Микола Княжицький Журналіст, народний депутат України

Про Савіка і повагу

15 квітня 2013, 09:25

Я давно знаю і поважаю Савіка Шустера. Він талановитий журналіст і медіа-підприємець, людина надзвичайно досвідчена та освічена.

Я з повагою ставлюся до більшості з народних депутатів України. Скоріше навіть до їхніх виборців. Адже парламент – це влада представницька, де представники народу обговорюють (тому і парламент – від французького слова parler – говорити), як ефективно розвивати країну.

Мені також подобаються люди з самоповагою.

Думаю, Савік, який розділяє ті самі цінності, не образиться на цей текст, який про те, чому ми, народні депутати України, вирішили залишити студію каналу Інтер.

Програма Шустера – це телевізійне шоу, де політики часто під впливом режисерських провокацій демонструють не найкращі свої якості. Вони кричать, перебивають один одного, переходять з однієї теми на іншу і до того ж так швидко, що глядачі за ними не встигають. Тому у мене останнім часом не було великого бажання брати участь у цій програмі. І це не вина Савіка, програми якого свого часу відкрили українцям саму можливість політичної дискусії. Це вина тих, хто затверджує формати, ставить завдання ведучим та і самих політиків. Адже часто доводиться чути: "Так, нам не подобаються шоу Савіка, але це єдине місце, де ми можемо висловитися на таку широку аудиторію." Мої колеги не відчувають, що висловлюватися можна гідно, а можна і не помітити, як перед мільйонами глядацьких очей поступово перетворюєшся на блазня.

Минулої п"ятниці я не збирався йти на програму. Я виїхав автомобілем на Харків, і вже в дорозі мені зателефонували колеги по фракції і попросили розвернути машину, щоб увечері бути у Савіка. Я не міг відмовити людям, які у цей день зустрілися у Харкові у черговий раз з містечковим хамством людини, яка вважає себе мером цього міста.

У студії сидів Олесь Бузина. Я вважаю свободу слова головною цінністю. Тому це право ведучого запрошувати тих, кого він хоче. Але моє право не брати участь у програмі разом з автором книги "Вурдалак Тарас Шевченко". Думаю, причини можна не пояснювати. Мене попередили, що тема стосуватиметься Луценка та громадського руху, який він засновує. Натомість, те, що відбувалося в студії не можна назвати ані обговоренням, ані дискусією. Постійні крики мого колеги Олега Ляшка, виступи із зовсім інших тем, іронічна посмішка ведучого, який не зупиняв цього "колоритного" базару, робили не можливим або безсенсовним знаходження у цій студії для людей, які прагнули змістовної дискусії. Так, таке шоу теж має право на існування. І є люди, які хочуть брати в цьому участь. Я не хочу.

Студію Савіка уже після опозиціонерів залишив і Дмитро Табачник. Сталося це після того, як Ляшко почав дулі йому крутити. Дискусія з Табачником справді могла бути цікавою. Я зателефонував перед ефіром до Лілії Гриневич, голови профільного комітету Верховної Ради, щоб обговорити список питань, які перед Табачником потрібно поставити. Зарплати вчителів, зміни у тестах ЗНО, хто і як друкуватиме підручники, автономність університетів – про все це я планував запитати у Дмитра Володимировича. Переконаний, що глядачеві наша дискусія була б не менш цікавою, аніж дулі Ляшка. Але це програма саме про ці дулі. Це шоу, яке, як це не дивно, ображає і мене, і Табачника, і глядача. Тому ми і пішли всі разом.

Є певний рівень, нижче якого люди, що поважають себе та інших, опускатися не можуть. Від Савіка вимагають опуститися і потягнути вниз і політиків, і глядачів. Ми не дали цього зробити. Опозиція знову продемонструвала єдність, яку навіть за сценарієм цієї програми планувалося розхитувати. Мої колеги по "Батьківщині" Олександра Кужель, Сергій Пашинський, колега з "Удару" Валентин Наливайченко та свободівець Олег Сиротюк спільно прийняли рішення залишити студію. "Куди ви йдете? Це ж єдине місце, де ви ще можете висловитися!"- переконували нас редактори. На це і розрахунок. Власники каналу вважають, що опозиціонери все одно будуть прагнути потрапити у будь-який ефір, навіть якщо ціна цього ефіру – приниження та маніпуляції. Я переконаний – це помилка. Нехай маніпулюють тихо самі з собою. Ми повинні узгодити між депутатами опозиційних фракцій власну інформаційну політику і те, чи братимемо ми участь у маніпулятивних програмах.

Дехто говорив мені, що "Батьківщина", "Свобода" та "Удар" повинні зробити з цього приводу спеціальну заяву. Я проти. Інтер – приватний канал, який, хоч і частково належить главі адміністрації президента, все ж таки має бути незалежним, і в його роботу ми втручатися не можемо. Савік може запрошувати кого хоче і вести програми у манері, яка йому подобається. Але наше право – не брати участі у клоунаді і навпаки – підтримати Савіка, якщо він захоче повернутися до змістовного формату.

Ми повинні також якомога швидше створити суспільне мовлення. Українці мають право отримувати серйозний звіт про діяльність обраних ними депутатів без олігархічних маніпуляцій. Один з таких законопроектів ми розглянемо на комітеті з питань свободи слова Верховної Ради уже у цю середу.

Коментарі — 156
Микола Мицак _ 21.04.2013 21:44
IP: 94.178.103.---
Владимир Деус:
Киселев и Шустик – вы продажные и покорные слуги власти. Я требую вернуть Безулык.
Ганусю не повернуть.Вона здатна керувати аудиторією,а шустрый "только шустрить" да стричь купоны".Бобло побеждает ЗЛО.
1qaz _ 18.04.2013 17:54
IP: 109.95.36.---
Завтра передача, а на сайте Шустера ещё нет анонса, не сторговался. Передача уже давно оскорбляет человеческое достоинство зрителей и участников. Та же история, что и передачи "Моя семья", "Окна", "Большая стирка", "Дом-2". "Большая политика" и др... Ради рейтинга передачи самоуничтожаются.Порядочным людям уже нечего делать в этой программе.
1qaz _ 18.04.2013 17:54
IP: 109.95.36.---
Завтра передача, а на сайте Шустера ещё нет анонса, не сторговался. Передача уже давно оскорбляет человеческое достоинство зрителей и участников. Та же история, что и передачи "Моя семья", "Окна", "Большая стирка", "Дом-2". "Большая политика" и др... Ради рейтинга передачи самоуничтожаются.Порядочным людям уже нечего делать в этой программе.
марк апрелий _ 18.04.2013 11:15
IP: 93.77.41.---
Николай, Вы сделали все правильно. За это, всем вышедшим из зала, респект и уважуха.
Порядочным людям на таких "шоу" делать нечего.
Несколько раз, крупным планом, показывали лицо Шустера. Эта саркастическая улыбка выражала всё. Журналист превратился в шоу-мена.
Вполне допускаю, что Шустер получает удовольствие, когда в его программе нормальные и образованные люди начинают плевать друг в друга какашками. А в этой передаче вообще апофеоз- 4 кукиша от Ляшко + "ацкая" смесь собачьих боёв!
Не стоит оппозиции участвовать в таких оли-гоф-рен – шоу, поверьте, нормальные люди это давно не смотрят!
Пусть Ляшко, Богословская, Витренко, Бузина, Бондаренко,Чечетов и Колесниченко дискутируют между собой, получится классная юмористическая передача.
Владимир Деус _ 17.04.2013 22:19
IP: 93.79.78.---
Киселев и Шустик – вы продажные и покорные слуги власти. Я требую вернуть Безулык.
Анатолій Півненко _ 16.04.2013 22:34
IP: 178.93.126.---
1qaz:
Каждый раз смотрел Савика с надеждой услышать хоть немного правды и здравого смысла.И чем дальше тем меньше мёда и больше дёгтя. Правды-мёда осталась ложка.Телеканалы принадлежат не тем людям, кому нужна правда и свобода слова.Телевидение в Украине работает для отупения, обмана и депрессии избирателей и для рекламы. Поэтому смотрю только телеканал TVI. А программа Шустера уже морально мертва. Порядочным людям там делать нечего.
Згоден 100%. Пропоную своi оцiнки того, що сталося, викладенi на h t t p:/ / d e b a t e. o r g. u a / viewtopic.php?f=10&t=176
Анатолій Півненко _ 16.04.2013 22:26
IP: 178.93.126.---
Поважаю Миколу Княжицького. Разом з тим, не у всьому, що стосуеться ШУСТЕР-Live, погоджуюсь з ним. Свою оцiнку того, що сталося минулоi п'ятницi, виклав на h t t p: // d e b a t e. 1-12.org. ua /viewtopic.php?f=10&t=176
Odissej _ 16.04.2013 20:56
IP: 79.236.245.---
1qaz:
Каждый раз смотрел Савика с надеждой услышать хоть немного правды и здравого смысла.И чем дальше тем меньше мёда и больше дёгтя. Правды-мёда осталась ложка.Телеканалы принадлежат не тем людям, кому нужна правда и свобода слова.Телевидение в Украине работает для отупения, обмана и депрессии избирателей и для рекламы. Поэтому смотрю только телеканал TVI. А программа Шустера уже морально мертва. Порядочным людям там делать нечего.
---Согласен, но слово "деготь" следует заменить на "дерьмо".
Odissej _ 16.04.2013 20:52
IP: 79.236.245.---
Шустер откровенно делает деньги, выполняет заказы. Требовать и ждать от него объективности – просто глупо. Нормальные люди перестали смотреть это шоу, ставшее просто мерзким, нормальные гости, ранее участвующие в этой передаче, а это политики, эксперты, артисты – должны создать Шустеру интим с Ляшко и Богословской. В игнор!!!
Jeka _ 16.04.2013 18:22
IP: 178.92.110.---
Добре, пане Миколо, що ви за Тимошенко не голосували, а то гляди, було б ще хуже. А що Ляшко дулю показав, то за те йому спасибі, від імені всого глядацького залу, бо що Табачник що Шустер дуже вже того заслуговують.
Виталий Лиходед _ 16.04.2013 17:31
IP: 78.154.167.---
Вот явился Савик Шустер--вопиющий телеглас.
Кривдой правит. ой. как шустро, правдою кривит он нас.
Как трибун, наш Савик Шустер, "вдохновляет" весь народ...
Толку-то в его искусстве. слово есть. но нет свобод...
Виталий Лиходед _ 16.04.2013 17:30
IP: 78.154.167.---
Вот явился Савик Шустер--вопиющий телеглас.
Кривдой правит. ой. как шустро, правдою кривит он нас.
Как трибун, наш Савик Шустер, "вдохновляет" весь народ...
Толку-то в его искусстве. слово есть. но нет свобод...
Геннадий Толстых _ 16.04.2013 11:06
IP: 195.242.114.---
Как эффективно развивать страну? Вот основной вопрос, которыми должны заниматься все без исключения граждане станы, в особенности депутаты, которым оказали народное доверие. Для этого необходимо найти механизм, объединяющий интересы граждан, чиновников и бизнеса! Без это шоу и клоунады будут продолжаться.

Уважаемый Николай Княжицкий!
Отвечаю на ваш вопрос: Эффективно развивать страну можно с помощью новых, инновационных механизмов, заложенных в ТРЕТЬЕЙ СОЛИДАРНОЙ МОДЕЛИ ЭКОНОМИКИ, которая в сжатые сроки приведет в соответствие бюджетные расходы с доходами и восстановит социальную справедливость, уменьшит в разы коррупцию и увеличит в разы уровень жизни людей (за три года в три раза)...

Предлагаю вам решать проблемы с помощью современных инструментов и лоббировать их перед правительством! business.ua/blogs/economics/gtolstyh/1303/
дао _ 16.04.2013 10:18
IP: 46.117.54.---
Ну от! Тепер усе стало зрозумілим. Бузкультурний Савік маніпулює культурним Ляшком.
Вікторія Валевська _ 16.04.2013 02:11
IP: 46.175.160.---
З приводу дулі Табачнику, так це те мале, на що ця гидота заслуговує і що йому хотіли б показати мільйони громадян цієї країни. А з приводу Шустера та його програми, так він, здається, сам себе перехитрив, програма маргіналізувалась геть. І мені ще цікавить, звідки він завозить цих люмпенів, які сидять в студії, тому що, наприклад, коли підтримка в студії 70%, в той самий час в інтернеті десь 8.
Valse-dubstep _ 15.04.2013 23:57
IP: 213.238.10.---
ljplus.ru/image/2013/81790
Kostiuk Oleh _ 15.04.2013 23:23
IP: 178.137.91.---
Повністю згоден з паном Миколою.

Цирк – цирком, а опозиції потрібно просто продемонструвати витримку, позбавитись від голослівних заяв, які можуть дескредитувати її в очах виборців та організувати роботу так, щоб ПР і Ко постали перед фактом наявності не купи розрізнених "крикунів", а перед силою що на меті має благополуччя України.
SARA21 _ 15.04.2013 23:10
IP: 91.226.4.---
Та не дивіться ви цього Шустера,краще дивіться 95 квартал.Там хоч посмієтеся.
1qaz _ 15.04.2013 21:53
IP: 109.95.36.---
Каждый раз смотрел Савика с надеждой услышать хоть немного правды и здравого смысла.И чем дальше тем меньше мёда и больше дёгтя. Правды-мёда осталась ложка.Телеканалы принадлежат не тем людям, кому нужна правда и свобода слова.Телевидение в Украине работает для отупения, обмана и депрессии избирателей и для рекламы. Поэтому смотрю только телеканал TVI. А программа Шустера уже морально мертва. Порядочным людям там делать нечего.
Инк Иванов _ 15.04.2013 21:32
IP: 195.216.213.---
ThaiMonk:
Та що там студія! Коли Кужель або Наливайченку стане невигідно з вами бути, вони так само з гордістю і єдністю залишать ваші лави, як вже не раз робили з іншими партіями.

Любі "нулі", а може ви з країни звалите нарешті, бо вас не лише у Савіка принижують і не цінують!
...
Ну то як живется, пане противсіх? Через вас, падлюк, маємо донбанду і кроки від України. І ти ще тут вякаєш? Закрий пельку, не мішай людям виправляти помилки твого кумира Юща!
непапєрєднік _ 15.04.2013 20:24
IP: 213.200.52.---
Виктор Чернов:
На шоу Шустера оппозиции надо ходить, чтобы иметь возможность уйти так, как в прошлую пятницу. Вы тогда явно выиграли. Люди сами разберутся кто есть кто. Мне не нравилась Королевская, когда она была в Батьківщині и я в ней не ошибся, в отличии от некоторых. Надо научиться переигрывать, при этом уважая себя и других. С уважением к Вам.
Хотите верьте, хотите нет, но относительно Королевской, когда она была в Батькивщине, я был того же мнения. Мне она всегда представлялась человеком неискренним, этаким троянским конем
Uatumbai Ret _ 15.04.2013 19:48
IP: 176.118.148.---
Ох,ох, скромняга Княжицький. Всім сестрам по сережкам, щоб ніхто не ображався. Це так демократично. І надихає на довіру ним висловленої позиції. Програма Шустера тим якраз і цінна, що показує внутрішній зміст тих, кого обирає собі народ для вершення його, народної долі. Їхню гнилу сутність і отой рівень їхнього духовного падіння. А разом з тим і інших присутніх на програмі, чим вони дихають. І ніякі виступи деінде такої чіткої картинки більше не показують. І це добре, бо цей показ дає хоч невелике сподівання, на те, що народ колись щось таки зрозуміє, хоч трохи.
Виктор Чернов _ 15.04.2013 19:41
IP: 93.77.47.---
На шоу Шустера оппозиции надо ходить, чтобы иметь возможность уйти так, как в прошлую пятницу. Вы тогда явно выиграли. Люди сами разберутся кто есть кто. Мне не нравилась Королевская, когда она была в Батьківщині и я в ней не ошибся, в отличии от некоторых. Надо научиться переигрывать, при этом уважая себя и других. С уважением к Вам.
kren _ 15.04.2013 19:04
IP: 194.0.206.---
Не згоден з вами,пане Миколо.Шустер шоумен,це його програма,і в рамках дозволеного законом,пра
вилами,етичними нормами,він може робити те,що вважає за необхідне,Але,коли українські "політики,і всякі інші діячі "ведуться"на провокації шоумена,верещать,шкіряться,ручонками своїми сукають перед
глядачами,так це не політики,письменники,чи які інші діячі-це орангутани з хлібними книжками в кише
нях-чим насправді і є переважна більшість нинішньої української еліти,просто у часи,коли вони були отвєт
свєннимі работніками і молодою парт порослью-шоу ще не було і вони просто не мали змоги показати
своє справжнє ліццо-так що добре,що є шоу Шустера,куди вам ходити,ваша справа,а от про те,що наші
"політики" можуть щось створити окрім откатов і распілов-це Ви мабуть згаряча...
Vitaliy Burcovsky _ 15.04.2013 17:56
IP: 93.171.78.---
Последнее телешоу предоставило возможность её телеведущему претендовать на роль следующей приемофекальной мишени (по образу и подобию)...Штраф в 51грн. лишь только положительно повлияет на доходную часть бюджета!
Україна та Європа963 Корупція1170 Aтака Путіна1130 Уряд реформ348 Мовне питання179
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter