Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

Про Луценка

03 лютого 2013, 15:48

Я в п"ятницю був у Львові. Зайшов до Тараса Возняка у журнал "Ї", а він якраз редагував за комп"ютером лист до президента з проханням помилувати Луценка. Після вивезення Юрія прямо з під крапельниць у в"язницю, після емоційного виступу його дружини Ірини у Верховній Раді несправедливість у ставленні до Луценка стала сприйматися ще жорстокішою і ще безглуздішою. "Ну, як ми можемо мовчки на це дивитися і нічого не робити?" – емоційно запитував Возняк. Його лист підписали сотні людей, серед яких Маринович, Захаров, Брюховецький, Грицак, Андрухович, Прохасько, Фінберг, Стріха, Чубай та багато інших. Я б теж його підписав, але ідея Тараса полягала в тому, щоб цей лист не політизувати. Бо головне – врятувати здоров"я Луценка.

Мене дещо здивувала реакція деяких шановних людей. От Роман Шрайк назвав цей лист "письмом счастья".

"Уважаемые подписанты. Перед кем вы пресмыкаетесь?" – запитує Роман. А я переконаний, що серед тих, хто підписав цього листа, є багато людей, які життям своїм довели, що ніколи ні перед ким "не пресмыкались". Коли мова йде про здоров"я людини, а, можливо, і про життя, нічого соромного у тому, щоб попросити президента про помилування, я не бачу. Адже з юридичної точки зору саме він визначає процедуру помилування. Достатньо одного указу, щоб звільнити Луценка. Так, Юрій, як політик, сам про помилування не просить, і це викликає повагу. Так само повагу викликають і люди, які не можуть безучасно дивитися на несправедливі страждання ближніх.

У тому ж листі Роман стверджує, що Луценко був поганим міністром, що він не змінив міліцію. Я сам критикував його діяльність, працюючи журналістом. Але, щоб зрозуміти, чи змінив він міліцію, достатньо пригадати, якою була міліція до нього. Ця міліція фальсифікувала вибори, знущалася з Подольського, вбивала Гонгадзе. Якою є міліція зараз, ми теж бачимо. Особливо видно це було у Первомайську, на Миколаївщині під час виборів. Пам"ятаєте ці кадри?

Луценко був першим цивільним керівником міліції. Він першим створив при МВС громадську раду, співголовою якої став Євген Захаров. Ви уявляєте зараз Захарова керівником громадської ради при МВС? Тоді у міліції було вдвічі зменшено кількість генералів, розпочалася боротьба з катуваннями. Через це один з відділів міліції у Прилуках було навіть розформовано. Тоді одним з небагатьох позитивних прикладів у виконанні плану Україна-ЄС було названо роботу створеного Луценком управління з моніторингу дотримання прав людини у МВС. Мітинги і демонстрації тоді міліція не розганяла. Натомість порядок на них забезпечувала. За часів Луценка кількість убивств щороку зменшувалася на 7-8 відсотків, як я уже писав, на жодних виборах міліція не втручалася незаконно у виборчі процеси. Співпрацюючи з США, міністерство створило підрозділ з протидії торгівлі людьми, а у співпраці з ЄС – центри утримання нелегальних мігрантів.

Я навмисно погуглив зараз інтернет, щоб перерахувати деякі з цих фактів. Посто заради того, щоб, звинувачуючи інших у несправедливості, ми намагалися залишатися справедливими самі.

powered by lun.ua
Коментарі — 143
Анатолій Сторожук _ 05.02.2013 04:55
IP: 46.247.181.---
Розповім стисло таку повчальну історію.Так сталось, що за здійснювану мною правозахисну діяльність, ще в часи, коли цю держБанду очолював Кучма, стосовно мене декількарічно фальсифікувались матеріали і обставини кримінальних та оперативно-розшукових справ, – і про те, що я, начебто, серійний вбивця людей. Під час завідомо злочинного утримання мене впродовж декількох календарних місяців під вартою в Полтавському СІЗО (це було на початку 2004 року, – за фактом злочинного підкладення мені ще в жовтні 2002 року зазначеної далі зброї та ін., відомими мені злочинцями-правоПохоронцямицієї ж держБанди, - з подальшим відверто злочинним фабрикуванням кримін.справи, що нібито мною було скоєно те незаконне ЗБЕРІГАННЯ ПІСТОЛЕТУ, 12-ТИ ПАТРОНІВ та ін.), – так от я – із СІЗО подавав письмові заяви (і про злочини Генпрокурора України), звертаючись до президента України з пропозицією мене ПОМИЛУВАТИ, але доказуючи свою невинуватість; -зазначаючи, що МАЄ БУТИ Його ЗАКОННЕ реагування.
nooartur _ 04.02.2013 14:23
IP: 77.91.171.---
Лучше раненый лев во главе стада баранов
Чем отборный баран во главе стаи львов
И тогда не такою смертельною кажется рана
И сырым шашлыком меньше тянет от ближних костров...

...Нет и грязной грызни за теплое место под солнцем
Там, где ночью глухой в спину пристально смотрит кинжал
И не надо делить пораженье на несколько порций
Да победу в бою: что посеял, то сам и пожал...

Copyright, all rights reserved НеForМат, 2013
Odissej _ 04.02.2013 12:36
IP: 79.255.232.---
corp2:
Шрайк прав по сути, но не верно выразился.
Чивокуня приказал закрыть Луцика с Тимохой. И это письмо просто абсурдно.
Вместо писем надо всем на улицу выходить – это действенней.
---Народ должен хорошо знать свою власть в лицо. Теперь будет видно, что ни требования, ни доводы разума, ни даже покорнейшие просьбы не действуют на них. Так кто же неадекват, интеллигенты, озабоченные спасением жизни Луценко и остатков престижа Украины, или режим, который на всех плюет. Отказ, возможно, будет еще одной каплей, которая переполнит чашу терпения.
Что касается выхода на улицу – это сомнительно. Совок долго еще будет жить в качестве условного рефлекса в массах.
Edward Klaus _ 04.02.2013 11:56
IP: 109.152.184.---
corp2:
Шрайк прав по сути, но не верно выразился.
Чивокуня приказал закрыть Луцика с Тимохой. И это письмо просто абсурдно.
Вместо писем надо всем на улицу выходить – это действенней.
Согласен: можно просить помиловать тех, кто находится в тюрьме законно, но по той или иной причине заслуживает снисхождения. Когда человека упекли в отместку, незаконно и в назидание другим непокорным, ПРОСИТЬ смягчить незаконное наказание и освободить невиновного – абсурд. Этого надо требовать. Хорош или плох был Юрий Луценко как министр – вопрос вкуса, ибо всё познается в сравнении. Так вот по сравнению с теми, кто "защищает" законы сегодня, он был хорошим ментом, и доказал это еще раз, отказавшись просить помилования у уголовников, именующих себя властью. Настоящий мент никогда не станет пресмыкаться перед урками. И подписанты письма, пусть и из благих побуждений, оказали Юре медвежью услугу. Еще раз: не просить об освобождении, а требовать этого.
corp2 _ 04.02.2013 11:10
IP: 176.57.51.---
Шрайк прав по сути, но не верно выразился.
Чивокуня приказал закрыть Луцика с Тимохой. И это письмо просто абсурдно.
Вместо писем надо всем на улицу выходить – это действенней.
50/50 _ 04.02.2013 10:54
IP: 195.177.126.---
Правий і Княжицький, правий і Шрайк. Просто це два різні ракурси того самого явища. А фішка в тому, щоб через цю різницю нам не чубитися і не поливати одне одного брудом, а, подякувавши за висловлену думку, працювати пліч-о-пліч.
drongo _ 04.02.2013 09:41
IP: 194.44.50.---
Пане Княжицький, а спитати у самого Луценка чи схвалює він ваше калєнопріклонєніє. що релігія не дозволяє. А то розвели тут...хто милосердніший. Прохання про помилування – це визнання вини. ЗАВЖДИ.
trakt _ 04.02.2013 09:16
IP: 95.133.50.---
Це не пісьмо щастя і не до президента про помилування. Президент же сам перед цим сказав, що горить бажанням помилувати, а затримка лише за Луценком. Цей лист адресований Луценку. Возняк надіється, що Луценко прислухається хоч до цього його листа, і нарешті щиросердно розкається у своїх злочинах, щоб його помилували.
Справа в тому, що Возняк вважає себе конструктивною опозицією, а Януковича найменшим злом. Возняк підтримує президента також у протистоянні українським фашистам та нацистам, тобто Возняк впевнений, що тільки Янукович стоїть на шляху Тягнибоку з компанією. Возняк підтримує також всіма силами видобуток сленцевого газу, і всі інші ініціативи президента, але конструктивно, бо деякі дрібнички він конструктивно критикує, наприклад, вилучення зі шкільної історії його дружка Сверстюка йому не сподобалося.
Ололоша Марценюк _ 04.02.2013 09:13
IP: 94.153.9.---
qwerty7777:
По первому абзацу согласен, виноват!
По третьему – это вопросы к его совести.
недбайло _ 04.02.2013 08:38
IP: 178.213.7.---
Пишуть звернення та дописи про це вроді ж і розумні люди, а не розуміюьб, що якщо вмсагати помилування, то це признати, що Луценко винний. Необхідно вимагати його виправдання за всіма статтями, що йому пришили ідіоти.
Оria-Na _ 04.02.2013 08:36
IP: 46.119.124.---
Вікторія Валевська:
kren:
Якої б якості люди не були серед підписантів,але,певно можна стверджувати-вони не розуміють до кого
звертаються.
Це не має значення в даному випадку. У них на меті врятувати чесну й порядну людину. Це головне. Тому я абсолютно підтримую Княжицького, і сама б поставили підпис під чим завгодно аби Луценко жив.
Схоже ви з тих людей, яким важко відмовити жебраку на вулиці чи під Храмом. Ось такі сердобольні і є причиною того, що в цьому бізнесі експлуатуються навіть діти. Судять не за намірами, а за результатами – скривджені діти – і є результат вашої гривні, кинутої перед жебрачкою з дитиною.
У випадек з Луценком аналогічно – результатом є тисячі незаконно засуджених за політику і не тільки цим злочинним режимом.
Оria-Na _ 04.02.2013 08:30
IP: 46.119.124.---
NikAss:
так, противсіхи ледачкуваті. возняки, андруховичі та інше лайно... Поливали Юлю багном перед другим иуром, що мовляв "обоє однакорві", наче б поглухли й посліпли, що і Лукяненко, і павличко і Юхновський, совість нації, за Юлю... А ці бовдури за бандюковича горло дерли, а тепер крокодилячу сльозу проливають... хто повірить хруням?
Не знаю про хрунів, але тобі точно ніхто не повірить. А якщо судити за твоєю логікою, то й Тимошенко також.
Названі персоналії життя прожили достойно і мають право на свою точку зору, відмінну від суспільної, чого не скажеш про твою юлю, яка здебільшого сама винна в тій ситуації, в якій опинилася. Але це не означає, що їй потрібно це тикати до скону – кожна людина має право на шанс і не в нашій волі забирати його у неї – тут я маю на увазі всіх згаданих у твоєму коменті.
Оria-Na _ 04.02.2013 08:17
IP: 46.119.124.---
серед тих, хто підписав цього листа, є багато людей, які життям своїм довели, що ніколи ні перед ким "не пресмыкались

Коли до тебе звертаються з такою просьбою – важко відмовити. Це, вибачте, можливо, трішки некоректне порівняння – як просьба про милостиню: головою розумієш, на цьому заробляють, але кожного разу даєш, бо серцем важко відмовити.
Так само сталося з тим листом – я маю на увазі його ініціатора – возняка – людину, яку особисто я останнім часом, сприймаю дуже недвозначно.
Sashko Derzhykhvistpistolem _ 04.02.2013 06:21
IP: 121.111.125.---
Вікторія Валевська:

Така філософія веде до поразки в умовах війни. Не можна рятувати "чесних і порядних", коли сам готовий поставити "підпис під чим завгодно". Треба самим ставати чесними і порядними. Не прогинатися перед ворогом, лише тому, що в його руках ваш побратим. Кидати друзів – гріх. Але здатися перед вогором, що утримує побратими, – подвійний гріх. Зрада самих себе і того, у що ваші побратими вірять. Треба вміти обирати
luko _ 04.02.2013 03:39
IP: 46.98.158.---
Крапка, а може й точка.
luko _ 04.02.2013 03:34
IP: 46.98.158.---
"kren _ 04.02.2013 01:16IP: 194.0.206.--
...вони не розуміють до кого звертаються."
До кого? – Напевно до особин, що сповідують, та ні – мають на генетичній запрограмованості непорушний наказ: немає людини – немає проблем. Якщо не розуміють цього, ще можна вести якусь з ними дискусію. Якщо розуміють і роблять, то це найгірше – торготіння, щоб відволікти від реально дієвих заходів, що і треба особинам
Вікторія Валевська _ 04.02.2013 03:27
IP: 46.175.160.---
kren:
Якої б якості люди не були серед підписантів,але,певно можна стверджувати-вони не розуміють до кого
звертаються.
Це не має значення в даному випадку. У них на меті врятувати чесну й порядну людину. Це головне. Тому я абсолютно підтримую Княжицького, і сама б поставили підпис під чим завгодно аби Луценко жив.
kren _ 04.02.2013 01:16
IP: 194.0.206.---
Якої б якості люди не були серед підписантів,але,певно можна стверджувати-вони не розуміють до кого
звертаються.
Odissej _ 03.02.2013 23:01
IP: 79.255.234.---
Да, Хорошим министром был Кравченко... Могилев вообще идеальный, у него всего один студент убился об пол в РОВД. И менты разом с народом, так сказать. Я смотрю, все все знают – любой блогер знает, каким быть министру, любой двоечник учит жить оппозицию, дескать она не наскребла денег, чтобы вывести меня на митинг за пару сот гривень.
uzol _ 03.02.2013 23:01
IP: 178.165.60.---
Challenger vira:
а куда коментарии уехали? вроде как их было штук 180
Им скучно стало:решили выехать на ПМЖ! Осуждать их не буду.
Challenger vira _ 03.02.2013 22:57
IP: 46.227.142.---
а куда коментарии уехали? вроде как их было штук 180
Хаїм Грець _ 03.02.2013 22:33
IP: 81.38.242.---
GDP-per-capita:
Янукович имеет шансы стать президентом во второй раз.
Конечно, имеет. Система рисования голосов у него с каждым разом все совершенствуется. С таким прогрессом у нас и Патрис Лумумба имел бы шансы стать президентом Украины, даром что помер давно.
Сергей Андрющенко _ 03.02.2013 22:28
IP: 93.75.165.---
Спасибо, уважаемый Николай! Очень созвучная с моими ощущениями реплика... Создается впечатление, что Луценко боятся не только сегодняшние властные мужи, но и большая часть "лидеров" нынешней оппозиции...
Challenger vira _ 03.02.2013 22:11
IP: 46.227.142.---
GDP-per-capita:
переведи, что нарисовал... то, что перо страуса это один из древних символов справедливости, знаю... а какая позиция у страуса понятия не имею... кстати, распространенный миф что страусы прячут голову в песок это от невежества, на самом деле страусы птицы довольно агрессивные
Challenger vira _ 03.02.2013 22:09
IP: 46.227.142.---
GDP-per-capita:
переведи, что нарисовал... то, что перо страуса это один из древних символов справедливости, знаю... а какая позиция у страуса понятия не имею... кстати, распространенный миф что страусы прячут голову в песок это от невежества, на самом деле страусы птицы довольно агрессивные
Корупція1245 Aтака Путіна1159 Україна та Європа1016 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter