13 грудня 2011, 12:10

Ныне действующий президент ФАУ прислал свои предвыборные отчёт и программу.

Публикую, как и обещал.

ЗВІТ ПРЕЗИДЕНТА ФАУ

Шановні члени ФАУ!

Шість років тому я очолив Автомобільну Федерацію України. На той час український автоспорт був суто локальною річ'ю в собі. За кордом наші пілоти майже не виступали, про наші перегони закородонні спортсмени теж нічого не знали, а про те, щоб з нашої країни велись телетрансляції перегонів на весь світ і мови не було.

Очоливши Федерацію, я обрав стратегію розвитку, яку можна коротко назвати "Прорив". Вочевидь, довгий шлях починається с першого кроку, тому я запропонував зробити в нашої країні одне змагання світового рівня, яке як локомотив витягне за собою інші види автоспорту, та підніме як престиж автомобільних перегонів в нашої країні, так і престиж нашої країни в світі. Я вважаю, що це мені вдалося. Хоча інша моя ідея – провести Гран-прі кільцевої серії світового рівня на центральній вулиці країни Хрещатику – ще чекає на свою реалізацію.

Наші спільні зусилля не залишилися непоміченими в світі. В цьому році наша країна піднялась у світової табелі о рангах IRDA (Міжнародної Асоціації Пілотів Ралі) с 149 місця на 18-те. З нами почали розмовляти и нашу країну вперше за ії історію відвідав Президент FIA Жан Тодт, що є додатковим сигналом світової спільноті про те, що Україна вже не є країною "третього світу". І останньою крапкою на завершення дуже вдалого року стало затвердження у складі провідних Спеціальних комісій FIA п'ятьох українських фахівців, отримання "Прайм Ялта Ралі" Кубку IRC і звання найкращої гонки сезону 2011 року, гарантія 14-годинних прямих телетрансляцій перегонів із України по телеканалу Eurosport в 2012 році, прихід Чемпіонату Європи по ралі в 2013 році і прихід WTCC в 2014 році. Також ми отримали обіцянку Комітету по ралі FIA розглянути питання щодо фінансування навчання та підвищення кваліфікації українських маршалів та офіційних лиць, що будуть обслуговувати міжнародні перегони, за рахунок FIA.

Ще одна стратегічна задача, яку я ставив перед собою і виконав – підвищення інтересу до автоспорту з боку провідних медіа, що в свою чергу забезпечує підвищення капіталізації пілотів в очах їх спонсорів. Також за шість років моєї каденції в нашої країні змінилося ставлення до автоспорту з боку органів місцевого самоврядування. Сьогодні губернатори, мери та голови сільрад в повної мірі відчули: якщо перегони проходять на їх території, це не додаткова проблема, а потужний імпульс щодо розвитку регіону, прихід туди туристів, інвесторів, спонсорів і, головне, всеукраїнських та світових медіа і телеканалів.

Упродовж своєї діяльності я завжди підтримував ініціативу знизу, коли любительські клуби намагалися проводити свої заходи, спрямовані на популяризацію автоперегонів, безпечного водіння та покращення водійської майстерності пересічних громадян. Моя провідна ідея – імплементація інституту промоутерів змагань всих рівней в цьому році почала реалізовуватися.

В нашій країні розпочалися процеси цивілізованого прибирання любителів швидкості зі шляхів загального користування на закриті траси. Драг-рейсінг, дрифтинг, любительскі ралі на серійних авто перестали бути стихійними та почали динамічно розвиватися у відповідності до світових стандартів. Я завжди виступав і виступаю за плідну співпрацю з організаціями, що сформувалися для впорядкування розвитку цих дисциплін, та зближення і створення відповідних структур в рамках єдиної міцної організації в країні, якою є ФАУ. Але, нажаль, іноді мої ініціативи в цьому напрямку натикалися на протидію або тихий саботаж з боку Дирекції ФАУ або навіть Президії, яку я, нажаль, майже не формував.

Використовуючи свій авторитет як публічної персони і політика, я завжди намагався пропагандувати автоспорт з політичних трибун та в медіа. Не зупинявся перед наданням за власні кошти технічних засобів, які б сприяли підвищенню рівня безпеки на перегонах. Організовував рятування, реанімацію та допомогу сім'ям гонщиків, які попадали в аварії. Намагався допомогти автоспортсменам, які попадали в скрутні правові ситуації, якщо вважав, що правда на їх боці. Персонально виступав спонсором деяких провідних українських пілотів та гоночних проектів в ралійних та кільцевих серіях.

Багато зусиль, часу та приватних коштів було витрачено на налагодження плідних стосунків з FIA. Достатньо відмітити, що я жодного разу не їздив у закордонні відрядження у справах ФАУ за кошти федерації. Я приймав активну участь у передвиборчой кампанії Арі Ватанена, коли той балотувався на посаду Президента FIA, активно запевняв керівництво FIA в тому, що їм потрібно йти за Схід та Україна є справжній міст у цьому процесі. Приємно, що діючий Президент FIA Жан Тодт зараз підтримує цю концепцію.

Я застосовував весь свій авторитет та прикладав дуже значні персональні фінансові зусилля для того, щоб мільйони вболівальників Першої Формули в Україні не втратили можливість дивитися трансляції перегонів в прямому ефірі провідних телеканалів нашої країни. Я пішов навіть на те, щоб на прохання вболівальників перегони сезону 2011 року транслювалися без переривань на рекламу.

Звісно, не обійшлося в моєї роботі без помилок. Визнаю, що я припустив стратегічну помилку в оцінці ситуації в картингу, що призвело до розколу в цієї важливішої дисципліні автоспорту. Цю помилку треба виправляти найближчим часом. Я недодав достатньо зусиль для розвитку взаємодії з ТСОУ та виконання існуючого Договору про співпрацю. Я не супротивник суверенітету ФАУ в цьому питанні, але не використовувати можливий синергитичний ефект від співпраці з такою структурою як ТСОУ, не можливо. Більш того, це навіть шкідливо для розвитку автоспорту.

Ще одною моєю помилкою було те, що я занадто довіряв деяким членам Президії в питаннях формування складу Президії, оперативного керування справами ФАУ та контролю за діями Дирекції ФАУ. Не прийняв заходів щодо внесення змін в Статут ФАУ, який не надає достатньо повноважень для вчинення таких дій та перетворює посаду Президента ФАУ на місце, де може сидіти навіть гумова лялька. Може, тому я не зміг достатньо обґрунтовано наполягти на проведенні ревізії діяльності ФАУ після моєї першої каденції. Можливо, та ситуація, яка склалася в цьому питанні сьогодні, не була б такою гострою.

Таким чином, я вважаю, що моя робота на посаді Президента ФАУ не є ідеальною. Але я чесно зробив все, що міг, для реалізації плану, який я декларував, заявляючи себе на посаду Президента у минулі каденції. Мені є, чим пишатися та, не приховуючи очей, зустрічатися з делегатами звітно-виборчої Конференції та любим членом ФАУ.

ПРОГРАМА КАНДИДАТА У ПРЕЗИДЕНТИ

Червоненко Євген Альфредович

У своїх публічних виступах, в кулуарних переговорах і перш за все своїми справами я не раз підкреслював, що все, що я роблю в житті, має за мету служіння нашій країні та її громадянам. Але одна людина фізично не в змозі обійняти все, що треба робити в такій організації як ФАУ. Хоча в тому, що стосується моєї роботи як Президента ФАУ, моя позиція не змінюється вже кілька років. Я вважав і вважаю, що в країні з населенням понад 40 мільйонів чоловік, з яких 10,5 мільйонів громадян мають права на водіння, не може найбільша громадська автомобільна організація налічувати півтори тисячі членів. Тому моя головна задача на наступну каденцію – зробити ФАУ престижною і модною суспільно організацією, куди буде цікаво і головне – вигідно – вступати людям і в якій їх не будуть обкладати численними поборами, покликаними забезпечити функціонування виконавчого апарату, та нічого не давати взамін. Крім того, я переконаний, що в нашій країні все, що пов'язане з автомобілями, не повинно залишатися без уваги ФАУ. Більше того, ми повинні стати цікавими громадським рухам, які зараз самостійно прийшли до усвідомлення необхідності створення єдиних структур, що регулюють їхнє життя в масштабах країни. Стрітрейсинг, драгрейсинг, олдтаймери, дрифтинг – ми повинні бути цікаві людям, захопленим цими заняттями. Нам потрібно припинити жебрати людей, відлякуючи їх від ФАУ, і почати щось давати. Потрібно створити інструмент, при якому людям було б вигідно платити членські внески. Мої пропозиції в цьому напрямку будуть викладені нижче.

Іншим своїм головним завданням як Президента ФАУ я вважаю подальше підняття престижу нашої країни на міжнародній арені, підвищення пізнаваності бренду "Україна" у світі. Свого часу, Ялта ралі була обрана як локомотив, який зробить міжнародний прорив і змусить тягнутися за собою всі дисципліни автоспорту. Це – своєрідна перший ступінь ракети-носія, яка виводить автоспорт нашої країни на найвищі орбіти. У 2012 році стартує другий ступінь – Відкритий Чемпіонат України з ралі Switch on Ukraine – яка виведе на орбіту третій щабель – WRC і WTCC.

Це два основних напрямки, за якими я планую працювати протягом наступної каденції. Хочу підкреслити, що у разі обрання мене Президентом я буду набагато більше приділяти уваги вирішенню оперативних питань. Не буде так, що деякі питання я вирішую самотужки, а деякі – повністю віддаю на контроль Президії та Дирекції. Я повзрослішав. Зараз ми будемо вирішувати постаючи питання разом. Тим паче, завдяки нашим успішним зусиллям по інтеграції в світовий автоспорт, в FIA почали привертати підвищену увагу ситуації як з демократичністю всіх процесів у спорті, так і стану демократії в нашій державі. Тому ще одне наше загальне завдання – залишити спорт зовні політичних рухів та не створювати у себе вдома політичні баталії. Лише справи повинні говорити за нас.

1. РЕОРГАНІЗАЦІЯ ТА РОЗВИТОК ФАУ

1.1. Загальна реорганізація ФАУ – у Президії ФАУ повинні знаходитись ті люди, які довели свою відданість автомобільному спорту, а саме: авторитетні ветерани автомобільного спорту та спортсмени, провідні організатори, представники найбільш активних місцевих осередків.

1.2. Публічність прийняття рішень – жодне рішення не повинне бути кулуарним. Ситуація, яка склалась у ФАУ на даний момент – це залишки закритих організацій. Ми об'єднались в ФАУ заради сумісної праці на розвиток автомобільного спорту

1.3. Забезпечення прозорості фінансової діяльності – ФАУ це Громадська організація. Кошти ФАУ – це кошти спортсменів, офіційних осіб, організаторів змагань і вони повинні не просто лежати – вони повинні працювати на розвиток, застосовуватися для роботи комітетів та фахівців, допомагати отримати реальні результати діяльності в нашій громадській організації.

1.4. Зниження фінансового тиску на спортсменів та організаторів змагань у ФАУ – шановні спортсмени та організатори, ФАУ повинна переглянути своє відношення до фінансової складової. Внески за отримання ліцензій, дозволів на участь у змаганнях, свідоцтв організатора повинні бути знижені. Головною тенденцією повинна стати активність керівних органів Федерації, направлена на залучення коштів для забезпечення статутної діяльності з боку організацій, які мають підтримувати автомобільні спільноти з боку потреб власного бізнесу. "Сьогодні ти виграв змагання – завтра ти продав більше автомобілів". Це правило повинно переродитись сьогодні. Нам слід дати гарний розвинутий спорт та бізнес має боротися за право стати поруч із нами.

1.5. Створення нових профільних комітетів – автомобільних журналістів, ветеранів автомобільного спорту, організаторів змагань та ін. Ми, як об'єднання громадян, самі в себе надати додаткові інструменти власного розвитку як автомобільної громади.

1.6. Створення інституту підвищення кваліфікації офіційних осіб ФАУ, організація щорічних програм підвищення кваліфікації та впровадження світової практики для офіційних осіб ФАУ. В тому числі, важливою умовою досягнення цього завдання є участь офіційних осіб ФАУ в роботі профільних комітетів ФІА.

1.7. Тісна взаємодія з ФІА – наразі наш голос звучить гучніше, нас вже чують. Ми забезпечимо роботу відповідних спеціалістів для ефективної комунікації з Міжнародною автомобільною федерацією. Особлива увага буде приділена питанням щодо участі українських спеціалістів у роботі профільних комітетів ФІА, я посилю зв'язки ФАУ у ФІА та буду всіма можливими способами підвищувати присутність України у ФІА. Використання досвіду ФІА у питаннях розвитку регламентної бази у автомобільному спорті та роботи з нею українських офіційних осіб, консультацій та впровадження необхідних складових світового досвіду щодо розвитку дисциплін автомобільного спорту безпосередньо в Україні.

1.8. Колективні члени ФАУ – ви створили власну спортивну організацію, об'єднали людей в межах певної автоспортивної діяльності? Cтаньте колективним членом ФАУ, майте змогу бути представленим на Конференції ФАУ та впливати на долю ФАУ.

1.9. Позиції Місцевих осередків ФАУ – на даний момент багато людей "жонглює" спортивними повноваженнями ФАУ, своїм певним домінуванням над іншими за рахунок обіймання позиції голови Місцевого осередку. А інші, в силу не представленості у керівних органах Федерації ледве зводить кінці з кінцями. Я вважаю, що за такої структури ФАУ нам слід внести певні корективи – перш за все звільнити існуючу ситуацію від методів шантажу та ін... Місцеві осередки ФАУ – це регіональні центри організації авто спортивної діяльності. Необхідно ввести правило реєстрації та отримання спортивних документів у МО, а якщо людина хоче стати на облік в іншому автомобільному клубі ФАУ – будь-ласка. Обирай клуб та ставай на облік. Таким чином, ми відійдемо від маніпуляцій пов'язаних із отриманням ліцензій та від принципів кулуарності.

1.10. Підсилення ролі Місцевих осередків ФАУ – 3 роки тому у Місцевих осередків забрали майже всі можливості працювати. Залишили можливість лише видавати ліцензії. Дирекція ФАУ не може бачити та працювати зі спортом на відстані у 1000 км. Ми повернемо МО можливості оперативно взаємодіяти із автомобільним спортом у себе в регіонах – це буде забезпечено поширенням спортивних повноважень щодо регіональних змагань та фінансова підтримка з боку ФАУ у вигляді доброчинної допомоги за кожне проведене змагання у відповідному регіоні.

1.11. Введення персональної відповідальності за взяті обов'язки – особи, які займають посади у ФАУ будь-то позицію члену або голови комітету, члена Президії та ін. – за кожне своє рішення повинні нести персональну відповідальність. Кожна людина, якій довірили хоча б йоту розвитку автомобільного спорту повинна усвідомлювати свою відповідальність за кожне прийняте рішення. Також, буде введено щорічний звіт усіх відповідальних осіб ФАУ про діяльність, прийняті рішення та отримані результати для надання громадській діяльності відповідальності та престижу так як люди будуть знати тих, хто зробив автомобільний спорт кращим.

1.12. Підсилення ролі комітетів – забезпечення право голосування голів комітетів на засіданнях Президії при розгляді профільних питань. Крім того, забезпечимо фінансування роботи комітетів офіційно з боку ФАУ, припинимо існуючу практику із відрахуваннями з боку організаторів змагань відсотків від отриманих заявочних внесків.

1.13. Створення професійного союзу автомобільних спортсменів – об'єднання професійних гонщиків, їх можливість виказувати та відстоювати свою точку зору на всіх рівнях.

1.14. Програма підтримки ветеранів автомобільного спорту – ми будемо підтримувати ветеранів, робити все, щоб вони могли передавати свій досвід новим поколінням спортсменів у автомобільному спорті України.

1.15. Забезпечення дотримання календарних планів – приклади останніх двох років показали, що прагнення кількості проведених змагань є негативною тенденцією. Велика кількість змагань просто не проводиться лише за рахунок низького рівня навичок планування. Збалансування кількості та якості проводимих змагань

1.16. Участь спортсменів та членів у неспортивних автомобільних заходах діяльність направлена на організацію участі наших спортсменів у виставках, автомобільних пробігах та ін. з метою привертання нової уваги до автомобільного спорту та автоспортсменів.

1.17. Клуби вболівальників автомобільного спорту – багато наших співвітчизників люблять автомобільний спорт. Вважаю за необхідне підтримувати такі клуби та об'єднання вболівальників різними способами в тому числі забезпечити спілкування спортсменів зі своїми вболівальниками не тільки за 20 хвилин до старту.

1.18. Електронний документообіг – дуже серйозне питання. На вулиці 21 сторіччя, а ми у вересні не можемо отримати реєстр офіційних осіб та володарів ліцензій ФАУ із хоча б 80% присутністю всіх ліцензіатів, про прозорість ведення обліку взагалі мова не йде. Автомобільні клуби на місцях не можуть отримувати документи. Вважаю за необхідне застосування сучасних інформаційних технологій які дозволять оперативно взаємодіяти членам федерації та федерації в цілому.

1.19. Розташування дирекції ФАУ – надамо сучасне приміщення у центрі міста, що забезпечено сучасними засобами зв'язку, має престижний вигляд, дозволяє забезпечувати роботу федерації на пристойному рівні. Умови оренди приміщення будуть пільговими. Офіс буде розміщено за адресою: м.Київ, вул. Гончара 45В

1.20. Зміна штатного розкладу дирекції та наповнення кваліфікованими кадрами – працевлаштування на позиції людей із знанням англійської мови, якісний документообіг, вільна консультативна робота з усіма, хто потребує роз'яснень з питань регламентної бази та ін. Особлива увага буде приділена щоденній комунікації та роботі з ФІА.

1.21. Відповідальність та робота дирекції ФАУ – ми не допустимо зловживань та використання роботи всієї федерації у корисливих потребах окремих осіб. Чіткі обов'язки, чіткі завдання та прозора звітність. Дирекція ФАУ – це не офіційні особи. Це Центральний орган управління діяльністю.

1.22. Зміни до статуту ФАУ – те, що відбувалось останні 3 місяці, це неправильно. Зіц-голова – це неправильно. Колективна відповідальність – це не відповідальність. Необхідно змінити всі ці механізми керування ініціативами та дати можливість працювати в межах реальних повноважень. Ми повинні не допустити повторення кулуарних рішень та інтриг. Я буду ініціювати розробку та впровадження змін до статуту ФАУ.

2. РОЗВИТОК СПОРТУ

2.1. Європейський вектор розвитку автомобільного спорту України та вступ ФАУ до Центрально-Європейської зони ФІА – даний крок відкриє шляхи всім нам до авто спортивної спільноти у Європі. Це нові можливості для виступів у змаганнях з кращими із кращих. Ви можете сказати, що це для рядових спортсменів буде занадто дорого – я, як діючий Президент ФАУ та, сподіваюсь, майбутній допоможу вам побачити, що все можливо.

2.2. Збільшення кількості міжнародних автомобільних заходів в Україні – Ялта ралі є гордістю Країни. Це змагання показало всьому Світу, що на мапі є Україна. У мене були певні сподівання щодо кросу, кільцевих та гірських гонок. Не буду ділитися цих неуспіхом із іншими. Напевно, це я недостатньо приділив уваги. Я зміню цю ситуацію – на нас чекає WTCC з 2013, Чемпіонат Європи з ралі, Чемпіонат Світу з ралі, Кільцеві вантажівки, європейський крос, європейський драг-рейсінг та європейський дрифт. Це вже на відстані руки. Всі шуткували про Ялту – тепер я доведу це іншим дисциплінам, що успіх приходить, коли ти працюєш з метою.

2.3. Розвиток кільцевих автомобільних гонок – разом із ТСОУ та ФМСУ мобілізуємо усі наявні нам можливості щодо закінчення будівництва траси у Євпаторії та реконструкції київської "Чайки".

2.4. Підтримка інституту промоутерів – я завжди вважав, що якщо ти не відповідаєш грошима за свої дії – ти ніколи не досягнеш результатів. Інститут промоутерства дає можливість організаторам не лише виконувати вимоги ФАУ, а й вказувати реальний вплив на розвиток автомобільного спорту. Лише так у світі можливо досягти успіху. Успішний промоутер завжди буде піклуватися про свою дисципліну, спортивні баталії та кількість учасників у ній, він буде шукати шляхи приходу нових спортсменів. Ви лише подивіться на проекти, частина з яких досі стоїть осторонь від ФАУ – це "Кубок Лиманів", який конкурує за кількістю учасників з Чемпіонатом України з ралі; це дрифт – який ще досі стоїть осторонь від ФАУ. Я з вами виправимо цю ситуацію та створимо можливості працювати ще краще. Крім того, задля посилення результатів роботи промоутерів ми створимо раду промоутерів, залучимо до автомобільного спорту впливових людей та всі умови задля розвитку промоутерства в Україні!

2.5. Кубок України та Кубок Лиманів з ралі – я додатково перевірив усі наведені доводи з обох сторін. Є факт – Кубок Лиманів демонструє такі ж самі показники щодо участі спортсменів, як й Чемпіонат України. Якщо передивитися статистику – без участі у Чемпіонаті ралі "Ялта", "Лимани" стали б найпопулярнішою спортивною серією серед спортсменів. Кубок України наразі – навіть не слід нічого говорити. Ми проведемо додаткові консультації з усіма учасниками процесу, першочергово із спортсменами та оберемо таке рішення, яке дозволить Кубку Лиманів досягти ще вищих показників, а Кубку України зберегти географію.

2.6. Запоріжжя, Артемівськ та Чернівці – центри міжнародного кросу в Україні. Ми вже ведемо перемовини щодо проведення в Україні статусних міжнародних змагань з кросу на теренах України.

2.7. Підтримка розвитку аматорського спорту – з 2011 року повна занедбаність. Профільні комітети не звертають уваги на це. А ви подивіться як наразі виступають тільки-но бувші аматори у тому ж ралі – Кадученко та інші змагаються за перші місця при тому, що вони вийшли в спорт самостійно, крок за кроком, без батьків із великими авто спортивними досягненнями. Аматорам необхідно дати шлях, створити повноцінну ієрархію розвитку у автомобільному спорті та вже дуже скоро чекати на них на трасах ралі, кільцевих гонок та ін. дисциплін автомобільного спорту. Крім того, важливим момент є повноцінне впровадження одноразових ліцензій в такому вигляді, щоб будь-хто зміг скористатися можливістю спробувати себе в аматорських змаганнях без зайвих витрат. Я зроблю все для того, щоб аматорські гонки стали престижними та масовими!

2.8. Об'єднання в межах ФАУ всієї автоспортивної спільноти – створення відповідних умов привабливості членства у ФАУ та проведення офіційних заходів для автомобільних клубів, повернення до лав ФАУ автомобільного слалому, гонок на виживання, гонок на тракторах, автобагатобір'я, дрифту.

2.9. Підтримка українських спортсменів, членів команд та вболівальників на змаганнях вищого рівня за кордоном – ФАУ буде забезпечувати допомогу у отриманні спеціальних умов щодо участі українських спортсменів, знижок на проживання, харчування та ін. послуги. Це особливо стосується таких серій як WRC, IRC та, особливо, Dakar. Ми вже отримали підтвердження намірів щодо підтримки Вадима Нестерчука на Дакарі від топ-менеджменту цієї серії. Крім того, важливим питанням є залучення спонсорської підтримки спеціально для найуспішніших пілотів України для виступів на найвищому рівні на гідній техніці з відповідним технічним супроводом. Я прикладу всі необхідні зусилля для того, щоб провідні Українські автомобільні спортсмени виступали у серіях вищого рівня!

2.10. Спеціальні програми логістичної підтримки спортсменів – я задію моїх особистих партнерів для розробки спеціальних логістичних процедур для Українських спортсменів задля зниження витрат на переміщення спортивних та супроводжуючих автомобілів.

2.11. Створення динамічного сайту ФАУ – сайт ФАУ стане популярним місцем для автоспортивних фанів України. Інтерактивні функції з вибору змагання, яке може відвідати вболівальник, підтримка

3. РОЗВИТОК ІНШИХ ВИДІВ СТАТУТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Залучення до автомобільного спорту дітей та молоді – після розпаду СРСР такі дії не виконуються. ФАУ почне роботу зі школами та вищими навчальними закладами щодо інформування про автомобільний спорт та залучення юнаків та молоді до участі у змаганнях.

3.2. Автомобільний туризм та програми Mobility – ми залучимо спеціалістів для розробки програм розвитку, почнемо активні дії щодо реалізації цих програм.

3.3. Створення комплексної програми спасіння членів ФАУ при екстрених ситуаціях – за участі усіх можливих партнерських стосунків ФАУ із медичними, страховими та ін. компаніями, я хочу створити систему спасіння членів ФАУ із залученням санітарних гелікоптерів, спеціальних бригад полі травми та ін.

4. СПІВРОБІТНИЦТВО

4.1. Дисконтна програма для членів ФАУ – пропоную зробити картку члена ФАУ дисконтно-платіжною карткою з можливістю отримання дорожньої допомоги. Всі члени ФАУ будуть мати змогу отримати привілеї при користуванні різними послугами та сервісами, отримати знижки на пальне, страхування, диски та шини, медичні послуги, купляти різні товари в магазинах на спеціальних умовах.

4.2. Співпрацю з ТСОУ – для всіх країн пост-радянського простору Товариство Сприяння Обороні або ДОСААФ російською є певним символом величної епохи нашої країни. Дана організація є серйозним гравцем у технічних видах спорту. Це не тільки автомобілі, це й літаки, радіоспорт та ін. Я вважаю, що необхідно встановити своєрідний вектор розвитку ФАУ та створити щільні братерські відносини з такою могутньою громадською організацією, впевнений, що інтенсивне співробітництво дасть синергетичний результат для всієї спільноти ФАУ.

4.3. Медичний партнер – ми вже провели переговори з потенційними медичними партнерами ФАУ. Серед програм, які ми запропонуємо всім членам ФАУ – це повноцінна медична комісія для всіх володарів ліцензій майже за ціною печатки на синьому папірці. Електронний чіп, який містить в собі всю необхідну медичну інформацію про спортсмена та дасть можливість у разі серйозного інциденту під час гонки забезпечити оперативне втручання без затримок. Крім того, будуть організовані спеціальні умови забезпечення медичної безпеки на змаганнях спеціальними медичними автомобілями з політравми. Особливо хочу відмітити присутність санітарних гелікоптерів на провідних змаганнях ФАУ.

4.4. Страховий партнер – всі, хто виїжджав за змагання за кордон знають, що спортсмени інших країн при отриманні ліцензій також отримують страхове покриття на всі змагання, в яких вони будуть брати участь. Ми вже працюємо у цьому напрямку та найближчим часом зможемо запропонувати всім членам ФАУ централізоване страхування на весь спортивний сезон.

4.5. Забезпечення дорожньої допомоги на шляхах – я впевнений, ФАУ має об'єднати сервіси дорожньої допомоги в єдиній асистантській компанії в України для надання можливості надати технічну, юридичну, консультаційну допомогу всім членам ФАУ, які опинились в екстрених ситуаціях. Крім того, це дасть можливість отримати кваліфіковану дорожню допомогу за межами України силами афілійованих членів ФІА.

5. ІНТЕГРАЦІЯ ФАУ У ДЕРЖАВНІ МЕХАНІЗМИ

Це непростий процес в нашій країні – стати складовою ланкою регуляторної політики.

Всі нижченаведені пропозиції подаються у форматі початку консультацій з державою. Це довгострокове завдання на виконання котрого може бути витрачено дуже багато часу, але я точно ініціюю початок інтеграційних дій у наступних напрямках:

5.1. Найбільша організація з не олімпійських видів спорту за кількістю проведених змагань – підсилення позицій ФАУ, інтенсифікація співпраці ФАУ з Мінмолодьспорт, виключення помилок з календарними планами ФАУ та своєчасні нагородження спортсменів, які виконали вимоги для отримання звань.

5.2. Допомога Україні у питанні Євроінтеграції – у 2013 році, ми започаткуємо нову міжнародну ралійну серію, яка буде базуватися на етапах Чемпіонату України та своєю метою має отримання статус третьої за престижністю серії з ралі після WRC та IRC. Це допоможе Україні у набутті статусу держави з Європейським вектором розвитку, за межами України будуть знати не лише Шевченка та Кличків, а ще й автомобільний спорт європейського рівня.

5.3. Співпраця з ДАЇ у питаннях підвищення безпеки дорожнього руху – Автомобільна федерація України буде активно просувати програму дій з підвищення безпеки дорожнього руху у суспільстві. Дана програма крім привертання уваги до безпеки руху взагалі, буде включати в себе встановлення попереджувальних знаків перед населеними пунктами з нагадуваннями "Скинь швидкість" та зазначенням кількості ДТП та загиблих й поранених у цих населених пунктах. Крім того, ми розвинемо ідею про паски безпеки – "Пристебни паски – це модно". Ми залучимо до цього зірок та впливових й авторитетних людей.

5.4. Активізація діяльності щодо інтеграції ФАУ як національного регулятора автомобільної діяльності – автомобільні клуби у розвинених країнах мають повноваження щодо видачі водійських посвідчень, сертифікації автомобілів, проведення технічного огляду та ін. Ми будемо рухатись у цьому напрямку.

5.5. Спеціальні умови перетину державного кордону для спортивних команд – ми маємо почати дії у ньому напрямку. Всі, хто їздив до Європи на виступи, всі хто приїжджав до України з інших країн знають, які це складні процеси щодо перетину державного кордону. Ми маємо почати дії щодо спрощення цих процедур для автомобільного спорту, як це було на ралі "Ялта".

5.6. Спеціальні митні процедури для картингу – картинг це спорт. Картинг відкриває двері до автомобільного спорту наймолодшим. Задля додаткових можливостей розвитку автомобільного спорту та допомоги всіх зацікавленим особам ми повинні знайти можливості для створення більш сприятливих умов участі у змаганнях з картингу.

5.7. Реєстрація спортивних автомобілів (можливість реєстрації з б/н кузовами) – напевне, цей пункт найбільш очікуваний та найбільш спірний з усієї моєї програми. Він стане самим складним та найбільш довгостроковим. Моя позиція в тому, що спортивні автомобілі, які імпортуються до України повинні реєструватися як спеціальна техніка на спеціальних пільгових умовах та, напевне, мати окремий тип реєстраційних номерів. В свою чергу, це дасть додаткові можливості для власників спортивної техніки та позбавить ряду складнощів під час пересування теренами України та при виїзді за кордон.

5.8. Спеціалізована школа вищої спортивної майстерності – пліч-о-пліч із ДАЇ України нам слід створити цю навчальну програму та дати можливість не тільки громадянам, але й службам, які працюють на державу отримати ті унікальні знання та навички які є у нас, отримати унікальний досвід та мати змогу при необхідності використати його.

6. МЕДІА

6.1. Централізована прес-служба – заходи Автомобільної Федерації України мають право бути професійно висвітленими. Крім того, передбачається створення офіційного медіа-банку ФАУ з фото та відео матеріалами проведених заходів та змагань. Завданням офіційної прес-служби ФАУ буде підтримка організаторів всіх заходів.

6.2. Підтримка організаторів заходів – створення загального реєстру партнерських ЗМІ та змога використання контакт-листу партнерських ЗМІ для освітлення подій.

6.3. Архів публікацій про автомобільні події та спорт – дасть змогу активно слідкувати за висвітленням у ЗМІ автомобільних заходів та формувати професійно оформлені звіти про публікації та матеріали у ЗМІ.

6.4. Введення єдиних стандартів проведення заходів – задля забезпечення ефективної роботи запрошених ЗМІ та існування більш широких можливостей щодо висвітлення заходів.

6.5. Присутність на телеканалах – прес-служба ФАУ буде вести активну роботу щодо присутності українських автоспортсменів у телевізійних новинах та передачах.

6.6. Розвиток спортсменів як публічних осіб – ми прикладемо зусилля для популяризації українських автоспортсменів, будемо ініціювати з боку телеканалів участь українських спортсменів у популярних передачах, ток-шоу та ін.

7. ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ

7.1. Створення служби по взаємодії із комерційними структурами – залучення спонсорів, меценатів та партнерів ФАУ на довгостроковій основі. Це дасть можливість додатково знизити фінансове навантаження на членів ФАУ під час сплати ними за спортивні документи та ін.

8. МІЙ ОСОБИСТИЙ ВКЛАД У РОЗВИТОК АВТОМОБІЛЬНОЇ СПІЛЬНОТИ

8.1. Прямі трансляції Формула-1 в Україні – я особисто придбав права на пряму трансляцію "королівських гонок" у класі Формула-1 на 2011-2013 роки. У 2011 році трансляції демонструвалися на двох телеканалах: "Перший національний" та "Перший автомобільний". На 2012 рік ми ведемо перемовини ще з додатковими каналами для демонстрації найвидовищних автомобільних гонок для ще більшої аудиторії. Крім Формули, ми шукаємо можливість показати Україні GP1, Porsche Super cup та ін.

8.2. Місце зустрічі прихильників автомобільного спорту – "Драйв Бар". Наприкінці 2011 року, у комплексі "Арена" відкривається спеціалізований бар автоспортивної тематики, він буде стилізований під автомобільний спорт, в ньому ви побачите багато символів автомобільного спорту. Члени ФАУ будуть мати особливий статус при його відвіданні та ми всі матимемо можливість спілкуватися у неофіційній атмосфері.

Я приділю усих можливих зусиль для створення дружньої атмосфери між усіма членами ФАУ. Я прикладу зусилля для того, щоб ФАУ стала могутньої організацією, що піклується інтересами кожного свого члена та робить все задля успіху автомобільної спільноти!

Всем спасибо

Долгое время не мог разобраться с технической частью блоговедения на Украинской Правде. Почему не отправляются комментарии? Почему как дятел нажимаешь "отправить" или "удалить" – и ничего не происходит? Почему мне часто задают вопросы гости блога по поводу переавторизации и непонятных технических глюков у зарегестрированых пользователей? И почему откровенные хамы, дерьмометатели и "нарушители конвенции", озвученной в правилах общения в блоге, не модерируются и не улетают в бан, как это и должно быть в соответствии с озвученными правилами ресурса??? Пытался выяснить это у редакции – безрезультатно...

ДМБ. 25 лет после призыва.

...

Нам так не жить?

http://polemika.com.ua/news-96580.html...

Так быть не должно! МВД разберётся и накажет виновных? Или МВД не в курсе и не способно...

...

Свинцовые тучи раздали всем нам по дождю...

CountryAnApolice. 2012. Избранное Нами. ***** Свинцовые тучи раздали всем нам по дождю. На каждого свой. И один на всех нас – проливной...

Блюз – это когда хорошему человеку плохо. А попса – это когда плохому человеку хорошо:-)

CountryAnApolice. 2012. Избранное Нами. ***** Загорелось сердце Утренней Звездой Понял окончательно, что быть хочу с тобой Но только не слышишь ты...