Марина Ставнійчук Член Європейської комісії за демократію через право (Венеційська комісія) від України (2007-2013 рр.). Заслужений юрист України, кандидат юридичних наук.

Уряд нульової довіри, що має шанс

14 квітня 2016, 19:30

Сьогодні відбулися голосування в парламенті. Країна отримала начебто нову коаліцію в парламенті та уряд, який очолює новий начебто реформатор, а політикум – начебто вільного для нових звершень екс-очільника "найкращого уряду в історії України". Тобто владі начебто на якийсь час вдалося відтягнути момент здійснення найстрашнішого їхнього політичного кошмару – дочасних виборів.

Судячи із вимушеного частого застосування уточнення "начебто", насправді владі годі розслаблятись, бо перепочинок буде дуже коротким. Логіка та механізм "виходу з кризи" підказують, що насправді криза консервується та в будь-яку мить вибухне з новою силою.

Довести нежиттєздатність політичних новоутворень, якими начебто вдалось "подолати кризу", неважко. На жаль.

Перше. Коаліція створена у спосіб, що не має легітимності. Тут навіть вже не має сенсу зосереджуватись на тому, що упродовж двох останніх років не забезпечено виконання вимог статті 83 Конституції, що зобов'язує парламент у своєму регламенті встановити засади формування, організації та припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у парламенті.

Нова так звана коаліція не формалізована і у конституційний спосіб. Що дає привід підозрювати, що насправді "коаліція" існує тільки в уяві зацікавлених осіб. Сам принцип досягнення кількісного показника, аби подолати відмітку "226", також був не те що неконституційним, а й вкрай морально-неетичним коли одних "ненадійних" депутатів зухвало позбавляли мандатів, а інших "тушкуванням" збирали докупи, не дивлячись ні на що. Отже для цього політичного класу політика – це не естетика. На жаль.

В порушення регламентних парламентських норм, народних депутатів спонукали до "пакетного" голосування про одночасне звільнення-призначення, та ще й на видачу "індульгенції" Арсенію Яценюку у вигляді відміни постанови про незадовільний результат роботи його уряду! А новий "реформатор", крім заприсягань, не спромігся навіть на більш-менш переконливу артикуляцію бодай стислих тез щодо подальших пріоритетів свого кабінету! В історію має увійти лише фраза про те, що він покаже, як керувати країною, на кшталт славнозвісної хрущовської "Я вам покажу кузькіну мать". Однак це все емоції. Але якщо серйозно, то новий уряд починає свою роботу без представлення формально-юридичного документу – Програми діяльності Кабінету Міністрів України.

І це погано. Той, хто мав би вимагати у нього Програму, той сам не має Коаліційної Угоди!

Такі підходи до "якості" та кількості документів, формування і діяльності членів "коаліції" не забезпечать ефективної роботи ні парламенту, ні уряду. Тому сміливо можна говорити про хиткість та тимчасовість новоствореної владної конструкції.

Друге. Механізм формування кабміну, на який після публічних кількох показових спроб "зіскочити з потягу", погодився-таки пан Гройсман, спостерігала вся країна. Ідея "самостійного гравця, а не васала президента!", вдалася на славу. Але результат у вигляді кадрового складу нового "реформаторського десанту", звів нанівець усі враження від непересічних нічних "па" в президентській адміністрації. Зрештою виявилось, що досвід Яценюка та його спадщина нічому не навчили ані власне пана Гройсмана, ані усіх панів "стратегічної сімки" в цілому. Знов квоти, знов призначення друзів, земляків та "надійних партнерів". І це знову погано.

Замість "нових облич" та твердих професіоналів, про яких пафосно гримав на публіці Гройсман, – знов блукаючі поміж владними кріслами одні й ті ж "тіла". За невеликим виключенням з нульовим політичним рейтингом та рекордним показником суспільної недовіри. Один мінус поміняли на інший. Таким чином країна отримала уряд, який вже на старті має нульовий рейтинг довіри і серйозний скепсис!

До того ж будь-який уряд повинен мати парламентську підтримку – без цього він обмежений у своїх можливостях. Але без запасу міцності у вигляді гарантованої кількості голосів, що об'єднані коаліцією депутатських фракцій, як ми вже знаємо, будь-яке парламентське новоутворення – це картковий будиночок, який може розсипатись від навіть непомітного протягу в приміщенні ВР.

Третє. Не важко усвідомити, що уряд пана Гройсмана носить всі ознаки тимчасового. Взагалі, термін "тимчасовий" не повинен нікого лякати.

Просто виходячи з цього, суспільству треба визначитись із своїми надіями, та сформулювати функції "нової" коаліції та чергового "кабміну реформ". У суспільства практично не залишилось ілюзій стосовно здібностей сучасної політичної та управлінської "еліт". Вони відсутні. Країна нині доведена до хаосу. Тож заради майбутнього країни маємо наділити "новоспечену" стару владу логічною в даному випадку функцією: забезпечити легітимний перехід до нового етапу розвитку – коли фах, досвід, патріотизм стануть дійсно реальними чинниками політичної культури і політичної традиції.

Нові вибори неминучі, в результаті яких країна має надію отримати довгоочікувані зміни.

За умови, звичайно, що вибори зможуть відбутися. Відбутися легітимно.

З таких міркувань суспільству очевидно потрібно надати дуже стислий дороговказ сучасним тимчасовим уряду та парламенту.

Завдання новоствореного уряду абсолютно мінімізоване – забезпечити виживання країни і народу в цей період. Якщо б ми мали кабмін та прем'єра, озброєних суспільною та парламентською підтримкою, дороговказом були б реформи та розвиток. Це складно, однак нині завдання простіше – забезпечити бодай деяку стабільність до ротації виконавчої влади. Насамперед, достатньо припинити пограбунок країни, під виглядом реформ, зупинити "схеми" та системно працювати над виконанням бюджету. Суто "технічні" процедури, з якими можна впоратись без грузинських, естонських або американських "реформаторів". Але як же це зробити? Якщо всі "земляки" вже на потрібних напрямках.

Завдання парламенту більш масштабні. Але за бажання можна впоратись, якщо спадщина Гройсмана, у вигляді постійних ритуальних танців на Конституції, буде подолана. Рада вже має нового спікера, від якого потрібно одне – діяти за Конституцією і Регламентом.

Якщо з парламенту все ж піде це явище, то завдання парламентарів – якісно підготувати країну до нових виборів. Але – до дійсно виборів, а не до звичної за останніх часів їх імітації! Для цього депутати нарешті повинні зосередитись на підготовці Виборчого кодексу. Не чергового "одноразового" закону, а саме до сталого, досконалого комплексу законів, які забезпечать надалі прозорість та справедливість усіх виборів в Україні, насамперед парламентських і президентських. Напрацювання в цій царині існують, ними можна скористатись. Для цього треба не відкидати пропозиції всіх, хто критично оцінює владні законодавчі варіанти та усувати їх від процесу, навіть від можливості обговорення! А виходячи з того, що самотужки, без фахівців, цей парламент навряд чи забезпечить підготовку якісного законодавства, то до суспільного діалогу щодо нового виборчого законодавства – не просто долучити, а врахувати позицію фахового середовища, не обмежуючись баченням виборчого процесу провладними нардепами у виконанні, як завжди, профільного комітету парламенту.

Друге завдання, яке вкладається в контекст забезпечення транспарентності виборів – нарешті розібратись із складом ЦВК. Без лукавства. Термін повноважень – річ вперта. Закон України "Про Центральну виборчу комісію" чітко встановлює строк повноважень – 7 років. Коли вносилися зміни до порядку призначення та припинення цих повноважень членів ЦВК, ніхто в страшному сні не передбачав, що зловживання цими змінами досягнуть такого масштабу. Тож треба покласти край маніпуляціям та забезпечити майбутні вибори новим незаангажованим складом Центральної виборчої комісії.

Третє – мінімізувати вплив тимчасової влади на конституційні перетворення. Влада уперто ігнорувала заборони під час війни вносити зміни до Основного Закону. Не підпорядкувала конституційний процес безумовному пріоритету – забезпеченню конституційної основи українських реформ. Тому шанс втрачено. Нині парламент, життя якого обраховується місяцями, а суспільна довіра від нульової позначки переходить у переконливий мінус, не має морального права змінювати Основний Закон. Це повинно стати правом (і обов'язком!) людей, яким суспільство висловить таку довіру. Це, до речі, торкається не тільки тих, у кого поки що є мандат народного депутата. Тут має сенс повернутись і до райдужних перспектив, які намарив Арсеній Яценюк. Який нині поставив собі завдання – писати нову Конституцію та новий Суспільний Договір.

Він, як інші з владної команди, не став носієм нової політичної культури, яка може дати поштовх необхідним перетворенням. Може все ж відпочиньте, зупиніться, знову наберіть політичної ваги. А там видно буде!

Саме природній відхід сучасної політичної популяції дасть можливість сформуватись новому політичному класу. Його поява – закономірний крок, наступний після формування політичної нації. А українська політична нація, попри "гальма" у вигляді сучасної збанкрутілої "еліти", таки сформована!

Україна відбулась, як нація, а це означає, що траєкторія сталого суспільного розвитку для неї більше не є недосяжним міфом. Це майбутнє нашої країни!

Тому не треба лякати народ ймовірністю "реваншу", аби переконати у небезпеці наступних парламентських, президентських виборів. Такої небезпеки не існує на майбутнє. Бо нічого не змінилося з попередніх часів. Реваншистів шукайте зараз і серед своїх.

А на майбутнє, готуйте країну до чесних виборів, панове. Це, попри усі перспективи, як виявилось, єдина ваша стратегічна місія.

P.S. Розумію, що цей допис вийшов значною мірою критичним. Але, на жаль, цей настрій продиктований останніми подіями: адже цинічними є способи, за допомогою яких сьогодні вирішувалися вкрай важливі для країни питання.

Багато хто отримав нові відповідальні посади. Можливо у декого навіть з підсвідомості рвуться чисті та щирі наміри. І за інших обставин я б із задоволенням привітала б панів Гройсмана, Парубія, президента... Але в даному випадку, як правник – не можу. Їх варварський підхід, до певної міри "самопризначення" всупереч нормам Конституції, політичної етики та традиції, все ж заважає.

На жаль, цей цинізм породжує отакі оцінки. І не тільки в мене.

powered by lun.ua
Коментарі — 52
Volodymyr Parkhomenko _ 18.04.2016 17:39
IP: 195.162.90.---
Ремарки на полях цієї публікації
1. Коли М.І. працювала в АПУ Януковича, не чути було її сумнівів щодо легітимності влади за нереалізованості статті 83 КУ та поширеного тушкування.
2. Постанови ВР скасовувалися і досі. Наприклад, на межі 2004-5 було скасовано постанову про затвердження програми уряду Януковича.
3.Формування коаліційного уряду за квотами – звичайна практика.
4.З ворогів прем'єра уряд ніде не формується.
5.Всі уряди в демократичних країнах є тимчасовими. Принаймні на період каденції.
6.Суспільство "формулює функції коаліції" на виборах. Обираючи програми.
7.Нові вибори в кожній демократичній державі є неминучими.
8.Так "під час війни вносити зміни до Основного Закону заборонено" чи "конституційний процес має бути підпорядковано пріоритету"?
Республіка _ 18.04.2016 14:06
IP: 130.211.90.---
Пані Марина Ставнійчук, нарешті Ви фахово відреагували, що плекає надію на Ваше реальне ВІДРОДЖЕННЯ!!!. Що ж до: "За умови, звичайно, що вибори зможуть відбутися. Відбутися легітимно", то Ви, як фаховий юрист, маєте ВКЛАСТИ!!! реальні зусилля у РЕАЛІЗАЦІЮ!!! цих УМОВ!!!: об'єднання проукраїнських юристів має реально ЗАХИЩАТИ!!! інтереси народу України, а не "красно" говорити, створюючи на замовлення "каламутну воду".
_yurkiv_ _ 17.04.2016 20:48
IP: 130.211.70.---
plita:
_yurkiv_

1. Українцями галичан оголосив ще Данило Галицький! *** Насправді він не тільки того не робив, але й сам помер, сердешний так і не довідавшись, що насправді він – українець... Втім, як і Ярослав Мудрий, і Володимир Мономах, і ще багато-багато наших предків, до 18 ст...

2. А що іншого міг казати про галичан москальський посіпака Скарападский? **** Він був НІМЕЦЬКИЙ ПОСІПАКА. Як і його попередники і наступники...
Та невже кацапами померли?
Він був афіцер ево величества?
LYCIV_OLGA _ 17.04.2016 16:21
IP: 109.251.42.---
(закінчення)
Тож – ще раз надаю ДОКАЗИ (приклади) системної/патологічної БРЕХНІ (чи й справді розумової неповноцінності, як і у всіх рашистів), цього україномовного українофоба та москальського запроданця plita, хоча б на прикладах двох передостанніх його "реінкарнацій":
(іпостась astros) – у Альона Шкурум "Перед відставкою не надихаєшся", мої пости – LYCIV_OLGA _ 08.02.2016 11:06, у 11:10, та у 11:13;
Або – Pixel _ 12.03.2016 17:53 у блозі Севгіль-Мусаєва "Анекдот про Климкина. Или почему украинская власть игнорирует крымских татар";
(іпостась Rall) – у Сергій Лещенко "Разобрать сговор по молекулам. Новые подробности спасения Яценюка (исправлено) " – LYCIV_OLGA _ 22.02.2016 12:41 та у 12:42.
Всі (!!!) бажаючи можуть наочно (!) впевнитися (!), що plita в усіх своїх попередніх "втіленнях" – НЕ ПРОСТО якійсь пересічний рашист та патологічний БРЕХУН-параноїк, А ЗВИЧАЙНІСІНЬКИЙ (механічний) "БРЕХУНЕЦЬ" – РЕТРАНСЛЯТОР КРЕМЛІВСЬКОЇ ПРОПАГАН*ДОНІВСЬКОЇ МЕРЕЖІ!
LYCIV_OLGA _ 17.04.2016 16:20
IP: 109.251.42.---
Ну, от – цей, – чи то справді розумово неповноцінний, чи то тільки граючий таку роль, але – безсумнівно ПАТОЛОГІЧНИЙ БРЕХУН – PLITA (у plita _ 16.04.2016 16:42), – знов БРЕШЕ (!!!) про те, що ніби то я і якісь мої "однодумці" (?) вчиняли насильство (??), чиюсь кров проливали (???), розколювали державу (?!), здавали Крим, руйнували Донбас (??!!), приводили (це я то – пересічна домогосподарка!!!) "цю владу до влади"... (???!!!)
НІБИ ТО не було ніяких "овочів" при владі – з їх рашистським шовінізмом; ніби то це я, а не "миздобули" здавала Крим "ввічливим зеленим чоловічкам" з ерефії; ніби то я, а не місцева "вата" та російські найманці руйнувала Донбас; ніби то я а не російські у змові з українськими олігархами-запроданцями пропхали до влади в Україні своїх однодумців...
Ну, тут нічого не поробиш – "брехун, він і у Африці брехун"!
(див.закінчення)
_yurkiv_ _ 17.04.2016 14:33
IP: 130.211.70.---
plita:
_yurkiv_:

Вовка ноги годують, а людину – світоглядні позиції:)
Ну, світоглядні позиції галичан не змінилися ані на йоту з того часу, як австріяки оголосили їх "українцями":

"...галичане, которым важно было представить не настоящую картину той Украины, которая действительно существует, то есть имеет резкую грань между галицийской Украиной и нашей. В действительности это две разных страны. Вся культура, религия, мировоззрение жителей у них другие. Галичане же хотят представить картину будто единой Украины, которая вся крайне враждебна к идее России, причем в этой Украине ВАЖНЕЙШУЮ РОЛЬ ИГРАЛИ БЫ САМИ ГАЛИЧАНЕ"

Павел Скоропадский, Гетьман України в 1918 р.
Українцями галичан оголосив ще Данило Галицький!
А що іншого міг казати про галичан москальський посіпака Скарападский?
Тому і впав так швидко.
Виталий Швагер _ 17.04.2016 02:45
IP: 217.77.219.---
Сергей Билоченко:
Жалко что сенечка избежит справедливого расстрела взбесившимися ворвавшимися по ул Грушевского. А так все достанется Гройсману, который более вменяемый, но не в коня корм.
Не будет никакого расстрела. Нуланд на новый майдан печенья не напекла ещё...
_yurkiv_ _ 17.04.2016 00:37
IP: 130.211.90.---
Віктор Совщак:
Пропишіть будь-ласка що таке світоглядна позиція людини і чи може бути їх дві (правда абсурд). І як ця позиція може впливає на дії чи бездіяльність людини. Іншими словами в природі так: якщо ти вовк, то вовк, якщо собака, то собака. І ще нікому на вдалося перетворити вовка на собаку.
Ну, це в природі, а серед людей всіляко бува...
Вовка ноги годують, а людину – світоглядні позиції:)
Віктор Совщак _ 16.04.2016 20:50
IP: 188.163.12.---
Пропишіть будь-ласка що таке світоглядна позиція людини і чи може бути їх дві (правда абсурд). І як ця позиція може впливає на дії чи бездіяльність людини. Іншими словами в природі так: якщо ти вовк, то вовк, якщо собака, то собака. І ще нікому на вдалося перетворити вовка на собаку.
grom2468 _ 16.04.2016 20:00
IP: 130.211.75.---
plita:
_yurkiv_:
Бобо Бобович:
_yurkiv_:
Уряд нульової довіри, що має шанс
++++++++++++++++++++++++++++++++
Який шанс, якщо проти нього більшість Верховної Ради?
І Президент отримав нульову довіру за те, що допустив політичну кризу у час війни, і вчинив наругу над Конституцією![/QU
А ЩЕ ТАК ЗВАНИЙ ПРЕЗИДЕНТ СВОЇМИ ДІЯМИ ПРИВІВ ДО ЗАГТБЕЛІ ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ УКРАЇНЙІВ ВІД Т.З. мирного плану порошенко А МІЛЬЙОНИ ЛЮДЕЙ КИНУВ НА ГОЛОДНУ СМЕРТЬ.
Не перебільшуйте!
Правління Порошенка – не Голодомор, але могло би бути значно ефективнішим, якби Президент об'єднував Політичні Сили України, як це робив Президент Ющенко, а не грав на протиріччях поміж ними у час війни.
До речі, він мав таке об'єднання у вигляді Еуропейської Коаліції, і розвалив його своїм Блоком Палитичних Пєрєтрахіванієй.
СКАЗАНО:"Не створюй собі кумирів!"... Чи в вас, уніатів – по іншому?
Спроси у чаленка или у бузины!
_yurkiv_ _ 16.04.2016 19:27
IP: 130.211.64.---
plita:
_yurkiv_:
Бобо Бобович:
_yurkiv_:
Уряд нульової довіри, що має шанс
++++++++++++++++++++++++++++++++
Який шанс, якщо проти нього більшість Верховної Ради?
І Президент отримав нульову довіру за те, що допустив політичну кризу у час війни, і вчинив наругу над Конституцією![/QU
А ЩЕ ТАК ЗВАНИЙ ПРЕЗИДЕНТ СВОЇМИ ДІЯМИ ПРИВІВ ДО ЗАГТБЕЛІ ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ УКРАЇНЙІВ ВІД Т.З. мирного плану порошенко А МІЛЬЙОНИ ЛЮДЕЙ КИНУВ НА ГОЛОДНУ СМЕРТЬ.
Не перебільшуйте!
Правління Порошенка – не Голодомор, але могло би бути значно ефективнішим, якби Президент об'єднував Політичні Сили України, як це робив Президент Ющенко, а не грав на протиріччях поміж ними у час війни.
До речі, він мав таке об'єднання у вигляді Еуропейської Коаліції, і розвалив його своїм Блоком Палитичних Пєрєтрахіванієй.
СКАЗАНО:"Не створюй собі кумирів!"... Чи в вас, уніатів – по іншому?
У нас Литий в Бронзі один – БАНДЕРА
Виктор Павлухин _ 16.04.2016 18:39
IP: 178.150.235.---
Сергій Олексійович Бут:
" Начебто" – "вроде", это так звучит на Российской мове. Вообщем как ни крути но этот смысл на русском языке звучит чётче и понятней, поэтому на нём и отвечу! Дорогой соотечественник Сергей, Ваш бестолковый блог, да ещё и с оскорблениями Женщины достойной внимания, и как прекрасный и честный Человек, и как, безусловно, Симпатичная Женщина, а главное, как очень Достойный и Признанный не только в Украине, а и в Европе, Специалист-Конституционалист не делает вам ни какой чести обращаться на вы и с большой буквы. Ещё красной нитью проходит ваш невротический патриотизм – "сформований в важких умовах політичної кризи", а ця "криза" кем сформована?, не теми ли недоумками, которые взялись явно не за своё дело – создание Государственности. У нас есть один Госслужащий N1, он же крупный специалист по офшоризации бизнеса (и не по последним скандалам, а по жизни), он же предприниматель, вот он же Экономический преступникN1, при чем тут МАРИНА – они напёрсточники
Виктор Павлухин _ 16.04.2016 18:36
IP: 178.150.235.---
Сергею Олексеевичу Бут – " Начебто" – "вроде", это так звучит на Российской мове. Вообщем как ни крути но этот смысл на русском языке звучит чётче и понятней, поэтому на нём и отвечу! Дорогой соотечественник Сергей, Ваш бестолковый блог, да ещё и с оскорблениями Женщины достойной внимания, и как прекрасный и честный Человек, и как, безусловно, Симпатичная Женщина, а главное, как очень Достойный и Признанный не только в Украине, а и в Европе, Специалист-Конституционалист не делает вам ни какой чести обращаться на вы и с большой буквы. Ещё красной нитью проходит ваш невротический патриотизм – "сформований в важких умовах політичної кризи", а ця "криза" кем сформована?, не теми ли недоумками, которые взялись явно не за своё дело – создание Государственности. У нас есть один Госслужащий N1, он же крупный специалист по офшоризации бизнеса (и не по последним скандалам, а по жизни), он же предприниматель, вот он же Экономический преступникN1, при чем тут МАРИНА – они напёрсточники
_yurkiv_ _ 16.04.2016 18:04
IP: 130.211.70.---
Бобо Бобович:
_yurkiv_:
Уряд нульової довіри, що має шанс
++++++++++++++++++++++++++++++++
Який шанс, якщо проти нього більшість Верховної Ради?
І Президент отримав нульову довіру за те, що допустив політичну кризу у час війни, і вчинив наругу над Конституцією![/QU
А ЩЕ ТАК ЗВАНИЙ ПРЕЗИДЕНТ СВОЇМИ ДІЯМИ ПРИВІВ ДО ЗАГТБЕЛІ ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ УКРАЇНЙІВ ВІД Т.З. мирного плану порошенко А МІЛЬЙОНИ ЛЮДЕЙ КИНУВ НА ГОЛОДНУ СМЕРТЬ.
Не перебільшуйте!
Правління Порошенка – не Голодомор, але могло би бути значно ефективнішим, якби Президент об'єднував Політичні Сили України, як це робив Президент Ющенко, а не грав на протиріччях поміж ними у час війни.
До речі, він мав таке об'єднання у вигляді Еуропейської Коаліції, і розвалив його своїм Блоком Палитичних Пєрєтрахіванієй.
LYCIV_OLGA _ 16.04.2016 16:09
IP: 109.251.42.---
Повністю підтримую думку авторки блогу!
Перетасовування старої карткової колоди нічого "дати" країні та нам – не може!
А про те на що заслуговує ця влада – я вже написала у блозі Олесі Яхно
"Конец эпохи ''зрад і перемог'" у LYCIV_OLGA _ 16.04.2016 15:41, та у 15:42.
LYCIV_OLGA _ 16.04.2016 16:07
IP: 109.251.42.---
(Смайлик "smile") О, можна привітати рашиста Cjnybr, Karakyrt, gmailo, som, Lann, glok, pann, jut, astros, Ral, mauser96 з черговою реінкарнацією! Тепер він – plita.
А нам – час приймати ставки на "тривалість житт"я цієї його чергової іпостасі... (Смайлик "smile")
Сергій Олексійович Бут _ 16.04.2016 13:13
IP: 176.112.1.---
"Країна отримала начебто нову коаліцію в парламенті та уряд, який очолює новий начебто реформатор...", а пані Ставнійчук опублікувала НАЧЕБТО блог. Стиліст вона непоганий, юрист знаний, перо "гостре", тому текст вдався досить обємний, і "аргументів" НАЧЕБТО достатньо... Але через весь цей текст червоною ниткою проходить чорне побажання невдачі новому уряду... Неважливо, що цей уряд було сформовано в важких умовах політичної кризи... Неважливо, що цей уряд буде виправляти помилки попереднього уряду, намагатиметься зрушити економіку країни, надати їй імпульс для росту... ВАЖЛИВО (для Станійчук), що порушені деякі технологічні моменти процедурного характеру в процесі його (уряду) формування. Так може писати лише людина байдужа до долі своєї країни, людина з заздрісним православним менталітетом...
grom2468 _ 15.04.2016 14:56
IP: 130.211.64.---
plita:
Miki2:
mihaylenco:
Miki2
Повністю згоден, пані Марино. Саме цинізм цієї чергової братви зашкалює. Без сумніву суспільство воздасть належне за содіяне. Українці це вже проходили.

Мікі! Ти став таким оптимістом! А ось в мене щодо суспільства дуже великі сумніви.
Скільки себе пам'ятаю був таким завжди. Не в нашій ситуації бути песімістом. В форматі суспільства це був би програш. Але такого не буде. Абсолютно впевнений, що Україна переможе.
А -кого, власне переможе, добродію?
А ти кацапське гівно jut-astros- Rall-kutum маешь сумніви?
ytkr _ 15.04.2016 14:15
IP: 130.180.216.---
Вдячний М. Ставничук за відверту правду. Надіюся, що пан А.Парубій наведе лад у Верховній Раді. Всі, без винятку депутати, повинні вести себе в залі засідань, як дисципліновані учні на уроці; не вештатися по залі під час засідань, не базікати під час сесії, а свої думки, якщо їм не надано слово, висловлювати лише натискуванням кнопки "ЗА","ПРОТИ", або "УТРИМАВСЯ". Відсутність депутата у сесійній залі повинна розцінюватися Президією Ради, як ПРОГУЛ без нарахування зарплати.Якщо цього буде досягнуто – з,явиться можливість плідно працювати на благо народу України, який і надав свій мандат довіри кожному депутату.
impossible9 _ 15.04.2016 13:19
IP: 93.76.30.---
Прекрасная аналитика. Спасибо, Марина Ставнийчук!
Бобо Бобович _ 15.04.2016 13:10
IP: 176.241.109.---
_yurkiv_:
Уряд нульової довіри, що має шанс
++++++++++++++++++++++++++++++++
Який шанс, якщо проти нього більшість Верховної Ради?
І Президент отримав нульову довіру за те, що допустив політичну кризу у час війни, і вчинив наругу над Конституцією![/QU
А ЩЕ ТАК ЗВАНИЙ ПРЕЗИДЕНТ СВОЇМИ ДІЯМИ ПРИВІВ ДО ЗАГТБЕЛІ ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ УКРАЇНЙІВ ВІД Т.З. мирного плану порошенко А МІЛЬЙОНИ ЛЮДЕЙ КИНУВ НА ГОЛОДНУ СМЕРТЬ.
_yurkiv_ _ 15.04.2016 12:00
IP: 146.148.11.---
Уряд нульової довіри, що має шанс
++++++++++++++++++++++++++++++++
Який шанс, якщо проти нього більшість Верховної Ради?
І Президент отримав нульову довіру за те, що допустив політичну кризу у час війни, і вчинив наругу над Конституцією!
Сергей Билоченко _ 15.04.2016 10:41
IP: 94.158.69.---
Жалко что сенечка избежит справедливого расстрела взбесившимися ворвавшимися по ул Грушевского. А так все достанется Гройсману, который более вменяемый, но не в коня корм.
karrot _ 15.04.2016 10:17
IP: 146.148.5.---
токашо картавий олігофрен заявіл.
хочу в вас спитати.
питання до уряду – 1 година.
давайте сьогодні зробимо 1,5 години.
заперечень немає.? немає.
дякую.
це успіх і перемога.
йдемо дальше.

ето не шутка.
ето дословно.
P712 _ 15.04.2016 10:08
IP: 95.134.23.---
Пані Марина, ваш допис швидше об"єктивний, ніж самокритичний. Підтримую все написане, все вірно, може коаліція законна, але нелигітимна. Причин 2 – перше, нульовий рейтинг антинародного фронту; друга – коаліція лиш на папері, голосування за программу уряду (швидше набір гасел) це вже довело, нібито коаліція з двох фракцій, але вона існує за рахунок колишніх ригів (тут шокоботи мають відрізняти, що пані Марина була чиновницею за часів яника, а їхній патрон шокоПецо-офшорник був засновником ПР, але на то вони й боти, щоби на все казати – то Божа роса). Тому новий закон про вибори без мажоритарної складової конче необхідний.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter