10 квітня 2013, 19:13

Порожні аеропорти – ганебне для уряду явище

У понеділок попрямував до Петербургу. Вперше – з нового терміналу D, який був спеціально зведений під Євро-2012. Так ось – уся ця гарна і нова конструкція тотально порожня.

Спочатку подумав, що це просто у такий момент потрапив, коли всі рейси розлетілися. Тому коли повернувся (знову у термінал D), спеціально обійшов його і трохи пофотографував. Остаточно переконався – ця громадина реально пустує.





Перше бажання – лаяти владу. Але я залишу це на друге. Почнемо з УЄФА і Платіні. Це ж саме міжнародні чиновники від спорту традиційно дресирують національні уряди своїми вимогами – щодо зведення об'єктів. Звели – і що далі. Чому не прорахували доцільність? Навіщо наполягали на D, якщо терміналів A, B, C, F і аеропорту "Київ" було цілком достатньо?! Хто за це відповідатиме у Ньоні, у тому числі фінансово?

Країни зводять стадіони і аеропорти, а потім не знають, що з цим робити. І це проблема не лише України, а й інших держав, де потрібні чемпіонати відбувалися раніше. Для УЄФА це – бізнес, їхня вмотивованість зрозуміла. Для нас теж є зиски: імідж для країни Україна, непогані заробітки для тих, хто працює на будівництві інфраструктури, плюс нормальні відкати для тих, хто у системі і ухвалює рішення. Але ж треба всім мати почуття міри і не забувати про рентабельність і доцільність. Особливо – в умовах глобальної фінансової кризи.

Ну а друге – це вже запитання і претензії до представників нашої влади. Передусім до Бориса Колесникова, який тоді очолював Міністерство інфраструктури. Навіщо свідомо було будувати термінал більшим за прогнозовані обсяги пасажиропотоку!? В принципі, відповідь зрозуміла!

Але якщо вже звели всі ці термінали, тоді покладіть на себе відповідальність наповнити їх пасажирами. А людство не винайшло іншого способу наповнити термінали людьми, як зробити авіатранспорт доступним для більшості населення (хоча б у мегаполісах). Проте ситуація на ринку авіаперевезень в Україні склалася дуже дивна. Конкуренції й так особливо ніколи не було, а після закриття "Аеросвіту" монополізм ще посилиться.

Тому тепер запитання до Міністерства інфраструктури та Володимира Козака, до Державної авіаційної служби і Анатолія Колісника - коли ж нарешті ви запустите на ринок всі можливі лоукости? Бюджетні авіакомпанії Еasyjet, Ryanair, Airberlin чекають! І це має бути навіть не їхня ініціатива! Бо саме уряд, який в ідеальній моделі покликаний піклуватися про комфорт і благополуччя населення, мусить уклінно просити ці лоукости прийти на ринок і створити для них всі умови.



"Державіаслужба України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики в сфері цивільної авіації", – йдеться в відповідному Положенні. Так а яка у нас державна політика – зменшення авіакомпаній та блокування діяльності лоукостів?

Розвиток внутрішніх рейсів з квитками не дорожче ста баксів (туди-назад) + допуск лоукостів на ринок! Лише це нейтралізує таке ганебне явище, як порожні аеропорти и нові термінали.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Увидеть, узнать, вспомнить!

Запланированный ГОЛОДОМОР в Украине имел место. Был ли это геноцид украинцев или же просто попытка сломить крестьянское антисоветское сопротивление – не знаю, можно дискутировать...

Відбулася церемонія Novomedia Awards 2013

У неділю, 17 листопада, в Українському домі відбулася церемонія нагородження Novomedia Awards. Урочистий захід тривав у рамках Міжнародного Форуму "Новомедіа"...

Химиотерапия, кибернож и ''Украин''

Всех очень взбудоражил "Украин". Мол, должно покарать всех, кто к нему причастен, ибо он не помог некоторым онкобольным. Но от этого показательного резонанса плохо пахнет...

Dr. S. K. Sharma хоче читати українською

Сиджу на журналістській конференції, слухаю Вересня, Куликова та інших колишніх і чинних бібісішників. І раптом під час блоку Q/A підноситься якійсь індієць і починає публічно непоганою українською мовою обурюватися з приводу того, що в Україні мало україномовної преси...

На Москву – под ''Прощание славянки''

Мое вокзальное наблюдение. Многолетнее. Когда от железнодорожной станции "Киев Пассажирский" отправляется фирменный поезд на станцию "Москва Киевская", звучит "Прощание славянки"...

Международный Форум Новомедиа – ''Здесь Будут Все!''

В этом году глобальное журналистское событие пройдет 15-17 ноября в Украинском доме на Европейской площади. Более 30 спикеров и 40 тематических сессий – в течение трех дней...