Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

Віктору Януковичу, Олександру Януковичу, Олександру Клименку.

17 липня 2012, 13:18

Пане Президенте, панове!

Проти мене порушено кримінальну справу. Зробив це старший слідчий ВРКС СУ ДПС у місті Києві, капітан податкової міліції Б.О. Трачук. Український уряд винен нашому телеканалу кошти. Урядповинен нам повернути гроші, які ми у вигляді податку на додану вартість сплатили українській державі. Прем'єр-міністр регулярно розповідає, що держава успішно всім вертає ПДВ. Нам не повернули. Окрім того ще й порушили проти мене особисто кримінальну справу за те, що нам винні.

До того як я дізнався про порушення цієї справи, мені зателефонували з районної поліклініки за місцем моєї реєстрації і повідомили, що туди приходили податкові інспектори з вимогою надати їм мою медичну картку. Таке, як правило, роблять перед тим, як хочуть ув'язнити людину з метою, щоб громадянин не звертався до лікарів, бо нібито немає для цього причин. Відповідальність за порушення статтею, яка мені інкримінується передбачає не позбавлення волі, а штраф у вигляді майже півмільйона гривень та конфіскацію майна. Але прихід податківців у поліклініку свідчить про те, що можливо, проти мене порушена і інша справа, що передбачає інший запобіжний захід.

Вважаю дії підлеглих Олександра Клименка і його самого протизаконними та злочинними. Напередодні виборів роботу нашого каналу українська влада хоче заблокувати. Ми проінформуємо про це усі міжнародні організації, які опікуються питаннями демократії та свободи слова та іноземні уряди. Ми вдячні українським громадянам, журналістам та політичним силам і особисто політикам, які підтримали мене особисто та наш телеканал.

Я вимагаю негайного закриття кримінальної справи проти мене та тиску на незалежний канал, а також вибачення переді мною та нашими журналістами. Вимагаю від вас у подальшому припинити тиск на незалежні ЗМІ та дотримуватися законодавства і принципів демократії. Щоб нас не звинувачували у маніпуляціях друкую повний текст постанови про порушення кримінальної справи та юридичний висновок наших юристів.

Постанова:







Юридичний висновок наших правників з компанії Jurimex:

13 липня 2012 року адвокатом було отримано Постанову про порушення кримінальної справи відносно Княжицького М.І. за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, датовану 3 липня 2012 року.

Підставою для порушення кримінальної справи старшим слідчим СУ ДПС у м. Києві капітаном податкової міліції Трачуком Б.О. став, зокрема, акт податкової перевірки.

Керівник телеканалу ТВі звинувачується в умисному ухиленні від сплати податків в особливо великих розмірах.

Стаття 6 Кримінально-процесуального кодексу України передбачає обставини, що виключають провадження в кримінальній справі. Так, зокрема, кримінальну справу не може бути порушено за відсутністю події злочину та за за відсутністю в діянні складу злочину. Але старшим слідчим не було взято до уваги дане положення кримінально-процесуального закону.

Постанова не містить обґрунтування в чому саме полягало та в який спосіб здійснювалось ухилення від сплати податків, адже як самими податківцями в Акті перевірки, так і слідчим в Постанові підтверджується факт правомірного формування податкового кредиту. Злочинність дій слідчим вбачається в тому, що телеканалом сума кредиту відображалась в іншому рядку декларації. Однак до такого висновку слідчий, так саме, як і перевіряючі органи прийшли помилково, виходячи із не вірного тлумачення ст. 102 ПК України, згідно якої ними безпідставно була застосована норма про строки давності до відносин із формування податкового кредиту. Хибність таких висновків була встановлена Окружним адміністративним судом м. Києва в рішенні від 25.06.2012г. Однак, позиція суду не зупинила податківців.

Зауважимо, що підприємство подавало звітність з усіма показниками результатів господарської діяльності, а представники податкової, здійснюючи камеральну перевірку податкової звітності відповідно до ст. 76 Податкового кодексу України мали всі об'єктивні можливості виявити помилку, на існування якої вони зараз посилаються.

В своєму Листі від 16.03.2011, N7273/7/16-1117 "Щодо податкової звітності з податку на додану вартість", Державна податкова адміністрація України відзначила, що складання Акту про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість передбачено, серед іншого, у випадку виявлення помилок (порушень) у поданій платником звітності з податку на додану вартість.

У разі, якщо за результатами перевірки податкової звітності з податку на додану вартість не встановлено порушень, робиться відповідний запис і Акт не складається.

Таким чином, при наданні до органів податкової служби декларації з усіма показниками, відсутні підстави говорити про наявність умислу, що є необхідним та обов'язковим елементом складу вказаного вище злочину, адже, здійснюючи, камеральну перевірку звітності, податковий орган може встановити порушення у порядку відображення показників декларації, зокрема, відображення платником податків суми податкового кредиту, що сформувався у минулих періодах, у неналежному рядку декларації.

Згідно Постанови Пленуму Верховного Суду України від 8 жовтня 2004 року N15 "Про деякі питання застосування законодавства про відповідальність за ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів" умисне ухилення від сплати чи сплата у неповному обсязі сум податкових зобов'язань утворює закінчений склад злочину з моменту закінчення граничного строку, в який мали бути сплачені нараховані (донараховані) контролюючим органом суми зазначених зобов'язань. В той же час, при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу, грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили згідно ст. 56 Податкового кодексу України. Отже, до моменту вирішення справи судом, відсутні підстави говорити про наявність умислу.

Але, старший слідчий знехтував і цією обставиною, посилаючись на наявність умислу в діях Княжицького М.Л.

Відповідно до ч.2 ст.94 КПК справа може бути порушена тільки в тих випадках, коли є достатні дані, які вказують на наявність ознак злочину. Тому, згідно ч.1 ст. 98 КПК тільки за наявності приводів і підстав, зазначених у ст.94 КПК, слідчий може винести постанову про порушення кримінальної справи.

При цьому, достатніми даними є фактичне існування доказів, які підтверджують реальність конкретної події злочину, але про яку фактичну реальну подію злочину може йти мова, коли питання правомірності дій податкової та її твердження, що має місце порушення порядку оподаткування, передано на розгляд до адміністративного суду, яким і було оцінено правомірність дій податкової та телеканалу, на користь останнього 25 червня 2012 року.

Сам законодавець передбачив в ст. 56 Податкового кодексу України: якщо платник податків оскаржує рішення податкового органу до суду, обвинувачення особи в ухиленні від сплати податків не може ґрунтуватися на такому рішенні контролюючого органу до остаточного вирішення справи судом, що є досить логічним Але, користуючись недосконалістю законодавства, правоохоронці стверджують, що дана норма не забороняє порушувати кримінальну справу, не пред'являючи обвинувачення. Таке вузьке алогічне тлумачення дозволяє здійснювати, принаймні, психологічний тиск на осіб відносно яких справа порушена.

Вбачається і інше грубе порушення кримінально-процесуального законодавства в діях слідчого.

Відповідно до статті 98-2 КПК України, у разі порушення кримінальної справи прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані вручити копію відповідної постанови особі, щодо якої порушено справу негайно. При неможливості негайного вручення копія постанови вручається не пізніше трьох діб з моменту її винесення.

Але станом на 13 липня Постанова не була вручена, а отримання останньої представником виявилось не легким завданням.

powered by lun.ua
Коментарі — 196
hals _ 17.07.2012 17:04
IP: 77.52.119.---
Уважаю Вас, ваш канал за гражданскую позицию.Что вы вещаете и не боитесь, тогда как основная масса получателей хлебных пайков и зрители цирковых представлений давно и прочно молчат в тряпочку. Логичная реакция этой волчьей стаи, которую быдлячий люмпен привел к власти. Для своих все, для врагов-закон.Но самое главное и самое страшное то, что мы оппозиция и бунтари в интернете. Пока еще.
Будет ли широкая общественная поддержка в защиту любимого телеканала или так как в защиту государственного языка? Ответ по-моему очевиден. Вы конечно не будете бежать за границу, вы нужны здесь чтобы окончательно не задохнутся в этой атмосфере ничтожества,пошлости деградирующего, безразличного ко всему, кроме своих желудков, корыт и тепленького примитивного быта населения, но как обидно что у на есть страна. но нет нации. готовой отстаивать свои права.Мужества Вам, стойкости и да поможет Вам Бог!
viktormax _ 17.07.2012 17:04
IP: 212.80.33.---
Braun W:
salodin:
Но об этом же он не напишет у себя в блоге – цель то у него друга – нечистый пиар за счет дискуссионных проблемных фонов, причем мне даже кажется, что именно ради них он и уклонялся от уплаты налогов, чтобы потом об этом вот так вот в блоге написать. Умный ход, но все же читаемый.
ти вже якось визначись. що брехати: ухиляння від податків чи фіктивне ПДВ, бо в одному місті пишеш одне, а в іншому – іншу брехню. ПРимітивно якось воно виглядає.
viktormax _ 17.07.2012 17:02
IP: 212.80.33.---
salodin:
Відчувається сьогодні наплив СБУ-шних тролів в коментах УП як ніколи. Це підтверджує, що побоювання Княжицького та Тягнибока мають підстави: під час сезону відпусток синюшні тварюки вирішили прибрати головні фігури на шахівниці.
salodin _ 17.07.2012 17:01
IP: 93.72.62.---
orsemm:
Хлопці jonson та Braun W, ви хоча б подивились IP адреси!!! І до всього – я жінка!!!
Им все равно-это боты!)
viktormax _ 17.07.2012 17:01
IP: 212.80.33.---
jonson:
orsemm:
он же viktormax, он же фейсбучный Яков Николаевич Осмоловский. У Вас раздвоения личности не происходит? Или уже привыкли клаводрочерствовать за троих:)?
не вгадав. взагалі як для СБУшника – примітивний ти якийсь.
salodin _ 17.07.2012 16:59
IP: 93.72.62.---
Braun W:
valerij0610:
Роль Княжицкого в общественных процессах преувеличена в разы. Он и его канал лишь транзитивное звено, не более. Ценными являются события и люди! Не сотворите себе кумира!
Микола Княжицький
Працював заступником генерального директора інформаційного агенства "Уніан", директором міжнародної некомерційної організації "Інтерньюз-Україна", генеральним директором телеканалу "СТБ", президентом Національної телекомпанії України, членом Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення, директором "Газети 24" та телеканалу "Тоніс". Зараз – генеральний директор телеканалу "ТВі".

Из резюме самого Княжицкого в его блоге!Один любопытный пробел-отсутствует работа на канале ICTV при Кучме. Таких пробелов масса. Почти везде скандалы связанные с денежными потоками, которые прикрывал "борьбой за свободу слова". Старая песня!
ВіщийО _ 17.07.2012 16:58
IP: 95.134.78.---
Braun W:
Ти, щось там проблеяв про "правове поле..."??? Видно в тете не лише очі, а й мізки "замилені". Ну, розсмішив, шавка продажна.
orsemm:
Хлопці jonson та Braun W, зізнайтесь чесно – скільки вам заплатили?
Не заплатили, а платять! Вони ж перманетно раком стоять і зубами гроші підбирають, сволота!
Олег Гехтман _ 17.07.2012 16:57
IP: 212.185.219.---
Николай! К ним аппелировать, с столбом разговаривать! К народу Украины обращайтесь за защитой за поьощью, к опозиции. А не защитят, пусть и прозебают в рабстве...
orsemm _ 17.07.2012 16:53
IP: 178.95.53.---
Хлопці jonson та Braun W, ви хоча б подивились IP адреси!!! І до всього – я жінка!!!
ВіщийО _ 17.07.2012 16:52
IP: 95.134.78.---
Braun W:
Ти, щось там проблеяв про "правове поле..."??? Видно в тете не лише очі, а й мізки "замилені". Ну, розсмішив, шавка продажна.
Joni _ 17.07.2012 16:52
IP: 188.126.73.---
Насправді ситуація дуже серйозна тому я попрошу всі ботів які нічого не розуміють в даній тематиці, перейдіть на інші ресурси, а всі інші так звані раби попробуйте відкрити очі, та подивитися на світ із долею свободи!
jonson _ 17.07.2012 16:50
IP: 91.214.112.---
orsemm:
он же viktormax, он же фейсбучный Яков Николаевич Осмоловский. У Вас раздвоения личности не происходит? Или уже привыкли клаводрочерствовать за троих:)?
orsemm _ 17.07.2012 16:45
IP: 178.95.53.---
Хлопці jonson та Braun W, зізнайтесь чесно – скільки вам заплатили?
jonson _ 17.07.2012 16:45
IP: 91.214.112.---
viktormax:
Ваши аргументы лишний раз доказывают высокий интеллектуальный уровень. Сразу видно, что Вы регулярно просматриваете передачи телеканала для либералов ТВі после 24-00. Когда там секс по телефону предлагают:)
viktormax _ 17.07.2012 16:42
IP: 212.80.33.---
Braun W:
jonson:
Даже не трудно предположить в каких))) И мне бы хотелось, чтобы уважаемая общественность не слишком то и переоценивала труды господина Княжицкого. Хороший товар в рекламе не нуждается, поэтому в такой отстройке канала сразу видна "внутренняя слабость" позиции и понимание того, что без намыленных глаз обывателей защититься в рамках правового поля он тупо не сможет.
у нас в країні ніякого правового поля немає. як немає і незалежного суду. Зато багацько гидотних запроданців, які за вкрадені в народа України гроші псують своїми коментарями інтернет сторінки.
Joni _ 17.07.2012 16:42
IP: 188.126.73.---
Braun W:
Думаю Шанованого Княжицького потрібно відправляти до теплих країв, поки його інші хлопчики не відправили!
viktormax _ 17.07.2012 16:40
IP: 212.80.33.---
jonson:

Вы специально по два раза постите, что бы в штабе больше заплатили:)? Теперь по сути. Ситуация ясная как божий день, контора нагнала себе фиктивного НДС-а, что делают 90 % предприятий в нашей стране. Я не оправдываю действий налоговой, налицо политическая подоплека. Но что бы в ежедневном режиме мочить злочынный режим, вскрывать коррупцию, нужно самим оставаться кристально честным. А по поводу кристальной честности Княжицкого у меня большие сомнения
Ну стільки, скільки вам синякі за ваші халтурні коменти платять, більш ніхто не платить – це ж треба викидати гроші на вітер.
з таким же успіхом можна стверджувати, що ви є фіктивною людиною, бо насправді є похідним створінням від свині та скунса.
Olexandr Paschenko _ 17.07.2012 16:38
IP: 88.135.249.---
Та їбоніть вже по нас ядерною бомбою,може хоч так зрозуміємо.
P712 _ 17.07.2012 16:31
IP: 95.133.99.---
І ще. У постанові слідчий посилається на Акт перевірки від 27.08.09, які результати тої перевірки були стосовно ПДВ? Чи були встановлені порушення і які? Яке було прийняте за результатами тої перевірки повідомлення-рішення? Дивно взагалі що свіжої перевірки не було. Все шито білими нитками.
jonson _ 17.07.2012 16:28
IP: 91.214.112.---
Braun W:
Меня поражает алогичность заявлений некоторых публичных персон в нашей стране. Вдумайтесь, декларируется давление, бесправие, политическая заказуха, хотя по сути, если так подумать, то при имении надлежащих рычагов и желании этот "ТВайайай" сел бы как Ходорковский далеко и надолго. Сам факт публичности и видимости борьбы, всех этих заявлений уже свидетельствует о том, что никто там никого не трогает и ничего не хочет. Есть хорошее слово, которое крайне метко характеризует происходящее – ЦИРК Княжицкого с попыткой поднять посещаемость, отыгрывая такую себе роль "борца за свободу слова", хотя по сути кроме как обвинений в притеснении ничего нет – чистый пшик. Господин Княжицкий, умные люди понимают зачем вы это делаете, понимают что вы хотите получить, .
Полностью согласен. Добавил бы только что Княжицкий использует эту ситуацию для поиска проходного местечка в каком нибудь опозиционном списке
P712 _ 17.07.2012 16:22
IP: 95.133.99.---
VasilC:
Интересно почитать постановление административного суда от 25.06.12.
Пс. Канал мне нравится
Тут реєстр судових рішень http://reyestr.court.gov.ua/Search
jonson _ 17.07.2012 16:19
IP: 91.214.112.---
Яков Николаевич Осмоловский:
jonson:
Вы статью-то – ЧИТАЛИ?
Княжицкий – не отказывается платить налоги.
Он протестует против НЕЗАКОННЫХ требований налоговиков и требует вернуть ему, согласно требований Закона, УПЛАЧЕННЫЙ им налог на добавленную стоимость. И ссылается на статьи Закона. В ответ – ему устраивают НЕЗАКОННЫЙ террор.
Непонятно?
Али у Вас в голове только голубая лапша помещается?
Вы специально по два раза постите, что бы в штабе больше заплатили:)? Теперь по сути. Ситуация ясная как божий день, контора нагнала себе фиктивного НДС-а, что делают 90 % предприятий в нашей стране. Я не оправдываю действий налоговой, налицо политическая подоплека. Но что бы в ежедневном режиме мочить злочынный режим, вскрывать коррупцию, нужно самим оставаться кристально честным. А по поводу кристальной честности Княжицкого у меня большие сомнения
P712 _ 17.07.2012 16:17
IP: 95.133.99.---
Koniisky:
P712:
========
Якщо ригало-юстицьки, донецьке та інше байстрюччя, завели по вказівці Межигірської Чавунної Сраки на ЮТ кримінальні "справи", закриття яких раніше визнав своїм рішенням Верховний суд, тим більше, що по них давно минув строк давності, то про яку законність можна говорити взагалі?
Україна при диктатурі Хама – це територія без закону!
Отут погоджуюсь повністю, це для будь якої освіченої людині (навіть не юриста) є смішним, після спливання строку позовної давності заборгованість у обліку має бути списана і все. Та і на підставі неї очевидно не можуть грунтуватись звинувачення, бо право на судовий захист також втрачене.А от стосовно того, що Пан Микола не має шансів – не погоджуюсь, потрібно судитись обов"язково, більше того правові підстави для цього є. Хоча судді першої інстанції нічого не тямлять у податковому законодавстві, а тим більше у звітності по ПДВ, хоча за підсудністю мають розглядати ці справи
VasilC _ 17.07.2012 16:10
IP: 85.114.202.---
Интересно почитать постановление административного суда от 25.06.12.
Пс. Канал мне нравится
людмила шеметова _ 17.07.2012 16:10
IP: 77.122.49.---
сейчас наезд состряпают на любого. Куда не пойди всюду требуют деньги: дал связался с подонками, не дал – проваливай. Больница, школа,работа в бюджетной сфере, жкх, все проверяющие и фискальные органы, суды. таможня – все агрессивно требуют денег. Население в правовой сфере очень безграмотное. Кроме вашего канала смотреть нечего.Боритесь, не оставляйте нас наедине с этими шакалами.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter