8 травня 2013, 15:17

Панове політикани, дайте спокій тим, хто пережив ту війну

Щороку напередодні 9 травня не без активної участі нашого північного сусіда в Україні розпочинаються цинічні гоцалки на кістках загиблих у Другій світовій війні.

Західноукраїнські та проросійські політики влаштовують змагання за прихильність виборців з одного боку на Західній, з іншого боку – на Східній та Південній України.

Вже доводилося стільки разів писати на цю тему, що вчергове повертатися до неї не дуже хочеться. З діями російських можновладців та російських спецслужб все зрозуміло. В умовах тотальної корупції, повної олігархізації Росії та всевладдя спецслужб їм потрібен стійкий міф, який би виправдовував існуючий стан справ. Коли відсутній позитив в сьогоденному житті та відсутні підстави вважати себе кращими в світі, тоді імперське мислення розгортається в минуле. Там шукається привід пишатися собою. І ця істерія з георгіївськими стрічками, які активно поширюють не тільки в Росії, але і в Україні, покликана розгортати думки суспільства не в майбутнє, а в минуле. Але ця нещира клоунада з георгіївськими стрічками та з фальшивими ветеранами призводить до того, що починається зворотній процес відторгнення. В блогосфері активно поширюються дослідження щодо фальшивих ветеранів, що обвішують себе нагородами, які не можуть мати за ознакою.

Ще більшого абсурду набуває поширення кольорів георгіївських стрічок, які взагалі то мають відношення в першу чергу до Російської імперії. І пов'язувати їх з перемогою у Другій світовій війні навряд чи доречно, бо, наприклад, кавалерами знака Ордену Святого Георгія були фінський Маршал Маннергейм, Группенфюрер СС Рудольф Бангерський, Кубанського козачого війська Генерал-лейтенант Андрій Шкуро, які воювали на боці нацистської Німеччини.







Відверта штучність прив'язування кольорів георгіївської стрічки до перемоги у Другій світовій війні породжує фарс.

В одному з міст України примудрилися, навіть, каналізаційні люки пофарбувати в ці кольори.



Що ж до України, то активне маніпулювання свідомістю людей за допомогою влаштування помпезного святкування Дня Перемоги, чи шляхом оголошення 9 травня Днем трауру, виглядає відверто аморальним. В силу трагічних сторінок української історії 9 травня для одних цей день залишатиметься найбільшим святом в їхньому житті, для інших – днем продовження панування тоталітарного режиму, який приніс величезні страждання мільйонам людей.

Так от, панове політикани, дайте спокій і першим, і другим. Одні повинні мати можливість святкувати в цей день. Інші – відзначати День скорботи, але не 9 травня, а 1 вересня, в день коли розпочалася Друга світова війна. Саме в цей день два тоталітарні злочинні режими – нацистський гітлерівський та комуністичний сталінський – за попередньо змовою розпочали війну за переділ світу, в якій кожний з них розраховував забезпечити собі світове панування.

P.S.

Наостанок хочу тут оприлюднити вірш Юрія Нестеренка.

"ЦЕНА ПОБЕДЫ!

"И было так: четыре года

В грязи, в крови, в огне пальбы

Рабы сражались за свободу,

Не зная, что они – рабы.

А впрочем – зная. Вой снарядов

И взрывы бомб не так страшны,

Как меткий взгляд заградотрядов,

В тебя упертый со спины.

И было ведомо солдатам,

Из дома вырванным войной,

Что города берутся – к датам.

А потому – любой ценой.

Не пасовал пред вражьим станом,

Но опускал покорно взор

Пред особистом-капитаном

Отважный боевой майор.

И генералам, осужденным

В конце тридцатых без вины,

А после вдруг освобожденным

Хозяином для нужд войны,

Не знать, конечно, было б странно,

Имея даже штат и штаб,

Что раб, по прихоти тирана

Возвышенный – все тот же раб.

Так значит, ведали. И все же,

Себя и прочих не щадя,

Сражались, лезли вон из кожи,

Спасая задницу вождя.

Снося бездарность поражений,

Где миллионы гибли зря,

А вышедшим из окружений

Светил расстрел иль лагеря,

Безропотно терпя такое,

Чего б терпеть не стали псы,

Чтоб вождь рябой с сухой рукою

Лукаво щерился в усы.

Зачем, зачем, чего же ради -

Чтоб говорить бояться вслух?

Чтоб в полумертвом Ленинграде

От ожиренья Жданов пух?

Чтоб в нищих селах, все отдавших,

Впрягались женщины в ярмо?

Чтоб детям без вести пропавших

Носить предателей клеймо?

Ах, если б это было просто -

В той бойне выбрать верный флаг!

Но нет, идеи Холокоста

Ничуть не лучше, чем ГУЛАГ.

У тех – все то же было рабство,

А не пропагандистский рай.

Свобода, равенство и братство...

Свободный труд. Arbeit macht frei.

И неизменны возраженья,

Что, дескать, основная часть

Из воевавших шла в сраженья

Не за советскую-де власть,

Мол, защищали не колхозы

И кровопийцу-подлеца,

А дом, семью и три березы,

Посаженных рукой отца...

Но отчего же половодьем

Вослед победе в той войне

Война со сталинским отродьем

Не прокатилась по стране?

Садили в небеса патроны,

Бурлил ликующий поток,

Но вскоре – новые вагоны

Везли их дальше на восток.

И те, кого вела отвага,

Кто встал стеною у Москвы -

За проволоками ГУЛАГа

Поднять не смели головы.

Победа... Сделал дело – в стойло!

Свобода... Северная даль.

Сорокаградусное пойло,

Из меди крашеной медаль.

Когда б и впрямь они парадом

Освободителей прошли,

То в грязь со свастиками рядом

И звезды б красные легли.

Пусть обуха не сломишь плетью,

Однако армия – не плеть!

Тому назад уж полстолетья

Режим кровавый мог истлеть.

И все ж пришел конец запретам,

Но, те же лозунги крича,

Плетется дряхлый раб с портретом

Того же горца-усача.

Он страшно недоволен строем,

Трехцветным флагом и гербом...

Раб тоже может быть героем,

Но все ж останется рабом.

И что ж мы празднуем в угоду

Им всем девятого числа?

Тот выиграл, кто обрел свободу.

Ну что же, Дойчланд – обрела.

А нас свобода только дразнит,

А мы – столетьями в плену...

На нашей улице – не праздник.

Мы проиграли ту войну.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.