Які тези у депутатів групи Коломойського-Авакова щодо звільнень в КМУ, НАБУ, ОГП?
Завтра має відбутися двобій за контроль відразу за кількома напрямками – очолення Уряду та силових органів. Серед депутатів почали розповсюджувати тези, якими завтра намагатимуться "звалити" прем'єр-міністра Олексія Гончарука, директора НАБУ Артема Ситника та Генпрокурора Руслана Рябошапку.
Сам документ Ви можете знайти ось тут – клац.
Якщо коротко по моєму профілю, то Ситнику і Рябошапці "закидають":
Українці мають великий запит на справедливість
Справедливість то не тільки про невідпоротність покарання, але й про презумпцію невинуватості. В "турбо-режимі" можна спробувати ухвалювати закони, але точно не саджати за грати, плюючи на все в погоні за вподобаннями суспільства.
Висновок: ПІДМІНА ПОНЯТЬ.
Для нас очевидно: сьогодні ані Офіс Генерального прокурору, ані НАБУ не діють у відповідності до запиту суспільства на справедливість. Вони, на жаль, працюють за принципом "як завжди". А люди мають відчути, що справедливість повертається в країну. Тому у депутатів і питання до прокурорів та антикорупціонерів
"Для нас" – то мабуть для групи Коломойського-Авакова, але не для громадянського суспільства і не для людей. Справедливість складається не тільки з покарання, вище про це написано.
Висновок: МАНІПУЛЯЦІЯ.
Верховна Рада ухвалила цілу низку законодавчих актів, спрямованих на посилення боротьби із корупцією, на покарання корупціонерів. Ми перезавантажили НАЗК, повернули відповідальність за незаконне збагачення, унормувати діяльність викривачів корупції – врешті-решт, зняли депутатську недоторканність.
Це ніяк не стосується процесу притягнення до відповідальності корупціонерів. Будь-який кримінальний процес тримає місяцями, якщо не роками. НАЗК – орган превенції, а не покарання. Викривачі також не стосується пришвидшення притягнення корупціонерів до відповідальності.
Висновок: МАНІПУЛЯЦІЯ.
Результати діяльності ОГП та НАБУ – не співмірні ані з очікуваннями людей, ані з законодавчим підґрунтям, яке створила Верховна Рада.
Результати діяльності ОГП – процесуальне керівництво, прокуратура вже навіть втратила функцію слідства. НАБУ спрямувало до суду порядка 245 кейсів, 438 обвинувачених, 38 вироків. Пришвидчення притягнення до відповідальності залежить не від Ситника чи Рябошапки, а від роботи судів. Нагадаю, Вищий антикорупційний суд запустився лише в середині вересня 2019 року.
Висновок: ПІДМІНА ПОНЯТЬ.
Корупціонери, яким вручені підозри і почався суд, пом'якшують умови тримання під вартою, вони уникають відповідальності. Іноді Офісом Генпрокурора дивним чином блокуються і затягуються процесуальні дії Державного бюро розслідувань
Зміна запобіжного заходу відбувається в суді, прокурори завжди вимагають по-максимуму, але суддя на свій розсуд (в залежності від наявних ризиків), визначає чи то тримання під вартою, чи то заставу, чи інший вид заходу. Більше того, Офіс Генпрокурора врятував Президента від політичних "запитань" з боку європейських та американських партнерів, не підписуючи дуже слабко написану підозру екс-Президенту Петру Порошенка. Останнього треба притягати до відповідальності і це обов'язково, але в межах закону, а не по беззаконню.
Висновок: МАНІПУЛЯЦІЯ.
Ми не втручаємося у слідчі дії, у юридичні тонкощі діяльності правоохоронних органів. Ми – як представники народу України – вимагаємо результат у вигляді корупціонерів та злочинців, що сидять на ґратами та вкрадених ними коштів, що були повернуті у бюджет. Такого результату немає. І про це знають всі. Тому треба робити інституціональні та кадрові висновки.
Депутати і не можуть втручатись в слідчі дії – це злочин. В юридичні тонкощі, в свою чергу, бажано вникати, бо очевидно, що переважна більшість "слуг народу" не розуміє як має функціонувати орган правопорядку чи правосуддя в демократичній країни. Депутати не можуть нічого вимагати, окрім як публічної звітності за пророблену роботу. Не треба плутати, що законодавчий орган все ж таки створює підвалини (законодавство) для роботи органів правопорядку (виконавча влада) і прокуратури (судова влада наразі). І в цьому аспекті директор НАБУ має звітуватись, в рамках цивільного контролю, а Генеральний прокурора в межах визначених Конституцією України та Закону "Про прокуратуру" діяти відповідно.
Висновок: МАНІПУЛЯЦІЯ.
Підсумовуючи, група Коломойського-Авакова всіма силами хоче "збити" очільника Уряду Олексія Гончарука, а також – звільнити директора НАБУ Артема Ситника та Генпрокурора Руслана Рябошапку. Але здравим депутатам очевидно, що брехнею цього домогтися неможливо. Сподіваємось, вищезазначений аналіз допоможе розібратись в ситуації і тим, хто сумнівався...
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.