Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

" Что это было"? Звичайний шовінізм.

26 березня 2013, 11:44

Ось фрагмент з інтерв"ю Познера газеті "Сегодня" у день,коли він став "Людиною року" в Україні.

"- Кто для вас украинцы?

- Когда я делал фильм об Италии, в Неаполе у меня было интервью с мафиози. Я спросил у него: "Вы когда-нибудь убивали?". Он ответил: "Следующий вопрос". Я решил, что он меня не понял. Я повторил. Он пристально посмотрел на меня и сказал: "Следующий вопрос!". Вот и я также не могу ответить на ваш вопрос. Я очень плохо знаю Украину, я не жил среди украинцев. Я только знаю – пусть это и не вызовет большой любви ко мне, – что в сталинских лагерях было много украинцев. Среди надзирателей. Говорит ли это о чем-то? Не знаю. Поете вы много и замечательно, едите вкусно. Но я не совсем понимаю вашу ситуацию с языком: вот сегодня меня в гостинице, где я живу, официантка на русском спросила: "Вам меню на английском или на украинском? На русском у нас нет". Что это было?" А тепер запитання: Що це? Незнання історії? Патологічна ксенофобія? Чому журналіст мовчки з цим погоджується,а редактор мовчки ставить в номер? Чому у той же день,в суботу,коли вийшло це інтерв"ю його визнають" Людиною року "в Україні і ніхто з учасників церемонії не протестує і не робить зауваження? Засуджуючи расизм чи антисемітизм, ми не можемо залишатися байдужими до антиукраїнських висловів,тим більше-в Україні та ще й нагороджувати носіїв антиукраїнської ксенофобії.

Коментарі — 242
Ігор Бурдяк _ 30.03.2013 09:08
IP: 188.230.47.---
Realpik:
Вы демонстрируете типичную украинскую черту – судить по форме, а не по содержанию. С вами англичане обращаются как с женщиной – расположить к себе в удобной позе, показав знание мовы. А потом делай с вами что хочешь.
Это не культура, это расчет, умелое использование комплекса неполноценности пересiчного українця, який вiн має за гiднiсть.
А навіщо нам бути лицемірами, одягати маску? Будьмо самі собою.! Не хочеться мити руки – не миємо. Прийшовши в гості, теж. Ноги – на стіл, бо так хочеться...Туалет, вибачте...

Гегеля читайте. Не нехтуйте формою, бо втратите зміст.
Realpik _ 29.03.2013 19:49
IP: 87.255.17.---
evrideu:
Ігор Бурдяк:[/
Якщо Посли Англії ідуть до нас працювати на декілька років і вивчають досконало українську – вони демонструють високу англійську культуру – повагу до іншого народу.
Вы демонстрируете типичную украинскую черту – судить по форме, а не по содержанию. С вами англичане обращаются как с женщиной – расположить к себе в удобной позе, показав знание мовы. А потом делай с вами что хочешь.
Это не культура, это расчет, умелое использование комплекса неполноценности пересiчного українця, який вiн має за гiднiсть.
Takozh _ 28.03.2013 20:59
IP: 176.8.134.---
Ігор Бурдяк:
В Суботу Познер в "Портретах" на 5-му каналі буде давати інтерв"ю Дорофеєву...
А... то російський флот вийшов йому на підтримку? Поступово, один за одним, скрізь як не імперці, так протиімперці, з під імперців... в кожній шпаріні. Щоб нічого свого не піднялося, ні травини, ні квіточки.
evrideu _ 28.03.2013 20:56
IP: 190.80.112.---
Ігор Бурдяк:[/
Азаров – типовий совєтський кадр – " я русский, а там трава не рости... українці ви чи румуни..." При тому всі регіонали як брати по крові – всі схожі у поведінці і поглядах.
Якщо Посли Англії ідуть до нас працювати на декілька років і вивчають досконало українську – вони демонструють високу англійську культуру – повагу до іншого народу.
Один з коментаторів (думаю, сам пан Княжицький бере участь у нашій дискусії) не погоджується з тим, що виховання людини має велике значення у поглядах на життєві принципи.
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 20:07
IP: 188.230.47.---
Татьяна Костенко:
Прем"єр-міністр Микола Азаров з офіційним візитом в Угорщині, і виступає там недержавною мовою.
Можете прокоментувати цю подію?
Takozh _ 28.03.2013 19:58
IP: 176.8.134.---
Dina Kurilo:28.03.2013 15:45
Мій попередній допис 28.03.2013 18:30 був до Вас.
Можливо, радянське минуле мало наслідком низьку національну самоідентифікацію. Навіть землячество ставилось вище. Спершу радянський, потім з Криму, чи з Донбасу, освіта, посада, а вже десь там далі національність і само-собою атеїст, ворог забобонів та селюків. Як сталося, що національне питання повстало раптом і отримало актуальність. Частина радянського міфу поступилася більш давнім і менше відомим пластам. Або це потреба захищенності, пошуки коріння, пращурів, або переосмислення радянщини за межами міфу, вцілому, і втеча від неї. Національна приналежність не повинна використовуватись "проти когось". Вже були радянські проти американських, це отруїло роки життя. Національна ідея – це невичерпне джерело натхнення, єдина нація, самобутня перлина. Цю енергію та в мирному напрямку.
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 19:56
IP: 188.230.47.---
В Суботу Познер в "Портретах" на 5-му каналі буде давати інтерв"ю Дорофеєву...
evrideu _ 28.03.2013 18:42
IP: 190.80.112.---
Татьяна Костенко:

Якщо я поїду в Росію я обов'язково перейду на російську мову. Якщо я їду в Туреччину я стараюсь вивчити необхідні слова турецькою, у Францію – французькі слова. Не потрібно щоб світ під нас підлаштовувався – це імперські звички. Оце є ввічливістю.
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 18:40
IP: 188.230.47.---
Татьяна Костенко:
...во Франции с удовольствием пытаются говорить по-русски. Как и в Хорватии, Германии, Чехии. Это называется – вежливость!
Задокументовані слова вашого ідейного натхненника Вадима Колесниченко: "У меня есть родной язык русский. Зачем мне еще что-то знать". Це так народний депутат обгрунтував своє право не знати державну мову.
Як би Ви це на фоні Франції, Хорватії Німеччини, Чехії прокоментували?
Takozh _ 28.03.2013 18:30
IP: 91.192.131.---
Takozh:
К сожалению *це суто мое прочитання*любой дискуссии где всё сводится к оскорблению друг друга!Я сомневаюсь,что Познер хотел оскорбить!Скорее он поступил не тактично,что говорит о его наплевательском отношении к чувству нации.Для того что бы быть украинофобом,надо хотя бы знать,что ты ненавидишь.Он честно признался,он ничего о украинцах не знает.
Эта дискуссия не сводится к оскорблениям, поэтому для меня диссонансом прозвучала именно Ваша фраза "что делать с... мордой", до этого ее удалось избежать участникам с более радикальными взглядами.
Так все в жизни и происходит, живет человек, никого не трогает, не интересуется, что за украинцы, откуда они взялись, например в Киеве. Агрессивные к тому же, обижаются (сами виноваты), пристают со своей мовой, будто бы языка нормального нет, они ж все по-русски понимают. И, конечно, человек этот не украинофоб, он просто много лет ничего не знает о том, что для него не существует. И так не один век.
evrideu _ 28.03.2013 17:44
IP: 190.80.112.---
Татьяна Костенко:
Потрібно щоб все стало на свої місця після Імперії, більшовицької влади – українці були українцями, латиші -латишами, естонці- естонцями, казахи – казахами... В усіх бувших республіках проживають в своїй більшості етнічне населення (і це природно) та інші національності. Якщо прибалти давно поставили питання щодо захисту своїх культурних цінностей і всім, хто не погоджується – показали своє місце, то українці до сьогодні б'ються щоб їх мова була єдиною і державною. Пані, що Вас не задовольняє, хто Вам що забороняє? Чи у Вас таке поняття, де росіяни – там і все російське.
Щодо Франції. Я була в тому році в Парижі і наводжу всім приклад як вони захищають свою мову від англійської.Вони знають, коли дозволиш англійську на рівні з французькою – вони свою мову втратять. Чим не приклад з нашою державною мовою, чому французи можуть бути патріотами, а українці – ні.
Чому в Ізраїлі не вводять російську мову, коли там чи не більше російськомовних!
evrideu _ 28.03.2013 16:29
IP: 190.80.112.---
Татьяна Костенко:
evrideu:
Татьяна Костенко:

К сожалению, если человек чересчур любит свое, то он часто решает, что это самое лучшее (в его понимании) должны в обязательном порядке любить и другие. Забывая узнать их мнение
Йде мова про повагу. Якщо б я жила у будь-якій країні, я поважала мову і традиції цього ж народу. Якщо Ви є росіянка і проживаєте в Україні, то Вас просять тільки поважати мову і традиції. Вам ніхто не забороняє говорити російською.
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 16:16
IP: 188.230.47.---
evrideu:
Татьяна Костенко:
Зрозумійте, нам русский так навязували і зараз скрізь звучить ця мова, що хто не знає інших мов – можна говорити англійською замість русского.
Правильно. Так, як в ЄС. Ми ж туди йдемо. А в ЄС де-факто англійська – мова міжнаціонального спілкування.
evrideu _ 28.03.2013 16:08
IP: 190.80.112.---
Татьяна Костенко:
Зрозумійте, нам русский так навязували і зараз скрізь звучить ця мова, що хто не знає інших мов – можна говорити англійською замість русского.
Dina Kurilo _ 28.03.2013 15:45
IP: 178.159.216.---
Takozh:
К сожалению *це суто мое прочитання*любой дискуссии где всё сводится к оскорблению друг друга!Я сомневаюсь,что Познер хотел оскорбить!Скорее он поступил не тактично,что говорит о его наплевательском отношении к чувству нации.Для того что бы быть украинофобом,надо хотя бы знать,что ты ненавидишь.Он честно признался,он ничего о украинцах не знает.
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 15:05
IP: 188.230.47.---
Татьяна Костенко:
evrideu:
Татьяна Костенко:
Забула добавити щодо Познера, який показав свою культуру!! й виховання!!!. Знаючи, що в Україні мова народу є українська (при тому, він добре знає як її нищили в усі часи, нав'язуючи русским), він дозволяє собі такі вислови "...но я не совсем понимаю вашу ситуацию с языком: вот сегодня меня в гостинице, где я живу, официантка на русском спросила: "Вам меню на английском или на украинском? На русском у нас нет".
Вже промовчу, що його запросили щоб ще й нагородити...
Я не люблю Познера, но, ей-богу, во французских ресторанах со мною старались говорить по-русски (чтобы не говорить по-английски). Пытаться говорить с русскими на украинском – нонсенс для сферы обслуживания. Как говорят нынче, давайте без фанатизма!
Нонсес в іншому: навіщо Познеру меню на російській мові?
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 15:00
IP: 188.230.47.---
Татьяна Костенко:
evrideu:
Татьяна Костенко:
Мій висновок, якщо людина любить своє, вона буде з повагою відноситись і до чужого.
evrideu:
К сожалению, если человек чересчур любит свое, то он часто решает, что это самое лучшее (в его понимании) должны в обязательном порядке любить и другие. Забывая узнать их мнение
Йдеться ж не про любов, а про повагу.
evrideu _ 28.03.2013 14:15
IP: 190.80.112.---
Татьяна Костенко:
Забула добавити щодо Познера, який показав свою культуру!! й виховання!!!. Знаючи, що в Україні мова народу є українська (при тому, він добре знає як її нищили в усі часи, нав'язуючи русским), він дозволяє собі такі вислови "...но я не совсем понимаю вашу ситуацию с языком: вот сегодня меня в гостинице, где я живу, официантка на русском спросила: "Вам меню на английском или на украинском? На русском у нас нет".
Вже промовчу, що його запросили щоб ще й нагородити...
evrideu _ 28.03.2013 13:57
IP: 190.80.112.---
Татьяна Костенко:
Я хоч і не родом з Західної України, але так як і Ви дійшла теж цього висновку. Адже все закладається з дитинства (культура людини) – повага, любов до всього (до рідних, ближніх, природи, країни...). У цьому велику роль відіграє церква (батьки ходять з дітьми і так століттями). Вихованій людині важко переступити через заборону...і не бути самій собою.
Співачка, автор пісень Марічка Бурмака виросла у Харкові, але виховання у сім'ї було патріотичним.
Проживаючи не довгий час у Канаді, я бачила як починається навчання в школі з гімну Канади. Українці – батьки з дітьми (там велика діаспора) кожних вихідних ходять до церкви, діти ще й суботні школи для вивчення української. У людей є порядок в житті, отже є й відповідне виховання.
Мій висновок, якщо людина любить своє, вона буде з повагою відноситись і до чужого.
Takozh _ 28.03.2013 12:26
IP: 176.8.134.---
Татьяна Костенко:
evrideu:
Takozh:
Про важливість патріотичного виховання. Але, як тоді назвати те, що людина (17 річна дитина), приїхавши у велике місто перестає бути сама собою, підлаштовуватись під навколишній світ.
Простите, но большинство не имеет отношения к греко-католикам. Может быть это действительно объясняет разницу в восприятии действительности и уровне внутренней свободы
Не тільки греко-католики. Пошуки Бога створюють світогляд підпорядкований розуму, ідеалу. Цьму протилежність – хаос. Якщо Ви випадково отримали стан особистої свободи, не обманюйтесь. Свобода потребує уважності до себе, до світу, вибудовується система цінностей. У 17 років всі діти це переживають. Автоматичне ходіння до церкви, чи традиції нічого ще не гарантують. Російською стержень, щось статичне, а українською – стрижень, напрямок. Може діти зі сходу не мали перед очима традицій, та спрямованість мають, антиукраїнські вислови розуміють.
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 12:20
IP: 188.230.47.---
продовження:
І резюме Ліхачова:
...успіх "Свободи" – це неприємно, але не проблема сама по собі. Це – симптом, зовнішній прояв більш серйозних системних труднощів, які переживає наше суспільство.
Greg_Kyiv _ 28.03.2013 12:11
IP: 93.72.255.---
"Я только знаю – пусть это и не вызовет большой любви ко мне, – что в сталинских лагерях было много украинцев. Среди надзирателей."

Не полінувався, порахував, кого було більше серед шісток з охорони...
А як щодо слідчих? Теж українці домінували?

Мабуть, запит Свободи щодо національності Ради має сенс – а то колись познери з шустерами скажуть, що забагато українців було серед депутатів.
А ми їм тупо киватимемо головами, мол, моголи ми, моголи...
Ігор Бурдяк _ 28.03.2013 12:06
IP: 188.230.47.---
Lann:
...керівник Асоціації європейських національних рухів (до речі, "Свобода" постійно називає його альянсом "націоналістичних" рухів) Бруно Гольніш підтвердив, що інформація про виключення української партії з об'єднання не відповідає дійсності...
Ба більше, ось що пише Ліхачов, слова якого ви вирвали з контексту: "Навіть антисемітизм – найбільш неприйнятна в сучасній Європі форма ксенофобії, від якої більшість респектабельних правих давно відмовилися на користь мігрантофобії, навряд чи притаманний "Свободі" в більшій мірі, ніж партіям, що входять до Альянсу. Наприклад, Нік Гріффін, голова Британської національної партії, у свій час був навіть засуджений за безумне заперечення Голокосту (визнане судом розпалюванням міжнаціональної ворожнечі). Не пам'ятаю, щоб хтось з керівництва "Свободи" відкрито дозволяв собі засумніватися в існуванні газових камер..."

Повністю див. останній блог Тараса Возняка

Брехати не треба.
Lann _ 28.03.2013 11:21
IP: 82.117.233.---
Свобода" неодноразово наголошувала, що входить до Альянсу європейських національних рухів – міжнародне об'єднання ультра-правих, створене в 2009 р. з ініціативи лідерів "Йоббіка"...Матеуш Піскорський заявив в інтерв'ю газеті "2000", що Альянс виключив ВО "Свобода" зі свого складу. За його словами, "висловлювання партії "Свобода" виходять за рамки стандартів, прийнятих навіть радикальними націоналістичними рухами Західної Європи"...По-перше, прямими, безпосередньо пов'язаними з нацистською ідеологією гаслами. Звичайно, можна поширювати націоналістичні гасла, але [в Європі – В.Л.] все це зазвичай відбувається у рамках дотримання правил демократії та основних прав людини [...] "Свобода" не є частиною націоналістичного руху і націоналістичної ідеології Європи. "Свобода" – якась патологія гітлерівського штибу. У цієї партії немає друзів у Європі, можливо, за винятком німецьких неофашистів." ********* ОТ КЛЯТІ ЄВРОШОВІНІСТИ! НЕ БАЖАЮТЬ СПІЛКУВАТИСЯ З ПІДЛЯШСЬКОЮ ПАРТІЄЮ...:)))))
Takozh _ 28.03.2013 01:37
IP: 176.8.134.---
такимахновец:28.03.2013 00:08
Правильный ответ: "В России пробовал. Не получилось. Не могу отказать себе в удовольствии":)

Пробач. Наступне питання.
Євро-2012114 Корупція1130 Aтака Путіна1119 Уряд реформ321 Україна та Європа938
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте