Вадим Колесніченко Народний депутат України, Співголова Міжнародного антифашистського фронту, Голова Міжфракційного депутатського об`єднання на підтримку канонічної православної церкви

"ВОЙНА ИЛИ ВОЕННАЯ ПРЕСТУПНОСТЬ?"

08 квітня 2013, 10:48

В пятницу в Верховной Раде Украины было представленно издание – "Война или военная преступность" – третье из серии "Историческая правда", издаваемой с 2011 года Международным антифашистским фронтом.

Книга вышла тиражом 15 тис. экз. на русском и украинском языках и распространяется бесплатно.

В сборник вошли исследования и публикации современных западных и отечественных ученых – Анатолия Чайковского, Пера Андерса Рудлинга и Джон-Пола Химки на темы украинского нацизма, радикального национализма, фальсификации истории, создания антиисторических мифов, преступлений против человечности и попыток реабилитации (и героизации) пособников нацизма – членов ОУН и УПА.

Дискуссия по вопросам украинской истории уже давно вышла за рамки научных кругов и является сугубо политической. Безусловно, это негативным образом повлияло на объективное изучение истории, построение современного государства на правдивом нефальсифицированном гуманитарном фундаменте. К огромному сожалению, голос настоящих ученых, профессионально исследующих данный вопрос, как в Украине, так и за рубежом, не слышен в украинских СМИ и часто подменяется политическими "агитками" даже в образовательном процессе.

На таком фоне, как глоток чистого воздуха и правды, выглядят публикации современных западных и отечественных ученых, которые объективно и без купюр анализируют события той эпохи.

Доктор исторических наук, профессор, действительный член Украинской академии исторических наук, Анатолий Чайковский делится результатами своих многолетних исследований, в результате которых он пришел к научно и документально обоснованным выводам о сотрудничестве лидеров ОУН и УПА, а также этих организаций в целом с нацизмом, о непосредственной вине этих организаций в преступлениях против человечности и попытках построить в Украине террористический фашистский режим. В частности, исследователь констатирует, что практически все лидеры ОУН и УПА были агентами нацистских спецслужб, нацистами по своим политическим взглядам и идеологии. Чайковский отмечает, что жертвами "бандеровского террора" стали тысячи невиновных и безоружных украинцев – музыканты, учителя и директора школ, кузнецы, священники, студенты, поэты – только за то, что имели иные политические взгляды. Анатолий Чайковский напоминает нам сформулированное кредо ОУНовцев, выражавшееся в лозунгах: "Щоб на цих землях нiколи не запанував спокiй" и "Наша власть должна быть страшной!", "Не запугивать, а истреблять! Не надо бояться, что люди проклянут нас за жестокость. Пусть из 40 миллионов украинского населения останется половина – ничего ужасного в этом нет" (из инструкции подразделениям УПА, автор – Р. Шухевич).

Джон-Пол ХИМКА, профессор восточноевропейской истории в Университете Альберты (Канада), в своей статье "Дружественные вмешательства: борьба с мифами в украинской истории XX в." рассматривает процесс формирования националистических исторических мифов, связанных с болезненными аспектами истории Украины. Мифами автор называет необоснованные компоненты идеологизированной версии истории, статьи и книги, где больше веры, нежели разума. Американский ученый четко и последовательно доказывает непосредственное участие и вину ОУН и УПА в Холокосте (геноциде миллионов евреев в 1941-1944 гг.) и "Волынской резне" (геноциде сотен тысяч поляков в 1943-1944 гг.) на Западной Украине.

Исследование Пера Андерса Рудлинга, известного западного историка, доктора философии истории, научного сотрудника Департамента истории в Университете Ландау в Швеции, под названием "Война или военная преступность?" является рецензией на книгу "Вторая украино-польская война 1942-1947 гг." Владимира Вятровича – известного мистификатора истории, главы архива СБУ времен В. Ющенко и руководства ею Валентином Наливайченко (депутат от партии "УДАР" В. Кличко).

Пер Андерс Рудлинг уличает Вятровича в неоднократном искажении исторической правды, обвиняет его в мифотворчестве, инструментализации истории (использовании в политических целях), чем, собственно, и занимались все легитимизированные Ющенко историки.

Исследователь удивляется тому, что в своей книге Вятрович оправдывает и уменьшает размах убийств мирных граждан Украинской ССР польской национальности, совершенных УПА, считая, что, якобы, эта резня была лишь частью войны – взаимной и симметричной.

Пер Андерс Рудлинг отмечает, что это совсем не так. Подлинные исторические данные, которые он изучал на протяжении многих лет, указывают на обратное: в подавляющем большинстве случаев это были кампании массовых убийств и этнических чисток, направленных на представителей этнических меньшинств – поляков, как ранее – на евреев. Жертвами этих чисток стали преимущественно гражданские лица – женщины, дети и пожилые люди. Речь идёт о сознательной этнической чистке, подготовленной Организацией украинских националистов (ОУН), идеологически доминировавшей в УПА, с целью превратить Волынь в этнически гомогенную украинскую территорию.

К тому же, сожалеет Пер Андерс Рудлинг, деятельность Вятровича не была приостановлена и после смены власти в Украине: он продолжал заниматься фальсифицированием исторических фактов, мифотворчеством, замалчиванием и искажением правды уже в качестве руководителя львовского Центра по изучению освободительного движения при поддержке украинской диаспоры в Канаде и США.

Сложно не согласиться с мнением, что деятельность Вятровича, Наливайченко и им подобных приводила лишь к разрушительным последствиям относительно воздействия на массовое сознание украинцев, роста праворадикальных взглядов, антисемитизма и ксенофобии, что мы и наблюдаем в нынешнем украинском обществе.

Авторы исследований, публикаций и Международный антифашистский фронт не претендуют на истину в последней инстанции, но призывают всех заинтересованных лиц прочитать эту книгу и сделать свои выводы на основании фактов, объективных исторических исследований, а не политических "агиток" и сфальсифицированных мифов.

C электронной версией книги и перечнем библиотек, в которых можно получить данное издание можно ознакомиться по ссылкам:

http://r-u.org.ua/vojennayaprestupnost.pdf

http://www.antifashyst.org/vojennayaprestupnost.pdf

Эту и предыдущие 2 книги серии "Историческая правда" (Виктор Полищук. Горькая правда. Преступность ОУН-УПА. – К., 2011; Пер Андерс Рудлинг, Гжегож Россолински-Либе. ОУН и УПА: исследования о создании "исторических" мифов". – К., 2012) на русском и украинском языках можно бесплатно получить, направив запрос по адресу ngo.rsu@gmail.com.

powered by lun.ua
Коментарі — 382
vurobnuk _ 09.04.2013 14:00
IP: 37.54.38.---
Татьяна Костенко:
Татьяна Костенко:
vurobnuk:
Проблема самозахватов часто публикуется в интернете, поэтому ее обсуждать не будем. Это просто бизнес под руководством меджлиса, а не политика. Коммунистов не люблю, националисты – из той же оперы. Главная мысль у тех и других – идея выше человека. Поэтому одни бесславно закончили, и вторые – на очереди.
Безславно закінчили ті, до кого нащадки цураються ходити на могили.
Чи не так?
vurobnuk _ 09.04.2013 13:58
IP: 37.54.38.---
Lann:
Lann:
vurobnuk:
Помиляєтеся – для мене націоналісти -це комуняки навиворіт. Близнюки... От хоча б їхне відношення до Катеріни третьої. За що її ненавидили комуняки (див. шкільний підручник)? За те, що не звільнила селян та не оголосила соціалізм...:))) А – націоналісти? За те, що не зробила Україну незалежною... А З ЯКОГО БІСА ВОНА МАЛА ЦЕ ЗРОБИТИ?! Обідва мають антіісторичне підгрунтя своєї ненавісті... Обідва – смішні,але – впевнені в своїй правоті...ОБІДВА!
Для "справжніх" Катя Церберська – своя. Як і Петька Венеричний.
Це той первий, що розпинав
Нашу Україну,
А вторая доканала
Вдову сиротину.
Кати! кати! людоїди!
Наїлись обоє,
vurobnuk _ 09.04.2013 13:52
IP: 37.54.38.---
Lann:
Lann:
Татьяна Костенко:
vurobnuk:
Зарезанным крымским детям и женщинам плевать было на их ненависть к совку. В концлагере "Красный" их сжигали просто на решетке над костром. Теперь на этом месте крымскотатарские самозахваты, и не дают построить мемориал. Прощения от крымчан этим убийцам не будет. Поэтому всегда буду утверждать – национализм – тупиковая ветвь развития, ведущая к деградации. Перечисленные вами батальоны убивали, прикрываясь именно национализмом. Поэтому в Крыму любое проявление национализма вызывает здоровое отторжение.
+ 1000 %. "Націоналізм – останнє сховище негідників!" (Отто Бісмарк)
Розкажіть про це хоча б ірландцям.)))
Андрій Собченко _ 09.04.2013 13:47
IP: 95.111.197.---
Колесниченко вновь украл работу у западных историков: "Не хотим иметь с ним ничего общего"
Об этом "Исторической Правде" сообщил историк, пост-докторант Лундского университета (Швеция) Пер Андерс Рудлинг, чья статья "Война или военная преступность?" размещена в брошюре Колесниченко* "Война или военная преступность", передает Цензор.НЕТ.
Вадіг звичайний брехун і злодій.
3sha _ 09.04.2013 13:45
IP: 91.102.179.---
Гадик – голубой воришка
Lann _ 09.04.2013 13:42
IP: 82.117.233.---
vurobnuk:
А візьмемо клятих французських колоніалістів. Гнобили, суки, бідний Алжир... Повстання, запекла війна, річки крові, перемога незалежністі. І що далі?! Відразу поламали мережу керамічних водогонів, що спорудили французи і пустеля негайно повернулася на колішні лани та сади... Потім будували соціалізм, потім – ісламізм, потім – остаточно передралися, загубили економіку і зараз натовпом за будь-яку ціну ломляться...до Франції, ДО КЛЯТИХ КОЛОНІЗАТОРІВ... Де вони ще 50 років тому і так були...ХІБА ЦЕ НЕ ЗЛИЙ ЖАРТ ІСТОРІЇ? Але – ось зараз корсіканські націоналісти навіть і бомби жбурляють, щоби відірватися від Франції. Чи ви вірите, що корсиканцям погано у Франції?
bonhelene _ 09.04.2013 13:38
IP: 95.111.238.---
Ильф и Петров "Двенадцать стульев": "Новые вещи покупаем, старые крадем?" Что же делать, если у г-на Колесниченко нет академических навыков корректного цитирования... Неоткуда было взять? Бедняжечка...
Lann _ 09.04.2013 13:35
IP: 82.117.233.---
vurobnuk:
Если это не московский имперско-великодержавный. ****** Знову -ярлик...А роздивитися?! Ми, грузини,белоруси та вірмени були в РІ імперієутворюючими націями, бо православні. А "інородці"?! Тім же татарам в Криму Катька надала майже усі права, ще й в армію не брали. Свій суд, свої податки... А в Бухарі стоїть більш як 100 років пам"ятник росіянам -водогінникам. За народні гроши...
Бо хвороби вони знизили в десятки разів – раніше в "Лябі Хаусі" і прали і ноги мили і пили з нього...Емір царював собі аж до 23 року...
Фіни мали власну конституцію, парламент, гроші. Недарма не прибрали досі пам"ятники російським царям... Ось євреї – ті зазнавали утиску, факт. Тому і кинулися в есери -більшовики.
Тобто, начепити ярлика – це просто, але – не завжди він відповідає сутністі явища...
Козак Мамай _ 09.04.2013 13:27
IP: 80.77.47.---
Козак Мамай:
Гадік знов матеріали скомуниздив для своїх брошурок
Ну я як в воду дивився:)) Хоча, знаючи з ким маєш справу, не важко було здогадатись
кент _ 09.04.2013 13:21
IP: 95.132.212.---
аяяй гадік то ти злодюжка хороших дядь обікрав нехорошо
kozhnomy svoe _ 09.04.2013 13:20
IP: 194.154.149.---
"Колесніченко знову поцупив чужу працю" – Вадік, коли ти вже умикнешся з адекватного людського соціуму?!
Lann _ 09.04.2013 13:17
IP: 82.117.233.---
Lann:
vurobnuk:
Бо враження що в читаю Семоненка (губастінького) і Мартинюка. Одночасно.)))
Якби писали російською – то вирішив би, що Калєснічєнка під ніком "старається".)))
****** Помиляєтеся – для мене націоналісти -це комуняки навиворіт. Близнюки... От хоча б їхне відношення до Катеріни третьої. За що її ненавидили комуняки (див. шкільний підручник)? За те, що не звільнила селян та не оголосила соціалізм...:))) А – націоналісти? За те, що не зробила Україну незалежною... А З ЯКОГО БІСА ВОНА МАЛА ЦЕ ЗРОБИТИ?! Обідва мають антіісторичне підгрунтя своєї ненавісті... Обідва – смішні,але – впевнені в своїй правоті...ОБІДВА!
******Даруйте – "ДРУГОЇ"... Сиджу на часі Олександра Третього – ось і ляпнув...:)))
Lann _ 09.04.2013 13:16
IP: 82.117.233.---
vurobnuk:
Бо враження що в читаю Семоненка (губастінького) і Мартинюка. Одночасно.)))
Якби писали російською – то вирішив би, що Калєснічєнка під ніком "старається".)))
****** Помиляєтеся – для мене націоналісти -це комуняки навиворіт. Близнюки... От хоча б їхне відношення до Катеріни третьої. За що її ненавидили комуняки (див. шкільний підручник)? За те, що не звільнила селян та не оголосила соціалізм...:))) А – націоналісти? За те, що не зробила Україну незалежною... А З ЯКОГО БІСА ВОНА МАЛА ЦЕ ЗРОБИТИ?! Обідва мають антіісторичне підгрунтя своєї ненавісті... Обідва – смішні,але – впевнені в своїй правоті...ОБІДВА!
Lann _ 09.04.2013 13:11
IP: 82.117.233.---
Татьяна Костенко:
vurobnuk:
Зарезанным крымским детям и женщинам плевать было на их ненависть к совку. В концлагере "Красный" их сжигали просто на решетке над костром. Теперь на этом месте крымскотатарские самозахваты, и не дают построить мемориал. Прощения от крымчан этим убийцам не будет. Поэтому всегда буду утверждать – национализм – тупиковая ветвь развития, ведущая к деградации. Перечисленные вами батальоны убивали, прикрываясь именно национализмом. Поэтому в Крыму любое проявление национализма вызывает здоровое отторжение.
+ 1000 %. "Націоналізм – останнє сховище негідників!" (Отто Бісмарк)
vurobnuk _ 09.04.2013 12:54
IP: 37.54.38.---
Татьяна Костенко:
Дозволю собі вас доповнити.
"Поэтому всегда буду утверждать – национализм – тупиковая ветвь развития, ведущая к деградации.
Если это не московский имперско-великодержавный.
Поэтому в Крыму любое проявление национализма вызывает здоровое отторжение. Если оно не ведет к собиранию земель"
Але не в цім суть.
На кого плювати вбитим українським, латиським, російським, фінським і т.д. дітям та жінкам? На ідею побєди міровой революцію чи на рівність всіх (особливо коли ті всі в могилі)?
А ще я в прострації від тези про кримськотатарські самозахвати в Криму... Іш понаєхалі...
vurobnuk _ 09.04.2013 12:43
IP: 37.54.38.---
Lann:
Без коментарів.
Бо враження що в читаю Семоненка (губастінького) і Мартинюка. Одночасно.)))
Якби писали російською – то вирішив би, що Калєснічєнка під ніком "старається".)))
Lann _ 09.04.2013 12:41
IP: 82.117.233.---
vurobnuk:
Lann:

Lann:
vurobnuk:
Lann:
"Факти" поверніть назад, в ГлавПУр.
****** Спростуйте спочатку, шановний... КЕГЕБЕКАТЬ, ФЕЕСБЕКАТИ, ГЛАВПУРКАТИ – ЦЬОГО ЯВНО НЕДОСТАТНЬО...:)))
Спробуйте подумати самі.
Хоч раз.
А не сліпо вірити.
****** Роз"яснюю: сліпо вірити у будь-що мені заважають дві (з військовою – три) вищі освіти та щеплення від пропаганди будь-якого кольору від батька (Царствіє йому Нібесне!), який виховав мене європейцем.
Lann _ 09.04.2013 12:38
IP: 82.117.233.---
vurobnuk:
1. Але справді – тупік.****** а чого, власне?! Достатньо замінити тоталітарно – пропагандистські мантри НАУКОВИМ дослідженням проблем, тобто – бути європейцєм – і не буде ніякого тупіка...
Татарські батальйони, як і українські, російські, прибалтійські, середньо-азіатські і т.д. не від великої любові до фюрера створювались.
А якраз вони є породженням і виразом ненависті до комуністів і до совка. ****** А якщо в цьому разі відійдемо від мантр – то побачимо, що а) політичний режим сталінського террора до 1953 р. і режим з 55 по 91 рр – принципово різні і розповсюджувати злочини першого на другий, як це цинічно робить наці-пропаганда – це БРЕХАТИ. б) Згідно з даними ЮНЕСКО пік розвітку народа України – це 1968-77 рр. Совок! А оскільки за 21 рік до ціх досягнень ми навіть не наблизилися (чому -то інше питання), тоталітарна пропаганда і змушена його або цинічно оббріхувати, або – замовчувати. Ну не жили українці до 1991 року і крапка...:))
vurobnuk _ 09.04.2013 12:31
IP: 37.54.38.---
Lann:
Lann:
vurobnuk:
Lann:
"Факти" поверніть назад, в ГлавПУр.
****** Спростуйте спочатку, шановний... КЕГЕБЕКАТЬ, ФЕЕСБЕКАТИ, ГЛАВПУРКАТИ – ЦЬОГО ЯВНО НЕДОСТАТНЬО...:)))
Спробуйте подумати самі.
Хоч раз.
А не сліпо вірити.
vurobnuk _ 09.04.2013 12:30
IP: 37.54.38.---
Татьяна Костенко:
Про Бога не я а Шевченко написав (поет український в поемі "Сон").
Але справді – тупік.
Татарські батальйони, як і українські, російські, прибалтійські, середньо-азіатські і т.д. не від великої любові до фюрера створювались.
А якраз вони є породженням і виразом ненависті до комуністів і до совка.
Lann _ 09.04.2013 12:25
IP: 82.117.233.---
vurobnuk:
Lann:
"Факти" поверніть назад, в ГлавПУр.
****** Спростуйте спочатку, шановний... КЕГЕБЕКАТЬ, ФЕЕСБЕКАТИ, ГЛАВПУРКАТИ – ЦЬОГО ЯВНО НЕДОСТАТНЬО...:)))
vurobnuk _ 09.04.2013 12:22
IP: 37.54.38.---
Lann:
"Факти" поверніть назад, в ГлавПУр.
Lann _ 09.04.2013 12:21
IP: 82.117.233.---
Татьяна Костенко:
vurobnuk:
Здесь тоже не было дыма без огня. Татарские батальоны у фашистов действительно были, и местные жители боялись их больше, чем фашистов. Да, весь народ пострадал незаслуженно, но сказать, что не было предателей – нельзя.
******** Додайте молебні в мечетях о здравії Гітлера – ефенді (див. Манштейн. Спогади солдата), додайте знищені з татарської подачі закладки їжи для партизан, з-за чого взимку серед них БУЛИ ВИПАДКИ КАНІБАЛІЗМУ. Додайте знищений татарською самообороною десант в Судак в 1942 му...
І не бачив я, щоби скривджений народ в чомусь каявся. Не бачив...
Lann _ 09.04.2013 12:17
IP: 82.117.233.---
vurobnuk:
[Шас розридаються від безпремєрного мужества вєрних берієвцев.))) **** А куди ж факти діти?! А вони такі, що можна було бути вірним берієвцем – але патріотом власної держави. А якщо в "берієвця" до того ж ще й родина постраждала від арийців – мужністі вистачить і на трьох. Особливо, в "берієвця" -українця, де не постраждалих родин майже й не було. Тому, якщо є бажання в чомусь розібратися, необхідно:
1. Послати якнайдалі ярлики та штампи тоталітарної пропаганди – що коммі, що – наці. Вони одна одній варті...
2. Неупереджено проаналізувати фактичні джерела. Зараз не сталінська епоха – доступ є до всього. ПОКИ ЩО, поки "Свобода" не при владі.
3. Логіку при цьому ніхто не відміняв...
Щодо пам"ятників в Криму – в Алупці, поблизу автостанції стоїть скромний пам"ятник дітлахам – братам Говиріним. Вони тягали на Ай -Петрі партизанам -родичам їжу. Їх схопили татари та ЗІДРАЛИ З ОБОХ ШКІРУ. ЖИВЦЕМ! і таких фактів – сотні...
Lann _ 09.04.2013 12:06
IP: 82.117.233.---
З ВІКІ:...Общая численность ВВ НКВД в Западных областях УССР составляла 26304 человека... А ось з місцевих селян – К концу 1944 в западных областях насчитывалось 212 истребительных батальона (23 906 бойцов) и 2 336 групп содействия (24 025 членов), тобто – 47931 чол.!!! Ось Вам і 3\1 військ НКВС!:))
А комісія під керівництвом профессора Кульчицького в 2008 встановила, що УПА знищила:
- умовних "окупантів" – військових, партійців – 3400
- своїх же селян – 15300 (!)
- дідусів, домохазяйок, дітлахів – 896.

ОСЬ І ДОБРЕ ВИДНО, З КИМ, ВЛАСНЕ І ВОЮВАЛА УПА... "ГЕРОЇ"!!! "ОРЛИ"!!!
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter