Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Кремлівська Пасха. Воскресіння на УТ-1 почнеться із Москви – із Храму Христа Спасителя

13 квітня 2012, 12:03

Очам своїм не вірю. Зазирнув в розклад Великодніх богослужінь Першого Антинаціонального, яким керують "православні" Бенкендорф та Арфуш. Вперше за всю історію незалежності, протягом якої і склалася традиція подобних трансляцій, державне українське телебачення протягом цілої години крутитиме службу із Москви, із Храма Христа Спасителя, неначе її не покажуть російські канали.

Потім протягом 20 хвилин канал зробить прямі включення із служб в 3-3 храмах різних конфесій, після чого торжество московського православ'я триватиме майже цілих дві години: аж до другої ночі час віддано Лаврі, тобто МП. Лише на четверту ранку, коли одні вже сплять, а інші ще сплять керівництво Першого, неначе знущаючись, поставило в розклад службу із Володимирського собору ненависному їм Київському Патріархату.

І в неділю зранку для УПЦ КП Бенкендорф виділив найгірший час, після 12-00. А найкращий знову таки віддано УПЦ Московського Патріархату.

Це ще не все. В суботу Перший покаже інтер'вю з Кирилом і фільм про Предстоятеля УПЦ МП Володимира. В неділю Бенкендорф повторить цей фільм, а втретє його можна подивитися ще ц на "Ері". "Ера" на "Великдень" також повторить інтер'вю з Кирилом, вже показане напередодні Першим. Патріархи Філарет чи Святослав подібної уваги не удостоєні.

Ось вся ціна звіздєжу Банкової із вуст самого Януковича та його гуманітарші Герман про рівне ставлення держави до різних конфесій.

Для обговорення подібних тем запрошую приєднуватися до групи Київська християнська традиція на ФБ - йдеться про традицію, яку от в такий спосіб намагається знищити Москва

powered by lun.ua
Коментарі — 62
Vitoviy _ 15.04.2012 23:20
IP: 95.132.47.---
Если Вам интересно, батюшка МП в с.Сукачи Иванковского р-на Киевской обл. замечательно, продуктивно и гиперприбыльно гадает на котле (чаше) прямо в церкви, приезжают со всей украины, стоят очереди. Явное язычество и неуважение к библии. Много всякой гадости можно копнуть, как-то латифундист, черный кардинал и ставленик в раене... Собственно вот что хотел сказать, не мешало бы сделать журналисское раследование, если у вас есть знакомые и заинтересованость.
Prescience _ 15.04.2012 23:01
IP: 194.213.104.---
Приїхав москаль в Україну якраз на Паску
І диву дається – інший світ – все урочо: малі й великі до церкви йдуть паску святити. Тай він за одно –, а коли заспівали: Христос Воскрес а він затяг Христос воскркссссєє-є-є. Всі стали озиратися звідки він.взявся...

Та один віруючий нахилився до нього тай каже: "Менше пити треба він вже Воскрес".
Pavlo Dudra _ 15.04.2012 16:43
IP: 46.202.233.---
Сколовши босі ноги об стерню,
старенький Перебендя коло тину
ячить собі, що, скурвившись на пню,
лукаві діти в цю лиху годину
забули встид, просрали Україну,
забили на духовність і борню,
і взагалі творять якусь фіґню.

СЕРГІЙ ЖАДАН
Олександр Олександренко _ 14.04.2012 10:53
IP: 46.202.18.---
hot80022:
Олександр Олександренко:
http://www.cerkva.info/uk/kartaeparhij/59-kharkiv.html-будь ласка!
Дякую!Звісно це посилання допоможе комусь знайти дорогу до свого Храму.Я хоч швидше за все є віруючим атеістом,але знаю де знаходяться в моєму місті Храми УПЦ КП,УАПЦ,на жаль немає УГКЦ.Але з подивом дізнався,що є у передмісті монастир УГКЦ і при ньому Храм.Я оминаю Московські церкви,тому,що не так давно мої далекі родичі хотіли охрестити в місті Харків свого онучка.Довго мотались по місту шукаючи Київську Церкву,але знайшли як їм там сказали "Українську".Заплатили згідно з прейскурантом,але так і не зрозуміли,що воно за церква.Не українська вона якась.Тому для Харків"ян можу сказати,що в цьому місті є дві церкви УПЦ КП.Одна на вул Котлова (біля протезного заводу),друга на Немишлі по вул Немишлянська.Є одна церква УАПЦ на вул Полтавський шлях.Решта -цкркви Гундяєва.На них бані золоті,а в середині згідно прейскуранту багатий суцільний занепад і брехня.
hot80022 _ 14.04.2012 09:59
IP: 213.238.8.---
kiiiv:
Fedor K:
----------
не исключаю, что не все или даже может далеко не все спрашивают, может человек и вообще нигде не крещенный. Документов то нет никаких – только слово. Но глаавное заключается в том, что крещение в УАПЦ м КП как и другие таинства, официально не признаются в МП.
Головне,щоб хрещення було визнано Богом. А на МП...знаєте...мені якось...
hot80022 _ 14.04.2012 09:52
IP: 213.238.8.---
Кількість приходів не може відобразити духовний стан українців.На жаль, багато людей не знають і (дуже шкода) не хочуть знати історії нашої духовності,нашої церкви.
Може досить себе почувати гостем у власному домі і починати жити як господар.Якщо звісно Ви вважаєте себе УКРАЇНЦЕМ,а не просто пристосуванцем в теплому місці.Можливо тоді і відпаде необхідність таких коментарів!
Шануймося!Бо ми того варті!
hot80022 _ 14.04.2012 09:41
IP: 213.238.8.---
Vladimir Afendikov:
Пане Володимир!
Я проживаю на Буковині.В відсутності супутникового телебачення у Вашому регіоні я не винен (хоча,як кажуть у Вас-бендерлога) До речі,це ще раз підкреслює "нищету" західних областей,про яку так люблять блеяти деякі писаки.Очевидно в тому,що Ваш регіон знаходиться в такому положенні винні ті самі владні потвори,котрі,вилізли з донецьких степів (прошу вибачення перед ЛЮДЬМИ) як та гадина з нори і тепер своєю владою хочуть зробити те саме і з моєю Буковиною.
Ви добре знаєте,що південна частина спілкується практично чужинською (на жаль) мовою.Це їх справа.І якщо Ви вважаєте,що Ваш край підпорядкований чужинському (на жаль) патріархату,для цього існує регіональне телебачення.Центральне телебачення повинно віщувати українську ідеологію,і тільки українську.На те воно державне.
Кількість,як Вам відомо не завжди переходить в якість.Кількість приходів Московії-це лиш кількість.
Олександр Олександренко _ 14.04.2012 09:15
IP: 46.202.125.---
Vladimir Afendikov:
Олег Медведєв: "...українське телебачення протягом цілої години крутитиме службу із Москви, із Храма Христа Спасителя, неначе її не покажуть російські канали."
УПЦ МП охватывает около 70% православных Украины, и далеко не все из них, особенно в сельской местности, имеют кабельное ТВ, а тем более спутниковое. Почему греко-католикам можно смотреть Пасхальную мессу из Ватикана в прямом эфире на украинских каналах, а православным МП нельзя?
На мій погляд,якщо селянам пояснити,що церква в їхньому селі не українська,а є навіть не підрозділом РПЦ,а саме РПЦ і є,то думаю,що храмів МП на селі поменшало б суттєво.РПЦ зникла б зовсім із своїми Московськими попами.Селяни ходять до цих храмів,але не знають,що це храми Москви.Це і є головна брехня від Московського Патріархату.Грекокатолики визнають Папу за свого пастиря і чесно про це говорять.Те,що робить Москва з РПЦ це є відверта "канонічна"брехня,брехня і ще раз брехня,ще й на Великдень.
Fedor K _ 14.04.2012 04:26
IP: 213.154.208.---
kiiiv:
Вы незнакомы с деятельностью МП. Если Вы крещены в УАПЦ или КП, то священники МП считают Вас некрещенными и никаких таинств не будут проводить. Не болтай ерундой, где где, а в МП за этим следят
Ай-яй-яй, маленькая ложь бросает тень на большую правду. Придется теперь Вам придумать- в каких конкретно храмах священнослужители перед, например, исповедью спрашивают в какой конфессии прихожанин крещен. И как же тогда исповедоваться заблудшему?
Ghina Lambor _ 13.04.2012 21:48
IP: 93.73.141.---
Сегодня Страстная Пятница, день, посвящённый страданиям и смерти Христа. Очень странно было в такой день услышать, как г-н Ефремов на брифинге в Раде дважды поздравил всех с наступающим Рождеством (!). Меня всегда удивляло, как в стране, где около 70% населения называют себя верующими, в ТАКОЙ день можно произносить поздравления с какими бы то ни было НАСТУПАЮЩИМИ праздниками. Тем более, с Рождеством.

Перестаньте поздравлять друг друга сегодня. Воскрешение ещё не наступило. Сегодня Христос принял мученическую смерть.
Володимир Мамалига _ 13.04.2012 19:40
IP: 94.179.219.---
Господар знає, що козі робить...
Vladimir Afendikov _ 13.04.2012 19:14
IP: 178.158.189.---
hot80022:
Vladimir Afendikov:
...По поводу 70% Ви явно пагарячились.
...В УПЦ МП насчитывается 12043 прихода (+253), что, как и в прошлом году, составляет 67,4% от всех православных общин страны. (http://www.invictory.org/news/story-31192-христианство.htm)
И еще:
http://www.otechestvo.org.ua/main/20114/2512.htm
Vladimir Afendikov _ 13.04.2012 19:02
IP: 178.158.189.---
hot80022:
Vladimir Afendikov:
... Почему греко-католикам можно смотреть Пасхальную мессу из Ватикана в прямом эфире на украинских каналах, а православным МП нельзя?
Так Вам же натякають на супутникове телебачення з Москви.Дивіться на здоровя.І в якому Ви селі живете,що в Вас нема супутникової антени.В моєму кожна хата обчіпляна,навіть по дві тарілки є. Але ж в людей є господарство,а воно навіть в свята їсти хоче.Коли ж дивитись? Церква,сніданок,худоба-оце і весь перегляд.По поводу 70% Ви явно пагарячились.
В отличие от Вашего благополучного региона, у нас, на Востоке, в селах, тарелок значительно меньше – и у половины домов нет. Я не о себе – у меня кабельное, которого в селах нет. Так почему, позвольте Вас спросить, прихожане МП, такие же граждане Украины как и Вы, не имеют права смотреть в эфире службу своего патриарха, тогда как греко-католикам своего папу можно? Извините, что вынужден повторять вопрос!
hot80022 _ 13.04.2012 18:44
IP: 213.238.8.---
Vladimir Afendikov:
Олег Медведєв: "...українське телебачення протягом цілої години крутитиме службу із Москви, із Храма Христа Спасителя, неначе її не покажуть російські канали."
УПЦ МП охватывает около 70% православных Украины, и далеко не все из них, особенно в сельской местности, имеют кабельное ТВ, а тем более спутниковое. Почему греко-католикам можно смотреть Пасхальную мессу из Ватикана в прямом эфире на украинских каналах, а православным МП нельзя?
Так Вам же натякають на супутникове телебачення з Москви.Дивіться на здоровя.І в якому Ви селі живете,що в Вас нема супутникової антени.В моєму кожна хата обчіпляна,навіть по дві тарілки є. Але ж в людей є господарство,а воно навіть в свята їсти хоче.Коли ж дивитись? Церква,сніданок,худоба-оце і весь перегляд.По поводу 70% Ви явно пагарячились.
Vladimir Afendikov _ 13.04.2012 18:35
IP: 178.158.189.---
Олег Медведєв: "...українське телебачення протягом цілої години крутитиме службу із Москви, із Храма Христа Спасителя, неначе її не покажуть російські канали."
УПЦ МП охватывает около 70% православных Украины, и далеко не все из них, особенно в сельской местности, имеют кабельное ТВ, а тем более спутниковое. Почему греко-католикам можно смотреть Пасхальную мессу из Ватикана в прямом эфире на украинских каналах, а православным МП нельзя?
hot80022 _ 13.04.2012 18:24
IP: 213.238.8.---
Олександр Олександренко:
http://www.cerkva.info/uk/kartaeparhij/59-kharkiv.html-будь ласка!
hot80022 _ 13.04.2012 18:23
IP: 213.238.8.---
Mykola_Tolerantnyj:
hot80022:
Mykola_Tolerantnyj:
hot80022:
Шановний hot80022, Ви випадково, не Дніпров?
Ні.А чого Вам спало на думку мене спитати?
Ви в одному з коментаріїв зробили закічення, характерне для Дніпрова, -шануймося.
От якби всі так прощалися,може б тоді і Україна покращала.
Mykola_Tolerantnyj _ 13.04.2012 18:18
IP: 80.239.243.---
hot80022:
Mykola_Tolerantnyj:
hot80022:
Шановний hot80022, Ви випадково, не Дніпров?
Ні.А чого Вам спало на думку мене спитати?
Ви в одному з коментаріїв зробили закічення, характерне для Дніпрова, -шануймося.
Олександр Олександренко _ 13.04.2012 18:07
IP: 46.202.161.---
Дуже погано,коли є у нас "канонічна конфесія",яка цурається своєї назви,а саме Московський Патріархат.Зазвичай на храмах УПЦ МП,саме приналежність Москві не вказується.Вони підлаштовуються під храми київського патріархату.Фактично людина не знає до якого храму чи Київського,чи Московського вона потрапила.Вже сьогодні треба відкрити офіційний сайт УПЦ КП,УАПЦ,УГКЦ і дізнатись де саме знаходяться храми цих,а не московських церков.На великдень треба піти освячувати паски саме в свій,а не московський храм.Треба повідомити про це всіх своїх знайомих,допомогти їм дістатися до саме цих храмів.Піди на великдень в храм вільних людей.Не зв"язуйся з брехунами.Всевишній створив нас свободними і вільними,а вільними настільки,що вірити в існування самого Всевишнього ти не зобов"язаний.Зроби те,що ти не зобов"язаний робити.Піди в храм вільних людей,зроби свій свідомий вибір...Удачі всім...
hot80022 _ 13.04.2012 18:04
IP: 213.238.8.---
Mykola_Tolerantnyj:
hot80022:
Шановний hot80022, Ви випадково, не Дніпров?
Ні.А чого Вам спало на думку мене спитати?
hot80022 _ 13.04.2012 18:03
IP: 213.238.8.---
То, что основное время у МП – так это ясно – это единственная православная церковь в Украине, признанная Всемирной правлославной церквью и Вселенским Патриархов.
Це ваші слова шановний наведені з Вікіпедії.Пригадали?
Це з приводу регілійних почуттів.Знову ж таки вернемося до наших баранів-відкрийте знову ж таки Вікіпедію і прочитайте уважно історію виникнення Української Православної Церкви Київського Патріархату і скільки разів зверталися московити до Константинополя щоб лишити Києва церкви.
Читати треба все уважно,а не кидатися фразами.
До речі (знову ж таки Вікіпедія) -у Києві більше 50% вірян УПЦКП і тільки 8%-московського,по Україні-більше 30% знову ж таки УПЦКП.Це при тому,що Україна багатонаціональна країна.
Діла Філарета хай вас не турбують-розберіться краще з вашим Гундяєвим.
Mykola_Tolerantnyj _ 13.04.2012 17:42
IP: 80.239.243.---
hot80022:
Шановний hot80022, Ви випадково, не Дніпров?
Mykola_Tolerantnyj _ 13.04.2012 17:40
IP: 80.239.243.---
kiiiv:
Mykola_Tolerantnyj:
kiiiv:
В начале 90-х гг. в России наблюдается возрождение и рост активности старых протестантских конфессий и появление большого количества новых. Среди них – несколько лютеранских церквей. Немецкая евангелическая лютеранская церковь – наиболее крупная лютеранская церковь в России, объединяет более 300 приходов.

Это тоже цитата из указанногоресурса.
----------
приведенные мной и Вами цитаты не придают авторитета указанному ресурсу,
Согласен.
hot80022 _ 13.04.2012 16:40
IP: 213.238.8.---
kiiiv:
kiiiv:
ха-ха, подредактировали заголовок поста))) Даже вот редактор со мной согласен, что Медведев оскорбляет религиозные чувства))
хотя в тексте "православные" остались
Вам,знавцю Вікіпедії пропоную добре прочитати про УПЦ Київського патріархату-історію її виникнення.
Там-у Вікіпедії. Добре її вивчіть і будь ласка -не давайте недолугих коментарів.
P.S. Там же й знайдете дані про вірян УПК (це з приводу регілійних почуттів)
P
Mykola_Tolerantnyj _ 13.04.2012 16:40
IP: 80.239.243.---
kiiiv:
В начале 90-х гг. в России наблюдается возрождение и рост активности старых протестантских конфессий и появление большого количества новых. Среди них – несколько лютеранских церквей. Немецкая евангелическая лютеранская церковь – наиболее крупная лютеранская церковь в России, объединяет более 300 приходов.

Это тоже цитата из указанногоресурса.
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter