Тетяна Чорновол Народний депутат України VІІІ скликання

Направила другу заяву на Портнова в ДБР

15 серпня 2019, 22:25

Звинувачую його в тому, що він "організував" для комерційної структури, до якої мав безпосередній стосунок (зокрема, призначав свого помічника в керівництво) ухвалу суду (приймала суддя – сестра Портнова) на... 400 млн. Не гривень, а доларів США. Паралельно відправляю таку заяву про злочин на НАБУ і Горбатюка, щоб долучили до справи так званого "вовчого суду". Нагадаю, "спецрозслідувач" ГПУ Горбатюк на нещодавньому брифінгу заявив, що "чиновник часів Януковича" впливав на призначення нового керівництва суду, в результаті нині Київським апеляційним судом керують контрольовані ним особи. За моїми джерелами, Горбатюк говорив саме про Портнова.







powered by lun.ua
Коментарі — 20
Анатолий Герасименко _ 20.08.2019 09:29
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Так у Варфоломія також немає ніякого Томосу. І Томос наданий СЦУ не вирішив питання їх легітимності, бо ніхто а світі це не визнає. Не треба обманювати самих себе. Пан Хрущов колись обіцяв радянському народові життя при комунізмі. Не дочекалися... Я не люблю Філарета, але те що він розказує про СЦУ вартує уваги, бо він знає про що говорить.
Александр 1 _ 19.08.2019 22:41
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
... Щодо "духовної незалезності від Москви", то тут Ви праві...
Ось і добре. Тому що бути прихожанином церкві агресора (яка, як з'ясувалось, не має томасу) – це взагалі сором і відсутність елементарної самоповаги.
Анатолий Герасименко _ 19.08.2019 21:12
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Насправді, я не про пацифізм Л.Толстого, а про шкоду гіперболізованого патріотизму, або як його використовує правлячий режим на свою користь. Щодо "духовної незалезності від Москви", то тут Ви праві: новостворене ПЦУ, або правільніше СЦУ – отримало замість декларованої незалежності, повну залежнівсть від Стамбула, про що вже волає навіть сам Філарет. Вже усім стало зрозуиіло, що створення СЦУ не мало в собі нічого церковного, бо то була спроба створення політичного проекту під вибори конретної людини – Петра Порошенка. А раз Петру український народ відмовив в черговій довірі, то цілком очевидним є повний перегляд його створених проектів. Тому, сподіваюсь, ПЦУ (СЦУ) довго не протягне.
Александр 1 _ 19.08.2019 16:26
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
- простий набір пропагандистських тез
Дякую за відповідь на рідної для мене мові. На жаль, Ви не зрозуміли і не спростували жоден з моїх аргументів (назвати "пропагандисткою тезою" відновлення армії, безвіз, томас (духовна незалежність від Москви), політичні свободи – це не є спростуванням).

Що до поглядів Л.М. Толстого на патріотизм і владу, то вони більш глибоко викладені в книжці "Царство боже всередині вас...". Ці погляди, суть яких є (російською) "непротивление злу насилием", давно спростовані історією. Навіть в часи Л. Толстого цю теорію, дуже далеку від життя, мало хто поділяв. Тепер – тим паче. Хоча він мав надію на інший хід історії.

Як що Ви читали названу вами статтю, то зрозуміли, що Л. Толстой засуджує саме таких, як Путін – агресорів, паліїв війни, нападників на інші народи. Тому я аж ніяк не можу вважати його прихильником російського/путінського фа.шизму.
Анатолий Герасименко _ 19.08.2019 14:13
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
З поваги до Вас, відповім Вам українською,щоб було зрозуміліше. Насправді, все вищезгадане Вами – простий набір пропагандистських тез часів Порошенка, у якого все, без винятку, до чого Порошенко дотикався було унікальне і неповторне. Це, як у Ющенка з його віртуальними акцептами...Що, до речі, не заважало ні тому, ні іншому красти у космічних масштабах. З Ваших слів можна зробити припущення, що Ви керуєтеся певною патріотичною мотивацією. Але, на жаль, багато в чому патріотичні гасла і вчинки не завжди приносили користь. При нагоді почитайте статтю Л.Толстого за 1900 р. "Патриотизм и правительство". Сподіваюсь,що у Вас вистачить здорового глузду не зараховувати великого письменника до шанувальників Путіна. До речі, про новостворену ПЦУ, хочу нагадати, що таку структуру не визнано жодною помісною Церквою в світі. Окрім, звичайно, Константинополя. Але, послухайте, що каже про це пан Денисенко, який називає себе патріархом Філаретом і у Вас також не буде сумнівів,
Александр 1 _ 19.08.2019 11:36
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
Як що для вас зрозуміло лише фізичні/матеріальні параметри, то тоді поясню. Саме завдяки Революції Гідності ми маємо зараз боєздатну армію, самостійну, не залежну від Московії, державу і незалежну церкву – ПЦУ. Можливість вільно вибирати собі владу, без страху виходити на будь-який мітинг чи демонстрацію (порівняйте з Московією, де людям ноги ламають за мирний протест, де хапають випадкових прохожих і садять в автозаки, опозицію не допускають до виборів взагалі, де заборонено "ображати" (називати корупціонерами) владу). Маємо свободу слова, політичні свободи, безвізовий виїзд у 120 країн світу, яким скористалися вже 2 млн. громадян України. Наші діти не гинуть в Сирії за амбіції російського царя.
Так зрозуміло?
Александр 1 _ 19.08.2019 11:14
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
...Какими параметрами можно "гідність" измерить???!!! И как "гідність" влияет на материальное состояние?...
Судячи з ваших питань, для вас таке поняття, як гідність, зовсім не зрозуміле. Замість нього ви користуєтесь поняттям матеріального добробуту. Крім того, ви, як всі ватники і прихильники руського миру, пов'язуєте з Революцією Гідності наслідки війни РФ проти України. Тобто, мислите саме так, як хочуть наші вороги.

Так ми дійсно втратили багато за бажання бути вільними і гідними: 13 тис. українців, Крим, частину Донбасу, мільйоні біженців, десятки мільярдів доларів. А під час Голодомору ми втратили 7 млн. українців і ще стільки ж під час ДСВ. А все тому, що ми були колонією Москви. Таку ціну платить той, хто не має поняття гідності/свободи, національної свідомості.
Анатолий Герасименко _ 18.08.2019 22:54
IP: 35.235.226.---
Renold Atom:
К вопросу о Революції Гідності, которую я тоже поддерживал, так как считал Януковича негодяем. Пусть мне наши поцреоты расскажут, что они вкладывают в понятие "гідність". То, что мы за 5 лет профукали все что можно, это "гідність", или нет? А то, что президент оказался барыгой и ворюгой, это тоже "гідність"? А миллионы людей, убежавших из этой страны в поисках лучшей жизни, они "гідні", чи ні?...Какими параметрами можно "гідність" измерить???!!! И как "гідність" влияет на материальное состояние? Задаю такие простые вопросы самым разным порохоботам, а в ответ слышу только нечленораздельное мычание.
Анатолий Герасименко _ 18.08.2019 17:44
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Анатолий Герасименко:
... Двоих порохоботов сегодня прикрыли в черниговское СИЗо и уже меньше дерьма на улице стало... Да и сам бывший гарант тоже уже начал на допросы ходить, значит все идет как положено...
Всі негідники/корупціонери, як по мені, повинні сісти за грати незалежно від політичних уподобань, і в першу чергу такі, як Портнов, які обслуговували банду Януковича і нанесли державі великої шкоди.
Судячи по вашим поглядам, ви належите саме до таких, які зараз мріють про помсту, тому що після Революції Гідності багато що втратили. Але ваші надії абсолютно марні.
Вы абсолютно правы! Мне действительно жаль потерянных нашей страной впустую 5 лет жизни при порохоботах.Согласитесь, что за 5 лет мы ничего не приобрели, а только безвозвратно потеряли многое. А за ошибки и преступления надо отвечать, не правда ли?
Александр 1 _ 18.08.2019 11:56
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
... Двоих порохоботов сегодня прикрыли в черниговское СИЗо и уже меньше дерьма на улице стало... Да и сам бывший гарант тоже уже начал на допросы ходить, значит все идет как положено...
Всі негідники/корупціонери, як по мені, повинні сісти за грати незалежно від політичних уподобань, і в першу чергу такі, як Портнов, які обслуговували банду Януковича і нанесли державі великої шкоди.
Судячи по вашим поглядам, ви належите саме до таких, які зараз мріють про помсту, тому що після Революції Гідності багато що втратили. Але ваші надії абсолютно марні.
Юрий Неживой _ 18.08.2019 07:25
IP: 35.235.227.---
тобі Танюша самій потрібноявку із "повінной" написати -перед лицем пекла...чи у тебе там вже все схвачено та куплено...і казан-джакузі з молодим бісеням???
Анатолий Герасименко _ 17.08.2019 22:24
IP: 35.235.226.---
Ignat Kobel:
Александр 1:
Наверное трудно будет доказать суду состав преступления в таких делах. Но, как говорится, делай, что можешь и будь, что должно быть. Надо не давать мерзавцам спокойной жизни.
Вам искренняя благодарность, госпожа Татьяна! И удачи!
Как порошенковских приспешников корчит!!!
Ничего, скоро их попустит... Навсегда!. Двоих порохоботов сегодня прикрыли в черниговское СИЗо и уже меньше дерьма на улице стало... Да и сам бывший гарант тоже уже начал на допросы ходить, значит все идет как положено...
Ignat Kobel _ 17.08.2019 19:11
IP: 35.235.226.---
Halyna Shpak:
Русских к нам не пускать, а какие от нас бегут украинцы в Польшу и Россию – травить "новичком".
Max Mykhaylenko _ 17.08.2019 18:45
IP: 35.235.227.---
Молодець Тетяно! Бачити вже, що президент боїться Портнова, доводиться жінці вступати в гру!
Halyna Shpak _ 17.08.2019 15:34
IP: 35.235.227.---
Троянський кінь Путіна: чому Венедиктов гірше Медведчука. Путін із своїми інститутами зла і насилля переконався, що силою він Народ України всіх національностей ніколи не завоює і не підкорить. У нього залишився лише один план – завоювати демократичну Україну у гібридний спосіб – хитрістю, підлістю, та за рахунок продажних людей. Для чого Зеленський спростив надання громадянства росіянам? До нас в Україну із РФ їдуть одні агенти силових структур Путіна. Вони як правило із посвідченнями журналістів в кишені, як було в Криму. Навіть якщо вони популярні диктори телебачення, радіо, все одно вони прибувають з однією ціллю – для знищення демократичної України.
Потрібно всім миром боротись за відставку тирана Путіна в РФ, а не приймати мільйони біженців із Росії. Після відставки нова проєвропейська влада РФ поверне Україні окуповані території в Криму і Донбасі і буде мир. Рано чи пізно народам РФ прийдеться обирати- чи бути проєвропейськими, чи жити в тюрмі народів, що створив режим Путіна.
Ignat Kobel _ 17.08.2019 07:12
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Наверное трудно будет доказать суду состав преступления в таких делах. Но, как говорится, делай, что можешь и будь, что должно быть. Надо не давать мерзавцам спокойной жизни.
Вам искренняя благодарность, госпожа Татьяна! И удачи!
Как порошенковских приспешников корчит!!!
Log Log _ 16.08.2019 22:52
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
Если вы не отзовётесь,
Мы напишем в "Спортлото"! (В.Высоцкий)
Безумовно, ця залізяка у руках Портнова, Труба, першим ділом відкриває справи по його заявах.
Але нікуди не відвертиться, рано чи піздно відкриють.
І не тільки про це, а і про колишнього помічника депутата фракції ПР у сьомому скликанні Д. Разумкова.
"Сміється той, хто сміється останнім".
Анатолий Герасименко _ 16.08.2019 16:17
IP: 35.235.227.---
Если вы не отзовётесь,
Мы напишем в "Спортлото"! (В.Высоцкий)
Stepan Farion _ 16.08.2019 12:17
IP: 35.235.226.---
Риги (колишніх не буває) повинні гнити по тюрмах, або гойдатись на гілляках.
Александр 1 _ 16.08.2019 09:30
IP: 35.235.226.---
Напевно важко буде довести суду склад злочину в таких справах. Але, як кажуть, роби, що можеш і хай буде те, що повинно бути. Треба не давати мерзотникам спокійного життя.
Вам щира подяка, пані Тетяно! І хай щастить!
Корупція1297 Aтака Путіна1190 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter