Тетяна Монтян Юрист

Багатіїв теж дурять: як псевдо-ОСББ розводить на гроші мешканців елітного будинку

02 березня 2012, 00:13

Пентхаус Riviera Riverside продавали як райський куточок на березі Дніпра з видом на Києво-Печерську Лавру і власним яхт-клубом. Згодом цей "рай" перетворився на прокляття для його мешканців. Крім того, що забудовникові – ТОВ "Д.І.А.Девелопмент" – вдалося "втюхати" наївним та довірливим буратінкам квартири вартістю від $165 тис. до $1,2 млн, він обклав непомірною даниною цих "щасливих квартировласників", перетворивши їх на кріпаків.

Схема була простою, але результативною. На етапі будівництва житлових будинків по вул. Раїси Окіпної, 18 будівельна компанія укладала стандартні договори з фізичними особами (інвесторами) – майбутніми господарями помешкань. Право власності на квадратні метри інвестори мали отримати після завершення будівництва та здачі будинків в експлуатацію.

Однак, забудовник не поспішав віддати правовстановлюючі документи усім власникам після здачі в експлуатацію. Першими свідоцтва про право власності на квартири отримали двоє власників квартир (а всього в будинку 208 квартир). І саме з цих перших двох власників розпочалася афера, внаслідок якої усіх інших мешканців і дотепер щомісяця "доять" на дуже відчутні суми.

Як неважко здогадатись, двоє перших власників були пов'язані із забудовником. Згідно з законодавством, створити об'єднання співвласників багатоквартирного будинку можна на загальних зборах співвласників будинку, якщо в цих зборах прийме участь більше половини співвласників, 2/3 з яких проголосують "за". А оскільки на той момент ці двоє якраз і були "більшістю" співвласників, вони й утворили – разом із забудовником – фальшиве ОСББ. Інші майбутні мешканці тим часом продовжували чекати документів на право власності на своє житло.

Єдиною метою цього ОСББ було укласти договір з управляючою компанією на надання комунальних послуг та обслуговування будинків. І такий договір уклали – з управляючою компанією ТОВ "Сент Софія Проперті Менеджмент". Остання, у свою чергу, також пов'язана із забудовником. Договір на утримання пентхаусу та прибудинкової території уклали з цією компанією на 20 (!!!) років.

Перед тим, як розповісти, що відбулося далі, слід роз'яснити ще раз причину появи фальшивого ОСББ. Як уже було вказано, законодавство дозволяє створити ОСББ за рішенням всього лише трохи більше, ніж 2/6 співвласників. Після цього об'єднання може домовлятися з постачальниками комунальних послуг, а також з компаніями, які надають послуги з обслуговування будинків, на найбільш вигідних для себе умовах – або передати укладання таких домовленостей під відповідальність управляючої компанії. Слід додати, що участь в ОСББ, з одного боку, не є обов'язковою для усіх співвласників – більшість, яка увійшла до об'єднання, може приймати рішення, які будуть розповсюджуватися на тих співвласників, які до нього не увійшли: наприклад, усі мешканці будуть отримувати тепло або електроенергію згідно з домовленостями ОСББ. З іншого боку, утворене ОСББ може і не приймати до себе співвласників, які не увійшли до нього на етапі створення – також на цілком законних підставах.

У даному випадку шахраї скористалися саме цими двома можливостями: нав'язали рішення тодішньої "більшості" співвласників (яка на той момент складалася з двох власників, а також забудовника) усім іншим співвласникам, які отримали документи на право власності уже після того, як ОСББ підписало договір з управляючою компанією. А потім – не допустили, щоб інші власники квартир могли розірвати договір. Простим шляхом – не приймаючи їх до ОСББ.

Отже, веселощі починалися з квартплати. Управляюча компанія прийняла логічне рішення: якщо у "інвесторів" знайшлися шалені кошти на придбання далеко не дешевого житла – отже, у них знайдуться гроші і на "утримання" всього цього щастя. Тобто – на набивання кишень натхненників цього вишуканого шахрайства. Тоді як для Києва тариф на утримання будинку та прибудинкової території складає 2-3-4 грн. за 1 кв. м загальної площі, мешканці Riviera Riverside мають сплачувати 13,03 грн. за кв.м.! До цього ще треба додати "послуги консьєрж-сервісу" у розмірі 330 грн. на місяць та деякі інші "милі дрібнички". Загалом, середня кварплата складає майже ТРИ!!! тисячі гривень на місяць.



При цьому, якість обслуговування не витримує жодної критики: слабке опалення, відсутність договору з поштою на доставку кореспонденції, щілини в утепленні будинку тощо.

Право на безправ'я

Фейкове ОСББ з Riviera Riverside підписало надзвичайно "вигідну" угоду з управляючою компанією. По-перше, замість укладання зі споживачем двох необхідних договорів, як передбачено законодавством, – "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" та "Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" – компанія уклала лише договір "Про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території". З цього моменту Київводоканал, обленерго та котельні перестали бути постачальниками води, електроенергії та тепла для власників квартир. Стороною в цих зобов'язаннях стала згадана вже загадкова контора ТОВ "Сент Софія Проперті Менеджмент". І зараз ви зрозумієте, в чому підвох цієї схеми.

Згідно із договором між мешканцями та управляючою компанією, за несвоєчасну та/або неповну оплату за послуги споживач, окрім того, що сплачує виконавцю пеню, відшкодовує виконавцю заподіяні цим збитки.

Додатково до цих санкцій, за несплату заборгованості – і до її погашення – компанія має право призупинити надання споживачу послуг з водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і кондиціонування. А також – обмежити право доступу споживача до місць загального користування.

Що таке "обмеження доступу до місць загального користування"? Це означає, що через заборгованість власнику квартири можуть заборонити користуватися ліфтом або взагалі входити в хол будинку. Бо всі пересування по будівлі здійснюються виключно за допомогою електронних карток, які компанія час від часу блокує. Блокують їх, зокрема, тим мешканцям, які намагаються бунтувати проти цього рабства, відмовляються платити за ненадані послуги, тощо. Один мешканець навіть застряг у ліфті та відсидів там декілька годин.

Управляюча компанія залишає за собою право не надавати офіційні довідки (наприклад, довідку про місце проживання та склад сім'ї), листи та інші документи, якщо власник "допустив порушення та використовував квартиру та/або інші приміщення будинку не за призначенням".

Одним із таких порушень компанія визнає "зміну фізичних параметрів квартири, в тому числі у вигляді реконструкції, капітального ремонту, перепланування (переобладнання) квартири без одержання письмового дозволу (попереднього і остаточного) обслуговуючого Товариства". До речі, за "самоправні" вчинки власник квартири має "відшкодувати компанії в повному обсязі збитки, спричинені такими діями" та сплатити на користь компанії штраф у сумі 200 тис. грн. При цьому, представників контори зовсім не хвилює, що Кабмін ще у 2009 році визначив перелік будівельних робіт, на здійснення яких не потрібен дозвіл (перепланування квартир при збереженні несучих конструкцій, поновлення (посилення/поліпшення) окремих конструкцій тощо).

Навіть цей короткий перелік умов договору вже яскраво демонструє, що мешканці мажорного будинку є птахами, які втрапили у золоту клітку, і не мають ніяких шансів вирватися з неї. А якщо хтось хоче позбутись своєї прекрасної квартири в цьому прекрасному будинку, йому треба, як кріпаку, зробити низку речей для "звільнення".

Якщо власник захоче продати своє житло у цьому пентхаусі – він повинен завчасно, але не пізніше як за 10 робочих днів до моменту вчинення відповідного правочину, письмово повідомити про це компанію. У правочині на відчуження квартири споживач зобов'язаний примусити нового власника (!!!) укласти аналогічний кабальний договір про надання послуг на тих же умовах. Він також мусить сплатити всі заборгованості. У випадку невиконання або неналежного виконання споживачем зобов'язань він отримає штраф у розмірі 50 тис. грн.

Як неважко зрозуміти, невчасна або неповна оплата за "послуги з комфортного проживання та житлово-комунальні послуги" може розглядатися як "неналежне виконання". Мабуть, в нашій країні не існує людини, яка хоча б один раз не спізнилася з оплатою комунальних послуг. Отже, кожен власник квартири в цьому чудовому будинку буде приречений до обов'язкової сплати "штрафу" при продажі квартири. Ділки наживаються не лише за рахунок захмарних тарифів, а й ще мають "комісійні" з кожної угоди.

Зрозуміло, що в договорі між управляючою компанією та власниками будинку не передбачено повного переліку прав споживача, не визначено повного переліку обов'язків виконавця послуг тощо. По факту, власників цього будинку перетворили на безправних орендаторів, яких можуть не пустити до власної хати вартістю у сотні тисяч доларів за несвоєчасну сплату "комуналки".

І що "найприємніше" для загнаних в глухий кут "багатих буратінок", так це те, що ситуація, в якій вони опинилися – є бездоганною, а головне – абсолютно формально законною юридичною пасткою.

Боротьба з псевдо-ОСББ

Обурені власники квартир позбавлені можливості вступити до ОСББ, чому – я вже пояснювала. Справа тут – в "дуальній" правовій природі українського ОСББ, яке є "громадською організацією" без обов'язкового членства, в яку нікого не можна змусити вступити, і в яку вже наявні члени ОСББ нікого не зобов'язані приймати. Одночасно, ця "громадська організація", будучи створеною в будинку, має повне право приймати колективні рішення щодо спільного майна (будинку та прибудинкової території), обов'язкові навіть для тих співвласників, які не мають до ОСББ жодного відношення. Ліквідувати таке ОСББ також надзвичайно проблематично, оскільки формально при його створенні нічого не було порушено!

Як виявилось, ОСББ, утворене в цьому будинку двома першими власниками квартир спільно із забудовником, має адресу лише номінально. Усі спроби знайти керівництво ОСББ з метою хоча б подати заяви на вступ до нього – були безуспішними. Керівництво ОСББ "Раїси Окіпної, 18" не лише фізично не перебуває за адресою, зазначеною в установчих документах, але навіть не отримує кореспонденцію, яка повертається відправникам – співвласникам будинку.

На спроби громадянського протесту мешканців управляюча компанія відповідає судовими позовами до "злісних неплатників" – і успішно їх виграє. У січні 2010 року Печерський суд постановив стягнути з одного мешканця 92 974,56 грн – заборгованість по оплаті за послуги з комфортного проживання та житлово-комунальні послуги з урахуванням пені в розмірі 70 715,58грн та по оплаті за послуги з обслуговування та експлуатації паркінгу в розмірі 20 843,38грн. А через рік тої самий суд дозволив здерти з іншої людини подібну суму – 92 576, 14 грн.

Хто за цим стоїть?

Проект Riviera Riverside красується на сайті компанії St. Sophia Homes ("Сент София Хоумс"). Але власником земельної ділянки значиться будівельна компанія "Д.І.А. Девелопмент", яка люб'язно надала площу у довгострокову оренду під забудову. За такою схемою обидві компанії працювали з іншими проектами, зокрема, будівництвом жилого комплексу Ambassador House на Івана Франка, 4б. Логічно припустити, що дві контори – по суті є однією структурою.

Саме "Д.І.А. Девелопмент" разом із двома першими власниками квартир створили горезвісне ОСББ, яке уклало договір на утримання будинку та прибудинкової території з управляючою компанією "Сент Софія Проперті Менеджмент". Керівником останньої виявився Геннадій Телегін, що входить до оточення Давіда Жванії. Він встиг засвітитися у скандалі 2005 року навколо рейдерського захоплення фабрики взуття "Київ", розташованої напроти Києво-Печерської Лаври. Телегін на той час очолював "СтабілБудСервіс", що входив до сфери інтересів Жванії. Скандал розпочався з самопроголошення Телегіна керівником підприємства із величезною земельною ділянкою у центрі столиці. Взуттєва фабрика через рік переїхала у Вишневе, а приміщення за адресою вул. Мазепи, 34 перетворилося на офісний центр. Де, власне, і знаходиться вже нам відома компанія "Сент Софія Проперті Менеджмент".

Кілька риторичних питань.

Чим думали люди, які купили квартири в пентхаусі Riviera Riverside? Чому ніхто не підказав їм, що існують і успішно працюють схеми перетворення багатєньких буратін на кріпаків – адже ці схеми багаторазово описувалися в усіх деталях іншими жертвами, наприклад, з "Голосієво"?

Як бачимо, махінація стала можливою тому, що законодавство дозволяє не допускати до участі в ОСББ після його створення інших співвласників. Хто саме блокує реформування законодавства щодо ОСББ, і якої товщини стос купюр готові інвестувати ці люди, аби ця їхня беззаконна "казка" ніколи не закінчилася? (Підказка: Жванія та Мартиненко – не єдині персонажі цього лоббі-шоу; у них багато колег по бєспрєдєлу).

Чому журналісти вперто не цікавляться конкретними, реальними дєлішками комунальних мафіозі, а натомість пишуть "про ЖКГ взагалі"?

Як донести до потенційних клієнтів компанії St. Sophia Homes, рекламою якої обвішані київські вулиці – що саме вони куплять у Жванії&Мартиненка?

powered by lun.ua
Коментарі — 108
Bohdan Holub _ 31.07.2013 01:29
IP: 79.110.138.---
А хіба решта власників не може створити інше ОСББ з більшою кількістю власників та укласти власні угоди з постачальникам послуг? А потім ще й змусити самоліквідуватись перше?
Olga Marsh _ 29.05.2013 23:22
IP: 86.136.161.---
якщо ОСББ фейкове то всі договори яке воно заключає є нікчемні. Не може існувати такої дуальності де ОСББ фейкове а угоди яке воно укладає легальні. По друге, що ми маємо – 2 більше ніж 206?! По-третє, ОСББ це такий собі ексклюзивний привілейований клуб який може приймати а може не приймати нових членів? і де меншість має право диктувати більшості? По-четверте і останнє,чи чули ви про доктрину Приватності Контракту? для тих хто не чув – доктрина приватності контраку полягає в тому що умовами контракту повязані лише ті сторони які заключили той контрак. І ніяка 3-я сторона. В нашому випадку угоду укладає ОСББ (в яке входить аж 2 чоловіки!) з якоюсь компанією, власники квартир в прольоті а от сплачувати за послуги мають власники?! повна дурня.
Войнов Евгений _ 19.07.2012 14:45
IP: 93.183.195.---
Рішення на яке Ви посилаєтесь було скасоване Апеляційним судом міста Києва та ВСС України. Отже, не все так погано. Можливо це посилання комусь допоможе http://reyestr.court.gov.ua/Review/21432375
fair play _ 24.03.2012 11:27
IP: 93.183.237.---
http://stsophia.com.ua/ – Это сайт, который создали жильцы дома по улице Раисы Окипной 18. Дом построила компания Saint Sophia homes.
Tetiana Montian _ 03.03.2012 10:38
IP: 46.247.175.---
klesch:Я категорически не согласен только с формулировкой "псевдо-ОСББ". Тем более, что вы сами тут же говорите о законности, пусть и формальной.
Справжнє ОСББ має суттєві відмінності від ОСББ на Окіпної, 18.
klesch _ 03.03.2012 10:29
IP: 95.169.27.---
Извините за буквоё@ство, но мой маленький граммар-наци люто негодує. "Псевдо="обманывать, вводить в заблуждение"". Когда говорят о том, что псевдо-гаишники трусят водителей или псевдо-соцработники разводят на деньги пенсионеров, то это означает однозначное явление – мошенничество. За это могут наказать.
Вам большое спасибо за крайние две заметки, в которых вы честно говорите о проблемах ОСББ и предупреждаете потенциальных жертв о возможной опасности. Коню понятно, что это косяки законокриейтеров, а не ваши. Я категорически не согласен только с формулировкой "псевдо-ОСББ". Тем более, что вы сами тут же говорите о законности, пусть и формальной.
Борисович _ 03.03.2012 10:19
IP: 109.167.87.---
Tetiana Montian:
XYZ24:
Питання до "Боротьба з псевдо-ОСББ": Вирахувати ці "фізіономії" (ТОВ) якимось чином повинен СУД і ПРОКУРАТУРА, і пред'вити у справі, і з них спитати відносно адрес, якщо запити повертаються??
Прокуратура та суди стежать за формальним дотриманням законності. А в даному випадку – якраз ФОРМАЛЬНО все законно.
**************************
Блажен несведущий...
В 2010-м году была изобличена жильцами, купившими квартиры в ЖК "Голосеево" (застройщик – ООО "Міськжитлобуд", код 30153713). Я прокомментировал статью об этой схеме, в комментарии указал на её слабые места и способ нейтрализации "лже-ОСМД, но мой комментарий удалили, потому что ЛОМАТЬ – НЕ СТРОИТЬ.

И теперь "формально всё законно", хотя это не так.

Ищите юристов, советы которых будете ценить, ведь человек по своей натуре не только на своих ошибках учится, а и ценит только то, что теряет.

Может, станете меньше банить "инакомыслящих"...
Tetiana Montian _ 03.03.2012 07:39
IP: 89.252.16.---
Alex Bakun:
Тетяно продайте цю халупу)
Яку халупу? Особисто в моєму будинку ОСББ не фейкове, а реальне, і працює абсолютно ефективно;)
Alex Bakun _ 03.03.2012 00:13
IP: 89.252.12.---
Тетяно продайте цю халупу)
Alex Bakun _ 03.03.2012 00:09
IP: 89.252.12.---
схема найс) цікавий інсайт, піду розкажу психам нашого ОСББ – може зароблять гроші а мені як консультанту спишуть квартплату) невже бракує бабла на рейдейрське захоплення оССб, не кажучи вже про вламсників. бідні якісь співласники, Тетяно)
Tetiana Montian _ 03.03.2012 00:06
IP: 89.252.16.---
Evgeniy:
Добрий вечір, Тетяно! Дякую за інформацію!
Чи є у вас відомості про інші будинки, де можна очцкувати подібний "сюрприз", окрім вказаних у статті? Цікавить Київ.
Купівля житла на етапі будівництва – це 100% гарантований кидок? Невже всі забудовники займаються такими речами?!
Практично всі. Не купуйте житло без документів, це дуже небезпечно. Дізнавайтесь в райдержадміністрації завчасно, чи створене ОСББ в конкретному будинку, цікавтеся, як воно працює.
Evgeniy _ 02.03.2012 21:15
IP: 188.163.18.---
Добрий вечір, Тетяно! Дякую за інформацію!
Чи є у вас відомості про інші будинки, де можна очцкувати подібний "сюрприз", окрім вказаних у статті? Цікавить Київ.
Купівля житла на етапі будівництва – це 100% гарантований кидок? Невже всі забудовники займаються такими речами?!
Tetiana Montian _ 02.03.2012 21:03
IP: 89.252.16.---
Enki:
Танюша не совсем честна в комментариях. Она отмечает только плюсы ОСББ и, как партизан, молчит в тряпочку о минусах. А их там (минусов) – вагон. У МАЛООБЕСПЕЧЕННЫХ ГРАЖДАН БОЛЬШЕ ШАНСОВ БЫТЬ ВЫШВЫРНУТЫМИ НА УЛИЦУ ИМЕННО В ОСББ, Власть не знает, как ей решить проблему дышащего на ладан жилищного фонда страны, который надо частично реконструировать, частично полностью сносить и строить людям жилье заново. И ОСББ – отличный выход для властей спихнуть проблему на людей, а там хоть трава не расти. Танюша нахваливает ОСББ по тому же принципу. Главное сагитировать как можно больше лохов, а там хоть трава не расти. Клиентов у нее после этого явно прибавится:))
Да, саме в цій статті я ОСББ просто нахвалюю та нахвалюю:)))
Tetiana Montian _ 02.03.2012 21:02
IP: 89.252.16.---
klesch:
Аллах акбар!
Формально законное ОСББ одновременно является липовым псевдо-образованием, в реале выигрывающим суды и собирающим немалые денежки с Буратин.
Когнитивный диссонанс детектед.
Це не до мене, а до законотворців, які вперто не бажають розуміти, що існуюча правова природа ОСББ – це законний шлях до кидалова.
XYZ24 _ 02.03.2012 18:43
IP: 95.133.162.---
Tetiana Montian:
XYZ24:
Питання до "Боротьба з псевдо-ОСББ": Вирахувати ці "фізіономії" (ТОВ) якимось чином повинен СУД і ПРОКУРАТУРА, і пред'вити у справі, і з них спитати відносно адрес, якщо запити повертаються??
Прокуратура та суди стежать за формальним дотриманням законності. А в даному випадку – якраз ФОРМАЛЬНО все законно.
Але відчуття, що чогось-когось всеодно не хватає в цій формальності і віддає бюрократичним пофігізмом, як казав покійний Райкін "Давай дурочку запустим" – Просто кажучи відносно про досягнення істиної справедливості у справі, то цій справі виходить одна формальність..., а нерви, як і здоров'я людини все більше в разнос, як і погляди на життя і на оточуючих... Кажуть так: "От любви до ненависти один шаг"!? – А вот кто подталкивает, хоть и где-то косвенно или формально!? – стоїть питання в житті!?
XYZ24 _ 02.03.2012 18:17
IP: 95.133.162.---
skeptik111:_ 02.03.2012 16:31

Я догадываюсь-знаю, когда я могу утверждать и на какой стадии уверенности это происходит, если говорить о степени "фишки"!?
Вообще-то в жизни проблем и проблематик итак хватает, где завязан человек не по своей воле, а в общественном, и от старого законодательства, а ещё новоиспеченные подбрасывают предел-беспредел в различных ситуациях!? – А законодательство-реформы творят с точки зрения ОПЫТОВ над, если можна их так сказать-назвать ГРАЖДАНАМИ – Вот для чего необходимо делать выводы и...
На счёт в каком доме Татьяна Монтян, не подскажу, не знаю, а вот то что борятся штрафными и всякими санкциями уже, без экономического обоснования этих услуг и куда уходят "бабки" на чьи нужды, такими методами как ОСББ подразумевают "ГРЫЗНЮ", в этом я уверен (!), и в том, что хотят збагрить этот весь устаревший хлам-гемор и проблемы, которые с каждым годом всё более появляются-проявляются... – без инвестиций или что с этим связано – блин (о масленице видать:))!?
XYZ24 _ 02.03.2012 18:14
IP: 95.133.162.---
skeptik111:
XYZ24:
skeptik111:_ 02.03.2012 16:31

Я догадываюсь-знаю, когда я могу утверждать и на какой стадии уверенности это происходит, если говорить о степени "фишки"!?
Вообще-то в жизни проблем и проблематик итак хватает, где завязан человек не по своей воле, а в общественном, и от старого законодательства, а ещё новоиспеченные подбрасывают предел-беспредел в различных ситуациях!? – А законодательство-реформы творят с точки зрения ОПЫТОВ над, если можна их так сказать-назвать ГРАЖДАНАМИ – Вот для чего необходимо делать выводы и...
На счёт в каком доме Татьяна Монтян, не подскажу, не знаю, а вот то что борятся штрафными и всякими санкциями уже, без экономического обоснования этих услуг и куда уходят "бабки" на чьи нужды, такими методами как ОСББ подразумевают "ГРЫЗНЮ", в этом я уверен (!), и в том, что хотят збагрить этот весь устаревший хлам-гемор и проблемы, которые с каждым годом всё более появляются-проявляются... без инвестиций!?
klesch _ 02.03.2012 18:09
IP: 95.169.27.---
Аллах акбар!
Формально законное ОСББ одновременно является липовым псевдо-образованием, в реале выигрывающим суды и собирающим немалые денежки с Буратин.
Когнитивный диссонанс детектед.
Tetiana Montian _ 02.03.2012 17:55
IP: 46.247.166.---
XYZ24:
Питання до "Боротьба з псевдо-ОСББ": Вирахувати ці "фізіономії" (ТОВ) якимось чином повинен СУД і ПРОКУРАТУРА, і пред'вити у справі, і з них спитати відносно адрес, якщо запити повертаються??
Прокуратура та суди стежать за формальним дотриманням законності. А в даному випадку – якраз ФОРМАЛЬНО все законно.
skeptik111 _ 02.03.2012 17:34
IP: 93.75.226.---
XYZ24:
skeptik111:_ 02.03.2012 16:31

Я думаю просто Татьяна Монтян, хочет чтобы люди объединялись-присоединялись и отстаивали свои выводы и желания по проблеме, а то как говорится в системе новелл надвигающихся "Один в поле не воин"!?
Вы, мне кажется, "не рубите фишку".
Монтян свой ОСББ создала в НОВОМ доме! Где и уровень платёжеспособности высок,и ремонты не требую больших вложений.
Создание же ОСББ в СТАРОМ доме, который сам на ладан дышит и пенсионеров-льготниковв нём полно – может превратиться не в ситуацию "все как один против проблем", а в ситуацию "пауки в банке"! И одним членам ОСББ придётся собственноручно выкидывать других – льготников и неплательщиков, на улицу! ((
Переход управления в свои руки это вообще очень острая ситуация, и наши люди не все к ней готовы... ((
XYZ24 _ 02.03.2012 17:26
IP: 95.133.162.---
З "Кілька риторичних питань."

Шутка: В назві цього ТОВ вже закладене "проперти":)

Одне можна зрозуміти, що система-бізнес, там де на по-місячній "ИГЛЕ" сидить громадянин буде вражати ступіню ЦИНІЗМА з подальшою напливаючою проблематикою використання як "кровопийці-кровососи" не дивлячись нінащо, в світі "ПОГЛИНАНЬ"!!!?

А журналісти, це цікаве "подспорье"!?
XYZ24 _ 02.03.2012 17:09
IP: 95.133.162.---
skeptik111:_ 02.03.2012 16:31

Я думаю просто Татьяна Монтян, хочет чтобы люди объединялись-присоединялись и отстаивали свои выводы и желания по проблеме, а то как говорится в системе новелл надвигающихся "Один в поле не воин"!?
XYZ24 _ 02.03.2012 16:56
IP: 95.133.162.---
Tetiana Montian:_ 02.03.2012 15:45

Зрозуміло. Але вони ж повинні бути зазначені, коли їми "користуються" і посилаються, по ідеї?!

Хочеться зазначить відносно Жванія, пам'ятається голосували нещодавно нардепи за виборчий закон, де більшість з мабуть "фракції" Жванії проголосували ЗА! Крім Парубія і ще когось, то ця виходка дуже не сподобалось Жванії, аж "щеки затряслись и "зашипел"" на передаче С. Шустера:)
XYZ24 _ 02.03.2012 16:41
IP: 95.133.162.---
До Tetiana Montian_02.03.2012 12:19:

Висновки-питання:
Прочитавши про "Голосієво" () там в прокурорській відповіді зазначені (на праві власності в момент створення ОСББ зі справки БТІ на 08.06.2010) ТОВ в кількостях: 1) ТОВ"" з 59 квартир; 2) ТОВ"" з 90 квартир; 3) за Мельником Р.П. 1 квартира. – То які з цього можуть бути договори-узгодження-наслідки? Дякую.
skeptik111 _ 02.03.2012 16:31
IP: 93.75.226.---
Tetiana Montian:
skeptik111:
Tetiana Montian:

У меня-то с головой как раз всё нормально.
А к вам претензии состоят в том, что зная, какое "г" наши ОСББ с сегодняшней законодательной базой – вы упорно продолжаете за это "г" агитировать людей... ((
Я нікого і ні за що не агітую. Я пояснюю людям всі плюси і мінуси, і закликаю їх робити вибір.
А вот это уже... куда более мудро!!))
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter