Тетяна Монтян Юрист

І це він ще навіть мандат не отримав і присягу не приніс!

15 листопада 2012, 14:02

"Свободівці" такі "свободівці". Тільки зараз всі кинулися обговорювати програму "Свободи", та прозріли. Колись пацани Клюєва збацали її по приколу з усілякої еклектичної брєдятини, аби відразу відсіяти від "Свободи" притомних людей, але дбайливо вирощені гомункули-маргінали раптом набрали 10%. Ці голоси їм накидали дивні люди, які проголосували за "єдину ідеологічну партію", але в сподіванні, що ці "ідеологи" не виконуватимуть свою програму, яка скадається з брєдятіни трохи менше, ніж повністю.

Тепер програму масово вивчають такі, як Сергій Лещенко.

Я лише нагадаю про обов'язкове зазначення національності у паспортах, про лікування гомосексуалів та заборону абортів, чи про створення конкурентоспроможної української операційної системи для комп'ютерів на базі наявних вільних систем. Всі ці, та багато інших програмних положень викликають бурхливі обговорення в стилі: "Свобода" – клоуни, невігласи, маргінали та середньовічні дикуни – з одного боку, та "всі, кому не подобається "Свобода" – не люблять Україну та взагалі вороги народу – з іншого.

Але Сергій Лещенко написав абсолютно безневинний допис: "Народ обурений відмовою опозиції складати мандати. Називають зрадою якоїсь ненародженої революції. Плюються. Женуть переважно на Яценюка і Кличка. Забувають, що третє прізвище підписанта-відмовника – це Тягнибок."

І що ж він отримав у відповідь від новообраного нардепа Мірошніченка?



Звинувачення у проплаченості, роботі на ПР, у відсутності патріотизму, тощо!

Всі зрозуміли, да? Любити Україну можна лише так, як ще робить Тягнибок та Ко, тобто шляхом боротьби з москалями та жидвою; висловлювати свою думку – зась; "хто не з нами – той проти нас та за ПР", тощо.



То лі єщьо будєт – ой-ой-ой.

Я часто бачу в своїй адвокатській практиці жінок, які живуть з садистом, страждають, але шукають іншого садиста – який битиме не менше, а може, і більше, але зате, можливо, відлупцює першого.

Замість того, аби прагнути самим вирішувати свою долю, люди-раби прагнуть знайти собі найкращого рабовласника.

ЗІ. Нас врятують:

1. Формалізація власності шляхом запровадження уніфікованого кадастру.

2. Титульна система реєстрації майнових прав.

3. Ефективні алгоритми прийняття колективних рішень щодо спільного неподільного майна на всіх рівнях.


ЖОДНА з наявних політичних сил навіть на думці не має займатись хоч чимось з вищеперерахованого – всі вони хочуть лише дерибанити, бажано одноособово, і від надерибаненого – кидати пайку рабам-електорату.

І лише партія Конгрес Прямої Дії, яку наразі створюємо ми з однодумцями, кардинально відрізняється від цих жадібних різнокольорових шакалів;)

UPD:

Сергій Лещенко

2 minutes ago near Kyiv ·


Наступне запитання для прихильників і активістів партії Свобода. Як ви ставитеся до такого пункту програми: "Запровадити практику використання продукції вітчизняної автомобілебудівної галузі українськими державними службовцями та політиками.

Використовувати українські автомобілі в усіх державних органах та установах, а також у радах усіх рівнів". І чому Тягнибок їздить на Тойота Секвоя, а Мірошниченко – на BMW X5?

Лещенко продовжує жорстний тролінг "Свободи". Браво!

powered by lun.ua
Коментарі — 317
Imandius _ 19.11.2012 12:29
IP: 193.243.152.---
І лише партія Конгрес Прямої Дії, яку наразі створюємо ми з однодумцями, кардинально відрізняється від цих жадібних різнокольорових шакалів;)

ну-ну, все – п.дарасы, а я – д'артаньян
free_yolka _ 18.11.2012 16:56
IP: 178.150.24.---
Троллинг Монтян удался не хуже чем у Лещенко)
Andriy Yuvchenko _ 17.11.2012 17:37
IP: 188.231.178.---
Fight2011:
Звичайно. Бо Тетяна є чесною, справедливою і мудрою людиною. На відміну від тих, хто дерибанить ресурс України, та біомаси, що голосує за різнокольорові партії олігархів, дЖЕКопотрошителів та рейдерів.
Сорри. Выпала частичка "бы" после глагола и вместо сослагательного наклонения получилось пресное изъявительное: ((
А ведь узнать реальные расходы на избирательную компанию Татьяны Николаевны и источники их финансирования было бы оч-чень занимательно. Не так ли?;))
Fight2011 _ 17.11.2012 16:58
IP: 181.31.32.---
Andriy Yuvchenko:
Tetiana Montian:
Я прийшла в політику лише чотири місяці назад і відразу набрала біля 10 000 голосів;)
Зі мною працювали біля 300 волонтерів, і люди добровільно перерахували мені біля 200 000 грн.
Так що у мене все прекрасно:)
Да-а. Было очень интересно получить доступ к полной информации о финансировании предвыборной компании гражданки Монтян Т.Н.
Звичайно. Бо Тетяна є чесною, справедливою і мудрою людиною. На відміну від тих, хто дерибанить ресурс України, та біомаси, що голосує за різнокольорові партії олігархів, дЖЕКопотрошителів та рейдерів.
Andriy Yuvchenko _ 17.11.2012 16:09
IP: 188.231.178.---
Tetiana Montian:
Я прийшла в політику лише чотири місяці назад і відразу набрала біля 10 000 голосів;)
Зі мною працювали біля 300 волонтерів, і люди добровільно перерахували мені біля 200 000 грн.
Так що у мене все прекрасно:)
Да-а. Было очень интересно получить доступ к полной информации о финансировании предвыборной компании гражданки Монтян Т.Н.
Теодор _ 17.11.2012 11:10
IP: 178.95.157.---
("Я часто бачу в своїй адвокатській практиці жінок, які живуть з садистом, страждають, але шукають іншого садиста – який битиме не менше, а може, і більше, але зате, можливо, відлупцює першого.")
- Два роки кожну середу я приймав людей у питаннях захисту їх прав у стосунках з ЖЕКами. Значна їх частина не була схильна вислуховувати інформацію про те, як їм захищати свої права. Вони шукали людину, яка може дати в морду начальнику ЖЕКу. Звичайно ж – у їх присутності... Мені здається, це виборці "Свободи".
чорна вдова _ 16.11.2012 21:18
IP: 91.230.25.---
Примітивне відробляння 30 шекелів.Статя замовна,замовлена сіоністами,які ніяк не угомоняться після отримання Свободою своїх процентів,без конкретики.нагадує дзявкання якоїсь шавки в підворітні.
Пані Тетяно,встидно до такого опускатись?
Pepto _ 16.11.2012 18:37
IP: 46.98.104.---
Alexandr Nikolaenko:
В Советском Союзе была графа национальности в паспорте и мне это не казалось бредятиной, я не придавал этому значения, почему сейчас столько кипиша вокруг этого-мне понять трудно. Что касается украинских программистов, так они, если не ошибаюсь, входят в тройку лучших программистов в мире, думаю им будет интересно и по плечу создание украинской операционной системы, планку надо ставить высокую и ничего здесь бредового нет.
Добавлю от себя, что у меня есть знакомые двое программеров и оба работают не в Украине. Один в штатах, другой в Норвегии. И работают они я замечу за зарплату в 2-3 тыс. $ максимум – это оплата неквалифицированной работы за рубежом. Эти парни с радостью бы работали на Украину, если бы оплата их труда была бы ну хоть как то похожа на то что они за кордоном получают...
Alexandr Nikolaenko _ 16.11.2012 18:26
IP: 37.46.233.---
В Советском Союзе была графа национальности в паспорте и мне это не казалось бредятиной, я не придавал этому значения, почему сейчас столько кипиша вокруг этого-мне понять трудно. Что касается украинских программистов, так они, если не ошибаюсь, входят в тройку лучших программистов в мире, думаю им будет интересно и по плечу создание украинской операционной системы, планку надо ставить высокую и ничего здесь бредового нет.
ктн _ 16.11.2012 18:06
IP: 176.36.153.---
Fight2011:
Ми обговорюємо статтю (а не весь блог), в якій повинно бути досить інформації для розуміння думки автора статті. Якщо ж автор не може стисло і аргументовано висловити свою думку, то йому не місце на блозі.
Fight2011 _ 16.11.2012 17:23
IP: 200.114.177.---
ктн:
Fight2011:

ктн:
Fight2011:
ктн:
Я можу погуглити і знайти багато чого цікавого. Але навіщо тоді нам цей блог Тетяни, якщо на ньому крім чорнухи на опозицію і декларатив
Гаразд. А увесь блог Тетяни, крім цієї статті, ви хоч перечитали?
ктн _ 16.11.2012 17:13
IP: 176.36.153.---
Fight2011:


ктн:
Fight2011:
ктн:
Вибачаюсь:
А щодо програм і алгоритмів Тетяни, то в її статті немає ні того ні іншого, ні навіть посилання на її джерела, де з цим можна було б ознайомитись (як, наприклад, це робить Лещенко у своїх грунтовних статтях, або Окара у своїх блогах).
А до Станіславського був ще фома. Знаєте який.
Розумний – погуглить, щоб зрозуміти що таке 3 кити від Тетяни.
Я можу погуглити і знайти багато чого цікавого. Але навіщо тоді нам цей блог Тетяни, якщо на ньому крім чорнухи на опозицію і декларатив
ктн _ 16.11.2012 17:10
IP: 176.36.153.---
Fight2011:


ктн:
Fight2011:
ктн:
А щодо програм і алгоритмів Тетяни, то в її статті немає ні того ні іншого, ні навіть посилання на її джерела, де з цим можна було б ознайомитись (як, наприклад, це робить Лещенко у своїх грунтовних статтях, або Окара у своїх блогах).
А до Станіславського був ще фома. Знаєте який.
Розумний – погуглить, щоб зрозуміти що таке 3 кити від Тетяни.
Я можу погуглити і знайти багато чого цікавого. Але навіщо тоді нам цей блог Тетяни, якщо на ньому крім чорнухи на опозицію і декларативних заяв нічого немає?
Pepto _ 16.11.2012 16:53
IP: 46.98.104.---
Valentins:
Fight2011:
Cмотрю я, тов. мундян, времени у тебя свободного – зашибись. Ты и Раде так собиралась работать – никуя не делать?
Вот и я о том же:)))
Pepto _ 16.11.2012 16:17
IP: 46.98.104.---
Fight2011:
Вы меня даже не знаете, а уж рассуждать берётесь явно за не посильные для вас вещи...
Fight2011 _ 16.11.2012 16:14
IP: 200.114.177.---
Pepto:
Fight2011:
Pepto:
Украины???
А зачем так шибко шифруешься???:))) IP Южной Америки...
Вот я гражданин Украины, и не шифруюсь, хотя мог бы.
Когда говоришь правду – шифроваться не нужно. Люди просто так не шифруются, всегода есть этому причина.
Виходить, що 2+2 навіть у П.А. =4)))
Неа, выходит что мои рассуждения имеют быть место:)))
Та ні. Просто типова відсутність фантазії, як і у всіх тих, хто голосував чи то за совєцьке майбутнє чи посинілі мізки.
Pepto _ 16.11.2012 16:10
IP: 46.98.104.---
Fight2011:
Pepto:
Украины???
А зачем так шибко шифруешься???:))) IP Южной Америки...
Вот я гражданин Украины, и не шифруюсь, хотя мог бы.
Когда говоришь правду – шифроваться не нужно. Люди просто так не шифруются, всегода есть этому причина.
Виходить, що 2+2 навіть у П.А. =4)))
Неа, выходит что мои рассуждения имеют быть место:)))
Fight2011 _ 16.11.2012 16:06
IP: 200.114.177.---
Pepto:
Украины???
А зачем так шибко шифруешься???:))) IP Южной Америки...
Вот я гражданин Украины, и не шифруюсь, хотя мог бы.
Когда говоришь правду – шифроваться не нужно. Люди просто так не шифруются, всегода есть этому причина.
Виходить, що 2+2 навіть у П.А. =4)))
Pepto _ 16.11.2012 16:02
IP: 46.98.104.---
Fight2011:
Pepto:
Fight2011:
Вот сомневаюсь, но всё же спрошу: Вы на Монтян до президентских работать будете или пожизненно???:)))
Почему спрашиваю? Уж больно стили у вас с Монтян схожи:)))
Почему пожизненно? Не исключено что вы и есть Монтян:)))
Ну читаешь коменты, блин, разница лишь в том что авторы коментов то Fight2011 то Монтян...
Без обид. Это небольшое допущение так сказать:)))
1.допоки Тетяна не впровадить 3 кити, які успішно плавають в цивілізованих країнах 1 дивізіону. На Монтян не працюю.
2. мене завжди дивували люди, які впадають в ступор від того, що притомні погоджуються в аксіомах
3. я не Монтян. просто громадянин України.
Украины???
А зачем так шибко шифруешься???:))) IP Южной Америки...
Вот я гражданин Украины, и не шифруюсь, хотя мог бы.
Когда говоришь правду – шифроваться не нужно. Люди просто так не шифруются, всегода есть этому причина.
Fight2011 _ 16.11.2012 15:59
IP: 200.114.177.---
ктн:
Fight2011:
ктн:
Шановний, прочитайте хоча б доробки самої Тетяни, якщо не вистачає часу на визнаниї прогресивними суспільствами класиків (Остром, Сото, Хардіна, Торренса), перш ніж задавати такі філософські запитання. Вірити можна в Бога т ідеї. довіряють людям, які пропонують доктрини, концепції, стратегії та чіткі прозорі алгоритми їх реалізації
В даному випадку і Станіславський би сказав: "Не вірю".
А щодо програм і алгоритмів Тетяни, то в її статті немає ні того ні іншого, ні навіть посилання на її джерела, де з цим можна було б ознайомитись (як, наприклад, це робить Лещенко у своїх грунтовних статтях, або Окара у своїх блогах).
А до Станіславського був ще фома. Знаєте який.
Розумний – погуглить, щоб зрозуміти що таке 3 кити від Тетяни.
Fight2011 _ 16.11.2012 15:58
IP: 200.114.177.---
Pepto:
Fight2011:
Вот сомневаюсь, но всё же спрошу: Вы на Монтян до президентских работать будете или пожизненно???:)))
Почему спрашиваю? Уж больно стили у вас с Монтян схожи:)))
Почему пожизненно? Не исключено что вы и есть Монтян:)))
Ну читаешь коменты, блин, разница лишь в том что авторы коментов то Fight2011 то Монтян...
Без обид. Это небольшое допущение так сказать:)))
1.допоки Тетяна не впровадить 3 кити, які успішно плавають в цивілізованих країнах 1 дивізіону. На Монтян не працюю.
2. мене завжди дивували люди, які впадають в ступор від того, що притомні погоджуються в аксіомах
3. я не Монтян. просто громадянин України.
ктн _ 16.11.2012 15:54
IP: 176.36.153.---
Fight2011:
ктн:
Шановний, прочитайте хоча б доробки самої Тетяни, якщо не вистачає часу на визнаниї прогресивними суспільствами класиків (Остром, Сото, Хардіна, Торренса), перш ніж задавати такі філософські запитання. Вірити можна в Бога т ідеї. довіряють людям, які пропонують доктрини, концепції, стратегії та чіткі прозорі алгоритми їх реалізації
В даному випадку і Станіславський би сказав: "Не вірю".
А щодо програм і алгоритмів Тетяни, то в її статті немає ні того ні іншого, ні навіть посилання на її джерела, де з цим можна було б ознайомитись (як, наприклад, це робить Лещенко у своїх грунтовних статтях, або Окара у своїх блогах).
Fight2011 _ 16.11.2012 15:52
IP: 200.114.177.---
ктн:
Pepto:
ктн:
А что удивительного. Вон Бузина – так тоже один:)))
А, нет, у Бузины Челенко есть:)))
Таки так, сходство є, ніколи б і не подумав.
2 руки, 2 ноги, лише, на відміну від БузоЧМОленок, мудра голова ше є
Pepto _ 16.11.2012 15:50
IP: 46.98.104.---
Fight2011:
Вот сомневаюсь, но всё же спрошу: Вы на Монтян до президентских работать будете или пожизненно???:)))
Почему спрашиваю? Уж больно стили у вас с Монтян схожи:)))
Почему пожизненно? Не исключено что вы и есть Монтян:)))
Ну читаешь коменты, блин, разница лишь в том что авторы коментов то Fight2011 то Монтян...
Без обид. Это небольшое допущение так сказать:)))
ктн _ 16.11.2012 15:46
IP: 176.36.153.---
Pepto:
ктн:
А что удивительного. Вон Бузина – так тоже один:)))
А, нет, у Бузины Челенко есть:)))
Таки так, сходство є, ніколи б і не подумав.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter