Сергій Дацюк Філософ

ВІЙНА

18 квітня 2014, 10:31

Україна знаходиться в стані війни. Чи може ви думали якось інакше? Чи вас ввели в оману результати переговорів в Женеві 17-го квітня 2014 року? Росії до кінця правління Путіна вірити не можна.

Окупація Криму Росією не стала кінцем її контрреволюції. Російська контрреволюція переросла у сепаратистську війну на Сході України.

Деякі ворожі політики заперечують війну на Сході України. Мовляв, на Сході України це зовсім не сепаратистська війна, а такі собі майдани народної волі "почуйте Донбас". А що Донбас вміє говорити тільки зброєю? Це дуже блюзнірська позиція – взяти в руки зброю і вимагати переговорів.

Деякі ворожі політики набираються нахабства порівнювати Майдан у Києві та майдани на Сході України.

Принципова різниця між Майданом у Києві і майданами у містах Сходу України в наступному.

Майдан виступав під українським прапором, майдани на Сході України виступають під ворожим російським прапором.

Майдан виступав за цілісність України, майдани на Сході України виступають за сепаратизм і розкол України.

Майдан виступав за знищення бандитської влади, в той час як на Сході України керованим з Кремля організатором збройних заворушень є саме місцевий криміналітет.

Майдан не озброювався, допоки влада не почала масово вбивати людей, а майдани на Сході України одразу ж озброїлися під тиском російської пропаганди проти уявної, надуманої, брехливої загрози, бо ніхто людей на Сході до того не вбивав і вбивати не збирався.

На Сході України іде війна, прямо організована Росією з опорою на місцевий криміналітет, а подекуди і олігархат.

У нинішньої української влади поки що нема ефективних дій, бо її уявлення про цю війну спрощені.

Україна одна з найбільш хитрих країн, яка воює з Росією і продовжує з нею торгувати. Так бути не має, бо весь світ обриває стосунки з Росією. Якщо ми не готові разом зі світом обривати економічні стосунки з Росією, то чому ми повинні чекати, що за нас це зроблять інші?

Війну не можна виграти, якщо її уникати. Війну не можна виграти, коли ворог глибоко проник в командний склад армії. Війну не можна виграти, коли довго зволікати в нерішучості, для якої завжди знайдуться причини: шкода мирного населення, шкода матеріальних цінностей.

Найменше втрат у війні, коли ворогу здають усе без бою. За простими підрахунками, якщо Україна віддаватиме Росії одну область на місяць, то вона може проіснувати трохи більше двох років.

Війна створює особливі вимоги до існування. Найголовніше – ВІЙНА ПСИХОЛОГІЧНО ІНШИЙ СТАН, НІЖ МИРНЕ ІСНУВАННЯ. Хто під час війни продовжує жити в мирі, стає фактично ворогом, як це не дивно може звучати. Неможливо виграти війну, якщо брати участь в ній так, ніби все ще триває мирний час.

Війна також створює особливі вимоги до управління державою. Якщо з одного боку воює сила, що керується єдиною стратегію, а з іншого боку воює сила, що керується хаотичними діями, які приймаються з запізненням і великими труднощами, то хаос завжди програє стратегічним діям.

Війну неможливо вести засобами демократичної влади. Війна – процес винятково авторитарний. Той, хто кожне рішення під час війни приймає демократичним чином, та ще й в Парламенті шляхом переконання депутатів, частина яких на боці ворога, обов'язково програє.

Неможливо виграти війну, якщо не використовуються всі ресурси. Всі ресурси це означає всі ресурси – бізнесові, банківські, резервні і т.д.

Якщо одна сторона в наступі застосовує сучасну тактику, а інша сторона застосовує в обороні тактику минулого століття, то стара тактика завжди програє сучасній.

Ми поволі сповзаємо в ситуацію громадянської війни. Якщо не почати діяти жорстко, вже за декілька місяців ми будемо знати про це краще, ніж знають жителі колишньої Югославії.

По-перше, держава публічно має визнати стан війни і оголосити на весь світ факти з документальним підтвердженням і чіткою фіксацією ворога. Таємна війна, яку зараз намагається вести Росія, а Україна не від великого розуму намагається наслідувати її, неефективна для сторони, що обороняється. Війна має перестати бути таємною і стати легальною.

Введення надзвичайного, а ще краще військового, стану на частині території України є покращенням нашого стратегічного становища.

Стан війни хоча б на частині території країни дозволяє діяти набагато більш ефективно. Що це означає?

1. Призначення Головнокомандувача, якому на час ведення війни надаються виняткові повноваження, включаючи рішення про арешти зрадників.

2. Створення Штабу військових дій.

3. Призупинення всіх правових імунітетів – для зради не існує законодавчого захисту.

4. Арешт всіх політиків, бізнесменів та банків, як співпрацюють з ворогом.

5. Консолідація активів арештованих структур для цілей війни.

6. Оперативне інформування населення власної країни та світу про військові дії.

7. Створення високоефективної сучасної армії для захисту цілісності України.

Якщо влада на здатна здійснити такі дії через млявість, дезорганізацію чи внутрішню зраду та колабораціонізм з ворогом, то такі дії можуть бути здійснені під тиском Майдану.

Для захисту цілісності України нам потрібно принципово нова армія.

Це означає, що ми повинні на марші здійснити військову реформу. Нам потрібно повернути у війська інститут комісарів (як у французькій революції 1789) чи політруків (як і російській революції 1917), які будуть опікуватися моральним станом військ та забезпечувати революційні вимоги.

Перехід до традиційної української структури війська – сотні, курені і т.д. Повна відмова від радянських номінацій ("гвардійські" і т.д.), відмова від радянських нагород і звань.

Формування українського війська за територіальною ознакою, де різні за регіональним складом війська мають різний рівень патріотизму, неприйнятне. Нам потрібно дослідити і знайти найбільш ефективну кадрово-регіональну структуру військ.

Нам потрібні не тільки національна гвардія чи народні ополчення, а війська спецназу, здатні діяти за допомогою тактики "насичуючого впливу". Це тактика для нас нова, але вже добра відома в світі.

Позиційні (окопні) війни відійшли у минуле ще в першій половині ХХ століття. Динамічно-фронтальні війни (коли рухомі фронти протистоять рухомим фронтам) відійшли у минуле в другій половині ХХ століття. Обидві тактики ще називаються платформоцентричними.

Сьогодні війни мають мережевий (мережецентричний) характер, де головними ударними загонами є невеликі групи спецназу, озброєні різноманітною стрілецькою зброєю, гранатами і гранатометами, яким під різні завдання придаються БРМ, БРДМ, БТР, БМП, БМД, гелікоптери, БПЛА, засоби електронної розвідки та РЕБ тощо.

Саме такі мобільні спецзагони, здатні виконувати завдання по захопленню та утримуванню об'єктів різного призначення, демонструє нам сьогодні ворожа армія на території України. Воювати з такою армією за допомогою ударних танкових корпусів чи піхотних підрозділів, тобто за допомогою тактики динамічних фронтальних воєн це просто дурість.

Найголовніше сьогодні це ефективна політика війни: 1) легалізація війни; 2) мобілізація всіх ресурсів; 3) жорсткість і нещадність до зовнішніх і внутрішніх ворогів.

Ніякого компромісу з сепаратистами. Ніяких переговорів під час війни. Єдиною умовою переговорів є припинення збройних конфліктів, звільнення всіх зайнятих адмінбудівель, виведення всіх російських спецзагонів за межі України. З ворогами та озброєними сепаратистами переговорів не ведуть. Той, хто взяв у руки зброю, не має права не переговори з ним.

Ціна, яку ми маємо бути готові заплатити, має бути усвідомлена.

1. Русофобія, яку потім важко буде викорінити тривалий час аж до руйнування імперсько-фашистського режиму в Росії та дезомбування масової свідомості.

2. Розрив всіх економічних зв'язків з Росією.

3. Перехід до військової агресії психологічно. Це важко і веде до підвищення насилля в країні.

4. Військова люстрація колаборантів з ворогом – не поступова, як у мирний час, а радикальна.

5. Націоналізація капіталів всіх сепаратистів, яка очевидно збурить світ бізнесменів, але радикально призупинить сепаратизм в бізнесі.

На війні, як на війні.

powered by lun.ua
Коментарі — 145
Igor Vasylkiv _ 01.06.2014 01:59
IP: 178.137.82.---
Дацюк – москалі тебе бояться, значить – уважають)
Igor Vasylkiv _ 01.06.2014 01:59
IP: 178.137.82.---
Дацюк – москалі тебе бояться, значить – уважають)
Артем Иванов _ 13.05.2014 18:59
IP: 94.179.216.---
Афтар хватыть брехать як собака! Зоробы соби сепуку!
Райхер _ 20.04.2014 10:03
IP: 46.211.121.---
Причины войн!
Пасха – это поминальный "праздник" победы Вселенского Зла над Добром!
Это поминание разорванной атомным оружием на пояс астероидов планеты МАЛЬДЕК на которой мы жили 3милиона лет назад.
Потом ближе к нашему периоду пираты с Сириуса во главе с Иеговой начали политику геноцида корча из себя богов...
Гитлер лишь переписал тору наоборот, то есть не евреи народ избранный который может убивать и порабощать все остальные народности а арии.
Но суть всех войн исходит от библии.
Наши то есть Силы Света и Любви в основном из Плеяд послали Иисуса который евреям сказал – ваш бог Дьявол!
P.S. Всё это происходит в рамках эксперимента с двойственностью который вызвался провести Люцифер для ускоренной эволюции людей через войны и страдания для выработки сострадания и различительной мудрости. Эксперимент закончен 2012г но последствия гари ещё продолжается...
ХІХІХІ _ 19.04.2014 15:36
IP: 212.90.48.---
1.Рецидиви дрімучої зависти роз'їдають серце і терзають душу. Ця напасть інфікувала деяких коментаторів. 2. Треба зрости над собою і порадіти успіху іншого. Тоді і до вас прийде високе, світле, хороше.
Jackobson George _ 19.04.2014 09:48
IP: 74.125.181.---
Та, пан Дацюк почав нарешті еволюціонувати в український бік. Подивишся на його старі лекції, ніколи б не подумав, що таке може статися. Але сталося. Цікаво, якщо такому інтелектуалу, як він себе називає, знадобилося аж 23 роки відчути, що таке російсько-українські стосунки, то скільки часу знадобиться можновладцям і простолюду, щоб це зрозуміти теж саме? Чи не буде запізно?
Георгий Стоцкий _ 19.04.2014 06:56
IP: 74.125.18.---
Вы все большие молодцы и обязательно победите!!! Хай будэ вiльна Украiна!!! Надеюсь и Россия сможет освободиться по Вашему примеру. З увагою, Георг
Юрій Овод _ 19.04.2014 06:31
IP: 46.98.142.---
Слава Україні! Мої вітання Вам, пане Сергію. Ми про це ще на Майдані розмовляли зі своїми однодумцями, що буде після Нового Року, що буде після того, як нас не зможуть перемогти і що відбудеться після закінчення в расєі Олімпіади... Які кроки повинні зробити менеджери від народу, які називають себе владою, але ці потвори хотіли провернути сценарій 2005 року та почали торгувати посадами і місцями біля корита, собаки скажені... Злили Крим ці потвори, а тепер зливають Україну! Ми вимагали озброїти всіх Козаків, формувати загони і т.і. Ви все і так написали в своєму блозі. Так давайте, очольте Рух Патріотів України, бо ці потвори, що повилазили за принципом:"Самозванців нам не нада, отаманом буду я!", то вони і зараз не в змозі щось зробити, як я їх назвав французському телебаченню:"Політичні імпотенти", а мій Побратим-"яловки". На Вас, пане Сергію, одна надія. Слава Нації! Смерть ворогам!
Микола Злочевський _ 19.04.2014 05:02
IP: 46.185.62.---
Taras Korpalo:
Який же Ти, Сергію, молодець. Чи не єдиний зараз філософ в Україні, що якимось чином вижив і продовжує ефективно працювати для свого народу. Тільки ж нема кому Тебе почути. Та вже щастя, що вище написане, таки написане і опубліковане. Воно таки свідчить, що не все в Україні збидліло та звиродніло. Продовжуй, поки є сили.
+++
Jan Kowalski _ 19.04.2014 03:32
IP: 74.125.17.---
нажаль політичної волі бракує деяким опортуністам
Сергей Данченко _ 18.04.2014 23:52
IP: 74.125.18.---
Серега, давай уже выходи с поднятыми руками.
Taras Korpalo _ 18.04.2014 21:58
IP: 74.125.182.---
Який же Ти, Сергію, молодець. Чи не єдиний зараз філософ в Україні, що якимось чином вижив і продовжує ефективно працювати для свого народу. Тільки ж нема кому Тебе почути. Та вже щастя, що вище написане, таки написане і опубліковане. Воно таки свідчить, що не все в Україні збидліло та звиродніло. Продовжуй, поки є сили.
kren _ 18.04.2014 21:40
IP: 188.0.104.---
Микола Думич:
kren:
Проблеми другосортних актуальні тільки для другосортних.
Люди просто працюють і живуть, але.
Як люди...
Це в тому варіанті,коли громадянське суспільство може впливати на відношення інститутів влади
до правових основ їх діяльності.В усіх інших варіантах-люди живуть і працюють так як їм дозволено
вищими інстанціями.У такому разі проблеми другосортних-їх проблеми.
Путлер Капут _ 18.04.2014 21:20
IP: 77.239.189.---
Согласен полностью. Поразительно, но философ Дацюк дает намного более взвешенный и грамотный в военном смысле план, чем, скажем, профессиональный военный Гриценко, от которого мы слышим- всех посадить, остальные- на штурм!)))
Микола Злочевський _ 18.04.2014 21:03
IP: 46.185.62.---
Tuskarora Berkem:
Юля і Ко вже оголосили, що виконають все, чого домагався Путін – нова конституція, федералізація (під назвою права регіонів), офіційний статус російській – друга державна...
Агов, юлеботи! Ви – ЗА ВСЕ ЦЕ?!
Пане Тускарора, от бачив по телєку що побили там Вашого газетяра. Так той звинувачив у побитті Мінаєва. Напевно, не дав Мінаєв цьому пану земельки у престижному місці, бо робити таке бездоказове звинувачення – це кримінальна відповідальність. А Лисенко бютанутий уже заявляє, що будуть висувати "єдиного" кандидата у мери. Да, бютомразі розійшлись у Сумах неслабо!
hrim _ 18.04.2014 20:35
IP: 74.125.17.---
ПЛАН годиться для монолітної країни.
Для України потрібно робити поправки насамперед на таке:
- дуже сильна П'ЯТА КОЛОНА (КПУ на чолі), яка добре фінансується Кремлем та всіляко ним підтримується;
- велика частка малоросів;
- велика частка совка (леніни на постаментах, вулицях, містах – дадуть змогу скласти карту їх компактного проживання);
- майже відсутній дійсно проукраїнський мілярдер: великий промисловець, бізнесмен.

Тому різкі рухи не дадуть бажаного результату. Потрібно дійсно робити швидко більшість зазначених АВТОРОМ реформ, але високодипломатично та зважено.
Микола Думич _ 18.04.2014 20:08
IP: 213.5.193.---
От тому й не ходили предки ваші на Майдани.
Вони на толоки ходили і весілля літрою самогонки справляли...
Під лавку, чекісти з колгоспу "Червоне дишло":
Я знаю, що ви – потеруха й намул
Що ви свинопаси і що козолупи,
Зуміли помножить мою Україну на нуль,
Доп'явшись губами московської дупи...
Тепер Тимошенко помножить вас.
Разом із тою дупою, шь-ь-ь-ь-ь-а-а-а-кали...

Чого ж ви чванитеся, ви!
Сини сердешної України!
Що добре ходите в ярмі,
Ще лучше, як батьки ходили.
Не чваньтесь, з вас деруть ремінь,
А з їх, бувало, й лій топили...
Т.Г.Шевченко.
Микола Думич _ 18.04.2014 20:07
IP: 213.5.193.---
Tuskarora Berkem:
Внутрішні окупанти, з діда-батька стукачі-сексоти, – небезпечніші набагато: до сповіді ходять частіше, ніж купаються.
Зате брешуть швидше, ніж дихають:
- Слава Україні!!!!, – аж захлинаються...
А за що, перепрошую?
За золоті унітази?
За мільярди Януковича і Ахмєтки?
Чи Порошенка?
Залишили дітям Руїну і волають:
- Любіть Україну!!!!!!!!!!!!!!!!
Я балдію від тих побожних алкоголіків і проституток...
Може ви збираєте по сто центнерів пшениці з гектару?
33,9 москаль у 2013-му обізвав "рекордним"!!!
Навіть не сорок!!!
Землероби, блін, пріблатньонниє...
А не було до колгоспів менше 80-ти.
Може діти ваші після кембріджів-оксфордів, сорбонн і болоній назад до землі батьківської вертаються?
Ваші магістри орфографії не знають – тато диплом і так купить, він знає де грошей вкрасти, зате персоналом "управляють" – аж блювати хочеться.
Після Оленки Лукаш особливо...
Анатолій Вихованець _ 18.04.2014 20:06
IP: 95.132.120.---
Головне щоб кожний громадян зрозумів, Путін з нас буде робити малоросів і рабів, а не згодних нищити.
Микола Думич _ 18.04.2014 20:06
IP: 213.5.193.---
Tuskarora Berkem:
Вашу гегемонію і відхаркуємо.
Ще гоміків правильно трахатися не навчили, а вже прапор перевертаєте догори дригом.
Я балдію від тих алкоголіків і проституток в угарі патріотизму...
Микола Думич _ 18.04.2014 20:05
IP: 213.5.193.---
Tuskarora Berkem:
Ви завжди будете красти, завжди боятися і завжди брехати. Частіше, ніж дихаєте.
І ніколи не будете ні заможними, ні щасливими: церква і ЧеКа зробили з вами те, що зробили.
Блювотину совдепії.
По-моєму, то вже безповоротно...
Микола Думич _ 18.04.2014 20:02
IP: 213.5.193.---
Крім того, я вітаю підсумковий документ Женевської зустрічі представників України, США, ЄС і Росії, як перший крок у правильному напрямку, але хочу наголосити, що найголовнішим є його негайна реалізація та верифікація. У випадку, якщо Росія не почне у наступні 2-3 дні виконувати його положення і не здійснить кроки щодо деескалації та припинення агресії, я закликаю керівництво США разом з ЄС посилити санкції та вжити заходів для збільшення допомоги нашій державі.

Якщо дозволити розчленування України і не дати переконливу відповідь на агресію, що підриває систему міжнародного права, це стане каталізатором руйнування регіональної та міжнародної безпеки.

Часу на зволікання у нас не має. Кожна година може стати фатальною для самого існування суверенної та вільної України. Я закликаю Вас діяти.
Микола Думич _ 18.04.2014 20:02
IP: 213.5.193.---
Я повністю підтримую рекомендації, що містяться у доповіді Генерала Веслі Кларка та Доктора Філіпа Кербера. А саме:

- необхідно негайно скасувати критерій "збільшення бойової здатності", згідно з яким запроваджено заборону на допоміжне спорядження несмертельної дії (тобто не зброя і не боєприпаси); зокрема, нам потрібно комунікаційне обладнання, авіаційне пальне та інше військове спорядження для захисту нашої держави;

- зробити допомогу Україні пріоритетом для США та негайно призначити високопоставленого посадовця США з військовим досвідом, який стане відповідальною особою щодо військової допомоги Україні від США;

- надати Україні якісну експертну підтримку у військових питаннях та питаннях національної безпеки.
Микола Думич _ 18.04.2014 20:02
IP: 213.5.193.---
Tuskarora Berkem:
Звернення Юлії Тимошенко до Конгресу Сполучених Штатів Америки:

- Я звертаюся до членів Конгресу США з проханням вжити всіх можливих кроків для підтримки України, захисту її суверенітету та територіальної цілісності, особливо беручи до уваги висновки нещодавно опублікованої доповіді Генерала Веслі Кларка та Доктора Філіпа Кербера "Невідкладні зміни, необхідні для швидкого надання США військової допомоги для захисту України".

Очевидно, що агресія з боку Росії містить не лише економічний та політичний, а й військовий компонент. Тому Україні потрібна всебічна допомога. Зокрема, це стосується і військово-технічної допомоги, яка, на мою думку, мала б включати протиповітряне та протитанкове спорядження і допомогу у навчанні військового персоналу нашої держави.
Tuskarora Berkem _ 18.04.2014 18:58
IP: 74.125.181.---
Юля і Ко вже оголосили, що виконають все, чого домагався Путін – нова конституція, федералізація (під назвою права регіонів), офіційний статус російській – друга державна...
Агов, юлеботи! Ви – ЗА ВСЕ ЦЕ?!
Aтака Путіна1292 Зеленський77 Мовне питання191 Корупція1445 Україна та Європа1133
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter