Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

Про Луценка

03 лютого 2013, 15:48

Я в п"ятницю був у Львові. Зайшов до Тараса Возняка у журнал "Ї", а він якраз редагував за комп"ютером лист до президента з проханням помилувати Луценка. Після вивезення Юрія прямо з під крапельниць у в"язницю, після емоційного виступу його дружини Ірини у Верховній Раді несправедливість у ставленні до Луценка стала сприйматися ще жорстокішою і ще безглуздішою. "Ну, як ми можемо мовчки на це дивитися і нічого не робити?" – емоційно запитував Возняк. Його лист підписали сотні людей, серед яких Маринович, Захаров, Брюховецький, Грицак, Андрухович, Прохасько, Фінберг, Стріха, Чубай та багато інших. Я б теж його підписав, але ідея Тараса полягала в тому, щоб цей лист не політизувати. Бо головне – врятувати здоров"я Луценка.

Мене дещо здивувала реакція деяких шановних людей. От Роман Шрайк назвав цей лист "письмом счастья".

"Уважаемые подписанты. Перед кем вы пресмыкаетесь?" – запитує Роман. А я переконаний, що серед тих, хто підписав цього листа, є багато людей, які життям своїм довели, що ніколи ні перед ким "не пресмыкались". Коли мова йде про здоров"я людини, а, можливо, і про життя, нічого соромного у тому, щоб попросити президента про помилування, я не бачу. Адже з юридичної точки зору саме він визначає процедуру помилування. Достатньо одного указу, щоб звільнити Луценка. Так, Юрій, як політик, сам про помилування не просить, і це викликає повагу. Так само повагу викликають і люди, які не можуть безучасно дивитися на несправедливі страждання ближніх.

У тому ж листі Роман стверджує, що Луценко був поганим міністром, що він не змінив міліцію. Я сам критикував його діяльність, працюючи журналістом. Але, щоб зрозуміти, чи змінив він міліцію, достатньо пригадати, якою була міліція до нього. Ця міліція фальсифікувала вибори, знущалася з Подольського, вбивала Гонгадзе. Якою є міліція зараз, ми теж бачимо. Особливо видно це було у Первомайську, на Миколаївщині під час виборів. Пам"ятаєте ці кадри?

Луценко був першим цивільним керівником міліції. Він першим створив при МВС громадську раду, співголовою якої став Євген Захаров. Ви уявляєте зараз Захарова керівником громадської ради при МВС? Тоді у міліції було вдвічі зменшено кількість генералів, розпочалася боротьба з катуваннями. Через це один з відділів міліції у Прилуках було навіть розформовано. Тоді одним з небагатьох позитивних прикладів у виконанні плану Україна-ЄС було названо роботу створеного Луценком управління з моніторингу дотримання прав людини у МВС. Мітинги і демонстрації тоді міліція не розганяла. Натомість порядок на них забезпечувала. За часів Луценка кількість убивств щороку зменшувалася на 7-8 відсотків, як я уже писав, на жодних виборах міліція не втручалася незаконно у виборчі процеси. Співпрацюючи з США, міністерство створило підрозділ з протидії торгівлі людьми, а у співпраці з ЄС – центри утримання нелегальних мігрантів.

Я навмисно погуглив зараз інтернет, щоб перерахувати деякі з цих фактів. Посто заради того, щоб, звинувачуючи інших у несправедливості, ми намагалися залишатися справедливими самі.

powered by lun.ua
Коментарі — 143
petrob _ 03.02.2013 19:13
IP: 46.202.131.---
Энджи Кпи:

.

Цей лист висловлює ставлення громадськості до ув'язнення Луценко і до того, як з ним поводяться. Що поганого в тому, що це ставлення буде озвучене?

І яке відношення має до цього питання "чи змінив Луценко міліцію"?

А якщо не змінив, то можна ув'язнити по надуманим звинуваченням, недолуго приховуючи помсту і бажання позбутися політичного опонента? І якщо не змінив, то можна після операції в колонію?
Підтримую!Лиш зауважу,що інша частина громадскості може звернутись не з проханням,а з вимогою
про звільнення Ю.Луценко.А більш радикальна може вийти на мітинг за його звільнення!І все це разом може принести свої плоди!
Лара Забара _ 03.02.2013 19:13
IP: 95.215.36.---
wishdog:
Также традиционно улыбает счётчик комментариев, тикающий в обратную сторону.
та шо ж вас все улыбают?Вы.наверное."человек,который смеется";)
wishdog _ 03.02.2013 19:07
IP: 92.113.124.---
Также традиционно улыбает счётчик комментариев, тикающий в обратную сторону.
Spaceman _ 03.02.2013 19:06
IP: 178.94.47.---
Тут йде суперечка – вимагати чи просити у проФФесора Хама (шапкокрада) звiльнення Ю.Луценка.
Треба те робити, й те робити. I залiк робити тiй тваринцi як вона реагуе. А прийде час, рахунок пред'явити
wishdog _ 03.02.2013 19:06
IP: 92.113.124.---
Улыбают местные тролли и кухонные борцуны, вчера лизавшие пятки Шрайку, а сегодня набросившиеся на него по команде дяди из телевизора.
Koлoc _ 03.02.2013 19:06
IP: 178.92.187.---
Українська мова – Першооснова створення міцної Держави – стоїть на перешкоді кар'єри Всіх українців.
Клопотати треба за Всіх обездолених, включно з ведучою Першого Національного Розинською

Історія звернень до Президента з публічним листом

Відкритий лист-вимога журналістів України до Партії Регіонів – 1005 ПІДПИСІВ
УП _ П'ятниця, 14 липня 2006, 14:57

Це вже не перший випадок, коли члени ПР перешкоджають законній діяльності, завдають тілесні ушкодження, втілюють системне нерозуміння членами ПР основних принципів демократії та свободи слова
від Партії Регіонів вимагаємо:

негайно повернути Законність
припинити оббріхування
публічно визнати провину
засудити вчинок-та привести до покарання
лідеру ПР Віктору Януковичу з трибуни ВР вибачитися
гарантувати дотримання Конституції та Законів України членами ПР
у випадку ігнорування вищезазначених вимог, ми будемо змушені звернутися до адекватних протидій
залишаємо за собою право
оголосити інформаційний бойкот
Oleksander _ 03.02.2013 19:05
IP: 109.207.206.---
Діє закон стаї: ослабленого вожака вовки убивають.
Nester Ivanovich _ 03.02.2013 19:04
IP: 46.247.231.---
Peter Blood:
Тупорилий Боїнгу! Луцик має відсидіти за свого татка – знаного Рівненського комуняку, за своє тупориле керівництво У МВС України, за дуп о лизання мерзенного Ющера і за багатократно паплюження держави УКРАЇНА!
Ти дійсно деб...л, чи таке в тебе амплуа в бригаді голубозадих? Навіть при Сталіну сиділи за себе!

Тварюка ти ригоботівська, за черпак браги готовий лягти під кого завгодно...
think _ 03.02.2013 19:01
IP: 93.72.20.---
Энджи Кпи:
ssma:
Просять "терпіли", "мужики", "ссучені" та "опущені" з погонялом "хам". Ті самі авторитетні українці – підписанти повинні не просити у Хамла Межигірськогою, а вимагати від Шапкокрада амністувати Ю. Луценка. НЕ ПРОСИТИ – ВИМАГАТИ! Відчуваєте різницю, пане Миколо!
Як добре, мабуть живеться М.Княжицькому. Коли у нього стільки порадників...

Одне не зрозуміло, що заважає його критикам та порадникам НЕ ПРОСИТИ – ВИМАГАТИ!

Вважаєте позицію Княжицького помилковою? Можливо, ви праві. Продемонструйте НА ДІЛІ правильний образ дій.

А то виходить так – ті, що нічого не зробили, нищать тих, хто зробив щось.
Кому це на руку?
Претензии к тем, кто приклеил себя к лейбам "элита", "интелигенция", "совесть", ...

Подошли такие все с чищенными перышками к месту, где бьют человека и говорят голосом блеящим:
"это нас с вами разъединяет, мы к вам с уважением, ваше чихающее на весь мир чудовище, пожалуйста, Луценко бяка, ..." Идиоты
Myhas2 _ 03.02.2013 18:50
IP: 109.200.146.---
ssma _ 03.02.2013 18:32IP: 81.24.212.--
"Просять "терпіли", "мужики", "ссучені" та "опущені" з погонялом "хам". Ті самі авторитетні українці – підписанти повинні не просити у Хамла Межигірськогою, а вимагати від Шапкокрада амністувати Ю. Луценка. НЕ ПРОСИТИ – ВИМАГАТИ! "

Краще не скажеш!
-----Enki _ 03.02.2013 18:49
IP: 94.244.24.---
B-12:
Peter Blood:
Що там вічний пристосуванець Княжицкій лепече! Поганий екс-мєнт Луценко має відсидіти весь призначений йому строк у цюпі (тюрмі). Товста крапка!
========
Яка крапка, пане ідіоте.
Довбуше, поясніть за що "Луценко має відсидіти весь призначений йому строк у цюпі".
Я – не Довбуш, но могу популярно пояснить. За непотизм он сидит, т.е. за коррупцию. Конвенция ООН 2003 г. против коррупции, которую мы подписали и ратифицировали в 2009 г., называет непотизм "разновидностью коррупции". Непотизм приводит к загниванию всей государственной машины. Для вас,, видимо, это мелочь – подумаешь, порадел близкому человечку, помог с работой, пенсией, квартирой, хотя тот не имел на это никакого права. Разве это тянет на три года тюрьмы? Действительно, у нас три года людям дают за кражу обычного велосипеда. Я бы Юрику впаял все 10 лет, чтобы другим неповадно было.
Микола Лозовий _ 03.02.2013 18:48
IP: 212.15.127.---
rdbnty:
Власть глумиться и насилует страну, там не с кем разговаривать. Оппозиция не может защитить даже саму себя-не разрешили внеочередную сессию, проглотили, изучают свои росписи, пишут жалобы. Завтра их не пустят в сессионный зал по причине плохого сходства с фотографией, так будут изучать себя в зеркале-может плохо побрились с утра. Из всех оппозиционных партий вроде есть только две-футбольные фанаты и люди на улице.
Десь так, на жаль...
petrob _ 03.02.2013 18:46
IP: 46.202.131.---
Особисто не бачу жодного сенсу в такому листі!Але "підписанти" не зробили нічого осудного,
щоб дискутувати з цього приводу.Навпаки,відсутність реакції на цей (та й на інші подібні) лист дасть
змогу пересвідчитись в правоті Р.Шрайка:"Перед кем вы пресмыкаетесь?"
Энджи Кпи _ 03.02.2013 18:41
IP: 93.74.229.---
ssma:
Просять "терпіли", "мужики", "ссучені" та "опущені" з погонялом "хам". Ті самі авторитетні українці – підписанти повинні не просити у Хамла Межигірськогою, а вимагати від Шапкокрада амністувати Ю. Луценка. НЕ ПРОСИТИ – ВИМАГАТИ! Відчуваєте різницю, пане Миколо!
Як добре, мабуть живеться М.Княжицькому. Коли у нього стільки порадників...

Одне не зрозуміло, що заважає його критикам та порадникам НЕ ПРОСИТИ – ВИМАГАТИ!

Вважаєте позицію Княжицького помилковою? Можливо, ви праві. Продемонструйте НА ДІЛІ правильний образ дій.

А то виходить так – ті, що нічого не зробили, нищать тих, хто зробив щось.
Кому це на руку?
Игорь Пономаренко _ 03.02.2013 18:41
IP: 31.144.41.---
вот она истинная свобода слова-где мой комментарий,я ведь никого не оскорблял,а писал правду.
Энджи Кпи _ 03.02.2013 18:32
IP: 93.74.229.---
Незрозуміло, через що спроба звернутися до президента (який він там не є) з публічним листом від громадськості викликає в деяких таке обурення?

"Не плазувати!!... Ви що, будете звертатися до нього "Вельмишановний Пане"?!!..." і т.ін.

Цей лист висловлює ставлення громадськості до ув'язнення Луценко і до того, як з ним поводяться. Що поганого в тому, що це ставлення буде озвучене?

І яке відношення має до цього питання "чи змінив Луценко міліцію"?

А якщо не змінив, то можна ув'язнити по надуманим звинуваченням, недолуго приховуючи помсту і бажання позбутися політичного опонента? І якщо не змінив, то можна після операції в колонію?
ssma _ 03.02.2013 18:32
IP: 81.24.212.---
Просять "терпіли", "мужики", "ссучені" та "опущені" з погонялом "хам". Ті самі авторитетні українці – підписанти повинні не просити у Хамла Межигірськогою, а вимагати від Шапкокрада амністувати Ю. Луценка. НЕ ПРОСИТИ – ВИМАГАТИ! Відчуваєте різницю, пане Миколо!
Энджи Кпи _ 03.02.2013 18:31
IP: 93.74.229.---
xx
IMS _ 03.02.2013 18:24
IP: 62.221.44.---
Odissej:
унижается общество, правда, в гуманных целях.
Униженный гуманизм? 40 млн опущенных – и одна, допустим, даже смерть? Причем ДОБРОВОЛЬНАЯ.

А чисто для пропаганды надо было обращаться к ним так, как они заслуживают. Думаю, это подействовало бы на Янука сильнее – как яйцо. А пока кланяются – в лучшем случае дапашливы...

НЕУЖЕЛИ КТО-ТО СЧИТАЕТ ИХ ЛЮДЬМИ???
Petrot _ 03.02.2013 18:22
IP: 79.253.33.---
Уважаемый Михаил,если люди которые написали эту челобитную что-то стоят и что-то могут и для кого-то они авторитеты то они должны не просить а требовать с добавление уточнения что если требования не будет выполнено то что тогда будет. Они должны нормальным языком обяснить что и кого в таком случае ожидает как обясняют должникам в банке,детям в школе,врачи пациентам и так далее.А так такое письмо может подписать любая группа бомжей которые тоже когда то были уважаемыми людьми и авторитетами и письмо еще могут написать только одно но всерьез их никто не воспринимает.Так если тех и этих никто в серьез не воспринимает то какая разница между ними и ихними письмами?
Валерий Магала _ 03.02.2013 18:21
IP: 212.22.198.---
Іноді краще мовчати. Возняк зігнувшись, написав "вельмишановному", щоб потішити його марнославство. Шрайк відповів як відповів. Товариство висловилось і там, і там. Навіщо пан Княжицький щось вдогонку ляпнув? То хто, зрештою, спекулює на болісній темі? З Возняком давно всім зрозуміло, але нащо Вам вступати в те лайно, не зрозуміло... А найголовніше – як це приниження допоможе Луценку?
Aresta _ 03.02.2013 18:20
IP: 62.80.175.---
Пане Княжицький, спитайте в добре Вам знайомого Мирослава Мариновича, куди послав би підписантів подібного уклінного прохання його подільник Микола Матусевич? Ви можете собі уявити "чєлобітную" Возняка до Брежнєва чи Андропова стосовно ПОМИЛУВАННЯ Василя Стуса чи Валерія Марченка? До Вас же, у тому числі, зверталася Ірина Луценко на зборах опозиційних депутатів. Ви не почули, не зрозуміли? Ви ж начебто журналіст. Шрайк мільйон разів правий. І нижче у коментарях Вам хтось нагадав "не вір, не бійся, НЕ ПРОСИ".
Olga_Heiko@ua.fm
IMS _ 03.02.2013 18:17
IP: 62.221.44.---
Viktor Novak:
При этом, толку от этих арестов на самом деле – ноль...простого гражданина "защемить" будет вообще элементарно. Точно так же простой гражданин очень быстро сделает простые выводы. Например, о причинах "посадки" Луценко.
ГРАЖДАН очень мало. А в отношении быдла – двойная польза: кому зрелище, кому лишнее предупреждение.
В итоге либо будет покой как на кладбище, либо начнется террор со стороны тех единиц, которые действительно уже не могут выдержать. Быдло политическое и быдло обычное могут еще долго играться и терпеть.
comandos _ 03.02.2013 18:16
IP: 46.175.144.---
Не потрібно змішувати докупи нинішній стан Луценка та його роботу міністром МВС. Нікудишній був міністр. І це ще мяко кажучи. Але як людину його жаль.
Odissej _ 03.02.2013 18:10
IP: 79.255.234.---
Письмо Возняка и подписантов оставляет тягостное впечатление. Интеллигенция вымаливает амнистию для ни в чем не виноватого Луценко. Я помню в СМИ цитировалось высказывание Януковича в адрес Луценко – "Да пусть он сдохнет...". Вряд ли челобитная разжалобит "царя". Но, с другой стороны, речь идет уже о жизни политзаключенного, которую нужно спасать, а это сейчас самое главное. Это письмо можно расценивать как шаг интеллигентов вперед, по сравнению с призывами трудящихся – "казнить", времен сталинских репрессий. Кроме того, это фон для европейского общественного мнения, показывающий то, что знают все – у власти бандиты. Это письмо будут цитировать СМИ, политики и его игнорирование послужит еще одним основанием для санкций против режима. И надо понимать, это не Луценко на коленях просит, это унижается общество, правда, в гуманных целях.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter