Прапором Перемоги може бути лише Державний Прапор України
Парламент має терміново виконати рекомендацію Конституційного Суду
Прапором Перемоги може бути лише синьо-жовтий Державний Прапор України. Парламент має поставити крапку в епопеї з червоним прапором, негайно виконавши рекомендацію Конституційного суду щодо законодавчого встановлення порядку використання державних символів України. УНП на цьому тижні представить в парламент доопрацьований законопроект "Про державний прапор України" N4782, який чітко регламентує ці питання.
Рішення Конституційного суду від 16 червня N6-рп/2011 щодо скасування офіційного використання червоного прапора, яке було прийнято за моїм поданням як громадянина України, є абсолютно обгрунтованим. КС зазначив в своєму висновку, що "державні символи нерозривно пов'язані за своїм змістом з державним суверенітетом України, є підтвердженням факту існування держави та спрямовані на зміцнення її авторитету, зокрема під час проведення урочистих заходів та офіційних церемоній". Червоний прапор, який було принесено 1918 року на радянських багнетах, не має нічого спільного з Україною. Червоний колір – це символ ліквідації Української Державності у 20-х роках 20-го сторіччя, придушення свободи, кривавих репресій, масових вбивств та Голодомору.
Саме тому, абсолютно правомірним є 1 пункт рішення КС, де зазначено, що "Конституцією визначено вичерпний перелік державних символів, – Державний Прапор, Державний Герб та Державний Гімн України". КС визнав неконституційними законодавчі зміни щодо порядку офіційного використання копій Прапора Перемоги від 21 квітня 2011 року N3298-VI, в зв'язку з чим ці зміни втратили чинність.
Верховна Рада має негайно виконати пункт 4 рішення КС, де парламенту запропоновано законодавчо встановити порядок використання державних символів України, – зокрема Державного Прапора України, згідно з вимогами ч.6 статті 20 Конституції України. КС зазначив, що "в Україні немає спеціального закону, який би регулював порядок використання Державного Прапора та був би прийнятий з дотриманням відповідної конституційної процедури". КС наголосив, що це "породжує невизначеність у використанні цього державного символу та його захисті як конституційної цінності".
На моє переконання, законопроект УНП "Про державний Прапор України" N4782 відповідає всім вимогам щодо захисту державного символу суверенітету України надзвичайної ваги. Держава повинна створити надійну систему правового захисту та охорони своїх державних символів, регламентувавши їх використання державними органами, чиновниками та пересічними громадянами. Як відомо, 1992 року однією з перших була прийнята Постанова ВРУ "Про Державний Прапор України". Однак цей документ лише описує Державний Прапор і не встановлює порядок його використання та захисту. Тобто Постанова ВРУ не забезпечує виконання вимог Конституції та рішення Конституційного Суду від 16 червня N6-рп/2011. Вважаю, що Верховна Рада має терміново прийняти законопроект УНП "Про державний Прапор України", щоб раз та назавжди унеможливити реанімацію чужинської для України символіки комуністичних організацій, які вчиняли криваві злочини проти людства та української нації.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.