29 жовтня 2014, 14:02

ГЕТЬ КОАЛІЦІАДУ

Україна вже бачила не одну коаліціаду. І не одну коаліційну угоду. Тому справа зовсім не у тому, хто раніше запропонує і більше напише. Справа у суспільній легітимності того, що робиться.

А основних запити суспільства три:

1) Прозорість. Як норми Угоди, так і пропоновані партіями персоналії, мають бути оприлюдненні заздалегідь. А не у день голосування, як це часто у нас траплялося. Громадськість повинна мати час обговорити все це. І мати право на відвід як неприйнятних норм, так і одіозних персоналій.

2) Відповідальність. Слово "квоти" вже стало лайливим. І правильно. Але політичну відповідальність будуть нести ВСІ учасники коаліції: відстоятися з боку і покритикувати – як це було – нікому не вдасться. А значить в новому уряді повинні бути представлені всі учасники майбутньої коаліції.

3) Національна безпека. Не обов'язково всі, хто жорстко протидіє політиці Путіна в Україні НЕ повинні бути в майбутньому уряді. Від Прем'єра починаючи. А зацікавленість Кремля саме у такому розвитку подій уже і не приховується (читайте повний текст останнього інтерв'ю Лаврова газеті "Известия" від 28 жовтня). І тому я переконаний, що люди не сприймуть новий Уряд, який почне відтворювати "азаровщину" у м'якій формі.

На мою думку, саме про ці речі говорив сьогодні і прем'єр Яценюк на короткому брифінгу. І правильно, що короткому: саме зараз потрібно менше слів і більше дій.

Тому: три дні – на напрацювання спільної Коаліційноі Угоди, п'ять днів – на оприлюднення персонального складу нового Уряду. Прозоро, по-європейськи і темпи нормальні. Час не чекає.

Реклама:
SARA21 _ 30.10.2014 10:51
IP: 91.226.4.---
Хто не хоче слухати думки народу закриває свій блог.Так зробив і Луценко.Ми виграли вибори,а далі нам ваша думка не потрібна.Ми вирішуємо вашу долю,і що захочемо те з вами зробимо.Так пане Кириленко.По крайній мірі Луценко так думає.
Takozh _ 30.10.2014 04:05
IP: 176.8.134.---
Яка може бути коаліція між ліво-центристами та право-центристами? Правильна відповідь: широка. А нам потрібна дієва. Згадайте приклад Грузії, подбайте про опозицію, щоб не передавати владу ворогам. Ліві (демократичні) візьміть до себе всіх лівих, а праві (ліберали) всіх правих. Потім поміняєтесь. Опозиція потрібна конструктивна.
Sudan _ 29.10.2014 20:01
IP: 74.125.18.---
Viktor Vasillev:
до В.Кириленка – не дуже зрозуміле речення! А хто там має бути в уряді?
"Не обов'язково всі, хто жорстко протидіє політиці Путіна в Україні НЕ повинні бути в майбутньому уряді."
нє сагласєн.
Барух Бехтер – клікуха в міру Борислав Бєрєза – ліцо правого сєктора в ящікє – очєнь жостко чємуто там протидіяв.
щас у Скрипіна протидіє.
повинен бути в майбутньому уряді
Sudan _ 29.10.2014 19:52
IP: 74.125.18.---
Пінгвін – падла непотопляємая, скока партій он ужє смєніл.
єво звьоздний час – начальнік партєйкі пріщатого.
какіє там билі інтрігі, какая драма.
нє то шо щас.
Сергій Бей-Безпалько _ 29.10.2014 19:39
IP: 93.73.27.---
Верховна Рада має обиратися виключно за відкритими пропорційними списками.
Депутати Верховної Ради мають обиратися не на 5, а на 4 роки, при цьому половина Ради має оновлюватися кожні 2 роки (щоб партії не забували про свої передвиборчі обіціянки і разом з цим забезпечувалася політична спадковість парламенту).
Дуже сподіваюся, що нова коаліція внесе відповідні зміни до законодавства. Депутатство має стати не призом, а важкою роботою, на яку погоджуватимуться хіба що патріотично навіжені!
Варвара Лисенко _ 29.10.2014 19:32
IP: 176.38.89.---
Головне, щоб в коаліційній угоді не забули про людей. Парламент і уряд, який буде ним сформований, повинні пам'ятати, що, в умовах і війни, і миру, добробут людини, його зростання, буде тим мірилом, яким ми, громадяни, ваші виборці, будемо визначати вашу компетентність, професійність, патріотичність, моральність. Звітність і відповідальність – повинно стати обов'язком всіх, хто взяв на себе відповідальність за стан справ в державі, за зростання добробуту громадян.
Якщо ми всі не будемо байдужі, можновладці будуть до нас дослухатися.
Viktor Vasillev _ 29.10.2014 19:29
IP: 31.128.88.---
до В.Кириленка – не дуже зрозуміле речення! А хто там має бути в уряді?

"Не обов'язково всі, хто жорстко протидіє політиці Путіна в Україні НЕ повинні бути в майбутньому уряді."
Сергій Бей-Безпалько _ 29.10.2014 19:15
IP: 93.73.27.---
Луценко, до якого мав певну повагу, закрив свій блог для коментарів. Це дуже поганий симптом...
Я повністю згоден з Русланою Лижичко в тому, що якщо не буде змінено "царську" систему, то незабаром буде і третій майдан.
Громадяне політики, народ перейшов вже межу страху: сотня загиблих на майдані і тисячі загиблих на сході це той больовий поріг, яке українське суспільство вже переступило.
То ж будьте люди, схаменіться!
І нічого гратися з тим, в кого на десяток більша депутатська фракція чи менша. Це нічого не значить за умови однотурових виборів. Отримавши 25-30% відсотків голосів на мажоритарних округах, не варто захоплюватися своєю перемогою. Адже 25-30% це ніяк не абсолютна перемога в свідомості виборців. Це означає навпаки, шо 2/3 чи 75% проти вас!
Як на мене, будь-які вибори взагалі мають відбуватися лише в два тури: попередній відбір і остаточне голосування.
Всі роки незалежності мали політичну систему, яка мало чим прислужувала народу. Чи не час все докорінно змінити?
sadam _ 29.10.2014 17:22
IP: 194.0.206.---
Володимир Мартинюк:
В перекладі – Порох, сдавайсся! – Будемо жити сито і весело як при Кучмі.
Вот это, – вряд ли.
Степан Фаріон _ 29.10.2014 17:00
IP: 194.44.203.---
Alexander Kaplienkov:
Ну если от депутатов вы не ожидаете реформ, то тем более не ожидайте реформ от министров, назначенных депутатами.

Попередні результати вибовір до ВР, особиство в мене, не визивають оптимізму, час розсудить. Виборець в черговий раз наступає на ті ж самі граблі, голосує за "красівого мужчіну", або гарні обіцянки, все надіється на царя батюшку.
ilyk _ 29.10.2014 16:57
IP: 194.44.247.---
Пане Кириленко, а що, власне, означає заголовок "Геть коаліціаду!"? Це в чий город камінь? Може, пора навчитися говорити з людьми відверто, а не натяками? А ще, скажіть, як так сталося, що голова партії "За Україну!" опинився, без жодних рішень, членом партії "Народний фронт"?... А далі я процитую з вашого: "А основних запити суспільства три:
1) Прозорість. ". Так от, прозорий, скажи, хто зараз очолює "За Україну!" і чому перед виборами не було з'їзду, ніхто не пропонував кандидатів у списки інших політсил... Відзвітуй, друже, за звітний, так би мовити, період...
Степан Фаріон _ 29.10.2014 16:50
IP: 194.44.203.---
-Vesna-:

Гроші від МВФ Україні, НЕ ПОТРІБНІ.
Гроші в Україні є. Тільки податки платити український бізнес не хоче,ОСОБЛИВО ВЕЛИКИЙ.
Потрібні реформи, які б вигнали економіку з тіні.
Але які реформи від олігархів і скуплених ними депутатів?????????
Їм усім і в час війни з діючими законами живеться дуже непогано.
Таня Киянка _ 29.10.2014 16:50
IP: 93.72.230.---
Обізвався... А чому Ви особисто і Ваша політична сила (хоча яка саме зараз- не знаю,бо Ви як "переходящее красное знамя" "кочуєте" з однієї партії у іншу) не засудили фальсифікації проти "Свободи ". Адже на Майдані ви були разом, вони вже зараз виявились не потрібними?
Чому ніде, ні разу Ви не сказали,що це саме Ви подали постанову про скасування Закону про мови, а не "Свобода". Я навіть пам"ятаю Ваш палкий виступ на Майдані з цього приводу.
Усі Ваші "політичні "дії заяви показушні.
Чо вартує тільки голодування проти того ж славнозвісного мовного Закону у 2012-ому році, коли вранці Ви причепили на голову пов"язку "голодую", а ввечері вже її зняли, а Олександр Капінос – герой Небесної сотні," свободівець", голодував тоді, .у 2012 -ому 12 днів.
Володимир Мартинюк _ 29.10.2014 16:47
IP: 95.133.39.---
В перекладі – Порох, сдавайсся! – Будемо жити сито і весело як при Кучмі.
doktor35 _ 29.10.2014 16:44
IP: 74.125.18.---
Антон Демидов:
Меньше п@здите, больше работайте. Прошло всего 3 дня с момента выборов, а я уже сейчас вас всех ненавижу...начинается, бл@ть, 2005 год...
Заспокійливе не пробували приймати?
Антон Демидов _ 29.10.2014 16:28
IP: 74.125.18.---
Меньше п@здите, больше работайте. Прошло всего 3 дня с момента выборов, а я уже сейчас вас всех ненавижу...начинается, бл@ть, 2005 год...
Alexander Kaplienkov _ 29.10.2014 16:25
IP: 178.93.182.---
-Vesna-:
А ВР – лишь законодательный аспект (если его не хватает). Прорубить дорожку в законе – если ТОП-менеджмент реформ считает это необходимым.
Я считаю, что такой постановкой вопроса вы переворачиваете с ног на голову.
Законодательный аспект – это Альфа и Омега.
Единственное, что может быть, это если группу депутатов или назначенных ими лиц (фактически, министра и замов) введут в министерство для лучшего изучения предмета реформирования.
Alexander Kaplienkov _ 29.10.2014 16:20
IP: 178.93.182.---
Степан Фаріон:
Alexander Kaplienkov:
Поэтому если депутаты захотят, то реформы будут – независимо от личности премьера, а если депутаты не захотят – реформ не будет, даже если премьером станет Саакашивили.
А депутати хто?
Чиї "холопи бутеде"???
Надіятись на реформи від олігархів???
Ну не смішіть, ви самі вірити в те, що пишете????
Ну если от депутатов вы не ожидаете реформ, то тем более не ожидайте реформ от министров, назначенных депутатами.
-Vesna- _ 29.10.2014 16:14
IP: 93.72.133.---
Alexander Kaplienkov:
Степан Фаріон:

Поэтому если депутаты захотят, то реформы будут – независимо от личности премьера, а если депутаты не захотят – реформ не будет, даже если премьером станет Саакашивили.
Cитуация практически не имеет степеней свободы.
Без реформ МВФ не даст денег. Это практически шантаж. Слава Богу. Вот собственно за это Майдан и стоял в основном. Система сама себя никогда не реформирует.
Уверена, что и в случае Бальцеровича и Саакашвили стояли такие же условия. Все реформы в Грузии спонсировала Америка. В польше – ЕС.

Таким образом – акцент изменений переносится не на Парламент (тем более – там практически 90% статистов) – а на некую группу реформирования, что может быть создана вокруг соотвествующего министерства например. А ВР – лишь законодательный аспект (если его не хватает). Прорубить дорожку в законе – если ТОП-менеджмент реформ считает это необходимым.
Philippe de Ch _ 29.10.2014 16:13
IP: 74.125.18.---
+100500
Степан Фаріон _ 29.10.2014 15:59
IP: 194.44.203.---
Alexander Kaplienkov:
Поэтому если депутаты захотят, то реформы будут – независимо от личности премьера, а если депутаты не захотят – реформ не будет, даже если премьером станет Саакашивили.
А депутати хто?
Чиї "холопи бутеде"???
Надіятись на реформи від олігархів???
Ну не смішіть, ви самі вірити в те, що пишете????
Alexander Kaplienkov _ 29.10.2014 15:52
IP: 178.93.182.---
Степан Фаріон:
Хочу вернуть всех розумників к разуму: то, какой будет реформа и будет ли она, не зависит от того, кто будет министром и премьер-министром.
Реформы проводит парламент, а исполнительная власть назначается, чтобы исполнять тот консенсус, к которому пришли между собой депутаты.
Поэтому если депутаты захотят, то реформы будут – независимо от личности премьера, а если депутаты не захотят – реформ не будет, даже если премьером станет Саакашивили.
Степан Фаріон _ 29.10.2014 15:46
IP: 194.44.203.---
Андрій Божко:
Степан Фаріон:
olezya:
А що за цей час зробив Яценюк?
Він не заслуговує бути премєром, а тільки те, що просив на Майдані (я про кулю)
Перепрошую, а 1,5% військового збору??? а які ще чудові задумки в примєра, на рахунок найбідніших людей,, Ждйомс...
Премєр "дбає" про державу:)
Побачимо, що за подарунки будуть від Яценюка, але якщо прем"єром стане Гройсман, то буде у нас тер.реформа по-януковицьки – залишать 8 областей і потім в обласний ценрт доведеться людям їздити за 200-300 км, а в районний за 50-100 км...

О, Гройсман дійсно достойний конкурент Яценюку, при ньому в Україна буде нове "корейське чудо", місто Вінниця – " ню Васюкі, або а-ля Лєнінград",, і в уряді – всі "делать, ка я".
Зажівєм:)
Alexander Kaplienkov _ 29.10.2014 15:41
IP: 178.93.182.---
Какой бред!
Кириленко решил напомнить о себе таким вот популизмом.
Как партии договорятся между собой – это исключительно их вопрос. Их избрали – это значит, что им делегировали полномочия дальше договариваться между собой самим.
И я даже не хочу знать этой внутренней кухни и подковёрных тёрок, потому что я, как избиратель, буду оценивать результат: реализует ли поддержанная мною партия обещанную программу или же нет. Остальное – не моё дело.
Андрій Божко _ 29.10.2014 15:28
IP: 194.44.34.---
poznan:
Ще голоса підраховують, а в нас серія N2. Серія N1 була після майдану 2004. Пам'ятаєте, коли перемогу здобули оранежеві, а потім була гризня аж до перемоги Януковича. Серія 2 буде така сама -гризня за посади між переможцями. Невірите, ну то включайте телевізори і дивіться серію N2 на протязі 2014 -2015 років.
Прем"єра 2-го сезону серіалу "Любі друзі":-))))))))
Реклама:

Шляхом стійкої ідентичності або Чи стане повага до всього українського незворотньою? Частина третя: Церковна деколонізація

ІІІ. Церковна деколонізація. Вплив церкви на українську ідентичність важко переоцінити. І ось чому. Відомо, що Україна переважно християнська країна...

Шляхом стійкої ідентичності або Чи стане повага до всього українського незворотньою? Частина друга: Українська мова

II. Українська мова. Другою найважливішою справою зміцнення української ідентичності є утвердження української мови. І безумовно, саме українська мова є ключовим маркером української національної ідентичності...

Шляхом стійкої ідентичності або Чи стане повага до всього українського незворотньою? Частина перша: Деколонізація.

Війна, розвʼязана росією проти України, понад усе є війною на знищення української ідентичності. Що міцнішою є наша національна ідентичність, тим міцнішою у протистоянні з російським агресором є українська політична нація...

Григорій Сковорода: 300 років вільний

Ким є для українців Сковорода? Яким його бачить кожен із нас? Адже кожен із нас мабуть про нього щось чув та щось знає? Ось це "щось" – яке воно? Сковорода був мандрівний філософ, напевно скаже більшість...

15 років тому було ухвалено Закон про Голодомор 1932-1933 років в Україні

Вчора ми вшановували пам'ять жертв Голодомору, а сьогодні виповнюється рівно 15 років від дня ухвалення Закону про Голодомор 1932-1933 років в Україні...

Ідеться не про гастролі росіян. Ідеться про майбутнє українців!

Восени 2017 року з моєї ініціативи як урядовця було ухвалено зміни до Закону про гастрольну діяльність, якими концерти російських гастролерів в Україні було практично унеможливлено...