Ігор Луценко Народний депутат України, член комітету з питань запобігання і протидії корупції

Ілюзія війни з Росією

11 травня 2014, 13:41

Основним ворогом нашої держави і її народу зараз є криміналітет, а не Росія. Росія зараз – лише тил для кримінальників. Сепаратизм на Донбасі та Луганщині організовують люди, для яких протиправне насильство є професією. Сьогодні на Сході бандит є синонімом сепаратиста.

Це правило "бандит є сепаратистом" тим сильніше працює, чим вищим у бандитській ієрархії є той чи інший злочинець.

Отже, полюс сепаратизму на Донбасі зараз – це Ахметов та Іванющенко, давні та визнані кримінальні королі регіону. Вони виростили свої капітали на убивствах, привели кривавого диктатора до влади, збагачувалися за його влади, вони ж зараз безладом шантажують центральний уряд, через підконтрольних собі місцевих посадовців (зокрема, міліцію) створюють умови для антиукраїнського терору на Донеччині.

Ми зараз воюємо не стільки з Росією, скільки з цими двома персонажами.

Тактика Росії на цей момент – виключно пасивна участь. Росія чекає, що ситуацію доведуть до такого кримінального безладу, коли ввід російських військ стане для населенням омріяним порятунком. Вже сьогодні місцеві жителі відзначають значний контраст: міське шумовиння зі зброєю є непередбачуваними, а російські так звані "ГРУшники" – ввічливими та дисциплінованими.

Антикримінальна революція і фіаско ненасильницького спротиву

Нагадаємо, що з 30 листопаду у нас триває повстання проти криміналітету, українська антикримінальна революція. 30 листопада проти нас було вчинено кримінальний злочин людьми у формі міліції, і наступного дня ми вийшли проти мусорів і бандитів.

Повстання поки що не програло і не виграло, є свої втрати і здобутки.

20 лютого злива куль навчила багатьох з нас, що війна з криміналітетом може вестися лише силовими способами.

Ненасильницький спротив, як тактика, може бути задіяний лише тоді, коли влада (будь яка, навіть окупаційна) претендує на легітимність, тобто прагне визнання народу, прагне його згоди на те, що вона є владою.

Криміналітет за своєю природою не є публічною владою. Йому не притаманна публічність, а радше навпаки – усі його зусилля направлені на те, щоб лишатися в тіні, бути непомітним.

Крім того, варто згадати, що криміналітет прагне не бути владою у повному розумінні – адже влада є в першу чергу обов'язками, а не можливостями. Природно, що криміналітет на бачить жодних своїх обов'язків стосовно суспільства.

Нарешті – і це, мабуть, найважливіше зрозуміти – будь-які кроки ненасильницького спротиву направлені на тиск на моральну сторону людини. Якої у криміналітету немає. Більшість не уявляє, наскільки велика етична прірва між кримінальниками і звичайними людьми. Особливо цього не розуміють інтелігенти, тобто так зване "громадянське суспільство", котрі в силу свого походження та стилю життя часто є психологічно далекими від кримінальників і мало розуміють світ насилля, його закони і правила.

Що треба змінити у країні, щоб перемогти криміналітет?

Перестати з ним домовлятися. Угода з криміналітетом можлива лише тоді, коли він опиниться за гратами.

Усі інші угоди, на які зараз намагається іти влада, є безперспективними.

Для громадян це означає – не давати своїй владі домовлятися з кримінальниками. Не давати своїй владі ставити на посади "компромісні фігури" – тобто людей, чиєю професійною діяльністю все життя було представлення інтересів криміналітету у публічній сфері. Тиснути на владу, щоб вона перестала субсидувати бізнес кримінальників, припинила створювати йому преференції. Для цього спершу треба чітку цю власність ідентифікувати, зробити явним процес взаємодії держави з бізнесом, котрий належить тим, хто підтримує сепаратизм. Громадянам потрібно публічно висловити незгоду з "договірними" діями держави щодо бандитів.

Перестати домовлятися – означає усунути з посад "троянських коней", ставлеників Ахметова та Іванющенка, призначити туди патріотичних і професійних людей, забезпечити їм охорону, надати необхідні силові резерви для подолання спротиву кримінальників. Залучити, за прикладом Дніпропетровська, добровольців з місцевого населення для забезпечення громадського порядку.

Сьогодні українська влада думає, що час працює проти сепаратистів – ми ж бачимо, що все навпаки. Зараз це чи не основна розбіжність між Майданом і владою.

Чи готовий зараз Майдан до такого тиску?

Радше ні, чим так. Інтелігентська, невійськова частина не розуміє, до чого треба підштовхувати владу і чого від чиновників добиватися. В кращому разі, "майданівські інтелігенти" діють в координатах попередньої, довоєнної епохи, не розуміючи нових викликів.

"Військова", активна частина майдану також не готова, оскільки з нинішніми можновладцями вона збирається боротися так само, як з попередниками – але до нової хвилі повстання зараз не готовий весь народ.

Дивлячись на Схід, бойове крило майдану помічає там виключно російську загрозу, розглядає події там виключно за кримським лекалом – що, насправді є помилкою.

Насправді ж ситуація набагато краще, ніж нам здається. Повторюсь, ми воюємо не з Росією, а поки що лише з бандитами. Декілька влучних ударів по очільниках – і банди повтікають.

powered by lun.ua
Коментарі — 138
Grygoriy Veda _ 14.05.2014 07:36
IP: 194.213.105.---
Attention

Igor help please if you will appeal to diaspora and media join it (as follow i wrote down below) You have some ties there

Олексій Гончаренко
Признать Россию государством – спонсором терроризма!134

На сайте Белого Дома создана петиция с требованием признать Россию государством – спонсором терроризма. Думаю, этот факт и так для всех очевиден – на Донбассе действуют российские граждане Безлер и Стрелков (Гиркин), у террористов российское оружие, они захватывают и пытают заложников, СБУшный перехват их разговоров прямо подтверждает, что именно российская власть управляет боевиками...
13 травня 2014, 16:23
Yuriy Vologjaninov _ 12.05.2014 21:37
IP: 93.72.20.---
Толковые мысли. Надеюсь, власть прислушается.
Юрий Вологжанинов.
Vyacheslav Turik _ 12.05.2014 19:25
IP: 91.244.152.---
А ты не родственник алкаша экс министра Луценко? У того тоже все бандиты.А в Киеве кто?
Vyacheslav Turik _ 12.05.2014 19:25
IP: 91.244.152.---
А ты не родственник алкаша экс министра Луценко? У того тоже все бандиты.А в Киеве кто?
Буба Полонський _ 12.05.2014 16:32
IP: 91.232.159.---
Alex Zamilyagin:
Правильная статья и коменты правильные, только реализовать некому. Срочно нужен Пиночет.
Я теж над цим думав.
Важко визнавати, але напевне перемога національно-демократичних сил не можлива без фокусування всього вантажу відповідальності на окремих персонах, який вони погодяться взяти на себе заради прискорення змін.
Буба Полонський _ 12.05.2014 16:27
IP: 91.232.159.---
Alex Zamilyagin:
Правильная статья и коменты правильные, только реализовать некому. Срочно нужен Пиночет.
Светлана Ружитская _ 12.05.2014 14:23
IP: 74.125.181.---
ІНКОЛИ Я ДУМАЮ, ЩО ТАК ЗВАНИЙ СТАН ВІЙНИ Є НЕ ЩО ІНШЕ, ЯК ЗМОВА ПУТІНА І ОЛІГАРХІЧНОГО КЛАНУ СФАБРИКУВАТИ СИТУАЦІЮ ТАК, ЩОБ ПРИСТРОЇТИ, А ТОЧНІШЕ ЗАЛИШИТИ ПРИ ВЛАДІ ВСЕ ТИХ ЖЕ ОЛІГАРХІВ, ЯКІ ТАК, ЧИ ІНАКШЕ БУДУТЬ ЙОМУ ЗРУЧНІ В УПРАВЛІННІ УКРАЇНОЮ...!!!! А ЩО ПРИ ЦЬОМУ ГИНУТЬ ЛЮДИ, ДЛЯ НИХ ЦЕ ДРІБЯЗКИ...
igor moiseiv _ 12.05.2014 11:53
IP: 94.244.60.---
Це "війна світів". Двох всесвітньо-історичних тенденцій.
Демократії і диктатури. За Марксом – Європи і Азії.
Сили права і права сили.
Прихильники сили і репресії є і в Європі, і в Америці.
Це світова війна.
Mikola Kovalchuk _ 12.05.2014 11:20
IP: 74.125.18.---
Пан Луценко цілком правильно пише. Росія пасивно чекає, коли народ втомиться від війни. Потрібно розуміти, що ситуацію можна загострити до межі. Українська армія обстрілює і вбиває, а російська прийде з "ввічливими" людьми і тут вже треба розуміти народ. Навіть убогому зрозуміло, що отримати додаткову територію без єдиного пострілу і жертв це мистецтво "мирної" війни. Чи не навижу як все Ви Путіна і його режим, але в Криму все було як по нотах. Не можна доводити решту до ситуації Криму.
Николай Южный _ 12.05.2014 10:45
IP: 194.79.20.---
Сергій Залізняк:
Вы сударь наверное скорее всего – не давно амнистированные.
Сергій Залізняк _ 12.05.2014 10:39
IP: 46.185.100.---
і ще є простий розрахунок у тих же "противсіхів". Якщо вибори без вибору знову, і навіть українців у списку претендентів – раз-два і нема, і вони далеко не рейтингові, то розглядаємо ситуацію:
Юля президент + має велику фракцію у ВР і схильність брати "на перевиховання" ПРигів, – хто зможе врівноважити цю ПОВНОТУ ВЛАДИ? ніхто.
Порох президент – без власної політсили, у ВР покладатися зможе виключно на перебіжчиків з різних таборів. Матиме він всю повноту влади? ні. буде кому його врівноважити? Так – Юля спати не ляже, не зробивши йому гадості. Ну, або вони помиряться – і тоді точно ппц Україні.
ЗІ: перевибори ВР будуть, але не зразу, і по любасику кілька місяців буде НОВИЙ През і СТАРА ВР – конфлікт гарантований.
Сергій Залізняк _ 12.05.2014 10:30
IP: 46.185.100.---
Petr Ivanoff:
Юля – така ж сама олігархиня, як і Порох, тільки той хоч бабло рубав на реальному виробництві, а Юля – як і більшість решти "еліти" при владі – на паразитичних схемах по енергоносіям.
+ Юля – а це вже доведено в США – платила мільйони доларів Лазаренку, давала хабаря, як не крути, і не важливо за що саме. Просто цю тему якось ніхто чіпати не хоче.
Та й взагалі, рейтинг Порошенка – це наслідок нахабного повернення Юлі в політику і її фанатична жадоба влади. Тільки Порошенко – в очах народу – враховуючи, що теж жид, що має західну підтримку, що має досвід протистояння з ВАНОЮ і бажання реваншу (хоча, і співпраця у них була, і син Пороха – в Батьківщині!) – але з-поміж всіх інших кандидатів тільки він виглядає здатним зупинити подругу Путіна. Чи зупинить? і чи не є/стане він сам другом Путіна? А фіг його зна. Але з Юлею вже тепер все дуже ясно і зрозуміло, як би не тужилися тут юлеботи.
Николай Южный _ 12.05.2014 09:25
IP: 194.79.20.---
Теодор Дякiв
2. В с і м кандидатам, ЯКІ ДБАЮТЬ ПРО ІНТЕРЕСИ УКРАІНИ, зняти своі кандидатури до дня видруку виборчих бюлетенів на користь Петра Порошенка, максимально розповсюджувати цю інформацію до дня виборів і таким чином забезпечити вибори в один тур.
А кто будет люстрировать бывших министров ХАМА...
И второе вчера в Херсоне – на концерт вытуп П. Порошенко всех сотрудников Херсон газа добровольно принудительно привезли на митинг, по приказу Митьки Фирташа.
Блин у нас на Украине лезут к власти то дети воров, то полицаев – чесно заработавшие миллиарды.
Alex Zamilyagin _ 12.05.2014 09:22
IP: 195.114.158.---
Правильная статья и коменты правильные, только реализовать некому. Срочно нужен Пиночет.
Теодор Дяків _ 12.05.2014 09:14
IP: 46.200.137.---
ПРОПОЗИЦІЯ від групи "Народний суверенітет" (Львів):
1. 15-17 травня організувати і провести детальне соціологічне опитування на предмет реальних рейтингів кандидатів на посаду Президента Украіни. Результати максимально зафіксувати у ЗМІ з метою іх можливого використання рейтинговими кандидатами та іх політичними партіями на майбутніх парламентських виборх.
2. В с і м кандидатам, ЯКІ ДБАЮТЬ ПРО ІНТЕРЕСИ УКРАІНИ, зняти своі кандидатури до дня видруку виборчих бюлетенів на користь Петра Порошенка, максимально розповсюджувати цю інформацію до дня виборів і таким чином забезпечити вибори в один тур.
2. Громадському сектору Євромайдану та іншим реалізаторам Реанімаційного пакету реформ, крім нових законопроектів, подбати про дієвий механізм оперативного впливу суспільства на Президента Украіни на випадок таких його дій, які цим суспільством не підтримуються.
Spragly _ 12.05.2014 03:30
IP: 74.125.181.---
Логіка в пана Луценка правильна але висновки короткозорі. Абсолютно згодний що Ахметов, Іванющенко, Арбузов та Януковичі фінансують та очолюють "ополченців ДНР". Ахметова треба ізолювати якомога швидше. Викрасти когось з оточення і допитати щоб з'явилися докази ахметівських злочинів. Тотально прослуховувати та відстежувати. Вести контргру, провокувати на прорахунки, відтискати підприємства, шантажувати поки не зробить помилковий удар. Він найбільший внутрішній ворог якого давно веде ФСБ через своїх агентів в навколобізнесових структурах. Але доказувати що ми воюємо не з Росією можна тільки "на скамєйкє біля хрущовки". Це теж абсолютно треба робити, може й повірять? Але навіть там не вірять. Тим більше що не вийде доказати це будь кому з росіян. Навіть Юлії Латиніной. Хочемо ми того чи ні – як не ми воюємо з Росією то вона точно воює з нами, і веде відповідну пропаганду. Шлєпєр не поцілить гвинтокрил з ПЗРК.
Iurii Bilyk _ 12.05.2014 01:48
IP: 176.37.38.---
Хорошая логика. Только согласно этой логике нет в в Украине субъекта способного этому врагу дать отпор. Не говоря уже о победе. Увы.
Віктор Ковальов _ 12.05.2014 01:05
IP: 89.252.61.---
Це Ви пане авторе такий радикальний реформатор, а тіточка Юля рахує по іншому. Тому на багатьох державницьких постах позоставались люди Ахметова, Фірташа. Через ці "проблемні моменти" нової-старої влади і змогли втікти Янукович, Пшонка, Захарченко, Фучеджі. Так що визріває черговий майдан.
І от тільки тоді почнеться справжнє очищення і реформація СИСТЕМИ.
anno_domini _ 12.05.2014 00:06
IP: 109.106.20.---
Сьогодні в новинах показали одного чолов'ягу, який серйозно говорив, що "наши отцы-деды вместе с русскими воевали против фашизма, а теперь власть Киева идут в Европу да еще хочет вступить в НАТО". Так що, шановні, не все просто. Але багато людей на Сході мають звичку: як нам сказало начальство, так будемо робити. Ця ментальність з-за страху без роботи залишитися, колективна порука великих заводів, на чому грають безсовісні їх же вожді. Але залишати без підтримки людей, які дійсно не хочуть того, що наробили бандити разом з Росією, не можна. Треба їм допомогти.
Gala Dali _ 11.05.2014 23:18
IP: 74.125.18.---
с Ахметовым давно все понятно. Вопрос в том, кто его крышует в Киеве. А кто сейчас у власти? Только не надо говорить, что дурчинов! Правильно, Юлия Тимошенко. Фактически уже три месяца правит страной, точнее сливает ее, по договоренности с Ахметовым и на руку Путину.
Алла Гамбург _ 11.05.2014 22:44
IP: 217.67.68.---
Я житель Мариуполя! В городе всем беспределом, который происходит в горсовете, поджогами, разграблением приват-банков (заметьте ПУМБ не трогают, т.к. это банки Ахметова) руководит Кузьменко человек Иванющенко. Разумные люди (70%) понимают, что идет целенаправленная война криминалетета на киевскую власть, для торга за награбленное, т.н. "элитами". И этот "референдум" профанация, и ДНР, но Ахмету, Таруте, Юре Енакиевскому необходимо показать кто здесь хозяин, запугать обычных граждан. Очень жаль погибших сотрудников милиции. Мы считаем, что необходимо убрать "голову" террора и пару его помощников, остальные сами разбегутся. Но проблема в том, что власть некому взять. Мэр города и депутаты усрались и попрятались (этож не цветы к памятникам возлагать), а ответственность на себя брать. А еще 25% с промытыми мозгами. Знаю одно с террористами договариваться нельзя.
Sim Ims _ 11.05.2014 22:12
IP: 62.221.60.---
Войну – здесь имею в виду с криминалом. Это очень мощная сила, по сравнению с нашими чудаками.
Sim Ims _ 11.05.2014 22:11
IP: 62.221.60.---
А замгенпрокурора Голомша? Типичный ботаник по виду. Не знаю, предатель ли. Но точно не тот, кто может действовать жестко. И куля в лоба ((((. Это с ТАКИМИ кадрами собрались выигрывать войну? Ой, сорри, мы же хотим выиграть без войны...
Sim Ims _ 11.05.2014 22:08
IP: 62.221.60.---
Олександр Пінчук:
ЖОДНОГО ДОГОВОРНЯКА! Краще втратити Донбас взагалі (втратити його в бою, звичайно) аніж йти на умови наволочі: Ахметова, Іванющенка та Єфремова. Цього ми не маємо права допустити. Бо тоді всі наші жертви будуть марними!
Вот прямо сейчас на 1 национальном ставленник бютовцев Тарута говорит, что донбасские сепаратисты – это несерьезно, они никого не представляют... Вывод – не надо ничего делать, само рассосется. Главное, чтобы без жертв.

Что-то не вижу несогласия граждан с такими действиями ГОСУДАРСТВА. Ой, они молодые, их нельзя трогать, потому что война... До какого идиотизма надо дойти, чтобы НЕ менять пид"расов-генералов, ПОТОМУ ЧТО ВОЙНА? А еще эти пид*расы говорят, что не надо выходить на улицы. Знаете, почему? Не чтобы предотвратить провокации, а чтобы народ их самих не выкинул. И народ не выходит. И это Киев. Народ-самоубийца.
Gonta_20 _ 11.05.2014 22:06
IP: 93.73.27.---
Олександр Пінчук:
Ігор помиляється в визначенні суті того що відбувається. І це дуже поширена помилка. Це не просто війна з бандитами-князьками. Окрім них у сепаратизму є доволі широка суспільна підтримка. Ніякої більшості. Але біля 20 – 30 % є його прихильниками. За відсутності контролю над ситуаціїю це дуже багато. Ну, і звичайно, Московія не є пасивним спостерігачем.
Ви праві і не праві. Так, 20-30% це немало. Але якби АТО велася більш жорстко і безкомпромісно та орієнтувалася на швидке фізичне знищення активної частини бандитського супротиву (включно з ватажками), то певна (і немаленька) частина цих 20-30% просто втікла б в Росію, бачачи що відбувається і чим особисто для них це може закінчитися. Так було, наприклад, в Таджикистані і Киргизстані всередині 90-х. А решта б заспокоїлася, бажаючи лише одного: щоб все, що відбулося, їм привидилося і щоб всі забули про їхню "прихильність".
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter