Руслан Кухарчук Журналіст, медіа-менеджер, голова Асоціації "Новомедіа"

Гомодиктатура

23 вересня 2008, 15:18

Зовім не збирався на своєму блозі на УП влаштовувати публічні дебати на тему ЛГБТ-руху. Хотів обмежитися анонсуванням "Свята людей з майбутнім" на Майдані та передруком репортажу про нього ж. Звертаю увагу, що у тих постах не було ніяких власних оцінок та коментарів. Дивуюся, що дехто називав це пропагандою, адже це звичайнісіньке інформування, де немає ніякої маніпуляції фактами.

Проте, спостерігаючи за жвавою реакцією, дозволю і собі викинути у блогосферу кілька тез, які я вже публікував трохи раніше. Звісно, це не комплексний погляд на проблематику, а лише кілька штрихів. І ще хочу підкреслити, що викладене нижче не є офіційною позицією очолюваної мною редакції телеканалу. Це суто мій персональний погляд як фізичної особи і громадянина України.

Отже, поїхали...

--------------

У країнах Європейського Союзу вже хочуть кидати до в'язниці всіх, хто матиме щось проти гомосексуалізму. Європейська агенція із захисту фундаментальних прав дуже "занепокоєна" фактами "дискримінації сексуальних меншин". А тому рекомендувала лідерам 27 країн членів ЄС гарантувати одностатевим парам такі ж самі права, як і гетеросексуальним подружжям, аж до права всиновлення ними дітей. Цим же питанням переймається і Європарламент.

Тема сексменшин вже давно перейшла з площини моралі та етики у площину політики. Доля бідолашних геїв, лесбіянок і трансів турбує європарламентарів не мнеше, ніж ціни на нафту чи іранська ядерна програма. Це новий тренд у сучасному постмодерновому суспільстві: якщо ти проти гомосексуалізму – значить ти лох і дурнуватий нецивілізований гомофоб. Бо ж весь цивілізований світ вже погодився, що "мати" одне одного у дупу це, в принципі, те, що треба.

Коли вам кажуть, що демократія і захист прав сексменшин – це одне й те саме, не вірте. Вам брешуть! Ми живемо в епоху встановлення тотальної диктатури. Гомодиктатури. У Швеції у 2005-му кинули до в'язниці чолов'ягу, який назвав гомосексуалізм раковою пухлиною на тілі суспільства. У Канаді нині штрафують на чималу суму майже кожного, хто публічно висловлюється проти способу життя сексменшин. У Німеччині ваших дітей силоміць приведуть на уроки, де їм з 3 класу будуть пояснювати переваги одностатевого сексу. А якщо ви протестуватимете, вас позбавлять батьківських прав.

Україна поки що має шанс залишитися вільною і по-справжньому демократичною. Для цього достатньо усвідомити сутність загрози і протистояти ій. І робити це слід як на рівні громадянського суспільства, так і на рівні органів державної влади. Адже популяризація і унормування гомосексуалізму – це загроза національній безпеці. Аргументація:

1. Це автоматично призводить до епідемії СНІДу. Це відомий (водночас такий, що приховується) факт, що більше половини усіх носіїв ВІЛ у країнах ЄС – гомосексуалісти.

2. Це поглиблює вже існуючу демографічну кризу. І не треба волати, що причина у низькому рівні життя – подивіться на країни Західної Європи, де живуть, здається, непогано, проте корінне населення просто вимирає.

3. Це руйнує інститут сім'ї, який є фундаментом, у тому числі економічним, для будь-якої держави.

4. Це зазіхання на фундаментальні права людини – право на свободу слова, право сповідувати віру, право публічно демонструвати свої переконання.

І ще: як би я це написав у Швеції, мені, можливо, дали б строк за ґратами. У Голландії, не виключаю, відправили б на примусове перевиховання у державні центри. А у Канаді точно б штрафанули на штуку баксів. Ласкаво просимо до світу "європейської", "цивілізованої", "прогресивної" гомодиктатури!

Як підсумок – одна репліка: давайте зберігати чистоту дефініцій. Якщо ми будуємо світову гомодиктатуру, то давайте це так і називати, а не ховатися за гаслами демократії. Це буде неприємно, проте чесно. Або ж якщо разом будуємо демократичне відкрите суспільство, тоді це передбачає те, про що я писав вище – право КОЖНОГО на свободу слова, право КОЖНОГО сповідувати віру (з усіма світоглядними наслідками), право КОЖНОГО публічно демонструвати свої переконання.

На сьогодні все! Уперед ламати списи у коментарях!

А для домашнього читання пропоную переглянути цей Маніфест.

powered by lun.ua
ighorka _ 23.09.2008 17:10
IP: 85.223.212.---
И кто-то уже прошёлся по поводу аргументации, но не могу удержаться:
1. Сколько, интересно в Африке гомосексуалистов?
По поводу СПИДа и гомо-. Когда появился СПИД и о нём ничего не знали, гетеросексуальные контакты (которых, согласитесь больше) использовали презерватив для контрацепции, в гомосексуальных контактах такой потребности не было, а возможностей механических повреждений слизистой – больше. Следовательно % заболеваемости на порядок выше. Сейчас, когда использование кондомов повсеместно и не для контрацепции, % равный.
2. Запрещаем использование контрацептивов и аборты!? ("Первый раз получил я свободу
По Указу от тридцать восьмого" (с) В.Высоцкий
) И давно уже было доказано социологией, что, чем выше уровень жизни, тем ниже рождаемость.
3. Интересно – мольбы, требования, просьбы высказанные в демонстрациях, фильмах, романах о возможности создания ячейки общества – семьи, называются разрушением института семьи. ROFL.
4. Всякая свобода не должна ущемлять других свобод. Ведь запрет на "Бей... – спасай...!" – это тоже "зазіхання на фундаментальні права людини – право на свободу слова, право сповідувати віру, право публічно демонструвати свої переконання".
Автору – убей себя об стену!
Каналу "Сити" – до свидания (до смены менеджмента).
Ксенофобам – вротвамноги:)
Ф-Всеволод _ 23.09.2008 17:08
IP: 195.93.190.---
23.09.2008 17:00___ Merydian

Они дрочат перед камерами Интера на всю страну и порно смотрят, пригласив соседских детей? Нет? Они это делают за закрытыми дверями?
Тогда я ничего не имею против них.
Точно так же не имею ничего против гомиков, если они не выпячивают свою педерастию публично. Речь идет об этом.
Ф-Всеволод _ 23.09.2008 17:04
IP: 195.93.190.---
Когда тут взывают к "европейскому опыту" всестороннего перехода общества к гей-образу жизни, то смею заверить вас, что не везде так как в Германии или Голландии. Даже в самой Германии в разных землях по разному. Я посмотрел бы на похабный гей-парад в каком-то из баварских городов – бежали бы эти геи с воткнутыми флагштоками куда надо до самого Амстердама. Не сильно-то эти "теплые ребята", как их называют немцы, распоясываются в католических Польше, Словакии, Испании..., так что не надо про повальную европейскую гей-вольность. В каждой стране свои представления о приличиях.
Я тут писал на эту тему "теплому парню", судя по всему, Кушнируку и повторюсь еще раз.
22.09.2008 20:05___ Ф-Всеволод
Элементарные вопросы к либерасту Кушнируку:
1. Почему у нас люди не совокупляются в общественных местах?
2. Почему у нас акт дефекации взрослыми людьми не совершается открыто в общественных местах?
3. Почему, почему, почему...
Наверно есть страны, где эти вещи делаются публично и не вызывают всеобщего негодования жителей этих стран, но вы хотели бы жить в таких странах?

В Украине нет традиции снисходительно относиться к публичному проявлению гомосексуальных наклонностей (и слава Богу) вот и нечего лезть к людям к навязыванию украинцам образа жизни голландских и берлинских педерастов.
Merydian _ 23.09.2008 17:00
IP: 195.68.110.---
2 erwe
більшість сидить вдома і дро...ть на порнофільми а потім в Верховній Раді перед камерами голосує проти порнографії.
Андрей-с-Востока _ 23.09.2008 17:00
IP: 92.112.199.---
Тема сексменшин вже давно перейшла з площини моралі та етики у площину політики.
Это как в США с неграми. Негров пытаются защищать (часто на словах) так, что скоро белым нужно будет говорить о расовой дискриминации со стороны негров. И это делается политиками, которые пытаются таким образом получить максимальную поддержку среди негритянского населения. Но для Америки это абсолютно обоснованно: там ведь негров не меньше белых, и их политическия предпочтения – лакомый кусок для любого политика. Но почему аналогичное подыгрывание гомосексуалистам происходит в Европе? Неужели европейские политики считают, что гомосексуалисты составляют такую большую долю электората? Или это всё же связано с очень высокой политической конкуренцией и голоса 3-4% от политически неопределившихся гомиков никому не будут лишними?

У Німеччині ваших дітей силоміць приведуть на уроки, де їм з 3 класу будуть пояснювати переваги одностатевого сексу.
Не переживайте. Я почти уверен, что Украину никогда не примут в Евросоюз. А развиваться нужно внутри страны и без таких фантазий, как у Ющенко.
erwe _ 23.09.2008 16:56
IP: 94.178.68.---
Кухарчук – молодець!
більшість думає так само.
Merydian _ 23.09.2008 16:55
IP: 195.68.110.---
2 Stalker_Strelok
Шановний п. Сталкер -Стрелок,

а хто сказа що таке нормальне в сексі а що таке ні?
Візьміть наприклад мораль- та то перша проститутка -якщо пройдетесь вздовж екватора.
А чого ви репетуєте з приводу гомосексуалізму?
Якщо ви не гей- то нема вам чого коментувати, бо не знаєте про що говорите. Зовсім це не розбещення.
Скільки геїв старалися ввійти в русло гетеросексуальності – і плачевно...бо потреби зовсім інші...а купа мудрих лікарів давно визнали що це не псих хвороба...

Я рахую так- ви силите на роботі і намагаєтесь позатикати рота всім хто вміє співати бо його пісня не співпадає з вашою піснею.

До того ж я вважаю що це дійно ознака ущербності зациклюватись на чужому житті.
Поясніть своїм дітям що Ви вважаєте гомосексуалізм збоченням...але дайте їм право вибору і не стійте у них за спиною з біноклем.
ighorka _ 23.09.2008 16:45
IP: 85.223.212.---
Я, конечно, против того, чтобы затыкать рот ксенофобам, но я сильно стараюсь исключить из своей жизни людей, замеченных в этом. Фу.
Stalker_Strelok _ 23.09.2008 16:43
IP: 193.93.17.---
23.09.2008 16:35___ Merydian

За вашою логікою ми всі повинні просто ігнорувати гомосексуалізм як якще? Тобто якщо я за здорову сексуальність, сижу і витрачаю свій час – значить я ущербний і це відчуваю?
ighorka _ 23.09.2008 16:43
IP: 85.223.212.---
23.09.2008 15:49___ FUTURIST
+1
И, кстати, что скажет на это пани Притула? ("Разные точки зрения, поощряемые или нет обществом")
Стаття 161. Порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або ставлення до релігії
1. Умисні дії, спрямовані на розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті, на приниження національної честі та гідності або образа почуттів громадян у зв'язку з їхніми релігійними переконаннями, а також пряме чи непряме обмеження прав або встановлення прямих чи непрямих привілеїв громадян за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, -
3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, які були вчинені організованою групою осіб або спричинили загибель людей чи інші тяжкі наслідки, -
караються позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.
Witcher _ 23.09.2008 16:40
IP: 195.64.226.---
___ Fluger
-кохайте одне одного в дупу в своїх квартирах за закритими гардинами;
- не пропогандуйте свій статевий вибір в пресі, на телебаченні, в театрі, в освітніх закладах... т.д.
- не лізьте в політику та в державні органи для лобіювання своїх інтересів.
Та де там, воно ж напівголе вилізе з резиновим членом та ошийником на гей-парад і буде розмахувати ним перед дітьми, вважаючи це вінцем демократії і пропагуючи свою хворобу.
Merydian _ 23.09.2008 16:35
IP: 195.68.110.---
Все кяк у Матриці...живете постулатами більшості самі не відаючи хто ви і чого хочете самі...мало того- вам так кортить залізти в чужу дупу і так вам то не дає спокою- що готові віддати і час свій дорогочінний і інтелект, і імідж щоб привселюдно напитися слави активного поборника більшості...
Спекулюєте на темах щоб набрати бали в очах більшості бо самі по собі відчуваєте ущербність.

Ніяк не можу збагнути чому ложе іншого так завжди вабить око сусіда?

Зациклюючись на темі гомосексуалізму показуєте своє духовне збочення і неспроможність сприймати світ таким який він є. Самі створюєте моральні засади які потім ламаєте.
Скільки одружених тут коментаторів зраджують своїм дружинам з хлопчиками?

З приводу зоофілії- автор пасажу теж нехілий мастак – прошу памятати, що коза в даному випадку не усвідомлює права вибору...а так вона можливо б відмовилася а...а можливо і ні:)
Fluger _ 23.09.2008 16:32
IP: 195.69.84.---
Респект пану Кухарчуку і ось чому:
Стаття як ніколи актуальна і загроза гомофобії як засобу знищення цивілізації реальна. Ті хто кричать що це не так, про рівність прав – або дурні або виконують чиєсь замовлення.
Наприклад взяти того ж пана Іхельзона що миттєво розкрив рот на попередню статтю Кухарчука. Цікаво читати – тут тобі зразу фашизм, подвійні стандарти, ксенофобія, антисемітизм! Шановний Іхельзон – чому ви так кричите з піною в роті, чиє ви виконуєте замовлення?
Особисто я не хочу сажати геїв в тюрми, я не хочу дискримінації по статевій орієнтації, не хочу публічно їх ображати, АЛЕ за умов:
-кохайте одне одного в дупу в своїх квартирах за закритими гардинами;
- не пропогандуйте свій статевий вибір в пресі, на телебаченні, в театрі, в освітніх закладах... т.д.
- не лізьте в політику та в державні органи для лобіювання своїх інтересів.
snickers _ 23.09.2008 16:32
IP: 77.247.25.---
___ MEPC

+1
да еще и малолеток
Serhii2 _ 23.09.2008 16:28
IP: 82.114.74.---
Меридиан, ви скористалися відомим демагогічним прийомом, що свідчить про слабкість ваших аргументів.
У мене до вас питання: як ви ставитесь до узаконення зоофілії? От, скажімо, йде по вулиці чоловік з козою і всім відкрито розповідає, що не соромиться бути зоофілом, бо це його природний стан. Коза при цьому не проти.))
Stalker_Strelok _ 23.09.2008 16:24
IP: 193.93.17.---
23.09.2008 16:21___ Witcher

У них там повинен бути лозунг типу – Зробімо з латентного педераса – явного педераса.
Stalker_Strelok _ 23.09.2008 16:22
IP: 193.93.17.---
23.09.2008 16:21___ Witcher

Так мислить і бачить світ тільки одна категорія людей.
Stalker_Strelok _ 23.09.2008 16:21
IP: 193.93.17.---
23.09.2008 16:14___ Merydian

Згоден. Напевно уже не потребує.
Witcher _ 23.09.2008 16:21
IP: 195.64.226.---
to Merydian
Ага, дуже зручно гомики придумали – якщо ти проти них, ти латентний педе...ст.
У такому разі принаймні 70% чоловіків в Україні латентні гомодрили. Так що, шановні, не потрібно всіх по власним дупам міряти.
Merydian _ 23.09.2008 16:14
IP: 195.68.110.---
Stalker_Strelok
Моя думка не потребує змін:)
Stalker_Strelok _ 23.09.2008 16:11
IP: 193.93.17.---
23.09.2008 16:06___ Merydian

А ви часто змінюєте думку про гомосексуалістів?
Merydian _ 23.09.2008 16:06
IP: 195.68.110.---
Цікаво- якби автора поімєть в дупу- чи він би не змінив своє ставлення до гомосексуалізму?
Відомий також факт і те, що найбільш дискутують (а навіть виступають яро проти) гомосексуалізму- латентні гомосексуалісти.
Автору- терміново розслабитись!
Serhii2 _ 23.09.2008 16:00
IP: 82.114.74.---
Кухарчук! ви – молодеці зі своїм рухом і я особисто вас повністю підтримую!
А та дивна реакція противників сприймається мною так: коли гомосекс. виходять з транспорантами, щоб заявити що вони такі, як вони є, то значить то – європейська практика толерантності та плюралізм. А от коли виходять люди, які виступають за традиційну сімейну мораль, за міцну сім"ю, в якій народжуються діти, а не просто заради зручності зайняття сексом та сумісної власності на житло, то то вже вони неєвропейські, несучасні і нетолеранті, і ще і не люблять євреїв.))) Точно Вами підмічено – гомодиктатура.
Beerhunter _ 23.09.2008 15:58
IP: 77.122.138.---
To "Приречений жити": Загалом із автором багато про що можна дискутувати, але пункт 4 якраз вірний. Бо в Європі щось нічого не чути, щоби гомосексуаліста посадили за грати за пропаганду гомосексуальності, а от прихильників двостатевих зносин за пропаганду нормальності, навпаки, саджають. Тобто прав більше в гомосексуалістів, яких судові органи апріорі не визнають порушниками прав інших незалежно від їхніх дій. Автор же виступає лише за справжню РІВНІСТЬ. Якщо в гоміків є свобода, і вона захищається органами юстиції, чому її позбавлені негоміки? Це справжня дискримінація та диктатура.
nempo _ 23.09.2008 15:50
IP: 193.27.243.---
"Україна поки що має шанс залишитися вільною і по-справжньому демократичною."
Це ж треба! Як мало потрібно автору щоб вважати Україну демократичною...
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter