Тетяна Монтян Юрист

Концепція реформування ЖКГ

02 листопада 2014, 14:47

Я, звичайно, дуже втішена, що люди суто "на довірі" поставили неймовірну кількість лайків та більш ніж тисячу раз перепостили мій пост на фб щодо того, що я претендую на посаду міністра мінрегіонбуду, але все-таки хотілося б, аби люди знали, чим саме я планую там займатись.

Тому ось вам "комунальні рецепти" – від команди партії "Спільна Дія".

Чекаємо чогось подібного від інших партій.

Хаос в ЖКГ – це лише похідна від тотального хаосу з системою реєстрації майнових прав, який 23 роки поспіль влаштовували всі без виключення українські міністри юстиції з цілком очевидною корупційною метою.

Отже, що потрібно для того, аби встановити економічно обгрунтовані тарифи – і при цьому провадити успішну технічну модернізацію ЖКГ? Для цього є одна необхідна передумова: глибоке реформування "правил гри" у всьому секторі. Тобто – інституційна реформа правовідносин між власниками, співвласниками, експлуатаційними організаціями, органами місцевого самоврядування, постачальниками послуг та іншими зацікавленими сторонами.

У сфері ЖКГ ми маємо справу з певним майном – приватним, комунальним, державним. Далеко не в усіх випадках можна чітко визначити, хто й у яких межах володіє певним майном і, відповідно, має ним опікуватися – особливо з огляду на те, що часто таке майно є спільним. Отже, і досі у питанні майнових прав є багато невизначеності. І поки ця невизначеність триватиме – житлово-комунальне господарство України продовжуватиме котитися в прірву, адже невизначеність щодо власника здебільшого означає занепад майна.

Отже, центральними питаннями успішної реформи ЖКГ є формалізація (реєстрація) майнових прав та впровадження ефективних механізмів прийняття легітимних колективних рішень щодо спільного майна. Також мають бути вироблені дієві механізми примусового виконання таких рішень.

Ще раз повторюємо: проблеми ЖКГ в Україні спричинені саме невизначеністю ("розмитістю" та асиметричністю) майнових прав на будівлі (особливо житлові) і на комунікації, а також фактичною відсутністю механізмів ухвалення легітимних колективних рішень щодо спільного майна взагалі та багатоквартирних будинків зокрема.

ТОБТО, НАСПРАВДІ НІЯКОЇ "ПРОБЛЕМИ ЖКГ" В УКРАЇНІ НЕМАЄ – але натомість є проблема невизначеності майнових прав, яка автоматично породжує всі інші проблеми.

Для прикладу візьмемо багатоквартирний будинок (схожою буде картина для будинку "багатоофісного" або "змішаного"). Такі будинки не обліковуються як цілісні майнові комплекси – хоча в дійсності це саме так;щодо них не визначаються чітко частки кожного співвласника. Земельні ділянки, на яких розташовані ці будівлі, не виділені в натурі та не розмежовані. Такі майнові права, як володіння та користування, фактично не реєструються взагалі.

Такою невизначеністю користуються органи місцевого самоврядування по всій Україні. Вони масово присвоюють собі майнові права, що належать громадянам, оголошуючи своїми рішеннями багатоквартирні будинки "комунальною власністю".

Це є прямим порушенням Рішень КС від 02.03.2004 р. і від 09.11.2011 р. та ч. 2 ст. 382 ЦК України. Згідно з ними, будинки та допоміжні приміщення є спільною власністю всіх власників квартир та інших приміщень в цих будинках, незалежно від підстав набуття прав власності.

Але крім того, що це є фактично незаконним привласненням, є й інша проблема. Органи місцевого самоврядування об'єктивно неспроможні ефективно керувати таким майном. І, на відміну від власників, вони не зацікавлені в утриманні будинків та інфраструктури у належному стані.

Поняття "колективна приватна власність", або співвласність, яке є одним з ключових в цивільному праві будь-якої держави, відсутнє в Цивільному Кодексі України як таке.

Також в українському праві є такий нонсенс, як "подвійна" та "потрійна" власність на один і той самий об'єкт, або його частини. Зокрема, до такої ситуації призводять взаємовиключні норми, які містяться в Цивільному кодексі України.

Так, згідно ч.1 ст. 384 ЦКУ, будинок, споруджений або придбаний житлово-будівельним кооперативом (ЖБК), є його власністю (як юридичної особи). Згідно ж ч. 3 цієї ж статті, у разі викупу квартири в такому будинку член ЖБК стає її власником. А згідно ч.2 ст. 382, всі складові будь-якого будинку, в тому числі і того, який належить ЖБК, окрім житлових та нежитлових приміщень – належать на праві спільної сумісної власності саме власникам цих приміщень.

Жодного міністра юстиції ця проблема чомусь ніколи анітрохи не хвилювала і не хвилює.

Також є багато будинків, забудовники яких оформили на себе права власності на ці будинки як на цілісні майнові комплекси. Згодом вони розпродали квартири та нежитлові приміщення в цих будинках, не анулювавши свої правовстановлюючі документи на весь будинок.

Створення інституцій для управління колективною приватною власністю як юридичних осіб особливої правової природи (ОСББ, кондомініумів, квартирних товариств, кооперативів, тощо) не є обов'язковим навіть за наявності значної кількості співвласників. Ухвалення легітимних колективних рішень без інституціалізації можливе лише консенсусом, тобто одноголосно (ст.ст. 358 та 369 ЦКУ) , що є об'єктивно неможливим. Наслідком цього є те, що практично 100% організацій, що обслуговують багатоквартирні будинки (комунальні та приватні ЖЕКи) – роблять це без будь-яких правових підстав.

Така законодавча неврегульованість спричиняє нерозв'язувану плутанину щодо майнових прав, системно перешкоджає чіткому встановленню прав та обов'язків щодо управління, обслуговування та розпорядження будинками, що практично унеможливлює розв'язання проблем ЖКГ.

В умовах повної інституціональної невизначеності будь-яке бюджетне інвестування в ЖКГ позбавлене сенсу, оскільки без ефективного власника, здатного проконтролювати використання коштів, більше 90% цих коштів буде банально розікрадено.

Про це свідчать численні кримінальні справи, фабула яких зазвичай стандартна:

(1) з бюджету виділяються кошти на ремонт будинку (ів);

(2) ці кошти "освоюють" фірми, підконтрольні місцевим чиновникам;

(3) при проведенні будівельної експертизи з'ясовується, що фактично виконано робіт на 1/10 від прозвітованого;

(4) акти про виконання робіт в повному обсязі або підроблені, або дійсно підписані – або начальниками ЖЕКів, або навіть головами ОСББ чи ЖБК, які або корумповані, або резонно вважають, що краще 1/10 від ремонту, ніж нічого.

Світовий досвід показує, що лише інституції співвласників будинків здатні ефективно освоювати інвестиції в ЖКГ, причому лише на умовах співфінанування та/або низьковідсоткового кредиту. Ухвалення легітимних колективних рішень без створення юридичної особи є неможливим за визначенням, але за висловлювання цієї позиції можна запросто отримати погрози вбивством.

В Україні наразі обидві можливі інституції співвласників (ЖБК та ОСББ) є так званими "рибами без трусів". Тобто – юридичними покручами незрозумілої правової природи з необов'язковим членством та фактично без власного відокремленого майна. А це призводить до численних зловживань з боку як мешканців будинків, в яких наявне ЖБК чи ОСББ, так і їх правління; до конфліктів з місцевою владою, з монополістами тощо, які нічого не отримують навіть при банкрутстві ЖБК чи ОСББ, оскільки що візьмеш з "риби без трусів"?

Наразі ці інституції об'єктивно нездатні, за нечисленними винятками, пов'язаними з суто особистісними якостями окремих осіб – ані ефективно управляти будинками, ані, тим більше, освоювати державні інвестиції в ремонт, модернізацію, енергозбереження тощо.

Згідно з Положенням про Міністерство юстиції України, Мінюст є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, зокрема,

з формування та забезпечення реалізації державної правової політики, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, з питань реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, тощо.

Є загальновідомим, що Мінюст фактично самоусунувся від розв'язання вищезазначених системних проблем.

Таким чином, розв'язання зазначених проблем не перебуває в компетенції Мінрегіону; в той же час, без їх належного розв'язання Мінрегіон позбавлене можливості вирішувати проблеми галузі, які якраз знаходяться в компетенції саме Мінрегіону та є похідними від інституціональних проблем регулювання питань власності.

Саме саботаж Міністерства юстиції України та його фактична відмова від співпраці задля розв'язання системних законодавчих проблем, вирішення яких знаходиться саме в компетенції Мінюсту, унеможливлює реформування ЖКГ.

Справа Мінрегіону – пошук інвестицій в галузь, встановлення правил та нормативів надання послуг, тощо – але ж ніяк не внесення системних змін до Цивільного Кодексу.

Тим не менше – якщо б я, як профільний міністр, змогла озвучити на найвищому рівні вищевикладену концепцію – справа як мінімум зрушила б з мертвої точки.

ЗІ. Готові законопроекти, підготовлені нашою командою, можу всім бажаючим вислати на електронну пошту.

powered by lun.ua
Коментарі — 79
Володимир Матвієнко _ 21.12.2014 11:34
IP: 94.153.79.---
Кодексу,або іншого Закону,застосовується положення цього Кодексу, або іншого Закону. Згідно п.5 ст.4 ЦКУ "Інші органи держ. влади України можуть видавати нормативно-правові акти, що регулюють цивільні відносини, лише у випадках і в межах встановлених Конституцією України (254к/16-ВР) Законом.
Володимир Матвієнко _ 21.12.2014 11:21
IP: 94.153.79.---
Для всіх:ст.355 ЦКУ" Майно,що є у власності двох або більше осіб (співласників) належить їм у праві спіль-ної власності (спільне майно).
Ст.368 ЦКУ "Спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного із них у праві власнос-ті-спільнаою сумісною власністю". Згідно ст.369 ЦКУ "Співвласники мають право уповноважити одного з них
на вчинення правочинів щодо роспорядження спільним майном. Рішення КСУ від 02.03.2004 та 09.11.2011
тач.2 ст.382 ЦК України"Допоміжні приміщення,відповідно до пункту 2 ст.10 Закону (2482-12) України,стають об єктами права спільної власності співвласників багатоквартирного будинку,тобто їх спільним майном,одночасно зприватизацією громадянами квартир...Для підтвердження набутого в такий спосіб права не потребується вчинення будь-яких інших додаткових юредичних дій.Власникам квартир немає необхідності створювати з цією метою -ОСББ."Згідно п.4 ст.4 ЦКУ"Актами цив.законодавства є також постанова КМУ.Якщо постанова КМУ суперечить положенням цього
19Yurkiv21 _ 05.11.2014 22:38
IP: 37.54.66.---
Автор розглядає концепції з точки зору правника, а треба – психолога.
Для будь якого совка своє починається і закінчується за порогом його квартири:)
Олександр Ковальчук _ 04.11.2014 00:47
IP: 5.248.87.---
Peter Blood _ 04.11.2014 00:07
Я розумію,що ви не тупий, а прсто ваше завдання заболтати раціональне зерно,про дороговартісність лічильника на воду ви розкажіть будь якій домогосподарці, і що облік води,це насправді не економія,а статист-реєстратор безгосподарності,і тому замість встановити лічильник їй треба найняти висококласного аудитора.Дякую вам,подальшу розмову з вами вважаю недоцільною,бо ви бот.
Олександр Ковальчук _ 03.11.2014 23:27
IP: 5.248.87.---
Peter Blood _ 03.11.2014 22:47
Багатовартісне якраз безоблікове споживання і взяті зі стелі цифри а головне багаторічне Уктаїна тирить газ,і тоу ненадійний транзитер і тому треба південний потік,і це тільки побічний ефект від безоблікового споживання,а головний 100міліардів з нашого бюджету внафтогаз,а ви тут про якусь фігню.
Олександр Ковальчук _ 03.11.2014 22:41
IP: 5.248.87.---
Peter Blood _ 03.11.2014 21:36
Я говорю про ГОЛОВНЕ,запровадження обліку від більшого до меншого, а про перегрів девятого і недогрів першого,це суто технічне питання, і вирішити його можна ну хочаб зменщенням кількості ребер в радіаторах, наприклад від 12 ребер на першому до чотирьох на девятому,це повинні розрахувати спеціалісти. А ви своїм МУДРАГЕЛЬСТВУВАННЯМ стараєтесь відвести від фундаментальних, принципових питань.
Олександр Ковальчук _ 03.11.2014 21:00
IP: 5.248.87.---
Serhiy Krjuchkov _ 03.11.2014 17:24
Я не висловлювався проти лічильників будь яких,і зауважив що економія буде,але лічильник в кварирі чи будинку не вратує нас від завищеної ціни гігакалорії,затрати на виготовлення і доставку до будинку якої монополіст зависить в рази,хоча звичайно парахування за метри квадратні -це шедевр.
Serhiy Krjuchkov _ 03.11.2014 17:36
IP: 91.219.223.---
Ivan Ivanov:
Олександр Ковальчук:
Хто куда, а я вообще сделал обрезание (не циркумци́зию). Ещё в 2001 -ом. Шо-то не пошло у меня с нехорошими дядями и тётями из обленерго. Т.н. теплоноситель проистекает по трубам с третьего на первый, минуя мой, второй этаж. Моя труба изолирована и утоплена в стену. Я не считал, но предполагаю, шо ремонт квартиры уже окупился за счёт отсутствия платежей за якобы тепло. + экономия в будущем.

з.Ы. В самые жёсткие холода используем масляные обогреватели (по одному в каждой комнате), включаемые не на полную мощность.
Так Вы воруете тепло у соседей с 1 и 3 этажа. Утепление межэтажных перекрытий, да и междуквартирных тоже, никакое. Ваша квартира отапливается за счет соседей (или теплоэнерго, если у соседей нет автономки или тепловых счетчиков). Поэтому без отопления у вас в квартире достаточно тепло. Вспомните Алчевск: при отключении всего дома полностью в квартирах мороз!
Serhiy Krjuchkov _ 03.11.2014 17:24
IP: 91.219.223.---
Олександр Ковальчук:
Serhiy Krjuchkov _ 03.11.2014 06:39IP: 91.219.223.-
Пропоную ідею для нового міністра: пора відмовлятись від обрахунку спожитого тепла в квадратних метрах.
Ніби все правильно,але ви піддалися на маніпуляцію теплопостачальних монополій,і пропонуєте почати не з того боку...
Я пропоную Тетяні розпочати щось робити, і не настільки важливо з якого боку починати. Дорога починається з першого кроку, і не обов'язково це посада міністра та зміни до Цивільного кодексу. Щодо вартості, ІМХО математика у Вас шкутильгає. Я писав про ОДИН тепловий лічильник, але до 256 батарей! Рахуємо на під'їзд: 15 стояків на 9 поверхів = 135 датчиків DS18B20 по 19 грн./шт. 15 лічильників протоку = 2000 грн. Плата arduino 70 – 240 грн. (ОДНА!) Кабель 30 м * 15 стояків = 450 м + запас 50 м = 500*1,85=925 грн. Мінімальна вартість матеріалів на під'їзд 5560 грн., або 150 грн. на квартиру! І помножити на три, тому що підрахунок дуже приблизний:)
Олександр Ковальчук _ 03.11.2014 11:24
IP: 5.248.87.---
Хоча чітка система розроблена інститутом кібернетики НАН України,презентована Любаревичем,і навіть законопроект був внесений в раду і чотири скликання ВР обіцяли його прийняти,результати ви знаєте самі.
От і тепер в коаліційній угоді від Порошенка говориться про облік всіх споживачів газовимірювальними приладами,до далекого 2016року (знову не з того боку), і жодного слова про облік на кордонах України,облік на кожній газовій свердловині і далі по низхідній.Поки всі ми не побачимо руху в налагодженні ОБЛІКУ від більшого до малого, знайте, КОРУПЦІЯ РЕТЕЛЬНО ОБЕРІГАЄТЬСЯ на найвищому рівні. Результатом буде ВТРАТА всього нафтогазового господарства України,ні більше ні менше. Всього один-єдиний ІНДИКАТОР-ОБЛІК.
Олександр Ковальчук _ 03.11.2014 11:06
IP: 5.248.87.---
Ivan Ivanov _ 03.11.2014 10:45
Тепер монополіста від цього захистили законодавчо,спочатку заборонили індивідуальне відключення,а потім заборонили відключення і цілих будинків,щоб не розбалансовувати СИСТЕМУ. І вцьому,в багатьох випадках є сенс і логіка,але жодного сенсу і логіки нема в роботі бойлерних без обліку тепла, що виробляється,без обліку газу, електроенергії і води,що використовується.І головне,що всі експерти говорять про ЕКОНОМІЮ, міліардні ІНВЕСТИЦІЇ, і ніхто про відносно КОПІЙЧАНІ затрати на прилади обліку на теплогенеруючих пунктах.
Олександр Ковальчук _ 03.11.2014 10:34
IP: 5.248.87.---
Значно дешевше встановити лічильник на підїзд,а ще краще на кілька підїздів,це дасть значну економію,але не вирішить проблему,бо монополіст-теплоенерго скаже що в нього котел з ККД60% і втрати при транспортуванні, по зношених магістралях,50%тепла, все це закладе в вартість ГІГАКАЛОРІЇ,і ваші рахунки будуть захмарні. Тому починати треба з встановлення лічильника в бойлерній чи теплоцентралі,добитись доступу до обліку кожного квадратного матра підключеного до цієї бойлерної,доступу до лічильника газу який спалюється і лічильників електроенергії і води яка використовується,і при чому все це буде коштувати досить дешево для однієї квартири,але цього вам не запропонує ніхто, всі будуть говорити про окремий лічильник на кожну батарею, тому що,цого фактично неможливо зробити,і це кардинально не перекриває можливість монополісту КРАСТИ,тобто писати зі стелі витрати і вішати це все на споживача,а щоб він не зміг перестати бути кріпаком в монополіста,заборонити вієднання навіть цілим будинком.
Олександр Ковальчук _ 03.11.2014 10:11
IP: 5.248.87.---
Serhiy Krjuchkov _ 03.11.2014 06:39IP: 91.219.223.--
Пропоную ідею для нового міністра: пора відмовлятись від обрахунку спожитого тепла в квадратних метрах. Це не лише абсурдно з точки зору фізики, але й шкідливо, тому що не стимулює споживачів утеплювати будинки, оптимізувати провітрювання, температуру. Вартість теплового лічильника для стандартної трьохкімнатної квартири в типовій дев'ятиповерхівці кілька сот гривень (за моїми підрахунками), чому б не лоббіювати державну програму: повне або часткове фінансування з бюджету, пільгове кредитування?
Ніби все правильно,але ви піддалися на маніпуляцію теплопостачальних монополій,і пропонуєте почати не з того боку,бо в одному підїзді девятиповерхівки є 15 стояків і на кожному поверсі на стояк (окремий радіатор) треба поставити лічильник за кількасот гривень,для прикладу візьмеио ціну лічильника 400гр.,на один підїзд вартість лічильників буде коштувати 15на9і на400=54000гривень,і ще додайте кошти на встановлення...
Radist2010 _ 03.11.2014 09:31
IP: 94.153.230.---
Tetiana Montian:
Radist2010:
Тут таке поля для зловживань, та рейдерських захоплень будинків... Хоча пані Монтян рейдерів любить, і в разі чого скаже, що треба було по хорошому продавати та з'їжати, як у випадку із тою вчителькою на Печерську.
Про "вчительку" тут – infoporn.org.ua/materials/articles/Sprava_Nini_Moskalenko_yak_dzerkalo_nedolugosti_ukrainskogo_tsivilnogo_zakonodavstva/55451
Я читав це, і ваші коментарі до цього (доволі грубі). Але вже у самій статті пишете про "розвалюху", за яку "нещасні співвласники" пропонують аж 1,5 мільйони долларів. При цьому небажання продавати, викликаэ у вас нестримну лють. Забуваете про числены та регулярні рейдерські захоплення, спроби отруїти вчительці життя (погрози, сусіди цигани тощо). Очевидно, що в подібних ситуаціях, ви на стороні тих хто багатший та сильніший, що для адвоката нормально, але все таки цинізм це не та риса за яку треба давати міністерства.
Tetiana Montian _ 03.11.2014 08:37
IP: 94.154.238.---
Gena Romankov:
Якщо "Справа Мінрегіону – пошук інвестицій в галузь, встановлення правил та нормативів надання послуг, тощо – але ж ніяк не внесення системних змін до Цивільного Кодексу."-то це відомстово потрібно просто розігнати.як НЕВИКОНУЮЧЕ своїх обов"язків
А воно наразі безсиле, бо Мінюст саботує виконання своє частки обов'язків – саме це я і обґрунтувала.
Tetiana Montian _ 03.11.2014 08:36
IP: 94.154.238.---
Radist2010:
Давайте ще ОСББ дозволимо кредити брати (низьковідсотковий?!!)... Під заставу чого тільки? Явно не нирок пані Монтян. Тут таке поля для зловживань, та рейдерських захоплень будинків... Хоча пані Монтян рейдерів любить, і в разі чого скаже, що треба було по хорошому продавати та з'їжати, як у випадку із тою вчителькою на Печерську.
Про "вчительку" тут – infoporn.org.ua/materials/articles/Sprava_Nini_Moskalenko_yak_dzerkalo_nedolugosti_ukrainskogo_tsivilnogo_zakonodavstva/55451
Radist2010 _ 03.11.2014 08:18
IP: 94.153.230.---
Давайте ще ОСББ дозволимо кредити брати (низьковідсотковий?!!)... Під заставу чого тільки? Явно не нирок пані Монтян. Тут таке поля для зловживань, та рейдерських захоплень будинків... Хоча пані Монтян рейдерів любить, і в разі чого скаже, що треба було по хорошому продавати та з'їжати, як у випадку із тою вчителькою на Печерську.
Gena Romankov _ 03.11.2014 07:44
IP: 95.69.176.---
Якщо "Справа Мінрегіону – пошук інвестицій в галузь, встановлення правил та нормативів надання послуг, тощо – але ж ніяк не внесення системних змін до Цивільного Кодексу."-то це відомстово потрібно просто розігнати.як НЕВИКОНУЮЧЕ своїх обов"язків
Serhiy Krjuchkov _ 03.11.2014 06:39
IP: 91.219.223.---
Пропоную ідею для нового міністра: пора відмовлятись від обрахунку спожитого тепла в квадратних метрах. Це не лише абсурдно з точки зору фізики, але й шкідливо, тому що не стимулює споживачів утеплювати будинки, оптимізувати провітрювання, температуру. Вартість теплового лічильника для стандартної трьохкімнатної квартири в типовій дев'ятиповерхівці кілька сот гривень (за моїми підрахунками), чому б не лоббіювати державну програму: повне або часткове фінансування з бюджету, пільгове кредитування?
Людмила Клименко _ 02.11.2014 23:18
IP: 93.77.157.---
Чому нема легітимности? В законі про "ТЕРИТОРІАЛЬНУ ГРОМАДУ " записано, що громада надає повноваження на ведення своїх комунальних клопотів третій стороні, в даному випадку ЖЕКам Просто про це всі забули! Ніхто не читає діючих ЗАКОНІВ! Отже Я надала ЖЕКам повноваження слідкувати за теплом і водопостачанням, розрахунками і чистотою! А сама пішла до театру! Друга справа, що розрахунки не приведені до сьогоднішніх вимог, Тому Міністром розвтку ЖЕКГ та Будівництва повинна бути Я. По тій ппростій причині що я ВИРОБНИЧНИК і знаю справу з ПРОФЕСІЙНОЇ сторони! Юрист не може РОЗУМІТИ \найпростішої економічно-розрахункової тарифної складової питання. Мені імпонує МОНТЯН, але без "фанатизму"!
Олександр Ковальчук _ 02.11.2014 21:59
IP: 5.248.87.---
Peter Blood _ 02.11.2014 21:37
Поняття "споживач" спеціально придумали,щоб не було рівного доступу до спільного ресурсу,бо одинокий холостяк -споживач І багатодітна,з восьми осіб, сімя-споживач, так от одинокий холостяк при споживанні 6000кубів газу заплатить 12000гр,при ринковій вартості 42000гр.,якщо відняти різницю за його частку в спільному ресурсі 400* (7-1.2) =2320гр.,то він повинен би заплатити 39680гр. і тому він недоплачує27680гр. Звідси корупційні схеми,і дефіцит Нафтогазу 100міліардів на рік.
Олександр Ковальчук _ 02.11.2014 21:26
IP: 5.248.87.---
Peter Blood _ 02.11.2014 20:27IP: 188.230.41.--
Олександр Ковальчук:
===
Я виклав свою інфу для дуже "вумного" Alexander Kaplienko:, який тупорило тролить тільки індивідуальне теполопостачання, бо саме такому як він я б давно би встановив тариф хоча б на рівні 3.5 грн. за м3 (50 % від імпортної ціни, враховуючи і витрати на транспортування газу) і він би ВЖЕ ЗАРАЗ збанкрутвав би без с дотування ціни на газ зі сторони держави... А ціна газу для потреб "теплокомунерго" при нормальних екномічних відносинах має бути завжди нижчою за аналогічну для дрібних приватних газоспоживачів, зараз є навпаки...
Не має значення чи 50%чи 20% від імпортної ціни,бо якщо є РІЗНИЦЯміж СПІЛЬНИМ ресурсом і імпортним,то мусить бути рівний доступ всіх до спільного ресурсу,тобто 400кубів на кожного,а хто не користується,тому компенсація різниці в ціні за його 400кубів.
Олександр Ковальчук _ 02.11.2014 21:05
IP: 5.248.87.---
Що найцінніше в концепції Тетяни Монтян,те що вона підняла питання про механізми прийняття рішень по управлінню спільною власністю,а це означає вирішення питання РІВНОГО ДОСТУПУ ДО СПІЛЬНОГО РЕСУРСУ,і не має значення,чи це газ українського видобутку,на рівні держави,чи місця для паркування на прибудинковій території,на рівні девятиповерхового будинку. Для простоти візьмемо приклад з будинком і місцями для паркування біля нього: є 36 квартир,10 паркомісць,і 10автомобілів по одномі на квартиру,щоб всі мали рівний доступ до спільного ресурсу,за парковку власники автомобілів повинні платити,а зібрані гроші повинні йти на здешевлення оплати з утримання прибудинкової території,у випадку якщо автомобілів більше ніж паркомісць,проводиться відкритий аукціон між власниками автомобілів,і так у всьому,оренда землі під МАФ,оренда господарських приміщень і т.д. Це і є рівний доступ до спільного ресурсу. На рівні держави точно так само.
Viktor Petrenko _ 02.11.2014 21:03
IP: 74.125.181.---
с вас Татьяна я уверен получился бы очень хороший министр.только эта банда,пришедшая во власть кстати на крови, в составе антинародного фронта,блока попы и еще одной карманой партейки жидомойского самсебепомоги вряд ли вас возьмет.вы нарушите всех их коррупционные расклады.поэтому вам,как и нам простым гражданам,надо организовать 3-й Майдан и выносить уже эту банду.
Sergiy Kupin _ 02.11.2014 20:46
IP: 74.125.18.---
))

ОТЖЕ, Я, МОНТЯН ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, ОФІЦІЙНО ЗАЯВЛЯЮ, ЩО ГОТОВА ОЧОЛИТИ МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Таким чином, розв'язання зазначених проблем не перебуває в компетенції...

ОТЖЕ, Я, МОНТЯН ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, ОФІЦІЙНО ЗАЯВЛЯЮ, ЩО ГОТОВА ОЧОЛИТИ МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІї УКРАЇНИ

Таким чином, розв'язання зазначених проблем не перебуває в компетенції

ОТЖЕ, Я, МОНТЯН ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, ОФІЦІЙНО ЗАЯВЛЯЮ, ЩО ГОТОВА ОЧОЛИТИ УРЯД УКРАЇНИ, ЄС, Євразії, Всесвіту))

все простіше

Анекдот:

Детей на зиму одевать надо...Я ту посчитал, их дешевле будет в Таиланд на 3 месяца отправить перезимовать
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Віктор Уколов

Стартувала PR-кампанія за зняття санкцій з Росії?

Олексій Гарань

Скільки посад голів комітетів віддала опозиції правляча компартія у 1990 р.?

14
Ірина Федорів

До уваги голови КОДА: Даніш в суді завалює експертизу по каналізації на Бакала

3
Айдер Муждабаєв

Россияне устали от Путина. Это правда. Им нужен Сталин

8
Дмитро Яблоновський

Державні монстри – вбити чи розчаклувати?

3
Сергій Лямець

Авакова и Супрун оставить в правительстве? Зеленский и команда – вы серьезно???

17
Ірина Федорів

Вода з фекаліями: що дала нарада в голови ОДА

12
Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

24
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

13
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter