Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

Про любов та ненависть

28 лютого 2013, 15:24

Друкую два документи без коментарів. Якщо десь і відбувається війна між світлом та темнотою, то це тут, на наших очах. Друкую тут звернення до мене однієї небайдужої людини і моє звернення у Генеральну прокуратуру. Я прошу, щоб мене підтримали такими ж зверненнями колеги-депутати незалежно від партійної приналежності. Адже любов і людяність – надпартійні. Так само як ненависть та жорстокість.

Депутату Верховної Ради України Княжицькому Миколі Леонідовичу

Ноздріної Олени Юріївни

Обращение

Довожу до Вашего сведения, что в Гидропарке на протяжении осени и зимы планомерно травят бездомных собак. Волонтеры и просто сочувствующие люди кормят собак на свои деньги (не имея транспорта) отвозят стерилизовать собак, пристраивают вновь родившихся щенком, то есть ведут себя как цивилизованные люди, пытаются своими силами, без какой либо помощи городских властей решить проблему с бездомными собаками.

Накануне Евро 2012 мы обращались за помощью в Международную организацию по защите животных, чтобы международное общественное мнение помогло воспрепятствовать уничтожению животных.

В Гидропарке работала две недели Австрийская ветеринарная служба – много собак было стерилизовано, о чем на ушах животных свидетельствуют отметки. После этого началась бесчеловечная истребление животных.

16.02.2013 около 17-00 в Гидропарке прошла акция по отравлению. К сожалению, мы не смогли установить, кто и как это делал. Мы лишь наблюдали за умирающими животными, трупы которых находились на территории Гидропарка еще в течении нескольких дней.

Мы уверены, что все это делается с ведома и.о. директора КП "Гидропарк" Чалого Н.

Были вызваны представители Центра идентификации животных и милиция. Были составлены соответствующие акты, но дальше ничего не происходит. Более того на протяжении недели мы находим новые трупы, невзирая на информации по телевидению "ТСН" от 18.02.2013 и заметки в газете "Сегодня".

Никто не несет ни административной, ни уголовной ответственности за содеянные злодеяние.

До каких пор дикость, бездушие и безнаказанность будут главенствовать в нашем городе???

25.02.2013 с Ув. Ноздрина



powered by lun.ua
Коментарі — 61
langazana _ 28.02.2013 17:27
IP: 46.119.98.---
Нєзнайка:
langazana:
котиків і сцобачок будемо їсти, коли настане голодомор-2.
Голодомор 2 був у 1947-му.
ну хай і N125, але може трапитися з таким станом справ в державі вже ось, навесні. такий собі голодоморчик. скорочення робочих місць скрізь, бюджетний ппц, виробництво лежить, тільки олігархи і чиновники всіх мастей жирують. Повторюю, де ініціатива від попозиції про заборону ремонтів адмінспоруд, вирішення проблеми блокування розрахунків Казначейством, скорочення бюджетних витрат хоча б на ВР – порізати комітети, обслугу, витрати на помічників тощо?!!! я вже не кажу за якусь нормальну системну податкову реформу...
trakt _ 28.02.2013 17:27
IP: 95.132.37.---
Capitoshko:
а бездомних собак потрібно тримати у спец. закладах. чи є на це кощти в держави? очевидно, що ні, кошти з бюджету на такі цілі розкрадаються практично повністю.
Якщо ви хочите тримати собак у спец. закладах, то хай шановний депутат захисник собак розробить законопроект про податок на власників собак, які, підтримуючи поголів'я і викидаючи лишніх собак на вулицю, і створюють проблема – хай за їхній рахунук і утримують, ці маси бездомних собак у спец. закладах. Чому власники котів повинні оплачувати утримання цих собак?
Нєзнайка _ 28.02.2013 17:24
IP: 202.156.10.---
langazana:
котиків і сцобачок будемо їсти, коли настане голодомор-2.
Голодомор 2 був у 1947-му.
Нєзнайка _ 28.02.2013 17:15
IP: 202.156.10.---
Що таке в розумінні сучасної людини любов до тварин?

Це жерти всіх підряд, крім котиків і собачок.

А як щодо корів, шановні моралісти? Невже вбивати корів це моральніше, ніж собачок? Чи готові наші моралісти відмовитися від вбивства корів і закрити м'ясокомбінати?
Koshkina Iryna _ 28.02.2013 17:08
IP: 176.36.34.---
Європа то не стільки географія, скільки свідомість. Почитала коментаторів. Висновок: немає чого Україні робити в Європі. Таку стадію свідомості там пройшли ще в середні віки. Соромно жити в такій країні: на одну людину, що представляє народ, припадає 100 осіб населення.
GTYCSJYTH _ 28.02.2013 17:06
IP: 80.239.243.---
Taty:
Я згідний, що отруєння собак на очх дітей, це жорстоко, а вилов їх і знищення це більш логічно.
Валерий Коноваленко _ 28.02.2013 17:04
IP: 92.112.52.---
Не плачь. Не бойся. Не проси.
Не унижайся перед каждым.
Свой крест из гордостью неси,
Не повторяй ошибок дважды.

Не проклинай своих врагов,
Они предстанут перед Богом.
И не сердись на дураков,
Оставь обиды за порогом.

Не злись на гадкие слова,
Ведь сквернословие для гадов.
Не слушай, что кричит толпа,
Они ведут себя, как стадо.

Живи. Борись и побеждай.
Стремись всегда к заветной цели.
Ты – человек! Не забывай.
Не становись подобен зверю.
Cienfuegos _ 28.02.2013 17:03
IP: 46.203.124.---
jurodyvyj8:
Какая разница русскоязычный,или нет? От Ф.Батисты Кубу освободил аргентинец Гевара.И что?
JannaKrylatova _ 28.02.2013 17:01
IP: 91.219.226.---
Taty:
Дякую Миколі Княжицькому, за небайдужість, за дії!!!! Якщо така людина небайдуже ставиться до тварин, то і до людей вона не повернеться задом, як це роблять інші народні обранці, які тільки думають як набити свої гаманці.
Поцікавтеся досвідом інших цивілізованих країн: найефективніший спосіб зменшення кількості тварин, це стерилізація і повернення на попередне місце проживання.
Якщо ви вважаєте що отруєння тварин на очах у дітей дасть змогу виростити їх добрими, гуманними і небайдужими до чужого болю, навіть людьського, мені вас дуже шкода. А те що зграї тварин нападають на людей, це наслідки нашої з вами діяльності. Якщо людей будуть бити, знищувати, труїти и т. п. невже іх потомство буде добрим і не злим!!!
А для тих хто вважає що місто це тільки территорія проживання людей, і там не мають жити інші живі істоти, хай Господь дасть вам випробування життя тільки з людьми, а краще в тераріумі, через деякий час ви один одного позжираєте.
+миллион
Lexa62 _ 28.02.2013 16:59
IP: 82.207.35.---
Більшість коментів – прояв дикунства. Чи це таке замовлення тролям виставити українців дикунами, чи справді ми в такому стані? Яка Європа, яка демократія. Ото Янукович наше світле сонце, наш максимум.
Taty _ 28.02.2013 16:59
IP: 213.111.80.---
Дякую Миколі Княжицькому, за небайдужість, за дії!!!! Якщо така людина небайдуже ставиться до тварин, то і до людей вона не повернеться задом, як це роблять інші народні обранці, які тільки думають як набити свої гаманці.
Поцікавтеся досвідом інших цивілізованих країн: найефективніший спосіб зменшення кількості тварин, це стерилізація і повернення на попередне місце проживання.
Якщо ви вважаєте що отруєння тварин на очах у дітей дасть змогу виростити їх добрими, гуманними і небайдужими до чужого болю, навіть людьського, мені вас дуже шкода. А те що зграї тварин нападають на людей, це наслідки нашої з вами діяльності. Якщо людей будуть бити, знищувати, труїти и т. п. невже іх потомство буде добрим і не злим!!!
А для тих хто вважає що місто це тільки территорія проживання людей, і там не мають жити інші живі істоти, хай Господь дасть вам випробування життя тільки з людьми, а краще в тераріумі, через деякий час ви один одного позжираєте.
drkaktusss _ 28.02.2013 16:57
IP: 193.151.15.---
GTYCSJYTH:
Що не є зрозумілим? Іде завуальований (але активний) процес підміни природних понять...
-spider _ 28.02.2013 16:55
IP: 193.200.84.---
Ольга Жмудовская _ 28.02.2013 16:21 IP: 93.75.57.--
"Підтримую Княжицького. Люди, нездатні жити мирно поруч із тваринами – неповноцінні."

Я бы сказал немного по-другому: "Люди, которые не могут цивилизованно решить проблему бездомных собак, и на друг друга будут кидаться хуже, чем те бездомные собаки, что собственно в нашем обществе и наблюдается".
GTYCSJYTH _ 28.02.2013 16:51
IP: 80.239.243.---
langazana:
Я все розумію, так чому більше пілуються про бездомних собак, а не про бездомних людей, яких більшає у нашому суспільстві?
Romko IF _ 28.02.2013 16:49
IP: 89.162.240.---
А в Карпатах? бидлота розмірів яниковича, гарохкотить з АК по кабанам! А як не буде вже кого полювати будуть людей відстрілювати і консерви з них робити... як в дикі часи! таких "ахотніків" треба до кацюби на термін як за вбивство людини... гарне полювання це – полювання на "ахотніків")))
drkaktusss _ 28.02.2013 16:47
IP: 193.151.15.---
А чи існує в світі хоча б одна організація,
що фінансує громадян України, які подають судові позови
проти порушення всіх існуючих норм права ПРОВЛАДНИМ БИДЛОМ?

Ні? А за песиків є кому "впрягтися". Цікаві стандарти...
Viktor124 _ 28.02.2013 16:46
IP: 37.229.211.---
Любовь к животным это хорошо. Весь ЦИВИЛИЗОВАННЫЙ МИР заботится о бездомных животных. В Германии в одном из приютов для собак тратят 76 евро в день на их содержание.
Но! Дорогие наши депутаты от оппозиции (к ПР я не обращаюсь, это ребята конкретные и ерундой они заниматься не будут) кто из вас посчитал бездомных людей. Сколько их слоняется по подвалам, свалкам, чердакам и канализациям. Как и за что они живут.
Извините, но совести у вас нет. В то время когда 60-70% населения страны живут за чертой бедности, вы хотите в них зажечь искру заботы о бездомных собаках. Скажите, Николай сколько бездомных собак вы приютили или накормили? Так зачем вам эта полоумная баба, которая от безделья дурью мучится. Неужели Вам больше нечем заняться?
Даниил Радонежский _ 28.02.2013 16:41
IP: 128.124.148.---
Макл Седой:
МЫКОЛА, РАЗРЕШИ ЛЮБИТЕЛЯМ СОБАЧЕК ЗАБРАТЬ ИХ К СЕБЕ ДОМОЙ. P.S. ЖДЕМ НА ТВI БИТВЫ ЭКСТРАСЕНСОВ ПО ЗАКАЗНЫМ УБИЙСТВАМ.
Я не против. Но именно – забрать, т.е. на улице они бегать не должны.
Даниил Радонежский _ 28.02.2013 16:40
IP: 128.124.148.---
Пусть лучше будут уничтожены ВСЕ бродячие собаки, чем их стаи бегают в каждом парке.

И поясните мне, как СТЕРИЛИЗАЦИЯ обеспечивает иммунитет от бешенства или агрессии.

Или стерилизованные собаки меньше СРУТ?
GTYCSJYTH _ 28.02.2013 16:39
IP: 80.239.243.---
Я не можу зрозуміти, що одних тварин вбивають це козуль, кабанів, лосів, зайців яких скоро можна буде побачити тільки на картинках за них ніхто не піклується, що вони скоро вимруть. А за собак яких можна назвати дикими,так як у них немає господаря і для них закон зварганили, що не можна їх відстрілювати. А хто мені скаже,що з ними робити??? У нас в селищі собак скоро буде більше чим людей, до баків для сміття неможливо підійти. Скоро люди для них будуть їжею. Так жалко собак, так вони є дикі, а на диких тварин заборони на відстріл немає, вони в червону книгу не занесені.
drkaktusss _ 28.02.2013 16:39
IP: 193.151.15.---
Capitoshko:
Перша твереза думка в коментарях!
Молодець!
Підтримую!
Даниил Радонежский _ 28.02.2013 16:37
IP: 128.124.148.---
Все животные крупнее кота, свободно бродящие в черте города (территории, СПЕЦИАЛЬНО предназначенной для компактного проживания ЛЮДЕЙ) – должны помещаться в приемник на короткое время (10-15) дней, и в случае отсутствия желающих принять животных на содержание ДОМОЙ – - УНИЧТОЖАТЬСЯ.

В случае отсутствия возможности реализовать такую программу – уничтожать на месте.

Город – для ЛЮДЕЙ.
Крупные домашние животные – источник повышенной опасности типа ружья и должны содержаться соответственно, и ответственность за неправильное содержание должна быть аналогичной – ТЮРЬМА
Capitoshko _ 28.02.2013 16:37
IP: 213.179.239.---
а бездомних собак потрібно тримати у спец. закладах. чи є на це кощти в держави? очевидно, що ні, кошти з бюджету на такі цілі розкрадаються практично повністю.
Capitoshko _ 28.02.2013 16:36
IP: 213.179.239.---
Я думаю. що це однозначно помста людям, які тримають домашніх улюбленців та вигулюють їх де попало, не прибираючи за собаками, котами їхнє лайно. А цих дворах діти бавляться, та ще й пісок норовлять до рота пхати. Тому краще навчіться прибирати за своїми собаками, а потім пишіть депутатські звернення!!!
drkaktusss _ 28.02.2013 16:33
IP: 193.151.15.---
RichCountry:
Собак жалко. Но избавляться от них необходимо...
Знаю, де гніздиться зграя із поголів'ям у 450 штук.
Можу підказати, але лише Вам (із Вашим ентузіазмом).:о (
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter