Юрій Свірко журналіст, кансультант па мэдыйных, фінансавых, моўных і юрыдычных пытаньнях

Укроборонбруд. Непарадні думки не про Грузію

20 серпня 2008, 14:22

"К Подолу танки грохотали..." Тільки-но підписав вчора до друку номер газети "Обзор" з фотографією на першій шпальті якихось БТРів у центрі Києва, як вийшов з офісу та побачив на Поштовій площі саме ці БТРи й танки. І так немає чим у місті дихати, а тут такий грім та сморід. Добре, що до 22:30 уся ця техніка Поштову проїхала.

Асфальт на Сагайдачного та бруківка Володимирського узвозу нібито залишилися непошкодженими (на відміну від повітря). Хіба що стали БРУДківкою – після танків можна було побачити якісь білі сліди.

Проте публіка, не шкодуючи вуха, спостерігала за цією репетицією параду 24 серпня та жваво обговорювала, чому на техніці намальовані "якісь фашистські хрести". Підозрюю, що російські телеканали ці хрести також не обминуть, розповідаючи в неділю про "нове шоу мілітаристського Києва".

А київські товариші додадуть потім, що Тимошенко відробляла кремлівський мільярд та закликала Ющенка скасувати парад на День незалежності.

Для мене українська незалежність є святом.



Та й для кожного справжнього білоруса незалежність України – це свято. Тому що без незалежності України (декларації 16 липня 1990-го, конституційного закону 24 серпня, референдуму 1 грудня) не було б незалежності Білорусі (декларації 27 липня 1990-го, конституційного закону 25 серпня 1991-го, Біловезької пущі 8 грудня). Тому що без незалежної України не буде незалежної Білорусі. Як, до речі, без незалежної Білорусі дуже швидко може не стати незалежної України. Погано, що не всі в Києві це розуміють.

Але в Києві багато чого не розуміють. Наприклад, що для армії головне не паради, а щоденна бойова підготовка. І що паливо краще було б витратити на навчання танків у полі, а не на Подолі. Не кажучи вже про допомогу потерпілим від повені в західних областях.

Та й кому зараз ці танки потрібні? З ким Україна воюватиме? З НАТО, до якої намагається вступити? З Росією? Але чи допоможуть проти неї танки? З Білоруссю? (Дивись вище). Хто там залишився із сухопутних сусідів – Молдова з Придністров'ям? Ну хіба що громадян ПМР з українськими паспортами змушувати до миру з одеською митницею.

Як казав в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" екс-міністр оборони Анатолій Гриценко: "Більшої загрози, аніж ми самі, для України не існує" (заголовок в останньому номері газети).

Я чомусь одразу згадав цю цитату, коли повертався з параду додому. Бо знов побачив вночі сілует сусіднього будинку з фонду Міноборони. Кому цікаво – відвідайте адресу Артема, 59. У середині кварталу стоять якісь руїни, начебто на дворі 1943-й. Або тут когось нещодавно до миру примусили з допомогою бомбардування. Але місцеві мешканці кажуть, що так тут чи не з часів надбання Україною незалежності.

До речі, дуже дивні круглі дати врочисто святкуємо останнім часом. То "ювілей" – 1020-річчя хрещення Київської Русі (ювілей – це 50, 75 та 100). То 17-річчя незалежності з парадом. Можливо, на УП варто масово відсвяткувати 29 серпня моє 34-річчя та 36-річчя ще однієї місцевої блогерки-адекватки? Адже дата точно кругліша буде: 34+36=70.

Але повернемося до наших руїн на Артема та Гриценка. Раніше на Артема, 59, базувався "Укроборонбуд" – підприємство Міноборони, яке мало будувати житло для військових, а насправді продавало за гроші гектари оборонних земель. Діяв директор "Укроборонбуду" за довіреністю міністра оборони Анатолія Гриценка. Останній, треба додати, каже, що без його відома.

Зайдіть на сайт Єдиного державного реєстру судових рішень України (www.reyestr.court.gov.ua) та наберіть у відповідній графі "Укроборонбуд". Сайт видасть вам 177 (!) судових рішень стосовно цього підприємства. А скільки оборудок до суду не дійшло?

Екс-власкор "Экономических известий" у Севастополі Надія Шкаріна якось написала, що саме робила ця фірма в її місті. Навіть міські депутати до Києва зверталися, щоб кримінальну справу порушили.

Ось де справжня військова проблема Севастополя та української держави! Російський флот – це одне. А коли українські чиновники батьківщину гектарами продають за безцінь – це не гуманітарна катастрофа? Особливо коли прикриваються високородною метою забезпечення житлом військових. Які й на параді будуть безквартирними – хіба це не гуманітарна катастрофа для української армії?

В Одесі "Укроборонбуд" продав стадіон у центрі міста під забудову житлом. Кажуть, Ющенко приїхав, втрутився та стадіон місту залишив. А що поруч із цим стадіоном робиться? Стояв собі будинок газети Одеського військового округу "Защитник Родины" на Французькому бульварі, де за часів СРСР заступником головного редактора працював мій батько. Потім перейменували газету на "Слава і честь", а міністр Гриценко її ліквідував. Будинок, в якому були зареєстровані безквартирні військові, списали та продали. Двічі. Двом різним забудовникам. Тепер дві фірми судяться між собою та з Міноборони, проходячи по кілька разів судову вертикаль аж до Верховного суду й назад.

Українські корумповані суди виносять за цією справою абсолютно протилежні рішення. Вищий господарський суд України за одною одеською справою "Укроборонбуду" вирішив, що все було належним чином за довіреністю Гриценка, а за другою, теж одеською, теж "Укроборонбуду", того ж періоду й за тією ж довіреністю – що все було зовсім незаконно.

А екс-директор ліквідованого "Укроборонбуду", якого пан Гриценко вже після всіх оборудок позбавив довіреності, у травні цього року судився в Печерському суді. Йому не сподобалося формулювання того, як військова прокуратура проти нього кримінальну справу закрила. Мовляв, треба було так закрити, щоб усім було зрозуміло, що ніякого злочину взагалі ніде не було. Відповідне рішення Печерського суду можна теж знайти на сайті Єдиного державного реєстру серед усіх 177 згаданих – на 170-му місці.

От я собі й думаю: може, якийсь танк заїде під час параду на Хрещатик, 42-а, де Печерський суд працює? А потім ще й на Артема, 59, завітає, щоб добити ще одну брудну споруду?

Міністру оборони Єханурову нема ж коли такими дрібними справами займатися. У нього – парад!

powered by lun.ua
Коментарі — 31
Nick_M _ 21.08.2008 18:17
IP: 194.44.242.---
21.08.2008 13:06___ Историчка
Как сообщает пресс-служба Минздрава, по состоянию на 4 августа 151 абитуриент, которым установлена инвалидность в 2007-2008 годах, зачислен в медицинские вузы Украины. В частности, наибольшее количество "льготников", которые получили справки об инвалидности на протяжении последних двух лет, поступили в этом году во Львовский национальный медуниверситет им. Галицкого (37 человек),
Оце взяток хлопці нагребли!
Историчка _ 21.08.2008 17:38
IP: 193.239.180.---
21.08.2008 17:04___ Unique

Уважаемый Unique, Вам уже легче, но берегитесь. Вы еще плохи.
Unique _ 21.08.2008 17:04
IP: 91.124.86.---
21.08.2008 16:19___ Историчка
Жару я дуже добре переношу і люблю, я ж не товстун.
Якщо "ізвєрженіє", та ще й "мислі", - то ви сказали протилежне від того, що хотіли, адже я саме в тому й дорікаю вам: у відсутності тої останньої, як її,??? мислі...
І головне, що цілий рік – тобто, від погоди незалежно.
Від народження тобто.
Це і є Її Величність Логіка. Яку я на "чотири" здав, навіть будучи безпартійним фарсовщиком...
Юрій Свірко _ 21.08.2008 16:28
IP: 193.111.0.---
21.08.2008 10:21___ Unique
що вони можуть позитивно вплинути на рейтинг власного Прем'єр-Міністра.Чи існує ще десь на планеті країна з таким відвертим і демонстративним маразмом у державному управлінні?

21.08.2008 14:18___Юрій Свірко
Укроборонбруд-2. Вищий господарський маразм України
Историчка _ 21.08.2008 16:19
IP: 193.239.180.---
21.08.2008 15:18___ Unique

Уважаемый Unique, я думаю, в Вашем мыслеизвержении виновата давно стоящая жара.
Unique _ 21.08.2008 15:19
IP: 91.124.86.---
21.08.2008 13:18___ Nick_M
Я зрозумів. Але – ще раз проілюстрував.
Особливо в світлі останнього доручення СП – СБУ.
Я ж казав, що його Тимошенко отруїла...
Unique _ 21.08.2008 15:18
IP: 91.124.86.---
21.08.2008 13:06___ Историчка

Ні, це якраз наслідок окупації російських царів та комісарів.
В університеті й досі не знають хто тато моєї дочки. Нашими пільгами були результати тестування.Після першої сесії – підвищена стипендія. "Червоної" не буде ніколи – це статус "вискочок".
Але все це – недолугі спроби недолугих переможців 1917-го отримати диплом будь-якою ціною.
Але вчитися треба спочатку могти. Як і думати логічно, чого ви позбавлені абсолютно. Маючи при цьому, підозріваю, диплом. Проте, перепрошую відвертість, знаючи ваші тут на блогах дописи, я ніколи не зможу повірити, що ви десь могли вчитися, окрім початкової школи. Хоча й – підозріваю – десь-таки ще вчилася, хоч і без толку. Таким чином – ваш документ про освіту – це і є, як ви свято вірили, ваша пільга, як для інвалідів, яка ніколи не перетворить вас у здорових: ви його ніколи в житті не підтверджували кваліфікацією і не могли ніколи цього зробити, хоч і отримуєте пенсію.
Така між нами принципова і довічна...
Nick_M _ 21.08.2008 13:18
IP: 194.44.242.---
___ Unique

Я ж уже сказав у 21.08.2008 05:28 ___ МГТУ про моє відношення.
Историчка _ 21.08.2008 13:06
IP: 193.239.180.---
21.08.2008 10:19___ Unique --------живуть в Україні "нашій", -бандерівській.

Уважаемый Unique, вот она ваша, "бандерівська Україна" в дії.

Как сообщает пресс-служба Минздрава, по состоянию на 4 августа 151 абитуриент, которым установлена инвалидность в 2007-2008 годах, зачислен в медицинские вузы Украины. В частности, наибольшее количество "льготников", которые получили справки об инвалидности на протяжении последних двух лет, поступили в этом году во Львовский национальный медуниверситет им. Галицкого (37 человек),
http://www.podrobnosti.com.ua/criminal/others/2008/08/21/548675.html
Unique _ 21.08.2008 11:14
IP: 91.124.20.---
Ні в Руанді, ні в Еритреї, ні в керівництві племені тутсі чи африканських пігмеїв жоден шаман перед власним племенем таких проблем-завдань-"акцептів" – не створює...
Unique _ 21.08.2008 11:12
IP: 91.124.20.---
20.08.2008 23:52___ Nick_M
Ви хочете сказати, що Ющенко здатен усвідомити цивілізаційні, глобальні для цивілізації морально-етичні аспекти Голодоморів і необхідність міжнародного трибуналу над фашистською Росією заради неповторення фашизму та геноциду в майбутньому?
Я думаю, що і про Голодомри, і про власне отруєння поносом слинить він, і по коліна у воді повзає чи сміття прибирає, дерева садить лише і виключно заради того, що Ви, наприклад, не звертали уваги і якнайшвидше забули про діаманти для побожної до противності Кетрін взамін за "Дніпроенерго"...
Запропонуйте цій сімейці побожній і патріотичній-патріотичній, у вишиванках чи не хронічно від трипільської культури родом, один такий "відкатик" дріб'язковий, як за "Венко", наприклад, потерпілим від повені переказати.
Або від параду відмовитися і віддати куму оті мільйони, щоб швидше Грузія від війни оговталася...
Unique _ 21.08.2008 10:21
IP: 91.124.20.---
що вони можуть позитивно вплинути на рейтинг власного Прем'єр-Міністра.Чи існує ще десь на планеті країна з таким відвертим і демонстративним маразмом у державному управлінні? Ні в Руанді, ні в Еритреї, ні в керівництві племені тутсі чи африканських пігмеїв жоден шаман перед власним племенем таких проблем-завдань-"акцептів" – не створює... Огиду в Бухаресті до чуда хоружівського не зуміла приховати не тільки Меркель. За тим ідіотизмом не без огиди і розчарування спостерігає і Україна, і весь світ. Шерше ля фам. В Российской войне с Грузией виновата Тимошенко http://donbas.vlasti.net/news/19625
Unique _ 21.08.2008 10:21
IP: 91.124.20.---
21.08.2008 07:26___ Nick_M
Секретаріат Президента України не зумів приховати власного цинізму блатної шпани, намагаючись трагедію грузинського народу використати для підвищення рейтингу Ющенка і зменшення рейтингу Тимошенко. Проте виважена і відповідальна позиціяТимошенко зовсім не дає таких підстав. Роль клоуна її не влаштовує. На відміну від Ющенка, не обтяженого будь-якою відповідальністю взагалі і в принципі.Ще одним підтвердженням цинізму блатної шпани-кухарчуків буде військовий парад в Києві на фоні війни у Грузії. Тутсі, чесне слово. Мордочки тільки такі розумні-розумні...Чи можна було на повному серйозі вести мову про План дій щодо приєднання до НАТО з країною, Раду Національної Безпеки і Оброни якої очолює швея-гінеколог, президент якої безпідставно і унікально тупо критикує власний уряд і на рівні петеушника призупиняє життєвоважливі для економіки країни його постанови через Конституційний Суд, Службу Безпеки якої очолює виконуючий обов'язки філолог, Генпрокуратура якої відверто захищає розкрадання держмайна в особливо великих розмірах, Конституційний Суд якої тридцять перший раз пробує розтолкувати власної країни президенту, що господарські спори до його компетенції не належать, президент якої власною і особистою трагедією вважає додаткові надходження до бюджету власної держави і вискакує із шкіри, аби не допустити державних інвестицій в економіку країни, яку він же й очолює, через зміни до бюджету тільки через те,
Unique _ 21.08.2008 10:19
IP: 91.124.20.---
21.08.2008 07:15___ Историчка
Тоді "ваші" – живуть в Україні "нашій", -бандерівській.
Киш в ерефію, вона вам ще не один Голодомор влаштує, і Чечню, і Грузію, щоб ні вам, ні внукам вашим скучно не було.
Як і всі матері російські квіточки на могилки носити будете, або – в кращому випадку – передачі на тюрму...
Вам іноді справді краще жувати.
Unique _ 21.08.2008 10:16
IP: 91.124.20.---
21.08.2008 07:26___ Nick_M,
"Чи не за Ющенка багато питань у зовнішній політиці, які роками не вирішувались його попередниками, вирішені."

Ага, вирішені, і то дуже конкретно.
Особливо "РосУкрЕнерго", в результаті чого ціни на газ для всіх "маленьких українців" зокрема та економіки карїни взагалі з січня 2006-го суттєво змінилися, залишилася тільки символічна плата за транзит,бандити всі по тюрмах, особливо Черновецький з Потебеньком та Кучма з пенсією і нерухомістю в Лондоні...

"... чому багато шанованих мною юзерів УП являються його беззастережними прихильниками.", – серед здорових щось не зауважив я таких.
Прихильниками Юродивого залишилися кілька стукачів-сексот і зграйка шпани блатної, працювати якій за "понятіями" заборонено. І принцип їх існування віками залишався незмінним: "доіть лоха – святоє дєло..."
А помилкою їх стратегічною стало присвоєння статусу "лохів" сорока шести мільйонам тупих маленьких і послушних українців, які найтупішу брехню за чисту монету сприймають, бо то президент сказав.
Ви справді переконані, що унікально тупих – багато?
Вся Україна – це ж не Закарпуття...
Nick_M _ 21.08.2008 07:26
IP: 77.120.194.---
21.08.2008 07:05___ МГТУ
to _Nick_M
Ви так і не відповіли на моє питання про Ваше відношення до Ющенка.
Таке саме,як у Unique, якщо по правді. Але я завжди сумніваюсь,бо легко засуджувати,а чи все ми знаємо, і чому багато з моїх знайомих навіть неукраїнців підтримують саме його, чому багато шанованих мною юзерів УП являються його беззастережними прихильниками. Чи не за Ющенка багато питань у зовнішній політиці, які роками не вирішувались його попередниками, вирішені. І в питанні Голодомору повністю його підтримую.
Историчка _ 21.08.2008 07:15
IP: 91.124.221.---
20.08.2008 23:43___ Unique -----------переважно наших годувальників – селян,

Уважаемый Unique, не ваших, а наших. Не примазывайтесь.
МГТУ _ 21.08.2008 07:05
IP: 83.170.236.---
to _Nick_M
Ви так і не відповіли на моє питання про Ваше відношення до Ющенка
Nick_M _ 21.08.2008 05:28
IP: 77.120.194.---
21.08.2008 01:16___ МГТУ
to _Nick_M: "...нешанованого Вами президента..."
А Ви, саме Ви, _Nick_M, шануєте президента Ющенка, поважаєте його?
При любому моєму відношенні до Ющенка я ніколи про Голодомор не скажу що це піар-акція. Хай би хто-завгодно на цьому "піарився", але це питання і так занадто відтягнули. Цим питанням я зацікавився ще в радянські часи, і все-таки зараз відкрив для себе нові сторінки. Наприклад, не знав про чорні дошки. Про те, що стояли загран отряди на границі України і Росії, я знав.
МГТУ _ 21.08.2008 01:16
IP: 83.170.236.---
to _Nick_M: "...нешанованого Вами президента..."
А Ви, саме Ви, _Nick_M, шануєте ПРезидента Ющенка, поважаєте його?
Nick_M _ 20.08.2008 23:52
IP: 77.120.199.---
20.08.2008 23:42___ Unique
20.08.2008 22:55___ Nick_M
На таких справах піар не робиться.
Думаю, що в таких справах звинувачувати навіть нешанованого Вами президента у піарі – це,мягко кажучи, негідно Вас.
Unique _ 20.08.2008 23:43
IP: 91.124.20.---
Найбільше світова громадськість знає про Голодомор 1932-1933 років, який знистив косою смерті близько семи мільйонів громадян України, переважно наших годувальників – селян, Але всього Голодоморів було три: 1921-1922,1932-1933 і 1946-1947 років.
Unique _ 20.08.2008 23:42
IP: 91.124.20.---
20.08.2008 22:55___ Nick_M
На таких справах піар не робиться.
Це не пожежу гасити, на грузовика штовхати, не сміття прибирати, не по коліно у воді повзати, щоб усі бачили, хоча й це – зовсім не президентська, а цілком клоунівська, справа.
Визнання Голодоморів геноцидом у виконанні Ющенка теж більше на цирк скидаєтьяся.
Цій – історично важливій справі, морально дуже значимій, – він більше зашкодив.
Краще б своїх труїтелів-отруйників ловив, в нього це краще виходить.
Він тепер як той пес розумний – давно вже"знає", що Тимошенко хотіла його отруїти, але сказати на може...
Nick_M _ 20.08.2008 22:55
IP: 77.120.199.---
20.08.2008 22:34___ Unique

Про Голодомори – вже забув.
Скльки ж Голодоморів Ви нарахували? Невже не менше,ніж Лузіна?
Карлик _ 20.08.2008 22:40
IP: 194.29.62.---
Для мене українська незалежність є святом.

Для мене українська незалежність – це трагедія кожного року.Хоч я не ностальгую за СРСРом,але соромно,коли кожен рік стає менше українців.Не танки (знаряддя для вбивства) треба виводити на вулиці,а коляски з малечею.Не в війні наше майбутнє,а в громадянах.
Україна та Європа1027 Уряд реформ375 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter