Тетяна Монтян Юрист

Шалений бенефіс Гріцацуєва (UPD)

27 травня 2009, 17:37

Чесно кажучи, я ніколи не розуміла, нащо Савік Шустер запрошує мене на свої підарачі. Все одно він практично ніколи не дає мені можливості висловитись по суті питань, що їх ото обсмоктують (забовтують) постійні його гості – політикани-балаболи. Я ходжу, бо не хочу втарчати навіть примарний шанс – а раптом все-таки вдасться сказати з екрану хоч щось корисне, і це якимось дивом почує хтось не лише притомний, а й одночасно здатний втілити це корисне в життя?

Минулої п'ятниці одна з тем для обговорення була надзвичайно резонансною. А саме: запровадження з подачі відомого своїми порядністю, чесністю та непідкупністю, бугага – Анатолія Гриценка – (смертної кари) пожиттєвого ув'язнення для хабарників-чиновників всєх мастєй за хабарі розміром від 10 000 баксів.

Дізнавшись про цей законопроект, мій чоловік глузливо зауважив, що такі да – з чиновника, якому загрожує пожиттєве ув'язнення за якісь там нещасні 10 штук баксів, дійсно можна "зняти" в якості хабара будь-якої фантастичності суму, о-ло-ло! На жаль, Шустер не дав мені можливості поцікавитись у Гріцацуєва, як же ж це йому, такому кришталево чесному, співпрацювалося з його замом Кредісовим, який свого часу попався на гарячому – коли отримував хабара розміром аж 18 штук баксів, а потім був блискавично відмазаний ще більш некорумпованими суддями. Можливо, саме моральні страждання, спричинені тісною співпрацею з Кредісовим, і зародили безмозкій популістській голові Гріцацуєва ідею цього феєрично брєдового законопроекту?;)

В принципі, в тому, що депутани чисельністю в 364 голоси проголосували за цей маразм – немає нічого дивного. Вибори не за горами, а наївний та довірливий лохторат любить подібні теми – хто ж про це не знає!

На цю тему є прекрасний анекдот про преферанс – грає сільський піп з професіоналами та дивується: у мене ж вся козирна масть була та всі тузи, а я три взятки недобрав – як же ж так?! "Розклад, батечку, розклад" – відповіли йому партнери. Кредісова он теж НА ГАРЯЧОМУ спіймали – і що з того? Став замом Гріцацуєва – і не зажужжав! Отже, немає жодного сумніву, що під роздачу попадатимуть в більшості своїй жертви "підстав", чи, в крайньому випадку, розумово відсталі та знахабнілі створіння на кшталт Зварича. А в діях всіх інших, як водиться, буде "відсутній склад злочину" чи констатуватиметься "недоведеність за браком доказів".

Населення не розуміє, що в існуючій системі НІЯКЕ покарання не здатне зупинити хабарництво. Так само, як ніколи не переведуться воші у санітара, який працює в морзі з бомжами, а тому єдиний вихід – просто поголитись наголо, аби вошам просто не було де жити! Всі знають, що неможливо трахнути жінку посеред Майдану Незалежності, оскільки шалена кількість порад з усіх боків виключатиме будь-яку можливість втримати достатню для повноцінного статевого акту ерекцію.

Якщо (укрїнська судова система, а також прокуратура, ментівка та чиновництво) жирна, прищава людина навіть щодня (відправлятиме за грати на пожиттєве ув'язнення) видавлюватиме собі прищі та використовуватиме "Клєрасіл" літрами, але при цьому продовжуватиме (поточну кадрову політику, кастовість, куміство та повну закритість) жерти як не в себе, бухати, палити та ігнорувати будь-які фізичні навантаження, то (хабарники самовідновлюватимуться безперервно) прищі все одно з'являтимуться знову, і чим далі, тим більше, поки вся (країна не перетвориться на повний та абсолютний корупційний бордель) фізіономія не стане одним суцільним прищем.

ВІДЕО

Шо нєясно, га?

Думаю, що всім все ясно. Просто, мабуть, люди розуміють, що (кто нє куріт і нє пьйот – тот здоровєнькім помрьот, а ще – пити шкідиво, палити – противно, а помирати здоровим – образливо) схуднути та надалі вести здоровий спосіб життя – це марудно та довго, а видавити прищик брудми ручиськами – це просто та швидко. Ось і зашкалюють рейтинги у таких ідіотськи ініціатив, як ото гріцацуєвська, в той час як на пропаганду (здорового способу життя) елементарних антикорупційних заходів народ реагує мляво-мляво.

Транспарентність, тобто відкритість та прозорість будь-якої системи – є єдиним дієвим механізмом боротьби з корупцією усіх видів, і це прекрасно розуміють усі без винятку політикани та чиновники. Подивіться уважно на їхні пики в той час, коли я розповідаю у Шустера про відкриті реєстри та кадастри нерухомості!

ВІДЕО

На цих пиках написане ТАКЕ страждання, що я аж сама прониклася жалістю до них! Вони не погоджуються з тим, що я кажу, і не намагаються сперечатись. Вони просто_ігнорують_мої_слова, обгрунтовано сподіваючись, що пара хвилин мого полум'яного спічу аж ніяк не зможе відкластися в мозку лохторату, засраному оголтілим популізмом. Вуха лохторату настільки щільно увішані локшиною, що вже нездатні почути "глас разума": (

Отже – що я роблю неправильно? Якими ще словами звертатись до людей?!

UPD: Мій чоловік дуже рідко критикує мої статті, але цього разу не стримався. "Таня", сказав він, – ну чому ж ти не написала про дійсно ГОЛОВНЕ – про те, що суддя, прокурор, міліціонер чи чиновник, який дійсно попався на хабарі, більшому за 10 000 доларів, готовий буде зробити для тих, хто його на цьому зловив та є власниками задокументованого компромату – ВСЕ-ВСЕ-ВСЕ, тому що йому дійсно не буде що втрачати, якщо міра покарання в будь-якому випадку – пожиттєве ув'язнення?!"

Мені немає більше чого додати, да: (

powered by lun.ua
Коментарі — 21
CDWriter _ 02.06.2009 11:50
IP: 134.109.68.---
"Всі знають, що неможливо трахнути жінку посеред Майдану Незалежності, оскільки шалена кількість порад з усіх боків виключатиме будь-яку можливість втримати достатню для повноцінного статевого акту ерекцію."

Это тебя, что ли, Танюша, на Майдане пробовали трахать и не получилось? И из-за этого недотраха ты у нас такая плодовито-злобная? Так может, ты к Путину подайся? Они тебя там оттрахают по полной программе, и посреди Красной площади тоже – у них советичков поменьше и едлаки помощнее.
Осмомисл _ 28.05.2009 18:34
IP: 91.124.45.---
В римській армії був такий ритуал -децимація. Гриценко має про нього знати. Для інших пояснюю: коли якийсь легіон бився не зовсім хоробро, проявив боягузтво, то за коротким напутнім словом воєначальника кожному десятому (в строю) рубали голову. Без огляду на його особисті дії. Дисципліна виростала.
То ми вже армія і кожен з нас ніяких прав громадянина позбавлений? Круто!
Здається ми вже проходили табори і 25 років за три колоски... Дивно, нічому не навчило...
Варто послухати Жванецького, особливо той його монолог про професії і кар"єру, де все закінчується словами "...суд-Сибирь", там висновок був "может что-то в консерватории подправить?" А й справді?
Сваха _ 28.05.2009 18:19
IP: 194.242.116.---
Грицацуєв-Гриценко виявив громадянську мужність! За його законом можна навічно закрити дружину і тестя – Мостові живуть з заказухи, старий Мостовий кілька років тому навіть нє побрєзгував джипом, який Юля Тимошенко подарувала. Може, хитрий? Хоче таким чином позбутися обридлого сімейства?
maximus555 _ 28.05.2009 18:02
IP: 77.52.54.---
пани Монтян, а почему Савик, обращаясь к Вам, обронил фразу, не страдайте
morozovenko _ 28.05.2009 16:21
IP: 83.170.219.---
Тетяно, 5 балів!!! В точку. Крадусть всі і всі про це говорять тільки для того, щоб звалити попередника і самому прийти на посаду і почати красти. Треба міняти систему, а не вводити пожиттєвий термін, де пардон прокурори і судді будуть кандидатами номер 1 на цю статтю.
Козявка _ 28.05.2009 13:14
IP: 85.198.154.---
Шановна Тетяно! Погодьтесь з тим,що хабарі брали,беруть і будуть брати у всі часи і у всіх народів з тих, у кого склалися товарно -грошові відносини.Формалізація земельних відносин у суспільстві і другої власності -це законне зазначення того,що накопичено.Але немає відповіді -з яких джерел.Ви вірно і дуже слушно кажете,що покарання за хабарі -до довічного ув'язнення нічого не дасть.Будуть брати більш.Ваш чоловік працював суддею у радянський час.Виникає питання: хабарі брали і тоді,але не було такої пошесті як зараз.А чому,ось питання?Що були другі люди? Ні.А тому,що виникало питання:звідкіля суддя чи прокурор взяв гроші,щоб купити автівку чорну "Волгу",наприклад.Кожен,хто тоді бажав придбати у власність автівку,яка була дефіцитом,я маю на увазі суддей,прокурорів тощо -повинен був вказати джерело своїх доходів.Наприклад,що з того,що зараз суддя чи прокурор складають декларації в налогову.Хто їх перевіряє -з яких джерел з'явилися гроші на трьохповерхові палаци и дорогущі автівки?
Ed_Kharkov _ 28.05.2009 00:48
IP: 79.171.124.---
Т.Монтян
а раптом все-таки вдасться сказати з екрану хоч щось корисне, і це якимось дивом почує хтось не лише притомний,
Т.Монтян думает что люди (лохотрат как она их называет) ждут не дождутся ког7да же она выйдет на экран и порадует их новыми матюками.
И вообще заволновалась бедолага. Это ж можно теперь запросто попасть под конфискацию разом со своим мужем! Ну посмотрим как ее муж умудрится взять с чиновников фантастическую сумму,как она пишет за отмазку.
ausTernopil _ 28.05.2009 00:06
IP: 80.243.144.---
Ви думаєте, що хтось, в цій країні, спробує боротись з корупцією методами, запропонованими Тетяною Монтян? Тому ми приречені боротися такими, замішаними на популізмі, методами. Добре що й так. Чи не добре?
korin3 _ 27.05.2009 21:47
IP: 92.113.74.---
винтики _ 27.05.2009 18:29
"аж ніяк не зможе відкластися в мозку лохторату"
Вот и милая Татьяна с такой пламенной речью обращается к людям,
тут же с НЕУВАЖЕНИЕМ И ОСКОРБЛЕНИЕМ!!!
" ЛОХТОРАТ "...

Считать правду оскорблением – удел ЛОХТОРАТА.
korin3 _ 27.05.2009 21:45
IP: 92.113.74.---
Тетяна Монтян _ 27.05.2009 18:07
Vlad_iz_Kharkova:
На счет конкретного закона, я тоже думаю, что за послднее время в ряды начальства попало много случайных зварычей. Их надо почистить. Вот для того и приняли.
Так, цілком логічна версія;)

Глупость. Полная глупость.
POMAH _ 27.05.2009 21:03
IP: 91.124.28.---
Після прийняття закону (як і після помаранчевої революції) нікого не посадять, а тільки зростуть розміри хабарів. Коли вже це блядсто закінчиться?
korin3 _ 27.05.2009 20:42
IP: 92.113.74.---
Музыка хороша, поэтому просто здравый вопрос.
Татьяна Николаевна, зачем Вам так "полум'яно" рвать рубаху против закона, который ни на что не повлияет по вашим же словам?
(А, может, все же повлияет, коль ему так пламенно противятся юридические личности?)
_Netko_ _ 27.05.2009 20:02
IP: 195.42.130.---
Це той випадок, коли цілковито погоджуюсь з Т.Монтян.
Окрім одного: що "маленький" ((с) хоружівське більмо) виборець якось зреагує на просторікування Гриценка. Не кажучи вже про дуп (ків) утатів, що голосували відповідний закон.
Щодо ганебного тандему Гриценко-Кредісов (та всього що з тим пов'язано), то навряд чи ті, хто читав написане тут авторкою блогу (і "самотужки" про це не обізнаний) бодай згрубша зрозуміли, у чому річ. А варто би всім про це знати.
І останнє: якщо розповідати про правильні та вкрай потрібні речі (речі, без яких декорумпізації не відбудеться в принципі) – повний відкритий кадастр усього СПІЛЬНОГО багатства України (земля, надра, нерухомість) – але подавати це як фантастику, то реагуватимуть на це лише люди, які полюбляють фантастику (читати) і то абстрактно.
Мановар _ 27.05.2009 20:02
IP: 82.193.97.---
Пані Монтян! Всім очевидно, що вам притаманна публічність і вміння відстоювати свою позицію також і перед чільниками влади та іншою "елітою". Висловлені Вами погляди про корупцію, реєстрацію систем власності, кримінальне та інше судочинство та ін. не залишає сумнівів в Вашій державницькій системній позиції, у Вашому болю за це гвалтівництво народу та держави різними ворюгами та временщиками. Підіть на самовисунення в Президенти! Ваші ідеї та погляди будуть сприйняті може не більшістю, а все ж багатьма. Ви зберете достатній виборчий фонд. бо Ви є виразником думок тих, хто не хоче бути ЛОХТОРАТОМ! Чи думали Ви над цим, і що мішає Вам це зробити?
Bett _ 27.05.2009 19:57
IP: 77.91.129.---
чисто по-деццки:)
Дети,вы хотите вырасти, чтоб стать рабом?
Судите сами:работаете грубо говоря в "фирме".
Вам платят мизерную зарплату.
На нее насчитывают бешеные пенсионные взносы.
Чисто гипотетически – 400 гривен пенсии вашей маме и вашему папе. И по 50 000 пенсии депутату, министру, госчиновнику.
Не считая государственных дач, машин, водителей, кухарок и других прелестей как у Кучмы.
Как бы вы не грабили народ, не убивали, не унижали – раб всегда будет работать за мизер, чтоб эти твари купались в роскоши.
А теперь смотрите, детки, – помимо начислений НА зарплату с вас еще и отсчитают С самой зарплаты.
На содержание государства.
А в реале – вы не получите ни защиты в милиции,ни в судах, ни медицинской помощи, ни нормального образования.
Зато с этих отчислений БЮРОКРАТЫ будуть иметь себе баснословную зарплату (не только себе, но и своим родственникам, кумовьям, знакомым), но и ОТКАТЫ и другие МОШЕННИЧЕСКИЕ СХЕМЫ по грабежу денег, заработанных вами в бюджет
Обізнаний _ 27.05.2009 18:38
IP: 89.162.217.---
Відкритий реєстр власності добре, але я пам'ятаю ті радянські часи, коли міліціонер мав право придбати авто чи дачу тільки з особистого дозволу начальника УВС області, а придбання майна вартістю більше 10000 руб. мало декларуватись. Проблема української корупції не в тому, що беруть хабарі, а в тому, що ніхто не боїться легально витрачати одержані хабарі, бо за те, що чиновник не може підтвердити свої видатки доходами, йому нічого не буде і про це його ніхто не спитає.
Тому крім, відкритих реєстрів, має бути прийнятий закон про люстрацію доходів держслужбовців, судей..., за яким всі теперішні чиновники мають задекларувати майно своє і найближчих родичів, якщо чиновник відмовляється від декларування він має бути звільнений за недовірою. Той хто задекларує і буде продовжувати подальшу роботу має знати, що його декларація буде перевірена спеціальним прокурором і в разі невідповідності задекларованих відомостей – чиновник буде звільнений з посади з конфіскацією не задекларованого майна.
винтики _ 27.05.2009 18:29
IP: 77.122.254.---
"аж ніяк не зможе відкластися в мозку лохторату"

Вот и милая Татьяна с такой пламенной речью обращается к людям,

тут же с НЕУВАЖЕНИЕМ И ОСКОРБЛЕНИЕМ!!!

" ЛОХТОРАТ "...

НИКОГДА НЕ УНИЖАЙТЕСЬ САМИ!
НИКОГДА НЕ УНИЖАЙТЕ ДРУГИХ!
иначе опуститесь в ГРЯЗЬ
и будете в ней барахтаться до ПОСЛЕДНИХ ДНЕЙ СВОЕЙ ЖИЗНИ!
BudaMax _ 27.05.2009 18:27
IP: 192.86.100.---
два моменти:
1) якби той закон допоміг виключно викорінити хоча б зваричів, то чому б ні? вугрі лишаться, але білі маленькі гнійники з лиця попропадають. Проблема у тому, що різні такі штрафи, покарання, як і створення різних там антикорупційних комітетів у недорозвинен... країнах, що розвиваються, призводить скорше не до викорінення зваричів, а до віктимізації – ще одного способу викорінити невигідних режиму людей.

2) з іншого боку, як і підвищення штрафів за куріння чи перевищення швидкості, цей закон таки матиме ефект на те, що називають petty corruption – мілкі чиновники на рівні сільради без даху, мабуть, тепер будуть краще думати перед тим як когось порадувати за невелику плату. звісно, ніфіга він не зробить тому, що називають grand corruption.
Обізнаний _ 27.05.2009 18:24
IP: 89.162.217.---
Тема "Корупція" ніколи на УП не викликала жвавого обговорення, бо жоден автор чи коментатор не може щиро написати, що статки, які він має – одержані законним способом і з них сплачені всі податки.
Україна дійшла тієї межі, коли ніким заміняти чиновників, судів, прокурорів, міліціонерів, бо просто в країні не лишилось незаплямованих, чесних і порядних людей, які б чесно могли б виконувати обов'язки звільнених корупціонерів. НЕМАЄ.
Не можна погодиться з автором, що встановлення довічного ув'язнення за хабарництво не матиме позитивних наслідків. Багато хто сумнівався, що збільшення штрафів за порушення ПДР, буде мати якісь позитивні наслідки, але ж статистика свідчить, що порушення зменшились на 40%. Так і з хабарництвом. Якщо закриття кримінальної справи про хабар у 10 тис треба буде віддати 500 тис, то хабарник десять разів подумає, чи готовий він віддати все своє майно за закриття справи і залишитись голим і босим у 50-60 років.
Тетяна Монтян _ 27.05.2009 18:07
IP: 89.252.16.---
Vlad_iz_Kharkova:
На счет конкретного закона, я тоже думаю, что за послднее время в ряды начальства попало много случайных зварычей. Их надо почистить. Вот для того и приняли.
Так, цілком логічна версія;)
Vlad_iz_Kharkova _ 27.05.2009 18:05
IP: 195.26.93.---
Если Татьяна спрашивает, на счет слов, то я бы ответил – теми же самыми, только чуть меньше мата о)))
По сути, как бороться с коррупцией известно, только никто не хочет. Вот закон про контроль над расходами чиновников не принимают уже сколько лет. А ведь в нем нет даже санкций за расходы не подкрепленными доходами. Сам факт необходимости указать расходы не принимается.
А идея, что чем сильнее санкция, тем больше порядка, она старая, вполне патриархальная, на таких идеях у нас играют и Тимошенко, и Гриценко, и половина политиков в стране. Причемсами все прекрасно понимают. Работа такая.
На счет конкретного закона, я тоже думаю, что за послднее время в ряды начальства попало много случайных зварычей. Их надо почистить. Вот для того и приняли.
Корупція1297 Aтака Путіна1190 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter