Тетяна Монтян Юрист

Кому допомогла, візуалізація біографії та інші цікаві речі

10 вересня 2012, 17:13

Випустили черговий мій бойовий листок. Конкуренти на окрузі розкидають обіцянки – що вони зроблять, як тільки прийдуть до Верховної Ради. Ми ж опублікували свідчення людей, яким я вже допомогла.

Також ми подали деякі факти моєї біографії у вигляді візуалізації. Зацініть і скажіть свою думку!



Читати всю газетку

powered by lun.ua
Коментарі — 74
Тетяна Монтян _ 15.09.2012 13:30
IP: 89.252.16.---
Олег Троєщина:
Tetiana Montian:
Для тих, хто не в темі: ПР підтримує на нашому окрузі Куликова:)
Борисов відверто каже про це на нарадах. А що тут дивного, якщо сам Куликов підтримує гауляйтера Києва Попова, а партія "Удар" є філіалом ПР, тобто особистим угрупуванням Льовочкіна-Фірташа?
І як же, цікаво, Ви опинилися на нараді у Борисова? Чми у Вас там своя агентура?
Розповіли ті, хто також там був і не любить Куликова і Борисова:)
Олег Троєщина _ 12.09.2012 19:06
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
Які для вас притомні? "Батьківщина" точно не взяла б, я думаю))). І радикали не взяли б. Удар або "Україна вперед" спокійно. Куликова могли б і на інший округ перекинути. А по мажоритарці – взагалі будь яка крім "Батьківщини". Чи ви б не проголосували б, якби вона йшла від якоїсь "України майбутнього" чи "Меритократичної"? Особа публічна, як то кажуть, "ліцо с обложкі" – взяли б з руками і ногами. ПР напевно пропонувала, але зараз це негативно вплинуло б на шанси обрання, краще у ВР до них приєднатися.
А взагалі, як у просуненні цих проектів може допомогти особиста присутність у ВР – не розумію. Спокійно через когось з депутатів можна працювати або ж через Банкову.
Значно ефективніше це для початку на рівні міста могло б бути. Пійти у Київраду – це зовсім інша справа. А потім вже в разі успіху це поширили б на всю країну
Олег Троєщина _ 12.09.2012 17:52
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
До чого тут Ви? Ви казали, що для Монтян не знайшлося партії, а я кажу, де, на мою думку, її б охоче взяли у список
Олег Троєщина _ 12.09.2012 17:22
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
Ну, помилився, значить. Бо, коли питав, не читав ще ваших сьогоднішніх відповідей. А от послухав он-лайновий брифінг Кличка на УП, почитав – точно! його виборець! Людина, яка за деревами не бачить лісу... І захоплюється такими ідеями... Що значить "до цього часу такої сили не знайшлося"? А та ж "Україна вперед"? Там, як і в Ударі ("угрупуванні Льовочкіна-Фірташа"), ідеології жодної нема, тобто вінегрет суцільний, але в Ударі вакансії більш-менш заповнені, а Наталці мало не доярок з колгоспів на округи доводиться витягати. Стояла б Монтян на біг-бордах поряд з футболістом і актором, і одразу б рейтинг УВ зашкалив за 5%, уявляєте собі?
Олег Троєщина _ 12.09.2012 16:13
IP: 109.86.98.---
Tetiana Montian:
Для тих, хто не в темі: ПР підтримує на нашому окрузі Куликова:)
Борисов відверто каже про це на нарадах. А що тут дивного, якщо сам Куликов підтримує гауляйтера Києва Попова, а партія "Удар" є філіалом ПР, тобто особистим угрупуванням Льовочкіна-Фірташа?
І як же, цікаво, Ви опинилися на нараді у Борисова? Чми у Вас там своя агентура?
Олег Троєщина _ 12.09.2012 15:48
IP: 109.86.98.---
Tetiana Montian:

Тільки от Вас ПР не підтримає ніяк. Як же мені Вас шкода!

А от сама газетка в цілому зовсім так непогано виглядає!
Для "развода лохов" (як Ви полюбляли казати), які певні, що депутат Верховної Ради – це людина, яка вирішує їх місцеві і особисті проблеми – а таких за даними соціологів зараз в Україні більшість (http://news.mail.ru/inworld/ukraina/global/112/politics/10211107/), - як раз те, що треба!
Tetiana Montian _ 12.09.2012 15:11
IP: 89.252.16.---
Олег Троєщина:
Tetiana Montian:
Для тих, хто не в темі: ПР підтримує на нашому окрузі Куликова:)
Борисов відверто каже про це на нарадах. А що тут дивного, якщо сам Куликов підтримує гауляйтера Києва Попова, а партія "Удар" є філіалом ПР, тобто особистим угрупуванням Льовочкіна-Фірташа?
То Ярему, то Куликова... Ніяк визначитись не можуть?:))
Різні угрупування всередині ПР підтримують різних кандидатів:)
Олег Троєщина _ 12.09.2012 13:14
IP: 109.86.98.---
Tetiana Montian:
Для тих, хто не в темі: ПР підтримує на нашому окрузі Куликова:)
Борисов відверто каже про це на нарадах. А що тут дивного, якщо сам Куликов підтримує гауляйтера Києва Попова, а партія "Удар" є філіалом ПР, тобто особистим угрупуванням Льовочкіна-Фірташа?
То Ярему, то Куликова... Ніяк визначитись не можуть?:))
Tetiana Montian _ 12.09.2012 11:49
IP: 89.252.16.---
Combattant2011:
Що це за маячня http://ord-ua.com/2012/09/11/i-budet-fonar-no-pod-glazom/?lpage=1 від Вікторії Андрєєвої?
Особливо незрозуміло оце "А как по мне – подобные реверансы не просто чушь, а еще одна из серьезных опасностей выборов-2012."
Сайт ОРД належить Речинському, а писульку замовив Ярема, у якого Гребенюк віджирає голоси:)
Tetiana Montian _ 12.09.2012 11:29
IP: 89.252.16.---
Для тих, хто не в темі: ПР підтримує на нашому окрузі Куликова:)
Борисов відверто каже про це на нарадах. А що тут дивного, якщо сам Куликов підтримує гауляйтера Києва Попова, а партія "Удар" є філіалом ПР, тобто особистим угрупуванням Льовочкіна-Фірташа?
Олег Троєщина _ 12.09.2012 01:18
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
Виправлення: читати "і там сформується більшість на основі ПР-КПУ" ("не зайве")

...А ідеї її зовсім непогані і значною мірою цілком здійсненні за умови нормального, більш-менш демократичного розвитку суспільства. От коли риги відійдуть і воно стане таким замість жорсткої вертикалі, настане час для втілення цих ідей, настане її час. А поки що це справді суцільна демагогія і окозамилювання. Як, до речі, взагалі те, що кажуть 90% самовисуванців по всіх округах. На те вони і самовисуванці.

До речі, судячи з Вашого способу бачення дійсності, Ви майже стовідсотково голосуували за Черновецького в якості мера. Я вгадав?
Олег Троєщина _ 12.09.2012 01:05
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
Слухайте, Ви справді не зрозуміли, що я написав? Сформулюю по-іншому: З усіх кандидатів по цьому округу Т.Монтян – один з найбільш відверто проригівських кандидатів. Тут у вас хоч якісь сумніви є? Якщо вона потрапить до ВР і там сформується не більшість на основі ПР-КПУ, Т.Монтян гарантовано потрапить туди! Хоч на хвилину сумніваєтеся?Це 12 років тому вона хлопців з УНА-УНСО захищала... А з нинішьою владою їй цілком комфортно. Тобто, фактично з тією владою, яка встановила жорстку вертикаль на всіх рівнях, практично знищила у Києві місцеве самоврядування... І при цьому вона говорить про якісь пропозиції щодо виведення з прірви... Конституція не діє, а вона про "Ідеї апробовані в усіх цивілізованих державах".Це все одно, що у вас у будинку стіни тріскаються, стеля обсипається через некваліфікованих будівельників, а ви з дизайнером обговорюєте, з яким малюнком у кухні краще кахлі покласти – з квіточками чи у смужечку. Це буде як раз у дусі Б-ської чи Тігіпка...
Олег Троєщина _ 11.09.2012 23:05
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
...Саме тому ЗА ТАКОЇ СИСТЕМИ я, живучи у цьому окрузі, не проголосував би за Т.Монтян і категорично відмовляю від цього усіх моїх знайомих на Позняках і Осокорках. При цьому, якби система мажоритарки у нас зараз була така, як у 90-і роки, коли партії тільки формувалися, партсписків не було, кандидатів по округах теж було менше, і головне – був ще другий тур, де обирали між 2 кандидатами-переможцями, я, цілком ймовірно, проголосував би саме за неї і радив би це зробити іншим, якби був подібний розклад кандидатів. Авторка статті, думаю, теж
Олег Троєщина _ 11.09.2012 22:55
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
Це прагнення не є крамолою. І для авторки теж. Я думаю, що якась частина з кандидатів навіть по цьому окремому округу щось зробила корисне для суспільства – країни, міста, тощо: і Ярема, і Куликов, і Монтян, і Чорновіл... У статті прізвища Монтян немає взагалі, стаття не про це, не про чесноти чи вади кожного кандидата як такого. Вона про всі недоліки введеної ригами і їх конституційним судом системи виборів, яка спотворює народне волевиявлення, і принаймні частину очевидно негативних наслідків цього. Хоча й політична культура населення не набагато зросла за останні десятиліття (http://news.mail.ru/inworld/ukraina/global/112/politics/10211107/),тож маємо, що маємо. Але навіть за такої системи кожна людина повинна, кидаючи в урну бюлетень, має усвідомлювати, чи цим вона наближає кінець режиму (якщо вона справді його прагне), чи, навпаки, його віддаляє. Це моя країна, моє рідне місто, я не хочу, щоб ми жили так ще 2, 3, 5 чи більше років...
Олег Троєщина _ 11.09.2012 21:11
IP: 109.86.98.---
Combattant2011:
За формою жахливо написано, по суті в основному все вірно, і в коментарях слушні зауваження. Я б ще висловив зауваження щодо якості списків опозиції, у т.ч. стосовно опозиційних списків, про надзвичайну бажаність хоча б зараз "праймеріз" у розумінні Кличка і ще про інше. Але це не в тему.
А що у наведеній цитаті незрозуміло? Це (ліхтарі, ремонти...) – дійсно справа місцевої влади (яку у вигляді райрад риги у Києві знищили) або ж різних органів самоорганізації населення, але не кандидатів у депутати ВР
Олег Троєщина _ 11.09.2012 19:17
IP: 109.86.98.---
Oleksandr89:
Просто так гроші ніхто не дає. Наталці К. дали, щоб вона відтягнула в інших голоси, а сама набрала по партсписку до 4,999% голосів і жодним голосом не більше, і щоб цього не сталося, тепер навіть Юща готові піарити.
Тобто, зараз грошей немає у необхідній кількості. Буде крісло у ВР – з"являться, не переживайте.
"Старі дідівські методи". Не згоден абсолютно. Хоча є й вони, бо цільова аудиторія, яка ще їх сприймає, залишається. Порівняйте "тому що чесний" з нинішніми бігбордами: стало багато, нехай брехливого, позитиву, "конкретики", у мене на окрузі їх кандидат досить вдало і кольорами маскується (червоний і білий, ані краплі синього, підбір шрифтів – теж як в Удару і Батьківщини), багато можна про це говорити.
А навіщо свого часу виник MLM, якщо ті ж продукти нібито можна продавати у традиційний спосіб (супермаркети тощо)? Бо людині підсвідомо не хочеться бути лише об"єктом, вона хоче й суб"єктом себе відчувати.Кнопкодави -такий же товар.Волонтери -ті ж продавці
Олег Троєщина _ 11.09.2012 18:53
IP: 109.86.98.---
Oleksandr89:
Мислите Ви у правильному напрямку. Але вагомих контраргументів я у Вас не бачу. Не подобається Вам порівняння з Ківаловим (просто він першим спав мені на думку) – порівняйте з "борцем проти азаровщини" Богословською, з екс-депутатом від Народного Руху Лавриновичем... Прикладів море.
Я не кажу, що "Тетяну підтримує зараз ПР", насправді на окрузі кандидатів багато, принаймні кілька з них, кожен у свій спосіб, "залицяється" до ПР. Насамперед – Баленко. Він один з тих, кому бажано захистити свій бізнес. Не знаю, чи наїжджали вже на нього риги, на Герегу ("Епіцентр") наїжджали вже після того, як зробили її секретарем Київради. І на тих, з кого зробили "Україну вперед" теж.
"факти з вищенаведеної біографії": що саме Ви маєте на увазі? "Скромність у побуті"? Те ж саме нібито можна сказати і про Тарасика Чорновола, хоча він тривалий час у ВР, у тому числі у ПР не остання була людина, десь поруч вони і мешкають.
Щодо волонтерів – це новаторський підхід. А де взяти гроші?
Oleksandr89 _ 11.09.2012 18:07
IP: 178.54.27.---
ну, по-перше, знову ж таки дуже складно все. а, по-друге, занадто розумно для ПР, політтехнологі яких використовують "старі дідівські методи"...)
я не буду аналізувати факти з вищенаведеної біографії про особисте життя пані Монтян (тут все грає проти Ваших підозр). але давайте проаналізуємо основні пункти програми – ОСББ, наприклад. тут явно, що це чітко і зрозуміло. конкретика, яку явно не одобрює ПР як по формі, так і по змісту.
тому я не буду категоричним, але з Вашими аргументами поки погодитись не можу, вже вибачайте.
Oleksandr89 _ 11.09.2012 18:02
IP: 178.54.27.---
Олег Троєщина:
Олег Троєщина:
...Її знають всі. І відносить себе вона, цілком щиро, зовсім не до опозиції, а то до якоїсь незареєстрованої "Піратської партії", то до "ППД"... Чи вірите Ви у це?
В Одесі теж давно всі знають іншого "народного захисника", заслуженого юриста Серьожу Ківалова. І до Верховної ради вперше у 2002р. він йшов від такої собі "Морської партії", ну а де він зараз, усім нам відомо
нууу... не виключено, все може бути. але вже якось Ківалова і Монтян порівнювати – це як щось із пальцем (вибачайте).
чисто гіпотетично, якщо уявити, що пані Тетяну підтримує зараз ПР, то уявіть які розмахи реклами (вуличної і не тільки) були б (знову ж таки порівнюючи із згаданим Вами Луцьким або Довгим). і навіщо взагалі витрачати свій час на пости в УП, і навіщо збирати гроші, і навіщо панькатись з волонтерами. дуже вже багато часу на вітер, якщо "ти маєш гроші від ПР та анлім можливості", погодьтесь? головна ціль – замилювати очі?
Олег Троєщина _ 11.09.2012 16:05
IP: 109.86.98.---
Олег Троєщина:
...Її знають всі. І відносить себе вона, цілком щиро, зовсім не до опозиції, а то до якоїсь незареєстрованої "Піратської партії", то до "ППД"... Чи вірите Ви у це?
В Одесі теж давно всі знають іншого "народного захисника", заслуженого юриста Серьожу Ківалова. І до Верховної ради вперше у 2002р. він йшов від такої собі "Морської партії", ну а де він зараз, усім нам відомо
Олег Троєщина _ 11.09.2012 15:46
IP: 109.86.98.---
Oleksandr89:
Подивіться уважно на ці веселі картинки:
http://nbnews.com.ua/vybory-2012/okrug/212/
А тепер методом дедукції або іншим спробуйте визначити:
Чи могла ПР залишити такий округ без уваги? Звичайно ж, ні. Чи має вона стосовно нього амбітні плани? Звичайно ж має, як і всюди, крім більшої частини заходу України, де їх ситуація безнадійна. А в Києві у них є досить-такі сильні кандидатури (луцький, Довгий тощо), здебільшого завдяки прорахункам опозиції.
То ж невже такий собі Андрій Фурсов (про якого особисто я ніколи не чув) і є їх справжнім кандидатом в окрузі з 39 кандидатами? Звичайно ж ні, він там суто "для галочки". Викреслюємо одразу усіх опозиційних і лівих кандидатів. Хто залишається? Баленко? Це як сказати: одразу відкинути його не можна, усіх працівників своєї мережі "Фуршет" від серйозно планує привезти голосувати у Київ на цей округ. Але фігура він не дуже публічна, на відміну від своєї дружини. Зовсім інша справа – пані Монтян...
Oleksandr89 _ 11.09.2012 15:24
IP: 178.54.27.---
Олег Троєщина:
Oleksandr89:
Пані Тетяно, візуалізація – норм. Але сама інформація достатньо сумбурна – потрібно пріоритезувати і групувати. Напраклад, особисте життя, досягнення (досвід, кваліфікація), що зробила – що зроблю.
Так простіше було б сприймати.

А окремо від себе ще раз все ж таки запитаю (бо раніше ніде не натрапляв на подібне інфо) – коли Ви станете депутатом, яка з потенційних партій, що опиняться в ВРУ більше Вам симпатизує? І як Ви ставитесь до питання про мови. Для мене важливо почути ці відповіді. Дякую!
Всі, хто ставить подібні питання, автоматично потрапляють у Т.М. у категорію "ботів". Невже Ви не читалі попередні блоги?
Чесне слово, не читав, тому і запитую. Дуже б не хотілось Монтян побачити потім у стаді ПР!
Але відповіддю задоволений, якщо так буде насправді
орда _ 11.09.2012 15:13
IP: 217.196.166.---
borazz:
Leschjenkov_ibaniban:

а хотя б и я. я не знаю за кого мне голосовать. и вот вижу эту картинку. она меня пугает картинками непонятными (палач – по замыслу судья, пристраивающийся сзади к инвалиду непонятный объект в юбке, чемодан с баксами и тд). и результат?? мне это как пэрэсичному гражданину непонятно. и как достоинства и преимущества я все это не осознаю. вот так. если кратко
====
то извращенец гомосек,инвалида собрался изнасиловать,таня как спец по педофилам,дедушку инвалида защитит конечно
borazz _ 11.09.2012 15:01
IP: 178.94.47.---
Leschjenkov_ibaniban:

а хотя б и я. я не знаю за кого мне голосовать. и вот вижу эту картинку. она меня пугает картинками непонятными (палач – по замыслу судья, пристраивающийся сзади к инвалиду непонятный объект в юбке, чемодан с баксами и тд). и результат?? мне это как пэрэсичному гражданину непонятно. и как достоинства и преимущества я все это не осознаю. вот так. если кратко
Олег Троєщина _ 11.09.2012 14:15
IP: 109.86.98.---
Так ця "пряма демократія" вже була у Каддафі, здається
ONLINE
тітушки14 Aтака Путіна1166 Україна та Європа1020 Корупція1255 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter