Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

Віктору Януковичу, Олександру Януковичу, Олександру Клименку.

17 липня 2012, 13:18

Пане Президенте, панове!

Проти мене порушено кримінальну справу. Зробив це старший слідчий ВРКС СУ ДПС у місті Києві, капітан податкової міліції Б.О. Трачук. Український уряд винен нашому телеканалу кошти. Урядповинен нам повернути гроші, які ми у вигляді податку на додану вартість сплатили українській державі. Прем'єр-міністр регулярно розповідає, що держава успішно всім вертає ПДВ. Нам не повернули. Окрім того ще й порушили проти мене особисто кримінальну справу за те, що нам винні.

До того як я дізнався про порушення цієї справи, мені зателефонували з районної поліклініки за місцем моєї реєстрації і повідомили, що туди приходили податкові інспектори з вимогою надати їм мою медичну картку. Таке, як правило, роблять перед тим, як хочуть ув'язнити людину з метою, щоб громадянин не звертався до лікарів, бо нібито немає для цього причин. Відповідальність за порушення статтею, яка мені інкримінується передбачає не позбавлення волі, а штраф у вигляді майже півмільйона гривень та конфіскацію майна. Але прихід податківців у поліклініку свідчить про те, що можливо, проти мене порушена і інша справа, що передбачає інший запобіжний захід.

Вважаю дії підлеглих Олександра Клименка і його самого протизаконними та злочинними. Напередодні виборів роботу нашого каналу українська влада хоче заблокувати. Ми проінформуємо про це усі міжнародні організації, які опікуються питаннями демократії та свободи слова та іноземні уряди. Ми вдячні українським громадянам, журналістам та політичним силам і особисто політикам, які підтримали мене особисто та наш телеканал.

Я вимагаю негайного закриття кримінальної справи проти мене та тиску на незалежний канал, а також вибачення переді мною та нашими журналістами. Вимагаю від вас у подальшому припинити тиск на незалежні ЗМІ та дотримуватися законодавства і принципів демократії. Щоб нас не звинувачували у маніпуляціях друкую повний текст постанови про порушення кримінальної справи та юридичний висновок наших юристів.

Постанова:







Юридичний висновок наших правників з компанії Jurimex:

13 липня 2012 року адвокатом було отримано Постанову про порушення кримінальної справи відносно Княжицького М.І. за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, датовану 3 липня 2012 року.

Підставою для порушення кримінальної справи старшим слідчим СУ ДПС у м. Києві капітаном податкової міліції Трачуком Б.О. став, зокрема, акт податкової перевірки.

Керівник телеканалу ТВі звинувачується в умисному ухиленні від сплати податків в особливо великих розмірах.

Стаття 6 Кримінально-процесуального кодексу України передбачає обставини, що виключають провадження в кримінальній справі. Так, зокрема, кримінальну справу не може бути порушено за відсутністю події злочину та за за відсутністю в діянні складу злочину. Але старшим слідчим не було взято до уваги дане положення кримінально-процесуального закону.

Постанова не містить обґрунтування в чому саме полягало та в який спосіб здійснювалось ухилення від сплати податків, адже як самими податківцями в Акті перевірки, так і слідчим в Постанові підтверджується факт правомірного формування податкового кредиту. Злочинність дій слідчим вбачається в тому, що телеканалом сума кредиту відображалась в іншому рядку декларації. Однак до такого висновку слідчий, так саме, як і перевіряючі органи прийшли помилково, виходячи із не вірного тлумачення ст. 102 ПК України, згідно якої ними безпідставно була застосована норма про строки давності до відносин із формування податкового кредиту. Хибність таких висновків була встановлена Окружним адміністративним судом м. Києва в рішенні від 25.06.2012г. Однак, позиція суду не зупинила податківців.

Зауважимо, що підприємство подавало звітність з усіма показниками результатів господарської діяльності, а представники податкової, здійснюючи камеральну перевірку податкової звітності відповідно до ст. 76 Податкового кодексу України мали всі об'єктивні можливості виявити помилку, на існування якої вони зараз посилаються.

В своєму Листі від 16.03.2011, N7273/7/16-1117 "Щодо податкової звітності з податку на додану вартість", Державна податкова адміністрація України відзначила, що складання Акту про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість передбачено, серед іншого, у випадку виявлення помилок (порушень) у поданій платником звітності з податку на додану вартість.

У разі, якщо за результатами перевірки податкової звітності з податку на додану вартість не встановлено порушень, робиться відповідний запис і Акт не складається.

Таким чином, при наданні до органів податкової служби декларації з усіма показниками, відсутні підстави говорити про наявність умислу, що є необхідним та обов'язковим елементом складу вказаного вище злочину, адже, здійснюючи, камеральну перевірку звітності, податковий орган може встановити порушення у порядку відображення показників декларації, зокрема, відображення платником податків суми податкового кредиту, що сформувався у минулих періодах, у неналежному рядку декларації.

Згідно Постанови Пленуму Верховного Суду України від 8 жовтня 2004 року N15 "Про деякі питання застосування законодавства про відповідальність за ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів" умисне ухилення від сплати чи сплата у неповному обсязі сум податкових зобов'язань утворює закінчений склад злочину з моменту закінчення граничного строку, в який мали бути сплачені нараховані (донараховані) контролюючим органом суми зазначених зобов'язань. В той же час, при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу, грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили згідно ст. 56 Податкового кодексу України. Отже, до моменту вирішення справи судом, відсутні підстави говорити про наявність умислу.

Але, старший слідчий знехтував і цією обставиною, посилаючись на наявність умислу в діях Княжицького М.Л.

Відповідно до ч.2 ст.94 КПК справа може бути порушена тільки в тих випадках, коли є достатні дані, які вказують на наявність ознак злочину. Тому, згідно ч.1 ст. 98 КПК тільки за наявності приводів і підстав, зазначених у ст.94 КПК, слідчий може винести постанову про порушення кримінальної справи.

При цьому, достатніми даними є фактичне існування доказів, які підтверджують реальність конкретної події злочину, але про яку фактичну реальну подію злочину може йти мова, коли питання правомірності дій податкової та її твердження, що має місце порушення порядку оподаткування, передано на розгляд до адміністративного суду, яким і було оцінено правомірність дій податкової та телеканалу, на користь останнього 25 червня 2012 року.

Сам законодавець передбачив в ст. 56 Податкового кодексу України: якщо платник податків оскаржує рішення податкового органу до суду, обвинувачення особи в ухиленні від сплати податків не може ґрунтуватися на такому рішенні контролюючого органу до остаточного вирішення справи судом, що є досить логічним Але, користуючись недосконалістю законодавства, правоохоронці стверджують, що дана норма не забороняє порушувати кримінальну справу, не пред'являючи обвинувачення. Таке вузьке алогічне тлумачення дозволяє здійснювати, принаймні, психологічний тиск на осіб відносно яких справа порушена.

Вбачається і інше грубе порушення кримінально-процесуального законодавства в діях слідчого.

Відповідно до статті 98-2 КПК України, у разі порушення кримінальної справи прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані вручити копію відповідної постанови особі, щодо якої порушено справу негайно. При неможливості негайного вручення копія постанови вручається не пізніше трьох діб з моменту її винесення.

Але станом на 13 липня Постанова не була вручена, а отримання останньої представником виявилось не легким завданням.

powered by lun.ua
Коментарі — 196
Sibastus _ 17.07.2012 20:06
IP: 178.94.76.---
Бандитська влада все більше знімає свою маску "гра в демократію", а під нею хижа тварюка, яка має лише єдиний інстинкт – утриматися при владі, біля державного корита, а хто з цим не згоден – ату, його! Яка справедливість, які закони!... Законно все, що вигідно бандитам від ПР, і навпаки -все що загрожує бандитам від ПР є порушенням закону!... Скільки ще народ України буде терпіти це бидло?... Їх справжнє місце біля параши, на цвинтарях і на стовбах по всій Україні... від сходу до заходу... Це зараз єдине бажання, яке об"єднує всіх українців!... Чи може хтось не згодний, крім,звичайно, вурдулаків від ПР?...
Марина Полтавцева _ 17.07.2012 20:05
IP: 93.127.105.---
tyty:
Конечно! Ведь так приятно лишний раз ПР увидеть,а там их-нет!

Спасибо всем работникам канала ТВ! за прекрасные рубрики,за бесстрашные и объективные расследования!
Мы за Вас переживаем! Держитесь!!!! Очень правильный поступок-открытая публикация этого материала.
Марина Полтавцева _ 17.07.2012 19:58
IP: 93.127.105.---
kozel ynuch:
Подивіться на ТВ!-кандидатів по Львивському округу.
Марина Полтавцева _ 17.07.2012 19:57
IP: 93.127.105.---
Braun W:
ОНИ найдут причину и посмеют. как минимум-заблокировать работу канала. На это у них хватит Совести,которой нет.
kozel ynuch _ 17.07.2012 19:41
IP: 93.75.41.---
Braun W:
kozel ynuch:
Конечно) Княжицкий на тупом на всю страну дорисовывает себе ангельские крылья в надежде на заветное место в проходном списке – разве это не свобода слова?
не чув щоб Миколе пропонували у депутатство...
алеж таки якшо завтра закроють по надуманому сценарію-то йяк пиар?
Svetlana Muzika _ 17.07.2012 19:36
IP: 37.55.161.---
vts-m:

Svetlana Muzika:
Судя по всему, Вам не нужно ни то, ни другое...
Напішіте короче: где-то било, но не могу найті...
А теперь я у Вас ссылочку попрошу – где мнение, позиция наших" демократических" СМИ об этой постанове N1033? Это – ближе к теме блога.
kozel ynuch _ 17.07.2012 19:36
IP: 93.75.41.---
Braun W:
kozel ynuch:
"Я вам так скажу, а вам я не завидую."))))
ви забули дописати,що ця цитата належить В.Ф.Януковичу,
а вот ще
"У нас нет запрещенних тем.Ми відкриті для всіх "!М.Я.Азаров
й що ви цим пишаетесь??
kozel ynuch _ 17.07.2012 19:30
IP: 93.75.41.---
Braun W:
vts-m:
Дураком я его не обзывал, напротив делая комплименты его изощренному способу пиариться на искусственно раздуваемых проблемах, факт чего явно указывает на наличие политических амбиций...
ГМ,А ЯКШО ЗАВТРА ЗАКРИЮТЬ Миколу??
то теж вважаете пиаром??
чи може в вас движе банальна заздрість??
Svetlana Muzika _ 17.07.2012 19:24
IP: 37.55.161.---
vts-m:

Svetlana Muzika:
vts-m:
Svetlana Muzika:
Ну а все-такі, мадам, что там про доноси...
А то я даже не знаю, не знаю, что і думать...
А без доносов НЕ ВПЕЧАТЛЯЕТ? Печально. Тогда – поехали дальше. О том, как осуществлять контроль за исполнением постановы N1033 было описано в РАЗЬЯСНЕНИИ мин. науки и образования и направлено по областям. Там и предусматривались " письменные донесения в райотдел.образования" от педагогов друг на друга. Разрешено также было принимать " заявы " от учеников, начиная с 5 класса. Но – Не анонимки! Так -то, господа демократы и правозащитники.
Верю Вам...
Но все-такі лучше, еслі Ви подтвердіте ето уже ссилкой на РАЗ*ЯСНЕНИЄ, а то может вийті, как і с ПОСТАНОВЛЕНІЕМ...
Судя по всему, Вам не нужно ни то, ни другое...
kozel ynuch _ 17.07.2012 19:20
IP: 93.75.41.---
Braun W:
СЛУХАЙТЕ ШАНОВНИЙ!
а чьому б вам не пийти на УНН та "порасуждать "на тему "Тимошенко тягає гирі килограмами" та "Власенко перепив зельонки"!?

тема цього блогу проблема СВОБОДИ СЛОВА!
Maksim _ 17.07.2012 19:20
IP: 93.74.125.---
А чего удивляться... Моего друга супругу для того, чтобы уволить на Банковой, прибегли к гнусному и позорному действию:сократить ее должность. А знаете кого оставили – бывшую алкоголичку, торговаку с рынка и т.п. Но это еще полистории, интересное впереди...
Svetlana Muzika _ 17.07.2012 19:10
IP: 37.55.161.---
vts-m:
Svetlana Muzika:
Ну а все-такі, мадам, что там про доноси...
А то я даже не знаю, не знаю, что і думать...
А без доносов НЕ ВПЕЧАТЛЯЕТ? Печально. Тогда – поехали дальше. О том, как осуществлять контроль за исполнением постановы N1033 было описано в РАЗЬЯСНЕНИИ мин. науки и образования и направлено по областям. Там и предусматривались " письменные донесения в райотдел.образования" от педагогов друг на друга. Разрешено также было принимать " заявы " от учеников, начиная с 5 класса. Но – Не анонимки! Так -то, господа демократы и правозащитники.
Vladislav Namram _ 17.07.2012 19:08
IP: 217.175.8.---
После того, как посадили ни за что Луценко, правосудие в Украине приказало долго жить. За ним последуют другие. Княжицкий ничем не лучше других.
svb13 _ 17.07.2012 18:58
IP: 193.110.114.---
antonybs:
Уже доказано КС неоднократно. И без роли Княжицкого и брауна w.
svb13 _ 17.07.2012 18:55
IP: 193.110.114.---
ym:
Дарка з Ганькою.
kozel ynuch _ 17.07.2012 18:54
IP: 93.75.41.---
svb13:
Gleb53:
Ну вот, хоть кто-то вспомнил, по какому поводу банкет.
А по сути, личное мнение не может быть объективным. Ни моё, ни любого журналиста.
да тількі Глебка як й завжди плутає ШОВИНИЗМ та ПАТРИОТІЗМ
ym _ 17.07.2012 18:53
IP: 82.144.202.---
Gleb53:
Braun W:
Gleb53:
Попахивает субъективизмом!
Если рассматривать субъективизм в одном из его значений – субъективность, то деятельность Княжицкого, безусловно, именно этим и попахивает. Собственно, журналисты, называющие себя оппозиционными, автоматически декларируют, что они субъективны. А это неправильно. Журналисты должны быть объективными – это закон жанра. А нарушающие закон – вне закона.
Объективными, говорите? Забавно:) Это, наверное, как Пиховшек или, извините, Чаленко?
Joni _ 17.07.2012 18:52
IP: 188.126.73.---
Я стараюся іти своєю дорогою, і підтримувати справжніх українців!
svb13 _ 17.07.2012 18:52
IP: 193.110.114.---
Gleb53:
Ну вот, хоть кто-то вспомнил, по какому поводу банкет.
А по сути, личное мнение не может быть объективным. Ни моё, ни любого журналиста.
kozel ynuch _ 17.07.2012 18:51
IP: 93.75.41.---
svb13:
Braun W:
svb13:
Я о такой возможности не просил.
И не надо. И сами понимаем, надо поспособствовать, человек старается.
НЕ ФІГА...він засрав своєю мячньою усю тему свободи слова...
читай постаноу -давай коментра, -якшо не по темі йди на лав.журнал та изголяйся з "кайфаманнами"
ym _ 17.07.2012 18:51
IP: 82.144.202.---
Braun W:
ym:
Нет, вашими методами я не пользуюсь, извольте сударь.
Это уж точно:) А "стратегическое видение преполагает под собой" – это, конечно, очень сильно. Спасибо за просвещение;-)
Joni _ 17.07.2012 18:50
IP: 188.126.73.---
Побратими ми ж один народ, одна команда повинні дбати один про одного! аякже
Joni _ 17.07.2012 18:48
IP: 188.126.73.---
vts-m:
Кава шкідлива, кальцій вимиває!
svb13 _ 17.07.2012 18:48
IP: 193.110.114.---
Braun W:
svb13:
Я о такой возможности не просил.
И не надо. И сами понимаем, надо поспособствовать, человек старается.
svb13 _ 17.07.2012 18:47
IP: 193.110.114.---
Та насрать не концепцию! Тут важен сам процесс.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Віктор Уколов

Стартувала PR-кампанія за зняття санкцій з Росії?

Олексій Гарань

Скільки посад голів комітетів віддала опозиції правляча компартія у 1990 р.?

14
Ірина Федорів

До уваги голови КОДА: Даніш в суді завалює експертизу по каналізації на Бакала

3
Айдер Муждабаєв

Россияне устали от Путина. Это правда. Им нужен Сталин

8
Дмитро Яблоновський

Державні монстри – вбити чи розчаклувати?

3
Сергій Лямець

Авакова и Супрун оставить в правительстве? Зеленский и команда – вы серьезно???

17
Ірина Федорів

Вода з фекаліями: що дала нарада в голови ОДА

12
Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

24
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

13
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter