10 серпня 2020, 12:57
Як ''клеїти'' виборців: ''Нові обличчя'' вкрали слоган ''Слуги народу''
"Слуги народу" ведуть активну кампанію "Україна – це ти". У містах, оскільки це місцеві вибори, то технологи "Слуги народу" таргетовано пишуть, до прикладу, "Глеваха – це ти" і т. д.
Партія "Нові обличчя" прагне закріпитися у ще недодеребаненому ними Ірпені. Цю партію очолює фігурант антикорупційних розслідувань ексмер Ірпеня Володимир Карплюк , який стрімко втрачає підтримку в регіоні. Справи у цієї партії настільки кепські, що дочасної агітації – бордів – немає на Житомирській трасі на в'їзді до Києва. Саме тут ще рік тому активно рекламували Карплюка. Тобто партія розуміє, що навіть в облраду пройти, з огляду на соціологію, – це задача практично нереальна. Ті ж, з ким Карплюк планував вести список в облраду, – уже в інших політичних проєктах.
Щоб хоч якось приклеїти виборців до "Нових облич", які все більше починають розуміти, що це партія дерибанників, політтехнолог Карплюка, який програв дві парламентські кампанії поспіль, Петро Щербина вдався до примітивного передирання слогана.
На початку літа борди в "Нових облич" виглядали таким чином.
І це теж був плагіат з ери совка.
Тут можна лише порадіти, бо всі кампанії, якими займався в регіоні Петро Щербина – провальні. Ані Володимир Карплюк, ані мер Бучі, який теж є фігурантом антикорупційних розслідувань, Анатолій Федорук не стали народними депутатами і не отримали недоторканність.
А в чому проблема Карплюка? У тому, що він ніколи не зможе як менеджер вибудувати сильну партію. На це здатні лише мудрі лідери.
Мені надіслали от таке слайд-шоу про рейтинги і партбудівництво "Нових облич".
І як би не хотів Щербина і Карплюк поклеїти на себе виборців "Слуг народу" – це вже фінішна пряма для партії "Нові обличчя" в регіоні. Так завершиться ще один регіональний одноразовий політичний проєкт.