опозиція і громадські активісти повинні підготувати людей, щоб боронь Боже не побитися з представниками Східної України. Адже зовсім не ці звезені за копійчину люди з депресивних районів Донбасу, з пустими очима – вороги України. Ворог – монопольна система влади, зцементована мега-корупцією, на чолі зі Сім'єю. А зламати систему можна лише, коли виходиш за червоні прапорці, якими мисливці заганяють дичину, а не граєш за нав'язаними правилами. При чому лише відчайдушні дії, опір та нестандарті рішення можуть дати можливість швидше перетворити вуличні мітинги на Майдан...

Я особисто брала участь в протистоянні на мітингу біля Верховної Ради, зі сторони Маріїнського парку. І вважаю, що це було правильно.

Почалося все з того, що підбігла на шум і побачила, як на гранітних сходах загін "космонавтів" відтісняє людей. Літній сивий чоловік під їх натиском не втримав рівновагу і вже повис вниз головою на двохметровій висоті над гранітним бордюром фонтану. Але міліціонерів це не зупинило, вони продовжували тиснути вниз, буквально витискаючи чоловіка у падіння. Кілька людей кинулося підставляти руки. Інші, серед яких і я, почали витісняти "космонавтів" наверх і в сторону зі сходів.

Люди вдарили так завзято, що міліціонери почали відступати. Це ще сильніше розпалило натовп атакуючих людей. Однак, коли полетіли в сторону каски, виявилося, що під ними молоді перелякані обличчя. Цей факт скоро охолодив гарячі голови, тому, коли "космонавтів" відтиснули зі сходів, їх залишили в спокої. При чому можна було спостерігати дуже милу картину: міліціонери, які збилися в купку, і люди, які лише хвилину назад їх били, а тепер жаліли, повертали назад трофеї – каски, навіть мобільний телефон і скандували "міліція з народом". Одним словом в повітрі раптом запахло помаранчевим Майданом – де основна рушійна сила була любов, а не ненависть і агресія.

Це відчули і космонавти – вони були розгублені. Це зрозуміло їх керівництво – весь цей неблагонадійний молодняк було загнано назад в автобуси.

Це була невеличка перемога. Люди змогли дати відсіч, показати свою рішучість і сміливість, незважаючи на ймовірні репресії (адже все фіксувалося на оперативні відеокамери), і що найголовніше, вчасно зупинилися. Адже знов таки, не молоді хлопці-міліціонери – вороги української мови. Правда?!!

Шкода лише, що та невеличка перемога не вилилася в більшу. Адже, коли "космонавти" збилися в купку, людям на площі відкрився прохід до паркану Верховної Ради. Невисокого паркану. Цілком реально було кільком сотням захисників мови перетнути цю межу і пройти безпосередньо до Верховної Ради. Але цього не сталося. Нажаль...

Хтось спитає який сенс?

Такий: продемонструвати маленьку, але силу. Поки що маленьку... Вийти за червоні прапорці. Постукати у двері Верховної Ради, нехай лише 30 секунд, перед тим, як затримає Беркут. Народ тягнеться до переможців, або тих, хто демонструє відчайдушність, а не імпотенцію.

Багато хто мені заперечить, кажучи: це все "ігри патріотів", а народ не гарматне м'ясо. Адже перетнути паркан – це означає багато проблем, серед яких ніч у райвідділку, можливі переломи ребер, можлива кримінальна справа для найбільш активних.

Але не треба скидати з рахунків, що є люди, які готові на подібний радикалізм не як барани, а свідомо. Адже свідомі жертви не бувають даремними. Адже трагічне "9 березня" "України без Кучми" стало предтечею Помаранчевого Майдану.

До того ж стрімке нарощування сили вуличних акцій не можливо без хоча б маленьких перемог і демонстрацій сміливості і жертовності. Люди не будуть виходити на площу, щоб тупо мокнути під дощем. А ось щоб підтримати тих, хто готовий пожертвувати собою, люди вийдуть.

Люди не можуть забути розчарування "помаранчевого майдану" саме тому, що тодішні лідери нічим не схотіли жертвувати заради своєї країни. І поки нинішні старі лідери або нові не доведуть, що вони готові, народ їм також не повірить.

Тому депутати опозиції, кандидати в депутати, нові громадські активісти – ті, які хочуть стати лідерами, повинні бути на передовій, проривати червоні прапорці, які виставляє влада, і в переносному сенсі, і в прямому. Демонструвати, що ми не будемо, що ми можемо не грати за їх правилами. Тоді збільшиться і кількість тих, хто підтримує позаду, хто підтримує просто присутністю.

Так, будуть затримання, будуть кримінальні справи. А як інакше? Як інакше ті, що позаду, повірять в жертовність лідерів опозиції? Головне, щоб в цьому жертовному авангарді опинилися не прості люди, а ті, які вважають себе лідерами. Всіх лідерів пересаджають? Нестрашно. Головне, щоб народ повірив, тоді на місце вибитих владою прийдуть нові очільники. Це не ігри в героїв, це остання слабенька надія в тих умовах, в яких нині опинилася країна.

При чому, треба налаштуватися, що ніхто не оцінить геройства. Прийняти, як факт, що опозиція і партійна і безпартійна не зможе захистити своїх від репресій. Такі умови нинішнього перебування в опозиції. Це, знов таки, не ігри в героїв. Використають і забудуть! Але хіба це погано, якщо тебе використають для справи. Справи – зруйнувати монополію одного клану при владі. Моя особиста позиція: я – "за". Нехай нинішня опозиція мене використає, викине і забуде, головне нині бути тим гвинтиком, який знадобиться для зруйнування монополії влади. Нехай ті, хто пройдуть наверх по мені, будуть "гівнюки", головне, щоб на верхівці влади знову була конкуренція, лише тоді сторони будуть змушені прислухатися до громадської думки. Це те, чого ми взагалі не маємо зараз, тому перспективи країни – страшні. До речі, якби нинішні "донецькі" при владі, такі, як вони є, розділися на два конкуруючих табори, країна також мала би шанси. Але нажаль даремно того чекати.

Доводиться ще чути популярну думку серед громадських активістів: "Ми не будемо порушувати закон, ми не такі, як вони". Але забудьте, ми вже поза законом. Це той, хто нині при владі, закон не порушує, бо там приймають закони під себе. Нині, наприклад, через Верховну Раду легалізуються пачками антинародні "реформи" задля наповнення кількох приватних кишень. Отож, треба просто взяти і забути про червоні прапорці!

Але звичайно повинні бути межі. Важливо, щоб не полилася кров. Щоб опір не перейшов в насильство. І фактор стримування тут один – любов. Все повинно робитися з любов'ю до країни, до її громадян, до права та свобод, а не з ненавистю і агресією.

Тому потрібно організовувати відчайдушні акції. Не лише по мові. В українців забрали пасажирські перевезення на залізниці. Треба діяти! Треба блокувати їх "Хюндаї" (іграшки для багатих), щоб повернути на маршрути зручні нічні потяги за помірними цінами. Треба "розкачувати" громадськість, адже ми проходимо точку неповернення. Бо попереду нас чекає збільшення ціни на газ, і щедрі субсидії, які візьмуть людей на гачок і залишать без землі. Адже вже зараз не можна отримати субсидію, якщо є земельний пай. А тоді підняти людей на Майдан вже буде не можливо. Треба підніматися зараз.

P.S. "Українська правда", відкриваючи мій блог, визначила мене, як журналіста. Я з цим не згодна. Журналіст це лише той, хто перебуває при виконанні журналістських обов"язків. Я нині займаюся геть іншими справами, і не збираюся прикриватися статусом журналіста.

powered by lun.ua
Коментарі — 267
-vts-m- _ 12.06.2012 19:03
IP: 91.154.252.---
Ivan Petrov:
В скобках не пропечатались запятые.
Прекрасное знаніе грамматікі... Вернее – неплохое.
Однако, тут недавно одін Ваня Петров виступіл с заявленіем, что его ніком пользуется какой-то тролль...
Как-то не по благородному получаецца курс грамматікі с пронікновеніем в чужіе страніци, пра?
wiederholen _ 12.06.2012 12:08
IP: 95.132.204.---
Тарасик Девятий:
Ну ти й козак, Тетяно!
http://fakty.ua/149217-v-mvd-oprovergli-informaciyu-o-primenenii-specsredstv-na-mitinge-zacshitnikov-ukrainskogo-yazyka-Татьяна в центре на фотке-она,действительно,боец!!!!!
ганна-ахметова _ 12.06.2012 10:07
IP: 93.74.80.---
Mykola_Tolerantnyj:
Istorichka35:
ганна-ахметова:
Вітаю. Поки історичка спить, можу до Вас звертатися спокійно.
Да никто у Вас Ника не отнимет. Спите спокойно, Ганнуся.
Уважаемая Историчка, ну чем я Вам не угодил, что так легко,как разменной монетой,мной разбрасываетесь?
Вона як та Марютка з "Сорок першого" за ідею й коханого пристрелить
ганна-ахметова _ 12.06.2012 10:05
IP: 93.74.80.---
Mykola_Tolerantnyj:
ганна-ахметова:
А Ви, до речі,нетолєрантно ставитись до пані Історички. Ну хай з іншими поглядами. Але ж яке почуття гумору! Mені здавалось би, що це Вас повинно б об*єднувати.
Це історичка сьогодні ласкава й гожа. А вчора мене й коростою називала, козою й ганькою. Мабуть зранку свіжої ряжанки випила. Я їй радила не полірувати самогон Роганню, кажуть унікальна гидота, краще вже Сармат. Але історичка деградує. На її прикладі видко як дурна влада погано впливає на громадську мораль. Ще роки з 2 тому Історичка була звичайна комунздичка, така стара дурепа, а зараз перетворилася на агресивну божевільну аля Люська-Форточка. Це й погані гени даються взнаки. Так що ви її не дуже жалійте, як ласкавих данайів! До речі на ДД байка як росіяни готуються до матчу з поляками http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/14623.phtml. Це щодо Ващої розповіді про москалів
Mykola_Tolerantnyj _ 12.06.2012 09:55
IP: 176.8.211.---
pilot:
На войне как на войне. Пленных не берём.
Надеюсь, что сегодня полякам несдобровать.Как на футбольном поле,так и вне его ввиду данного гуманного военного принципа, уважаемая Лола.
Mykola_Tolerantnyj _ 12.06.2012 09:51
IP: 176.8.211.---
Istorichka35:
ганна-ахметова:
Вітаю. Поки історичка спить, можу до Вас звертатися спокійно.
Да никто у Вас Ника не отнимет. Спите спокойно, Ганнуся.
Уважаемая Историчка, ну чем я Вам не угодил, что так легко,как разменной монетой,мной разбрасываетесь?
La Rossa _ 12.06.2012 09:50
IP: 93.74.246.---
Стен1:
Ще питання: 1. Хто з КОД балотується на окрузі, де Чорновіл? 2. Чи намагалася Чорновіл якось узгодити дії з КОД? 3. Чи розуміє Чорновоіл, що Янукович боїться саме Об'єднаної Опозиції? 4. Що у кінцевому рахунку вибори не відбудуться, а ми будемо вимушені опиратися режимоаві.ІНШИМИ методами? 5. Чи розуміє взагалі Чорновіл – ЩО ТАКЕ тоталітарний устрій держави взагалі – і чим це нам загрожує в майбутньому? (Дуже недалекому!)
С. Овчаренко
Та Чорновіл висувається від КОД (при підтримці БЮТ).
Все нормально – не нервуйте так.
Саме системне мислення Тетяні і притаманне.
Mykola_Tolerantnyj _ 12.06.2012 09:48
IP: 176.8.211.---
ганна-ахметова:
Вітаю і Вас! Та я не проти, що пан Овчаренко людина розумна і освічена. Але якісь нелогічні речі проти Tетяни Чорновіл несе. Чисто, як Стакан Стаканич Графін. Чорновіл – боєц і за чорноротість від Чорновіл можна від неї схлопотати. А Ви, до речі,нетолєрантно ставитись до пані Історички. Ну хай з іншими поглядами. Але ж яке почуття гумору! Mені здавалось би, що це Вас повинно б об*єднувати.
Тарасик Девятий _ 12.06.2012 09:47
IP: 62.205.156.---
pilot:
Тарасик Девятий:
Ну ти й козак, Тетяно!
Да она обычный пиндоский проэкт. Бютики-европейский. А Хвёдорыч-украинский."

Не знаю хто чий проект, але мені подобається її позиція та завзятість.

Так само як і іншої Тетяни, Монтян.

Жінки хочуть керувати, може вони наш порятунок
Voveц _ 12.06.2012 09:40
IP: 95.132.252.---
Схоже, наші письменники та журналісти перетворилися на шаманів.
Вони повторюють "Мова, мова" та вірять, що допоможе.
Це, швидше, від відсутності таланту. А могли б закидати владу дошкульними коломийками, або написати
бойовий гімн для демократичного руху. Це що, гасло для мітингу "захистимо мову!"?. А дотепного не могли придумати?
Не ганьбіться скиглінням, використовуйте свої виняткові засоби!
Тарасик Девятий _ 12.06.2012 09:26
IP: 62.205.156.---
Ну ти й козак, Тетяно!
ганна-ахметова _ 12.06.2012 09:07
IP: 93.74.80.---
Mykola_Tolerantnyj:
У нас до речі після футболу Поділ так гудів всю ніч, наче Бога за бороду схопили. Мої хлопці припленталися під ранок і казали, що стільки люду на вулицях не бачили з часів Помаранчевої революції. Як мало потрібно народу для щастя
ганна-ахметова _ 12.06.2012 09:04
IP: 93.74.80.---
Mykola_Tolerantnyj:
Стен1:
Пане Станіславе, який Ви тільки філософ!. Куди там Кушніруку, Возняку і Дацюку,разом взятими, до Вас?!
Вітаю. Поки історичка спить, можу до Вас звертатися спокійно. Пан Станіслав розумна людина і газета у нього цікава "Свет и тени". На відміну від Кушнірука він дуже вихований і ерудований. У нас так заведено недостатність знань люди заміняють понтами, амбіціями чи просто образами незгодних. А думки пана Станіслава завжди виважені й аргументовані. Шкода таких фахівців замало,
Mykola_Tolerantnyj _ 12.06.2012 08:50
IP: 176.8.211.---
Стен1:
Пане Станіславе, який Ви тільки філософ!. Куди там Кушніруку, Возняку і Дацюку,разом взятими, до Вас?!
La Rossa _ 12.06.2012 01:42
IP: 93.74.246.---
-vts-m-:
Добраніч.
Не надо Івана...
-vts-m- _ 12.06.2012 01:39
IP: 91.154.252.---
La Rossa:
Практіческі любой европейскій клуб. Едінственное – недолюблюбліваю немцев: оні ставят на Механізм протів Творчества, і практіческі всегда виігривают.
Насчет немцев – абсолютно с Вами согласна. Исключительно механистический подход, но (!) доведенный до совершенства. Гениев нет ак и нет порыва.
Но французский и английский футбол – подобен немецкому.
Ирландцы показали себя полными пенсионерами в смысле тактики.
Португалия – это Крищиану Роналду (это просто Гений)
Интриги и креативщики живут в бразильском (не европейском) футболе, ну и сербов-хорватов если разозлить можно хорошо нарваться.
Италия – переживает плохие свои времена.
Едінственное, могу добавіть две вещі:
-футбол – ето не від іскусства, а все-такі спорт, где надо виігривать...
-как сказал мне одін умний еврей: любой профессіонал заткнет за пояс генія.
Немци ето, похоже, понялі...

надобраніч, а то Іван хвилюєцця...
Mykola_Tolerantnyj _ 12.06.2012 01:36
IP: 176.8.211.---
-vts-m-:
La Rossa:
А Вы смотрели игры предыдущих групп?
Какая сборная показалась Вам модерной (т.е. способной представлять современный футбол и его развитие)?
Практіческі любой европейскій клуб. Едінственное – недолюблюбліваю немцев: оні ставят на Механізм протів Творчества, і практіческі всегда виігривают.
Шановний пане Віктор, це у Вас сугубо механічна модель оцінки гри німців.
La Rossa _ 12.06.2012 01:34
IP: 93.74.246.---
-vts-m-:

La Rossa:
А Вы смотрели игры предыдущих групп?
Какая сборная показалась Вам модерной (т.е. способной представлять современный футбол и его развитие)?
Практіческі любой европейскій клуб. Едінственное – недолюблюбліваю немцев: оні ставят на Механізм протів Творчества, і практіческі всегда виігривают.
Насчет немцев – абсолютно с Вами согласна. Исключительно механистический подход, но (!) доведенный до совершенства. Гениев нет ак и нет порыва.
Но французский и английский футбол – подобен немецкому.
Ирландцы показали себя полными пенсионерами в смысле тактики.
Португалия – это Крищиану Роналду (это просто Гений)
Интриги и креативщики живут в бразильском (не европейском) футболе, ну и сербов-хорватов если разозлить можно хорошо нарваться.
Италия – переживает плохие свои времена.
-vts-m- _ 12.06.2012 01:32
IP: 91.154.252.---
Ivan Petrov:
-vts-m-:
La Rossa:
От в этом моменте (по идее!) первое должно исключать второе.
Уви...
Есть желаемое, а есть действітельность...
Повторяю: прінціпіальних запретов в сочетаніі любві к поезіі і дебілізма – нет...
Витас, то, что здесь сейчас происходит, очень мне знакомо. Мне как-то "везёт" на стада и стаи, которые объединяются и начинают травить. Но не по зубам я вам, Витас. Не такие пытались... А то, что вы – зграя, а я – человек и личность, – это моя гордость. Потому что я НИКОГДА не стану участвовать в коллективной травле. Вы, как я уже говорила сегодня Имке, – мелочь пузатая, существа со стадным инстинктом. Как бы ты ни изощрялся здесь, хоть бы и наизнанку вывернулся. Подумай. Когда-нибудь дойдет, если сам не дебил.
Танюш, поверь мне, солнце, мне тебя травіть не является інтересним...
-vts-m- _ 12.06.2012 01:30
IP: 91.154.252.---
La Rossa:
Любовь к поезии – это ж не любовь к сентиментальности или пафосу (или красивозвучании слов)?
Это – уважение к мысли в первую очередь, и ощущение сердца...
Тут дебилизма быть не дОлжно.
Любовь к поезіі – ето і любовь к сентиментальности, і пафосу, і красивозвучании, і даже філософіі, і ощущение сердца...
Так что не мешает бить оному...
Little Jone _ 12.06.2012 01:29
IP: 188.230.40.---
Знову на сайті всюдисущий "кієвскій планктон".
-vts-m- _ 12.06.2012 01:28
IP: 91.154.252.---
La Rossa:
А Вы смотрели игры предыдущих групп?
Какая сборная показалась Вам модерной (т.е. способной представлять современный футбол и его развитие)?
Практіческі любой европейскій клуб. Едінственное – недолюблюбліваю немцев: оні ставят на Механізм протів Творчества, і практіческі всегда виігривают.
La Rossa _ 12.06.2012 01:25
IP: 93.74.246.---
-vts-m-:
La Rossa:
От в этом моменте (по идее!) первое должно исключать второе.
Уви...
Есть желаемое, а есть действітельность...
Повторяю: прінціпіальних запретов в сочетаніі любві к поезіі і дебілізма – нет...
Любовь к поезии – это ж не любовь к сентиментальности или пафосу (или красивозвучании слов)?
Это – уважение к мысли в первую очередь, и ощущение сердца...
Тут дебилизма быть не дОлжно.
-vts-m- _ 12.06.2012 01:24
IP: 91.154.252.---
lm198:
-vts-m-:
lm198:
Я швидше погоджуся з вчорашнім "викривленням матриці".
Схоже на діагноз, якщо бути відвертим.
Істіне нужно смотреть прямо в Забрало...
На добраніч.
Ех...
добраніч, коли ти вже виспишся...
-vts-m- _ 12.06.2012 01:22
IP: 91.154.252.---
Mykola_Tolerantnyj:
.
Конєчно, на якомусь етапі вилетемо.
Уви, с такім рісунком ігри – вилетім с треском.
ПС Не злорадствую. Скорее – сожалею...
Aтака Путіна1160 Уряд реформ369 Корупція1246 Україна та Європа1016 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter