Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

Про Луценка

03 лютого 2013, 15:48

Я в п"ятницю був у Львові. Зайшов до Тараса Возняка у журнал "Ї", а він якраз редагував за комп"ютером лист до президента з проханням помилувати Луценка. Після вивезення Юрія прямо з під крапельниць у в"язницю, після емоційного виступу його дружини Ірини у Верховній Раді несправедливість у ставленні до Луценка стала сприйматися ще жорстокішою і ще безглуздішою. "Ну, як ми можемо мовчки на це дивитися і нічого не робити?" – емоційно запитував Возняк. Його лист підписали сотні людей, серед яких Маринович, Захаров, Брюховецький, Грицак, Андрухович, Прохасько, Фінберг, Стріха, Чубай та багато інших. Я б теж його підписав, але ідея Тараса полягала в тому, щоб цей лист не політизувати. Бо головне – врятувати здоров"я Луценка.

Мене дещо здивувала реакція деяких шановних людей. От Роман Шрайк назвав цей лист "письмом счастья".

"Уважаемые подписанты. Перед кем вы пресмыкаетесь?" – запитує Роман. А я переконаний, що серед тих, хто підписав цього листа, є багато людей, які життям своїм довели, що ніколи ні перед ким "не пресмыкались". Коли мова йде про здоров"я людини, а, можливо, і про життя, нічого соромного у тому, щоб попросити президента про помилування, я не бачу. Адже з юридичної точки зору саме він визначає процедуру помилування. Достатньо одного указу, щоб звільнити Луценка. Так, Юрій, як політик, сам про помилування не просить, і це викликає повагу. Так само повагу викликають і люди, які не можуть безучасно дивитися на несправедливі страждання ближніх.

У тому ж листі Роман стверджує, що Луценко був поганим міністром, що він не змінив міліцію. Я сам критикував його діяльність, працюючи журналістом. Але, щоб зрозуміти, чи змінив він міліцію, достатньо пригадати, якою була міліція до нього. Ця міліція фальсифікувала вибори, знущалася з Подольського, вбивала Гонгадзе. Якою є міліція зараз, ми теж бачимо. Особливо видно це було у Первомайську, на Миколаївщині під час виборів. Пам"ятаєте ці кадри?

Луценко був першим цивільним керівником міліції. Він першим створив при МВС громадську раду, співголовою якої став Євген Захаров. Ви уявляєте зараз Захарова керівником громадської ради при МВС? Тоді у міліції було вдвічі зменшено кількість генералів, розпочалася боротьба з катуваннями. Через це один з відділів міліції у Прилуках було навіть розформовано. Тоді одним з небагатьох позитивних прикладів у виконанні плану Україна-ЄС було названо роботу створеного Луценком управління з моніторингу дотримання прав людини у МВС. Мітинги і демонстрації тоді міліція не розганяла. Натомість порядок на них забезпечувала. За часів Луценка кількість убивств щороку зменшувалася на 7-8 відсотків, як я уже писав, на жодних виборах міліція не втручалася незаконно у виборчі процеси. Співпрацюючи з США, міністерство створило підрозділ з протидії торгівлі людьми, а у співпраці з ЄС – центри утримання нелегальних мігрантів.

Я навмисно погуглив зараз інтернет, щоб перерахувати деякі з цих фактів. Посто заради того, щоб, звинувачуючи інших у несправедливості, ми намагалися залишатися справедливими самі.

powered by lun.ua
Коментарі — 143
неравнодушная50 _ 03.02.2013 20:40
IP: 24.132.211.---
А ваш канал коли притиснули, ви теж чолобитну писали? І до речі, я на вашому місці цей канал передала б в суспільне телебачення. Бо народ має на нього права, він вам допоміг реально грошима, а не писульками. Ви готові хоч раз зробити щось реальне, що допоможе Україні, а не депутатам.
неравнодушная50 _ 03.02.2013 20:38
IP: 24.132.211.---
А ваш канал коли притиснули, ви теж чолобитну писали. І до речі, я на вашому місці цей канал передала в суспільне телебачення. Бо народ має на нього права, він вам допоміг реально грошима, а не писульками. Ви готові хоч раз зробити щось реальне, що допоможе Україні, а не депутатам.
Іван Данів _ 03.02.2013 20:26
IP: 77.123.186.---
Як Вам всім разом взятих противників Луценка, далеко до нього, ви навіть не вартуєте в його слід стати. Луценко, Тимошенко це лицарі – воїни, слід їх в історії України залишиться на довго.Познайомтись з підписантами і зрозумієте, що там еліта нації, якій не байдужа Україна.
неравнодушная50 _ 03.02.2013 20:23
IP: 24.132.211.---
Дорогенький наш пан Микола. Що значить не політизувати? Мова йде не за те що не треба писати листи. А те, що деякі їх пишуть як зайці, вистромлюючі свої носики. Зараз на часі все називати своїми іменами. А не триматися за привілеї. Якщо б всі стали пліч о пліч, в нас не було б зараз Януковича. Ваші підкилимні ігри вже всім обридли. Чим далі тим менше людей буде вам довіряти.
-----Enki _ 03.02.2013 20:18
IP: 94.244.24.---
petrob:
От бачите "не вельмишановний "прокуроре", "впаяв" наш "самый справедливый суд в мире"Луценко
лиш 4 роки і непотизм не подолано!Чи може подолано,як руїну?

А что вы хотите, неуважаемый. Непотизм – штука труднопреодолимая во все времена. Человеческую природу трудно исправить. Лечится только страхом, точнее – держится в узде. Потому в совдепии непотизм отсутствовал, как явление, только при Иосифе Виссарионовиче. Тот не щадил ни своих, ни чужих. В остальное время цвел пышным цветом. Но даже совдеповский непотизм меркнет в сравнении с масштабом семейственности и кумовства, что царят в демократической Украине сегодня.
А Юрий Витальевич лишь продемонстрировал, что он в этом вопросе ничем существенным не отличается от представителей нашей так называемой правящей верхушки.
Koлoc _ 03.02.2013 20:11
IP: 178.92.187.---
Із всіх пострадянських республік тільки в нас Інтернаціональні пост радянські братани і К при владі, так би мовити "в законі". На нас вже Росія, та що Росія, на нас вже Білорусь пальцями показує і каже своєму народу: Ви такої демократії хочете – "Зековської".
Владу народ обрав і призначив, а Інтернаціональні пост радянські братани її не віддають, і без бою не віддадуть, поки є що "красти – прихватизовувати". Вони давно оголосили війну власному народу, для власної вигоди. Вони роз'єднують і топчуть власний народ. Владу Народу потрібно повертати усіма можливими способами.
А вірити пост. Сов. Братанам і К не можна ні єдиному слову. З "вовками жити...".
uzol _ 03.02.2013 20:05
IP: 178.165.60.---
Глеб Прокофьев:
Скоро за базар должен ответить Каськив – он тоже поливал хранителя традиций!
serg20101116 _ 03.02.2013 19:54
IP: 93.72.27.---
Peter Blood:
Луцика засадили за реальні злочини! І нема, що тут його відбілювати. Луцик – мерзотний екс-мєнт!
Абсолютно согласен! Он, Луцик, единственный кто бросил камень в болото МВД, где так все клево было налажено – и связи и откаты... А он как слон в посудной лавке вломился))))))) – за это и сидит, собака.

А по поводу "реальних злочинив", так праздников милиции после отставки Луцика уже не мало было и денег потрачено немеряно. Водители офицерские звания и соответствующие зарплаты как имели, так и имеют.

Так что "мерзотний екс-мєнт" – это ты Peter Blood
Микола Лозовий _ 03.02.2013 19:52
IP: 212.15.127.---
B-12:
Peter Blood:

===
Луцик має відсидіти за свого татка – знаного Рівненського комуняку, за своє тупориле керівництво...

Я ж і прошу реальні злочини перечислити, а не за "свого татка – знаного Рівненського комуняку, за своє тупориле керівництво У МВС України, за дуп о лизання мерзенного Ющера і за багатократно паплюження держави УКРАЇНА!".

Довбуше на Вашому тлі навіть Лола виглядає інтелектуалкою.

І не тільки Лола, а навіть сам Глєб.
Viktor124 _ 03.02.2013 19:49
IP: 46.211.53.---
Peter Blood:
MikolaN:
Кого просите? За що помилувати? За те, що Юрі має честь і совість. Що він один козак серед сотень свинопасів-депутатів?
====
За те що цей екс-мєнтовскій алкаш не міг вивести на чисту воду "наріка" Чєгновєцкаго?
Да ты оказывается глуп как печка. Извини что я потратил время на спор с таки олухом. Сразу видно профффесссорское отродье.
Viktor124 _ 03.02.2013 19:47
IP: 46.211.53.---
Peter Blood:
B-12:
====
Не маю жодного бажання переповідати за що мерзотника Луцика посадили! Це всі і так знають. Тільки його захиснички відбілюючи злочинця Луцика, постійно звертають свою тупорилу увагу (причому зовсім недемократично) на аналогічні (якщо не більші) злочини сучасної ригАнальної влади. Прийдіть законним чином до влади і творіть з ними свій, але обов"язково д е м о к р а т и ч н и й суд. А не такий примітивно=ганебний, як у часи Ющера і Луцика...
Как вы хотите, что бы суд над вами был демократичным. А не хотите суд Линча, как в Ливии или в Румынии. А ведь будет. Вы сами к этому народ подталкиваете.
petrob _ 03.02.2013 19:45
IP: 46.202.131.---
.
Я – не Довбуш, но могу популярно пояснить. За непотизм он сидит, т.е. за коррупцию. Конвенция ООН 2003 г. против коррупции, которую мы подписали и ратифицировали в 2009 г., называет непотизм "разновидностью коррупции". Непотизм приводит к загниванию всей государственной машины. Для вас,, видимо, это мелочь – подумаешь, порадел близкому человечку, помог с работой, пенсией, квартирой, хотя тот не имел на это никакого права. Разве это тянет на три года тюрьмы? Действительно, у нас три года людям дают за кражу обычного велосипеда. Я бы Юрику впаял все 10 лет, чтобы другим неповадно было.
От бачите "не вельмишановний "прокуроре", "впаяв" наш "самый справедливый суд в мире"Луценко
лиш 4 роки і непотизм не подолано!Чи може подолано,як руїну?
Atommach _ 03.02.2013 19:45
IP: 93.77.145.---
Випала цитата: Так, Юрій, як політик, сам про помилування не просить, і це викликає повагу. Так само повагу викликають і люди, які не можуть безучасно дивитися на несправедливі страждання ближніх.
MikolaN _ 03.02.2013 19:44
IP: 109.86.240.---
Кого просите? За що помилувати? За те, що Юрі має честь і совість. Що він один козак серед сотень свинопасів-депутатів?
Atommach _ 03.02.2013 19:43
IP: 93.77.145.---
І я, ще у першій сотні підписантів, підписав це Звернення до Громадян України і Президента про помилування Ю. Луценка. Коли я бачу як стрімко зростає число таких людей, то маю маленьку надію, що цей лист дійде до Януковича і він подумає чи брати гріх на свою душу, чи помилувати, навiть без його (Ю. Луц-ка.) прохання.
І ще можуть переконати багатьох і ці слова п. Миколи:

Не забуваймо, шановні, і порядок денний на 2013 рік: Змушуй опозицію діяти! Будь українцем!
Див. ж-л Укр. Тиждень N52.
Ольга Жмудовская _ 03.02.2013 19:32
IP: 93.75.57.---
Луценка треба рятувати – і без лукавства, ніби це не треба політивізувати. Ця розправа від початку політична, і вимоги мають бути відповідні
Koлoc _ 03.02.2013 19:31
IP: 178.92.187.---
Тимошенко заявила, що більше не визнає прокурорів і слідчих, оскільки вважає їх "корумпованою, аморальною, політично заангажованою злочинною групою Януковича, для якої не існує ні законів, ні Конституції, ні офіцерської честі".
"На сьогодні це єдине моє право, яким я можу зараз скористатися. Я публічно кажу вам, що ми всі – я, Юра Луценко, інші політв'язні, народ України – ми всі політичні заручники, яких ви тримаєте під оптичним прицілом. Я вважаю, що ми всі не маємо громадянського права з цим змиритися"
Вона також заявила, що жодного разу не приїде добровільно в суд, "оскільки це давно не суд, а інквізиція без справедливості і честі для 46 млн громадян України".
Тимошенко зазначила, що в разі доставки її в суд за допомогою грубої фізичної сили вона буде чинити фізичний опір настільки, наскільки у неї вистачить сил і життя.
Крім того, Тимошенко заявила, що більше не підкоряється "тюремним знущанням".
Вона заявила, що більше не дозволить провести її особистий обшук
think _ 03.02.2013 19:28
IP: 93.72.20.---
Не понятно, чего шестерки рыгов тут топчутся.

Тут спор о том, что значит порядочность, Ну о какой порядочности может идти речь у ПР и ее лакеев.

Нас интересует как такое обращение тот же Княжицкий воспринимает ни как свинью под позицию Луценко.

Не называл бы он себя демократом и вопроса бы не было.

Не называли бысебя интелигенцией и элитой те, кто прогнулся в просьбе помиловать под деспотизм и их бы не трогали.

Так что непричастные могут тихо пожевать кости со стола ПР на помойке.
Viktor124 _ 03.02.2013 19:25
IP: 46.211.53.---
До чего мы, украинцы, любим критиковать своих. Да каким бы плохим министром не был Луценко, сидит он не за это, а за то что перешел дорогу Колесникову и пр. ПРдунам. Они его боятся так же как боятся Юльку. И сидит он по политическим, а не уголовым причинам. И мы все видим как власть над ним издевается. Так издеваются только зэки над ментом.
Просить зэков, что бы они помиловали мента глупо. Это их только забавляет. Они не понимают человеческой логики. И я прекрасно понимаю власть. Я не понимаю этот народ, который плюет на тех кто пытался хоть как то ему помочь.
Oleksander _ 03.02.2013 19:24
IP: 109.207.206.---
Хочу запитати опозицію: де ж ви наші голубчики Тягнибок, Яценюк, Кличко, Турчинов, Кириленко? На ваширх очах дерибанять по шматках залишки недокраденого, держать у тюрмі без усяких підстав ваших лідерів. Чому не зібрали зїзди партій та не висловили свою позицію? Чому не звернулися до народу? Чому не пішли в народ? Бо, або пригрілися біля тепленької пічки, або вас глибоко тримають у китшені й за найменший порух ви лагідно гладять по голівці, або рильце в пушку й вас крепко держать на гачку.
wishdog _ 03.02.2013 19:22
IP: 92.113.124.---
Лара Забара:
та шо ж вас все улыбают
Вы, наверное, предлагаете рыдать.
В/на Украине ещё не скопировали российское законодательство касательно электронных изданий.
Перед кем они гнутся сейчас?
Олександр Віталійович _ 03.02.2013 19:18
IP: 195.69.133.---
создал очередной совет...подвиг!!!
еще на єтомпосту он присмікался перею григян, лупил черновецкого, пил в Германии и...толком ничего не сделал в МВД. Кобра при нем палец тікала председателю ВРУ.
как человека его жалко, но о министре лучценко лучше помолчать
Іван Данів _ 03.02.2013 19:16
IP: 77.123.186.---
Капля камінь точить. Правильно, голоане не зупинятись.
petrob _ 03.02.2013 19:13
IP: 46.202.131.---
Энджи Кпи:

.

Цей лист висловлює ставлення громадськості до ув'язнення Луценко і до того, як з ним поводяться. Що поганого в тому, що це ставлення буде озвучене?

І яке відношення має до цього питання "чи змінив Луценко міліцію"?

А якщо не змінив, то можна ув'язнити по надуманим звинуваченням, недолуго приховуючи помсту і бажання позбутися політичного опонента? І якщо не змінив, то можна після операції в колонію?
Підтримую!Лиш зауважу,що інша частина громадскості може звернутись не з проханням,а з вимогою
про звільнення Ю.Луценко.А більш радикальна може вийти на мітинг за його звільнення!І все це разом може принести свої плоди!
think _ 03.02.2013 19:13
IP: 93.72.20.---
Oleksander:
Діє закон стаї: ослабленого вожака вовки убивають.
У вас информация по Януковичу?
Тогда в студию, а не намеками
Aтака Путіна1168 Україна та Європа1021 Корупція1256 тітушки14 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter