Чому Київрада тягне дорогу через Екопарк за бюджетні кошти?
7 грудня відбудеться засідання Київради. Одним з питань є побудова дороги у Дарницькому районі. І це продовження проспекту Григоренка через зелену зону – Екопарк Осокорки, за збереження якої кияни ведуть боротьбу майже 10 років.
"Дехто думає, що це прихована підтримка будівництва "Столиця груп" на колишніх ділянках банку "Аркада". Але це не зовсім так, адже у міської влади може бути ще один тут інтерес. Трохи далі за вже розпочатим будівництвом є чимала ділянка площею 33 га. І вона у постійному користуванні під забудову у КП "Житлоінвестбуд-УКБ". При цьому, будівництво "Столиця Груп" найближчі роки може спокійно тривати і без дороги, а от забудову ділянки КП без цієї дороги не розпочати – нормальних під'їздів до неї немає", – розповідає експерт з питань містобудування Георгій Могильний.
Схематичний малюнок: дорога проходитиме через осокорівські луки
"На цій ділянці активісти Екопарку давно мріють створити заказник "Осокорківські луки – 2". Але ці 33 га у КП під житло – це десятки мільйонів доларів в кишеню тим, хто це комунальне підприємство контролює, тобто, міській владі. Саме доля цієї ділянки і є найкращим маркером для оцінки реальної позиції Віталія Кличка щодо Екопарку. КП – це не приватна компанія, у якої просто так землю не відбереш і потрібні роки судів. КП наказали повернути землю – воно слухняно звернеться до Київради з відмовою від користування. І навіть доля постраждалих інвесторів "Аркади" від забудови цієї ділянки ніяк не залежить. Але КП від ділянки, як бачимо не відмовилося".
Це питання намагалися зняти з порядку денного на транспортній комісії перед засіданням сесії, але забракло голосів. Про це написав депутат Кївради від ЄС Олександр Тимченко, який підняв цю тему.
Поіменку після сесії громадськість проконтролює і оприлюднить.
Нагадаю, раніше писала про те, що область рейдерить у Києва трасу P-30, яка йде вздовж Біличанського лісу столиці, оскільки місцева влада селища Коцюбинське намагається забудувати територію нацпарку з 2008 року.
Траси – це стратегічні об'єкти для забудовників, які дозволяють мати не лише під'їзд до зеленої зони, а й краще монетизувати квартири.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.