Тетяна Чорновол Народний депутат України VІІІ скликання

Фашистське рішення ФІФА з "душком" Путіна?

28 вересня 2013, 20:19

Я не люблю футбол. Ніколи не думала, що якась новина з світу футболу може зробити мені так боляче. Звичайно мільярди вкрадені на ЄВРО-2012 образно болять. Але в даному випадку реально заболіло-запекло в грудях.

Новина, яка мене просто "вбила", полягає в тому, що за рішенням Дисциплінарного комітету Міжнародної футбольної організації ФІФА проти України були введені санкції. Зокрема, матч між збірною України та Польщі у Харкові пройде без глядачів, а також аж до 2018 року ФІФА заборонило грати міжнародні змагання на стадіоні "Арена-Львів", в який було "вгепано" стільки бюджетних коштів, що вистачило би на лікарню для хворих на рак дітей.

Причиною цих неймовірних санкцій з боку ФІФА стало, те, що львівські вболівальники ходять на матчі з червоно-чорними знаменами. І цей наш прапор української національно-визвольної боротьби, який майорить в кожному найменшому селі Західної України ФІФА визначило як... "фашистський".

Ніколи не думала, що мою національну гідність будуть принижувати мужі з футболу...

Адже це так цинічно карати українців за фашизм – жодна нація не постраждала від фашистів, так, як українська. Мільйони українців загинули від "коричневої чуми", але не менше полягло від геноциду "червоних" фашистів, які заморили голодом близько 10 мільйонів українських селян. А скільки мільйонів життів фашист Сталін згноїв в тюрмах-таборах? А скільки українських солдат фашист Жуков втопив під час форсування Дніпра задля визволення Києва від "гітлерівців", "щоб менше потім треба було в Сибір вивозити"?

І той, хто заперечує "червоний" фашизм нехай спочатку щиро відповість собі на питання чи хотів би жити в українському селі у 33 році?

Мені довелося народитися дочкою нації, яка століттями була жертвою. Проте жертвою бути принизливо. Тому, я особливо пишаюся, що в роки розквіту фашизму, саме українці продемонстрували героїчну та потужну боротьбу з цим явищем. І ця боротьба відбувалася під червоно-чорним прапором.

Під цим прапором "бандерівці" з УПА одночасно боролися проти червоного і коричневого фашизму. І з поваги до їх подвигу міжнародним символом "антифашистів" справедливо мусить бути червоно-чорний прапор.

Адже чи знають експерти ФІФА багато прикладів подібної героїчної боротьби проти фашизму у світі тих часів чи наступних?

А ось нинішня боротьба ФІФА з фашизмом погано пахне. Путінським душком.

Адже навряд чи ФІФА вдалося до цих санкцій від невігластва. Мені особливо болить, що тут очевидно замішані брудні гроші. Мені болить, що ці санкції очевидно є наслідком інформаційної війни проти України з боку путінської Росії.

Адже зверніть увагу на зовсім непрості збіги.

Перше, в минулому році спалахнув великий футбольний скандал: швейцарський суд визнав ФІФА корумпованою організацію. В суді було доведено, що керівники ФІФА брали хабарі.

Друге, нещодавно "Газпром" став головним спонсором ФІФА. А позаяк Україна має кабальні ціни на газпромівський газ, очевидно того, що ми переплачуємо вистачить і на білу касу "спонсорства" і на хабарі.

Третє, скоро 14 жовтня – День УПА. Тому, певно розрахунок цієї газпромівсько – футбольної атаки на те, щоб підняти хвилю обурення львів'ян європейським вибором. Щоб послати населенню західної України, яке найбільше хоче в Європу меседж: "Вам туди не потрібно,

бо там, ваші святині вважають фашистським".

П'яте, рішення ФІФА звичайно погіршить імідж України на Заході, створить ще одну маленьку перепону на шляху в Європу.

Отже шлях в Європу не лише непростий, а й брудний. Треба розуміти, що Москва, як на конвеєрі буде клепати подібні технології.

Треба захищатися і прапор наш захистити. Отож сподіваюся на широку та адекватну реакцію українського політикуму та громадськості.

Це низько віддати "фашистам" наш прапор національно-визвольної боротьби. Особливо, якщо боротьба триває...

Жовто-блакитний прапор це символ Держави, миру та благополуччя. Моя з родина піднімає його біля будинку кожного року на День Незалежності. Проте нині мій прапор червоно-чорний.

powered by lun.ua
Коментарі — 260
виктор донской _ 29.11.2013 07:16
IP: 5.153.185.---
Сергей Мельник:
магаданец:
Пойдите в 1й класс,обучитесь элементарной грамоте,потом пишите комментарии
тупой, сам умалишенный...
виктор донской _ 29.11.2013 07:14
IP: 5.153.185.---
виктор донской:
виктор донской:
Max Samotii:
wolf64
В третьм пукте оригинала четко написано что портреты Бандеры и Шухевича (3.Portrait of the Stepan Bandera fnd Roman Shuhevich) В первом пукте что флаг украинских националистов (1.Flag of the Organization of the Ukrainian Nationalists) Во втором пукте про дивизию СС Галычина,не признаная в Нюрберге нацистким формированием и являлась воиским подразделением Вермахта и их символом,кстати,являлся Герб Львова (2.Galicien.This symvol of the Naci SS Divizion "SS Galicien") И только четвертый пункт можно как-то рассматривать в свете нацизма,только фото и видео доказательств этого не представлено а упомянули футболку с номером 88,Алиева за то что играл под этим номером нужно отлучить от футбола за пропаганду фашизма)) (4.Wolfsangel (руны) This simvol by the Nacis dyring WWW II,and in partikular was the emblem of SS Panzer
Division"Das Reich")

народ а по какому закону судили фашистов своих законов они
виктор донской _ 29.11.2013 07:14
IP: 5.153.185.---
виктор донской:
Max Samotii:
wolf64
В третьм пукте оригинала четко написано что портреты Бандеры и Шухевича (3.Portrait of the Stepan Bandera fnd Roman Shuhevich) В первом пукте что флаг украинских националистов (1.Flag of the Organization of the Ukrainian Nationalists) Во втором пукте про дивизию СС Галычина,не признаная в Нюрберге нацистким формированием и являлась воиским подразделением Вермахта и их символом,кстати,являлся Герб Львова (2.Galicien.This symvol of the Naci SS Divizion "SS Galicien") И только четвертый пункт можно как-то рассматривать в свете нацизма,только фото и видео доказательств этого не представлено а упомянули футболку с номером 88,Алиева за то что играл под этим номером нужно отлучить от футбола за пропаганду фашизма)) (4.Wolfsangel (руны) This simvol by the Nacis dyring WWW II,and in partikular was the emblem of SS Panzer
Division"Das Reich")

народ а по какому закону судили фашистов своих законов они не нарушали а междунарн
виктор донской _ 29.11.2013 07:11
IP: 5.153.185.---
Max Samotii:
wolf64
В третьм пукте оригинала четко написано что портреты Бандеры и Шухевича (3.Portrait of the Stepan Bandera fnd Roman Shuhevich) В первом пукте что флаг украинских националистов (1.Flag of the Organization of the Ukrainian Nationalists) Во втором пукте про дивизию СС Галычина,не признаная в Нюрберге нацистким формированием и являлась воиским подразделением Вермахта и их символом,кстати,являлся Герб Львова (2.Galicien.This symvol of the Naci SS Divizion "SS Galicien") И только четвертый пункт можно как-то рассматривать в свете нацизма,только фото и видео доказательств этого не представлено а упомянули футболку с номером 88,Алиева за то что играл под этим номером нужно отлучить от футбола за пропаганду фашизма)) (4.Wolfsangel (руны) This simvol by the Nacis dyring WWW II,and in partikular was the emblem of SS Panzer
Division"Das Reich")

чудовий коментар! щодо neonazi banners всім все зрозуміло? А Neonazi Salutes це:
Cлава Україні!
виктор донской _ 29.11.2013 07:10
IP: 5.153.185.---
sashasanych1:
" жодна нація не постраждала від фашистів, так, як українська" Саме так, українська але не Львів і не Львівщина яка фашистів зустрічали з хлібом і сілью. Так що львів це не Україна. А ФАРЕ все правильно окарала. Нема чого політику вмішувати у футбол. Франція не вивішує банери Наполеона, Англія не вивішую Черчеля і т.д.
правильно...
Max Samotii _ 05.10.2013 00:55
IP: 178.137.85.---
журналіст слушно зауважив, що ФАРЕ активно не діяла з 2007 по 2012. у 2012 нагнала загрозу дискваліфікації України, як приймаючої сторони Євро 2012. потім знов неактивна фаза і спалах активності у вересні 2013. Римське питання: Кому вигідно?
Max Samotii _ 05.10.2013 00:55
IP: 178.137.85.---
журналіст слушно зауважив, що ФАРЕ активно не діяла з 2007 по 2012. у 2012 нагнала загрозу дискваліфікації України, як приймаючої сторони Євро 2012. потім знов неактивна фаза і спалах активності у вересні 2013. Римське питання: Кому вигідно?
Max Samotii _ 05.10.2013 00:55
IP: 178.137.85.---
журналіст слушно зауважив, що ФАРЕ активно не діяла з 2007 по 2012. у 2012 нагнала загрозу дискваліфікації України, як приймаючої сторони Євро 2012. потім знов неактивна фаза і спалах активності у вересні 2013. Римське питання: Кому вигідно?
Max Samotii _ 05.10.2013 00:55
IP: 178.137.85.---
журналіст слушно зауважив, що ФАРЕ активно не діяла з 2007 по 2012. у 2012 нагнала загрозу дискваліфікації України, як приймаючої сторони Євро 2012. потім знов неактивна фаза і спалах активності у вересні 2013. Римське питання: Кому вигідно?
Max Samotii _ 05.10.2013 00:39
IP: 178.137.85.---
Щойно послухав Павла Клименка (координатор програм ФАРЕ) на радіо. Так і не зумів він зрозуміло пояснити чому в посібнику звявився Бандера, Шухевич, Золотий Лев, і чорночервоний прапор. При цьому він виправдовувався, що не вважає їх неонацистськими смволами і приплітав за вуха кельтський хрест. Висновок такій заангажованій організації і їх "експертним" висновкам не можна довіряти. htt p s: //soundcloud.com/ hromadske-radio/ fare-04-10-13
Александр Кисурин _ 03.10.2013 09:07
IP: 94.178.249.---
В Вашем сознании явно отсутствует европейская составляющая...Сплошной салат оливье!
Vlad Vladoff _ 02.10.2013 00:21
IP: 93.183.233.---
Ад опустел. Все демоны здесь.
sashasanych1 _ 01.10.2013 23:46
IP: 188.230.55.---
sashasanych1:
" жодна нація не постраждала від фашистів, так, як українська" Саме так, українська але не Львів і не Львівщина яка фашистів зустрічали з хлібом і сілью. Так що львів це не Україна. А ФАРЕ все правильно окарала. Нема чого політику вмішувати у футбол. Франція не вивішує банери Наполеона, Англія не вивішую Черчеля і т.д.
Є в Україні багато спортивних і навіть багато футбольних переможців яких треба памятати а причому тут Бендера до футболу тим більше до ВЕЛИКОЇ УкРАЇНИ? Хай собі бендеру вішають у Львові на балконі
sashasanych1 _ 01.10.2013 23:43
IP: 188.230.55.---
" жодна нація не постраждала від фашистів, так, як українська" Саме так, українська але не Львів і не Львівщина яка фашистів зустрічали з хлібом і сілью. Так що львів це не Україна. А ФАРЕ все правильно окарала. Нема чого політику вмішувати у футбол. Франція не вивішує банери Наполеона, Англія не вивішую Черчеля і т.д.
Max Samotii _ 01.10.2013 20:51
IP: 178.137.85.---
wolf64
В третьм пукте оригинала четко написано что портреты Бандеры и Шухевича (3.Portrait of the Stepan Bandera fnd Roman Shuhevich) В первом пукте что флаг украинских националистов (1.Flag of the Organization of the Ukrainian Nationalists) Во втором пукте про дивизию СС Галычина,не признаная в Нюрберге нацистким формированием и являлась воиским подразделением Вермахта и их символом,кстати,являлся Герб Львова (2.Galicien.This symvol of the Naci SS Divizion "SS Galicien") И только четвертый пункт можно как-то рассматривать в свете нацизма,только фото и видео доказательств этого не представлено а упомянули футболку с номером 88,Алиева за то что играл под этим номером нужно отлучить от футбола за пропаганду фашизма)) (4.Wolfsangel (руны) This simvol by the Nacis dyring WWW II,and in partikular was the emblem of SS Panzer
Division"Das Reich")

чудовий коментар! щодо neonazi banners всім все зрозуміло? А Neonazi Salutes це:
Cлава Україні!
Андрей Салабуда _ 01.10.2013 11:14
IP: 94.179.216.---
Зодіак:
згоден на всі 100%
Bohdanchyck _ 01.10.2013 07:01
IP: 98.116.21.---
Joboffer:
Bohdanchyck:
а що тепер за піротехнічні вироби карають на 5 років?

І де можна побачити фото (відео) -докази "by displaying neo-Nazi banners and by making"MONKEY NOISES AND GESTURES"? Невже на чисельному заході ніхто нічого не знімав на камеру?

І що значить "neo-Nazi banners "? Які саме? Якщо мова про червоно-чорні прапори, то ТЧ має рацію.

І що значить " FIFA was informed by FARE "? Будемо покладатись на когось без доказаовї бази?
Професійний журналіст поставив би всі ці питання, а не стрверджував, що нас покарали за червоно-чорні прапори.
["Причиною цих неймовірних санкцій з боку ФІФА стало, те, що львівські вболівальники ходять на матчі з червоно-чорними знаменами. "]
Це просто найшвидший спосіб стати співучасником чиєїсь провокації, причому в дуже вирішальний час для нашої держави.
Сергей Мельник _ 30.09.2013 20:58
IP: 194.50.9.---
магаданец:
Пойдите в 1й класс,обучитесь элементарной грамоте,потом пишите комментарии
Сергей Мельник _ 30.09.2013 20:57
IP: 194.50.9.---
магаданец:
Пойдите в 1й класс,обучитесь элементарной грамоте,потом пишите комментарии
Сергей Мельник _ 30.09.2013 20:57
IP: 194.50.9.---
магаданец:
Пойдите в 1й класс,обучитесь элементарной грамоте,потом пишите комментарии
Ronin11 _ 30.09.2013 16:06
IP: 91.202.128.---
Дякую Вам пані Тетяно за вашу відповідь на цю очевидну провокацію та за вашу позицію! Підтримую на Вас на всі 100%!
1954again _ 30.09.2013 14:07
IP: 46.115.74.---
шановна Тетяно, поважаючи Вас як журналістку, прошу розібратися Вас суті справі перед тим як виносити передчасні судження, керуючись активно поширюваними неправдивими даними про обговорюване рішення.

також дуже не хотілося щоб Ви, за зразком численних псевдопатріотичних і навіть "демократичних" журналістів, почали укладати "договорнячки" з совістю, впритул "не помічаючи" фашистів. а на украінських трибунах іх чимало, що, власне й задокументувала доповідь FARE (з фотографіями):
nigdywiecej.org/media/pdf/HATEFUL_-_Eastern_Europe_Monitoring%20Report.pdf
(це не лінк, але задайте це в пошуковик)
Max Samotii _ 30.09.2013 14:01
IP: 178.137.85.---
wolf64
В третьм пукте оригинала четко написано что портреты Бандеры и Шухевича (3.Portrait of the Stepan Bandera fnd Roman Shuhevich) В первом пукте что флаг украинских националистов (1.Flag of the Organization of the Ukrainian Nationalists) Во втором пукте про дивизию СС Галычина,не признаная в Нюрберге нацистким формированием и являлась воиским подразделением Вермахта и их символом,кстати,являлся Герб Львова (2.Galicien.This symvol of the Naci SS Divizion "SS Galicien") И только четвертый пункт можно как-то рассматривать в свете нацизма,только фото и видео доказательств этого не представлено а упомянули футболку с номером 88,Алиева за то что играл под этим номером нужно отлучить от футбола за пропаганду фашизма)) (4.Wolfsangel (руны) This simvol by the Nacis dyring WWW II,and in partikular was the emblem of SS Panzer
Division"Das Reich")

чудовий коментар! щодо neonazi banners всім все зрозуміло? А Neonazi Salutes це:
Cлава Україні!
Героям слава!
shidnyak _ 30.09.2013 13:29
IP: 178.93.35.---
магаданец:
Людині з півночі, з відмороженими мізками, вряд чі зрозуміти українців та їхню повагу до українських героїв,людей які повстали проти комуномосковських шовіністів. І як би нащадки КДБшників не оббріхували українських націоналістів, все одно народ зрозуміє де правда, а де казки та брехня від Москви.
192Otr _ 30.09.2013 13:29
IP: 77.52.40.---
Проблема намного серьезней, чем футбол. Нужно разобраться в каждом дне той войны. Почему, несмотря на то, что в Европе уже почти 2 года шла война, наши военные в начале вторжения оказались безоружными – одна винтовка на троих, остальным – вилы И заградительный отряд за спиной. На что это похоже? Это геноцид под прикрытием военных действий. В первую очередь украинцев и белорусов. Действительно, как удобно было сталину использовать врага для зачистки хорошей территории, прикрываться тем, что, мол, не успели к войне подготовиться. А отступить нельзя было? Разве не было примеров того, как отступали и выигрывали войну? Это был геноцид под прикрытием войны. А евреи? Что? сталин не знал что с евреями в Европе происходит? Почему евреев раньше не начали эвакуировать? А эвакуировали так, что дети в дороге почти все погибли. На что это похоже как не на продуманный план?А зачистка крымских татар после войны? Нужен суд, пока еще живы свидетели. А то мы будем всегда слышать – "Фаши-и-и-и-исты!"
Україна та Європа1004 Річниця Майдану76 Майдан 2013524 Уряд реформ366 Aтака Путіна1153
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Дар'я Каленюк

30 підозрюваних в Австрії у розслідуванні за заявою Центр Протидії Корупції

16
Юрій Луценко

Справа по розстрілах на Майдані готова для передачі в суд. Рішення – за парламентом

Сергій Лямець

Даст ли Шепелев показания против Тимошенко? Вспоминаем депутата-миллионера, хищения из ''Родовида'' и заказные убийства

3
Віктор Уколов

Росіяни фінансували передвиборчу піраміду для Тимошенко?

Аксинья Куріна

Топ-12 фильмов Международного кинофестиваля Берлинале: мультикультурность, политика и секси-бабушки

Андрій Білецький

Дві історії до роковин розстрілу Майдану

24
Ольга Богомолець

20 лютого... Фрагмент книги ''Майдан. Не за них''

Олеся Яхно

Время собирать ''Большой пазл''

21
Ярослав Юрчишин

ProzorroПродажі та історія однієї квартири

1
Юрій Мірошниченко

ПРИКЛАДИ ПОРУШЕНЬ, ВСТАНОВЛЕНІ НАШОЮ КОМАНДОЮ, ПІД ЧАС ПОТОЧНОЇ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

2
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter