Вадим Колесніченко Народний депутат України, Співголова Міжнародного антифашистського фронту, Голова Міжфракційного депутатського об`єднання на підтримку канонічної православної церкви

Маски знято: "історичні" спекулянти і політичні плагіатори

15 квітня 2013, 15:44

9 квітня 2013 року на сайті Інтернет-видання "Комментарії" з'явилася стаття "Регионал" – плагиатор зовет западных историков в суд", яка в подальшому була передрукована ще низкою видань, про звинувачення мене як народного депутата України в плагіаті та порушенні авторських прав відомих істориків Джона-Пол Хімки та Пер Андерс Рудлінга у зв'язку з перевиданням їх робіт у збірнику досліджень і публікацій "Война или военная преступность?" Міжнародним антифашистським фронтом.

Переконаний, що такого брехливого характеру повідомлення ЗМІ є лише невдалою спробою відволікти увагу читачів від змісту книги та актуальної суті самого питання. До змісту видання жодного зауваження чи пропозиції.

Адже дослідження та публікації сучасних західних і вітчизняних вчених, які увійшли до збірки, доводять злочинність українського нацизму, радикального націоналізму, під прапорами яких вчинялись численні злочини проти людства – чітко говорять, що члени ОУН-УПА були злочинцями та не підлягають реабілітації (і героїзації). В творах проводиться прискіпливий науковий аналіз процесів фальсифікації історії, створення антиісторичних міфів і спроб реабілітації (і героїзації) посібників нацизму – членів ОУН і УПА, що мали місце в Україні в 2004-2010 роках.

Спекулятивність "претензій" до мене вже давно стала зрозумілою. Оскільки нинішня ситуацію повністю відтворює аналогічну, тільки минулого! року. Тоді окремі писаки на сторінках "патріотичних" видань що відверто займаються політичними спекуляціями на історичну тематику декілька місяців "обсмоктували новину" про "плагіат" чи нібито існування якихось претензій у авторів 2-го тому серії "Історична правда" – "ОУН і УПА: дослідження про створення "історичних міфів" – Пера Андерса Рудлінга, Тімоті Шнайдера, Гжегожа Россолински-Либе.

Так от. З того часу і до сьогодні до мене не звернувся жоден із зарубіжних вчених, чиї дослідження та публікації були надруковані у збірці "Война или военная преступность?", із будь-якими претензіями та вимогами щодо порушення авторських прав, оскільки вони розуміють відсутність правових підстав для таких дій. Лише якісь "писаки" начебто від імені згаданих авторів про щось там заявляють.

Крім того, також до цього часу жодне ЗМІ, яке поширило неправдиву інформацію про начебто порушення мною авторських прав відомих зарубіжних істориків, не звернулося до мене навіть за коментарем щодо цієї ситуації. Очевидно, що їх повністю влаштовую саме брехня і її розповсюдження зі свої сторінок.

Якщо звернутися до норм національного і міжнародного законодавства, то чітко стане зрозуміло, що збірка "Война или военная преступность?" видана Міжнародним антифашистським фронтом з дотриманням та у відповідність до вимог законодавства, в тому числі у сфері авторського права. Хоча, я не здивуюся, якщо представлений нижче матеріал буде повністю проігнорований ЗМІ.

Зокрема, відповідно до п.3 ч.1 ст. 50 Закону України "Про авторське право та суміжні права" від 23.12.1993р. N2782 плагіат – це оприлюднення (опублікування), повністю або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору. Власне на обкладинці збірки "Война или военная преступность?", другій сторінці та перед кожною статтею вказані прізвища та імена авторів досліджень та публікацій: Анатолій Чайковський, Джона-Пол Хімка та Пер Андерс Рудлінг, тобто дане видання не є плагіатом.

Також Закон України "Про авторське право та суміжні права" визначає, що знак "©" та ім'я автора, які поставлені на оригіналі та примірниках є позначенням авторського права, у зв'язку з чим у збірці "Война или военная преступность?", окрім вказівки прізвищ та імен їх авторів, міститься знак "©", що підтверджує належність авторських прав Анатолія Чайковського, Джона-Пол Хімки та Пер Андерс Рудлінга на опубліковані роботи.

Усі статті, які увійшли до збірки "Война или военная преступность?" взяті з відкритих ресурсів. Це означає, що дана інформація може вільно використовуватися дослідниками та читачами, але з дотриманням норм законодавства. Відповідно ч.3 ст.10 Бернської конвенції про охорону культурних і художніх творів від 24.04.1971 року визначає, що при використанні авторської роботи треба зазначати джерело та ім'я автора. Тому при передруку усіх робіт збірки "Война или военная преступность?" було зроблено посилання на джерело, звідки була взята відповідна робота.

Важливо зазначити, що Міжнародний антифашистський фронт, який виступив ініціатором видання збірки "Война или военная преступность?", поставився з глибокою повагою до зарубіжних авторів та повідомив кожного з них про намір опублікувати їх роботи. Як наслідок, відомий доктор історичних наук, професор, дійсний член Української академії історичних наук Анатолій Чайковський подякував мені за видання даної книги та надав дарчий підпис. Натомість Джон-Пол Хімка та Пер Андерс Рудлінг жодним чином не відреагували. Тому, безумовно, якби надійшли зауваження чи незгода від Джон-Пол Хімки та Пер Андерс Рудлінга щодо передруку матеріалів, то дослідження та публікації, які увійшли до збірки "Война или военная преступность?", в першу чергу з моральних принципів, не були б надруковані.

Стаття Джона-Пол Хімки "Дружественные вмешательства: борьба с мифами в Украинской истории XX века", яка увійшла до збірки "Война или военная преступность?", взята з відкритого ресурсу і відповідно опублікована з дотриманням встановлених норм національного і міжнародного законодавства: із зазначенням знаку на авторські права "©", прізвища та імені автора, посилання на джерело.

Робота Пер Андерса Рулінга є рецензією на книгу Володимира Петровича, яка висвітлює особисте відношення та сукупність поглядів автора до прочитаної книги. Більше того, дана робота знову ж таки взята з відкритого Інтернет-ресурсу, передрукована лише окремими уривками із зазначенням прізвища та імені автора і знака на авторські права "©", що відповідає вимогам законодавства у сфері авторських прав.

Більше того, видана наразі збірка "Война или военная преступность?" не перебуває у продажі, а розповсюджується виключно безкоштовно, про що свідчить відповідне повідомлення в книзі.

Маски знято. Всі ж нікчемні спроби відвести увагу громадськості від злочинної діяльності ОУН, УПА, СС "Галичина" та інших організацій цього штибу, які ми зараз спостерігаємо в окремих ЗМІ, не просто приречені на поразку, але й є жалюгідним плагіатом діяльності українських націонал-фашистів.

powered by lun.ua
Коментарі — 145
protivnaci _ 18.04.2013 10:32
IP: 46.250.22.---
Ігор Незгодний:
А этот всё здесь своей дезой обосрал.
Orko _ 17.04.2013 19:11
IP: 80.239.242.---
А хто створив УПА? Русскіє! Російські садисти створили УПА. Є заперечення? Нема русскіх – нема УПА. Ну і два прості питання: 1. Скільки росіян на території Росії убили українці. 2. Скільки українців на території України убили росіяни. Ну так, років за 300.
fregat _ 17.04.2013 14:43
IP: 82.117.232.---
Ігор Незгодний:
Я думаю ребята cдулись... и извинений ждать не нужно. Будем с нетерпением ждать очередной опус вадика на очередной высер урганта
fregat _ 17.04.2013 14:23
IP: 82.117.232.---
Ігор Незгодний:
fregat:
Дружище, напомни плз – а был ли блог вадика по этому поводу? Что-то я наверное упустил...
ну видимо он начал было писать гневный опус об этом случае, написал даже кусок заголовка "МАСКИ СНЯТЫ..." (видимо, подразумевая руSSкое братство и руSSкий мир), но тут пришла срочная шифровка из кремля – пришлось все бросать и срочно переводить присланный текст на хахлятский, а пото публиковать это здесь. ну а начало названия просто забыл стереть. теперь оно висит немым укором
Я примерно так и думал)))) Значит ничего не пропустил, а то было бы обидно до зеленых соплей...
fregat _ 17.04.2013 14:16
IP: 82.117.232.---
Ігор Незгодний:
оцени, как от души смеялись руSSкие "братья" в студии, когда гость программы вслед за ведущим сказал: "а я стряхиваю с ножа останки жителей украинской деревни"

вот оно, ИСТИННОЕ РУSSКОЕ БРАТСТВО =)
Дружище, напомни плз – а был ли блог вадика по этому поводу? Что-то я наверное упустил...
vol_and _ 17.04.2013 14:14
IP: 93.74.198.---
Спасибо вАМ, Вадим Васильевич, за вАШ нелёгкий и неблагодарный труд.
Ведь Никто не сделал столько, для Объединения Украинцев, для пробуждения в них Национального Сознания.

Большинство Людей считают вАС гoвNюком, и это хорошо, ведь это мобилизует их, в борьбе против беспредела ПРастов.

Я то, понимаю, что вЫ в составе ПР – как Штирлиц среди нацистов. Умело прикидываясь Обычным ПРастическим ГaNдоном, вы Тайно подрываете их Систему "изнутри", приближая Крах режима Янукоидов.

Придёт Время, когда Народ узнает своих Xероев, и достойно оценит вАШ вклад в дело Украинского Национализма.
Слава Украине!

P.S.
Я написав текста цього звернення "на язЫкє", з міркувань Конспірації. Не зважайте, боріться далі!
fregat _ 17.04.2013 14:08
IP: 82.117.232.---
_fenix:
fregat:
Я на этой УП второй месяц торчу, время потерял уйму, но ненависть к нацистам не даёт спрыгнуть с этой иглы.
Могу сделать однозначный вывод: модерами формируется определённая картинка отзывов на темы. посты не укладывающиеся в эту картинку удаляются, а аккаунты особо настырных удаляются.
Всё это не имеет ничего общего с демократией и свободой слова. скорей орудие информационной войны.
Да ладно там! Почитай посты в этой ветке – тут всяких мнений полно, так что не надо тут рассказывать
fregat _ 17.04.2013 14:06
IP: 82.117.232.---
_fenix:
fregat:
А что же ты так усердно мои посты вычищаешь? Правда глаза режет? Изображаешь гневные отписки возмущённых националистов.
Да не его это блог!!!! Отстань от него!!!! Модеры чистят, хотя кому ты нужен...
А почему ты уверен что что модера-националисты не пишут посты. Я четвёртый день с ним сражаюсь и могу сделать выводы, наивностью не страдаю, как некоторые.
Наивностью не страдают. А что за упорство такое – "сражаться" четыре дня? Может лучше пойти на сайт ПР и там поститься? Или мазохизм не позволяет?
_fenix _ 17.04.2013 14:06
IP: 46.250.21.---
fregat:
Я на этой УП второй месяц торчу, время потерял уйму, но ненависть к нацистам не даёт спрыгнуть с этой иглы.
Могу сделать однозначный вывод: модерами формируется определённая картинка отзывов на темы. посты не укладывающиеся в эту картинку удаляются, а аккаунты особо настырных удаляются.
Всё это не имеет ничего общего с демократией и свободой слова. скорей орудие информационной войны.
_fenix _ 17.04.2013 14:00
IP: 46.250.21.---
fregat:
А что же ты так усердно мои посты вычищаешь? Правда глаза режет? Изображаешь гневные отписки возмущённых националистов.
Да не его это блог!!!! Отстань от него!!!! Модеры чистят, хотя кому ты нужен...
А почему ты уверен что что модера-националисты не пишут посты. Я четвёртый день с ним сражаюсь и могу сделать выводы, наивностью не страдаю, как некоторые.
fregat _ 17.04.2013 13:09
IP: 82.117.232.---
Antilio21:
Igor Nezgodnyj:
А что же ты так усердно мои посты вычищаешь? Правда глаза режет? Изображаешь гневные отписки возмущённых националистов.
Да не его это блог!!!! Отстань от него!!!! Модеры чистят, хотя кому ты нужен...
Igor Nezgodnyj _ 17.04.2013 13:01
IP: 95.132.117.---
Antilio21:
Ну, Ну. Под ником Ігор Незгодний скрывается модератор. Я с ним уже несколько дней сражаюсь. Зайдите на блог – Действия ОУН-УПА, СС ''Галичина'' и иже с ними – военная преступность
И убедитесь что он там вытворяет. Мои посты удаляет или забивает своей дезой, аккаунт удаляет
похоже у автора процитированного выше бреда из человеческого в голове – только один гипофиз, и тот от преждевременно скончавшегося алкаша-балалаечника))

только человек с собачьим сердцем может назвать ДЕЗОЙ материалы нюрнбергского процесса))
fregat _ 17.04.2013 12:42
IP: 82.117.232.---
Antilio21:
Прошу народного депутата, Колесниченко Вадима Васильевича, а также владелицу и главного редактора интернет-издания "Украинская правда", одесситку Пpитyлa Алёну Юрьевну, обратить внимание на блокирование и удаление модераторами акаунтов антифашистских и антинацистских постов, несущих официальную информацию о преступлениях ОУН-УПА.
Такая же технология подавления свободы слова и манипулирования сознанием читателей сайта применяется в отношении граждан пишущих посты в интересах русско-культурной общины Украины и сторонников ТС.
Также модераторами не блокируются и не удаляются посты, оскорбляющие десятки миллионов русско-культурных граждан Украины
А кто мешает сделать официальный запрос народному депутату или написать по электронке главреду?
fregat _ 17.04.2013 12:41
IP: 82.117.232.---
Antilio21:
fregat:
.
Бред неописуемый. Чувствуется желание подвести некую научную основу под ахинею. "Русско-культурная"... греки, татары. Предлагаю туда и китайцев. До кучи. Вобщем – бред
Это научный и исторический термин повсеместно и повседневно используемый. Но нациста интрнационализм понятия русский, Русский Мир приводит в бешенство, т.к националисту и нацисту комфортно только в гомогенной и однородной среде.
Этот широко известный в узких кругах термин наверное Вы и придумали)))) Судя по-всему Вас заклинило основательно))) Какой русский мир?... какой националист?... какой гомогенный? Что Вы несете!!!! Кто Вам дал право вообще излагать от имени миллионов?
fregat _ 17.04.2013 12:29
IP: 82.117.232.---
Antilio21:
fregat:
Ігор Незгодний:

Как вы друг друга удовлетворили здесь! Прямо звёзды Плейбой! На самом деле этот Незгодний устраивает здесь информационный террор удаляя посты и аккаунты антифашистов и забивая тему своей дезой.
Вы, судя по всему человек темный не только в знании истории, но и в технике. Это блог г-на Колесниченко, а не Ігоря, посему удалять он ничего не может. Да и зачем? Тут и так видно, что крыть Вам нечем! На аргументированный пост у Вас только плейбой в ответ. Так-то.
fregat _ 17.04.2013 11:53
IP: 82.117.232.---
Ігор Незгодний:
Уважаемый коллега, благодарю Вас за аргументированные ответы по ОУН-УПА. Давно пора вычистить коммуно-нквдешную плесень из нашего общего дома. Но, боюсь, тут аргументы – бессильны ибо совковая пропаганда сделала свое дело. Ну, ничего, подождем...
fregat _ 17.04.2013 11:46
IP: 82.117.232.---
antinaci:
hobit:
.
А "русско-культурные" граждане это что за новый вид???
На землях современного проекта Украина исторически проживает две основные государство-образующие многонациональные общины: украино и русско-культурные. Украино-культурная (украинцы, поляки, венгры, русины...) в основном сконцентрирована на правом берегу Днепра исключая западную часть Новороссии и Придунавье. Русско-культурная (русские, украинцы, евреи, болгары, молдаване, греки, татары, гагаузы...) сконцентрирована на левом берегу Днепра.
Бред неописуемый. Чувствуется желание подвести некую научную основу под ахинею. "Русско-культурная"... греки, татары. Предлагаю туда и китайцев. До кучи. Вобщем – бред
nemo77 _ 17.04.2013 11:09
IP: 91.124.201.---
Чего так много рассуждать спер так спер нарушил авторские права – нарушил и какая бы актуальная тема не была ты Вадик вор и плагиатор
vorog-narodu _ 17.04.2013 01:27
IP: 176.36.209.---
Antilio21:
Пиши русинською тут, тебе всі підтримають. Можеш писати молдавською, я її теж розумію. Або прояви декларовану повагу – пиши українською.
vorog-narodu _ 17.04.2013 01:23
IP: 176.36.209.---
Antilio21:
Так я, начебто, писав про татаро-монголів, що були для Руси такими самими окупантами, як і москалі.
А вчити свою дитину кожен може тією мовою, яка є для нього рідною. Звичайно, що в окупованих країнах преференції має мова окупантів, але з отриманням незалежності народ має повернутись до рідної мови. Так, наприклад, чехи звільнялись від німецької мови, індійці – від англійської, поляки – від москальської. Для нас актуальним є польський досвід, адже зараз російська мова для поляків є мовою далекої чужини – не братньою, не ворожою, а саме чужою мовою.
vorog-narodu _ 17.04.2013 00:48
IP: 176.36.209.---
]Выбивают из вас нацизм и шовинизм.
Ну, тоді треба почати було з боротьби за права татаро-монголо-культурних, позаяк не можна не зазначити, що татаро-монгольських шкіл в Україні взагалі не існує.
До речі, якщо вже говорити про шовінізм і зневагу, то варто звернути увагу на вираз "проект Украина". В цьому зневажливому виразі віддзеркалюється весь ваш кацапський дух – зухвалий, підлий і тупий. За це вас ненавидять всі сусідні народи – від бурятів до поляків, але пихатість застить ваш розум і ви почуваєтесь безневинно ображеними.
Але ти, бот, розумієш це все і без моїх пояснень, правда?
antinaci _ 17.04.2013 00:15
IP: 46.250.16.---
vorog-narodu:
Для чого цю харю постійно витягують на УП? Невже цим опирякам не вистачає окупованого Першого національного, радіо, газет? А провладні канали на ТВ – Інтер, НТН, Україна (Прости, Господи!) і інщі? Чому я повинен дивитись на цей антиукраїнський непотріб навіть тут?!
Выбивают из вас нацизм и шовинизм.
antinaci _ 17.04.2013 00:12
IP: 46.250.16.---
hobit:
.
А "русско-культурные" граждане это что за новый вид???
На землях современного проекта Украина исторически проживает две основные государство-образующие многонациональные общины: украино и русско-культурные. Украино-культурная (украинцы, поляки, венгры, русины...) в основном сконцентрирована на правом берегу Днепра исключая западную часть Новороссии и Придунавье. Русско-культурная (русские, украинцы, евреи, болгары, молдаване, греки, татары, гагаузы...) сконцентрирована на левом берегу Днепра.
antinaci _ 17.04.2013 00:08
IP: 46.250.16.---
Opillya:
Никто из них не устраивал этнических чисток подобных Волынской резне и негде их не считают героями, кроме как опять же ковожадных неонцистов.
antinaci _ 17.04.2013 00:05
IP: 46.250.16.---
Opillya:
Зачем когда украинских националистов уличают в геноциде и сотрудничестве с нацистами вы достаёте этот список всех фашистов и их приспешников типа РОНА, РОА и тд, Для вас важно что там есть слово – русский?
Да, были и русские фашисты, это что, оправдывает ваших нацистов? Русских фашистов никто не считает героями, за исключением неонацистов. И уж в голову никому не придёт объявить их героями на гос-уровне.
Вы кстати забыли добавить 8 крымско-татарских батальонов "Шума", а также:

Армянский легион – 11 батальонов (18 000 человек)
Азербайджанский легион – 14 батальонов (40 000 человек)
Северокавказский легион – 5 батальонов (включая Sonderverband Bergmann) (около 5.000 человек)
Грузинский легион – 14 батальонов. (5000 человек)
Туркестанский легион – 34 батальона (11000 человек)
Волжско-татарский легион – 8 батальонов (11000 человек)

Всего около 100.000 чел.
Україна та Європа1004 Річниця Майдану76 Майдан 2013524 Уряд реформ366 Aтака Путіна1153
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Дар'я Каленюк

30 підозрюваних в Австрії у розслідуванні за заявою Центр Протидії Корупції

10
Юрій Луценко

Справа по розстрілах на Майдані готова для передачі в суд. Рішення – за парламентом

Сергій Лямець

Даст ли Шепелев показания против Тимошенко? Вспоминаем депутата-миллионера, хищения из ''Родовида'' и заказные убийства

2
Віктор Уколов

Росіяни фінансували передвиборчу піраміду для Тимошенко?

Аксинья Куріна

Топ-12 фильмов Международного кинофестиваля Берлинале: мультикультурность, политика и секси-бабушки

Андрій Білецький

Дві історії до роковин розстрілу Майдану

18
Ольга Богомолець

20 лютого... Фрагмент книги ''Майдан. Не за них''

Олеся Яхно

Время собирать ''Большой пазл''

20
Ярослав Юрчишин

ProzorroПродажі та історія однієї квартири

1
Юрій Мірошниченко

ПРИКЛАДИ ПОРУШЕНЬ, ВСТАНОВЛЕНІ НАШОЮ КОМАНДОЮ, ПІД ЧАС ПОТОЧНОЇ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

2
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter