Юрій Свірко журналіст, кансультант па мэдыйных, фінансавых, моўных і юрыдычных пытаньнях

''Фаріон – відкрита агонія''. Про націоналізм печерний, печерський та печеричний

27 лютого 2010, 21:03

"Знаешь, как эти бандеровцы наши шампиньоны называют? – Как? – Пэчерыцы!"

ПЕЧЕРИЦЯ, -і, ж. 1. Їстівний гриб родини пластинникових із сірою чи білуватою шапинкою на тонкій білій ніжці, який росте на полях, луках, городах, у садках і т. ін.; шампіньйон. 2. перен., зневажл. Стара, зморщена або товста й присадкувата людина.


Вважаю себе інтер-націоналістом (саме так, а не інтернаціоналістом). Тому що я – і білоруський націоналіст, і український, і який завгодно. Проте треба визначитися з термінологією. Адже націоналізм буває трьох типів:



НАЦІОНАЛІЗМ, -у, ч. 1. Ідеологія й політика, яка проповідує зверхність національних інтересів над

загальнолюдськими, панування однієї нації за рахунок пригнічення іншої, розпалює національну ворожнечу. 2. Рух, спрямований на боротьбу за незалежність нації, народу проти іноземних гнобителів. 3. Рух за збереження і розвиток національних традицій, культури, мови, літератури, мистецтва і т. ін.; патріотизм. (slovnyk.net)


Позначимо ці націоналізми як 1) печерний, 2) печерський та 3) печеричний.

Отже, я – націоналіст печерський. Печерськ – це український Кремль, політичний центр нації (президент, Рада, уряд). Я навіть народився за пару кілометрів від Печерська – щоправда, не київського, а могильовського, в Білорусі, хоча й теж на правому березі Дніпра:) А своє київське життя розпочав з вулиці Богомольця та донедавна мешкав на Кловському узвозі.

А Фаріон та її однодумці (представлені в блогах УП Тягнибоком та Мірошниченком) вважають себе націоналістами печерськими, хоча саме в цих блогах та інколи в дитячих садках спробують виглядати як націоналісти печеричні – мовляв, ми за мову, за традиції. Вони хочуть мати такий вигляд, проте насправді є націоналістами печерними.

Бо про яку чисту українську мову може йтися, якщо Фаріон, публічно говорячи нібито українською, вимовляє "ужасний женскій журнал" і "медведик", а дуже спортивний журналіст Мірошниченко навіть коми розставити в тексті неспроможний. Я вже мовчу, що його опус спочатку мав заголовок "Фаріон – відкрита агонія...", але тільки після кількох коментарів став "Фаріон і відкрита агонія..."

Найбільше мене здивував Олег Тягнибок, який не тільки не відреагував на суцільні російськомовні дурниці своїх кримських однопартійців, але й сам розпочав свою заяву так:

В Україні існує лише один вид ксенофобії – українофобія.

Мабуть, пан Тягнибок не знає такого українського слова, як ксенофобія.

Ксенофобія від грецьких слів ξένος (ксенос), що означає "чужинець", "незнайомець", та φόβος (фобос), що означає "страх", – це 1) хворобливий стан, що виявляється у нав'язливому страху стосовно чужинців чи просто чогось незнайомого, чужоземного.[1] 2) Страх перед чужоземцями та ненависть до них.[2] 3) У науковій фантастиці ксенофобія – це страх перед інопланетянами.

Розрізняють дві основні форми ксенофобії. Перша спрямована на групу всередині суспільства, що вважається чужою та шкідливою для суспільства, наприклад, нові іммігранти, біженці, трудові мігранти, євреї. Об'єктом другої форми ксенофобії є головним чином культурні елементи, що вважаються чужими. Усі культури підпадають під чужоземний вплив, але культурна ксенофобія є часто вузьконаправленою на певні прояви такого впливу, наприклад, поширення нетрадиційної для даної країни релігії.

http://uk.wikipedia.org/wiki/Ксенофобія


Іншими словами, Олег Тягнибок вважає, що українці – це чужинці в Україні. І що українців тут ненавидять. Що українців вважають чужими та шкідливими для українського суспільства. Що українці поширюють нетрадиційну для України релігію.

І це справді так – просто замість слова "українці" у попередньому абзаці треба скрізь поставити слова "тягнибоки-фаріони-мірошниченки". І в Україні дійсно існує лише один вид ксенофобії – ксенофобофобія, вона ж тягнибокофобія-фаріонофобія.

Щоб ви переконалися в цьому, закликаю прочитати не донецький, а львівський "Високий замок" за травень минулого року, коли про Фаріон з Мішами-Альонами ще ніхто не писав:

АРХІВ:: ПОГЛЯД НА ЖИТТЯ

14.05.2009

ХТО НЕ З НАМИ – ТОЙ ПРОТИ НАС

Навчать, як "Свободу" любити, "правильно і красиво" говорити...

Борис КОЗЛОВСЬКИЙ

У боротьбі за чистоту української мови "свободівці" з депутатів і пасажирів громадського транспорту переключилися на підопічних дитячих садочків

Акцію "Говорімо правильно і красиво" започаткувала кандидат філологічних наук, доцент "Львівської політехніки", один із лідерів ВО "Свобода", депутат Львівської обласної ради Ірина Фаріон. Почала вона вчити грамоти своїх колег депутатів. Згодом у маршрутках з'явилися листівки з прикладами правильного і неправильного вживання слів, русизмів...

Очевидно, "свободівці" дійшли висновку, що уроки грамотності дорослі люди засвоюють на трійку з мінусом (що вдієш, якщо у школі не навчили), і вирішили переключитися на дошкільний електорат, вихованців дитячих садочків. Поставили собі за мету у всіх дошкільних закладах міста розклеїти свою друковану освітницьку продукцію (плакати і листівки) під девізом "Говорімо правильно і красиво". Звернулися з листом до начальника міського управління освіти пані Надії Оксенчук. Просимо, мовляв, освятити цю благородну (пишу це без тіні іронії) акцію. Вона не заперечувала... Щоправда, вказівки щодо підтримки цієї акції своїм підлеглим письмово чи усно не дала... Нехай самі вирішують...

Життя скромної трудівниці освітньої ниви, завідувачки дитячого садочка N163 "Сопілка" Зеновії Мацьків можна поділити на дві нерівні частини: до 26 березня 2009 року і після. У цей день до садочка завітав помічник-консультант депутата Львівської міської ради Романа Плахтія. Подальший хід подій викладаємо за текстом запиту депутата Львівської міської ради, голови міської організації "Свобода" Івана Гринди до міського голови Львова Андрія Садового. Представник "Свободи" начебто показав завідувачці копії відповідного листа Івана Гринди та Надії Оксенчук і попросив розмістити друковану продукцію у дитячому садочку. Розмова ця відбувалася у кабінеті завідувачки без свідків, тет-а-тет. Якщо вірити "свободівцям", Зеновія Мацьків "у вкрай брутальній формі відмовилася прийняти тематичні плакати і фактично вигнала помічника-консультанта з кабінету...". Іван Гринда у депутатському запиті зазначає, що "акція носила виключно просвітницький характер, не мала ніякої політичної спрямованості і була скерована лише на наочне демонстрування збереження і правильності застосування української мови". А от кінцівка цього запиту – загрозлива: "Вимагаю терміново створити комісію по проведенню (правильно – "для проведення". – Б.К.) службового розслідування відносно негідної поведінки Мацьків Зеновії Іванівни та розглянути питання доцільності перебування її на посаді завідувача дошкільного закладу".

Довідавшись про цей запит, Зеновія Іванівна розхвилювалася не на жарт. 22 роки керує садочком, який має хорошу репутацію, нещодавно відбулася його атестація... Одразу майнула думка: вік пенсійний, комусь потрібна ця посада. У середу до садочка мала прибути поважна комісія, щоб розібратися на місці... У розмові з журналістом "Високого Замку" Зеновія Іванівна категорично спростувала звинувачення у грубому поводженні з представником "Свободи". За її словами, саме він пообіцяв "провчити"... Щодо мотивів відмови прийняти плакати і листівки Зеновія Іванівна сказала: "Я не мала розпорядження від керівників освіти щодо розміщення цієї друкованої продукції. Окрім того, ці листівки ніяк би не гармонували з естетикою оформлення дитячого закладу, це ж не маршрутка... Та й не бачила особливої потреби у такій наочній продукції. Наш садок відвідують не лише українці, а й діти з російськомовних родин. Усе спілкування у нас – виключно українською мовою. Я сама український філолог, вихователі наші розмовляють "правильно і красиво", дбаємо про мовну культуру дітей. Дивно, що мене вчать любити Україну і нашу мову...".

Довідавшись про цю конфліктну ситуацію, письменниця, редактор дитячої газети "Галицьке юнацтво" Марія Людкевич звернулася до редакції з листом. Невеличка цитата: "Маю право сказати, що садок є одним з кращих у пропагуванні української мови, книги, культури. Це я бачу на різних заходах протягом року: свято писемності, української мови і книги, сучасної казки".

Авторові цієї публікації ясно як Божий день: не там шукає "Свобода" ворогів України й української мови. Погрози зняти з роботи, пошуки "ворогів народу" нагадали мені більшовицьке гасло "Хто не з нами – той проти нас". Цілком природним є бажання кожної політичної сили "показати роботу", "засвітитися" на електоральному полі... Але чи правильний (а точніше, чи єдиний) це спосіб, якщо йдеться про дитячі дошкільні заклади? Пані Ірина Фаріон могла б влаштувати якісь мовні курси для вихователів дитячих садків. А чому б "Свободі" не допомогти садочкам дитячими книжками, іграшками, дрібним ремонтом приміщень і майданчиків? Як казала героїня Ірини Муравйової, "не вчіть мене жити, краще допоможіть матеріально...".

Із запиту Івана Гринди випливає, що всі дитячі садочки прийняли листівки і плакати, і тільки "Сопілка" відмовилася "танцювати" під дудку "Свободи". Цікаво, чому? Мав розмову з кількома вихователями садків. Цей феномен вони пояснили просто: "Ніхто не хоче зв'язуватися зі "Свободою". Її бояться. Знайшлася одна людина яка не побоялася...". Невже "Свобода", яка відчула силу після виборів у Тернополі, бере на озброєння методи погроз та залякування?

P.S. Моя домовлена зустріч з паном Іваном Гриндою не відбулася. Прийшов до офісу і поцілував клямку. Також я телефонував, щоб отримати коментарі на мобільний Олега Тягнибока. Трубку взяла помічниця і сказала, що він на спілкування не має часу. Я залишив їй номер свого мобільного телефону, але дзвінка від лідера "Свободи" так і не дочекався. Неетично це виглядає. А щодо правильної мови, то вчитися треба усім і нещадно воювати з русизмами. У запиті пана Івана читаємо: "Мацьків Зеновія Іванівна, не дивлячись на те...". А "правильно і красиво" – "незважаючи на те...".

http://www.wz.lviv.ua/pages.php?ac=arch&atid=73684

І на десерт. Колись у Мінську я з колегою написав лише одне речення білоруською мовою – тест на переклад для тих, хто вважає її діалектом російської. Хто знав тоді, що це речення ("сказ" білоруською) так ідеально описуватиме поведінку типового члена ВО "Свобода":

Шалёны

драпежны

цемрашал

разьюшана

шчыраваў

бруднай

рыдлёўкай

на шурпатым

даху

нязграбнага

грувасткага

хмарачоса

ды енчыў

і скуголіў

з тае нагоды,

што нібыта

раптам

згубіў

стракаты

гарэзьлівы

гузік

ад бэзавай

вар'яцкай

кашулі

на ганку

гэтага

нягеглага

гмаху.

powered by lun.ua
Коментарі — 206
Shac _ 09.07.2010 18:38
IP: 93.180.197.---
Бандеровцы никогда не воевала за Украину. Как можна воевать за Украину в составе фашистких соединений которые пришли уничтожать славян, когда задачей было расширение германського господства, захват територій и жизнено важних ресурсов. Предатель всегда пытается оправдать собственную гнилось, только один раз был ответ – жить хотел, у остальных изредка ответ – боролся за Украину (сначала), это убивая гражданських безоружных, унося домой их пожитки, потом меня заставили, потом рассказ за все убийства мирних жителей другими бандеровцами и предложение помагать органам. Эти уроды закладывали друг-друга описывая все зверства. Националист никогда не был патриотом, их идеал – безнаказно грабить и убивать.
vova100 _ 02.03.2010 15:17
IP: 194.44.219.---
Термінологія штука не однозначна, вона залежить від термінолога.

Ось инше визначення націоналізму із Stanford Encyclopedia of Philosophy.
The term "nationalism" is generally used to describe two phenomena: (1) the attitude that the members of a nation have when they care about their national identity and (2) the actions that the members of a nation take when seeking to achieve (or sustain) self-determination.

Надалі не раджу вам покладатись лише на slovnyk.net коли вроїться написати ще якісь мудрування про термінологію.
Samytnyy _ 01.03.2010 18:20
IP: 195.58.247.---
Юрій Свірко _ 27.02.2010 21:57 – Ваш стиль поведінки з дописувачами – відповіді, у тому числі й на різкі, як у мене (більш за все не хочу бути нескромним) дописи й саме нестирання таких дописів, як це робиться в деяких "статечних" виданнях, як от "ДТ" та "УТ" – викликає повагу. Втім, вже з дещо меншою гіркотою (не гнівом) наполягаю на своєму у головному: гадаю Вам треба було б у статті інакше розставить акценти, У цьому змісті – щодо акцентів – хто у нас в Україні зпотомвіку "лихий," "нетолерантний" націоналіст, а хто "нещасненька" "жертва" – раджу Вам ознайомитися з книжкою О.Пчілка "Викинуті українці" – як це все схоже на нинішнє становище в Україні і з розглядуваним "інцидентом" (припускаю, що читали, тоді проведіть паралелі).
Samytnyy _ 01.03.2010 14:41
IP: 195.58.247.---
Leprechaun1980 _ 27.02.2010 22:18 – Шановний, оце, що Ви написали, називається еклектикою, тобто в одній купі вірне й не вірне, грішне й праведне, хоч, на щастя вірного й праведного більше. Проте, Ви мене неабияк порадували (без іронії!), що відповіли мені моєю й, мабуть, Вашою рідною мовою. Дякую Вам за поради і повідомляю, що я і книжки читаю і політиків слухаю (не слухаюсь!). Щиро Ваш (без іронії!)
Донеччина.
Leprechaun1980 _ 01.03.2010 00:22
IP: 77.90.244.---
...Мухаммед сколотил отряд единомышленников, с которым для начала вырезал ненавистных мединских евреев.И началось победоносное шествие ислама (кто не знает, это слово означает "смирение", корень близок к нашему "шалом"), объединившему на этнической основе арабов и ставшего их общей религией. Ислам объявил священную войну "джихад" всему внешнему миру и ринулся на его завоевание.За двести лет арабы достигли больших успехов в джихаде. Они захватили пространство от Атлантики до Сибири. На покоренных территориях огнем и мечом насаждались ислам и АРАБСКИЙ ЯЗЫК.Были уничтожены цветущие города Закавказья и Средней Азии.
Leprechaun1980 _ 01.03.2010 00:08
IP: 77.90.244.---
Еще примеры "перевода" имен, когда Ицхак становится Исмаэлем,Израиль – Исраэлем, Моисей – Мусой, Иисус – Исой.Во что этот "перевод" вылился все знают...
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 01.03.2010 00:00
IP: 109.167.8.---
2.Ставить во главу угла культорологические вопросы в госстроительстве – это или провокация или отсутствие квалификации. Подобная практика "была ввезена зарубежными политтехнологами" в Украину для использования принципа: "Разделяй и властвуй!". Ее используют в информанипулировании. 60% сюжетов российского телевидения о Украине состоят из сюжетов типа "а-ля Фарион" Дончанин Левченко, киевлянин Чаленко ничуть не лучше львовьянки Фарион, (но только с другой стороны – они терпеть не могут "галицийского" наречия!) но покажут только Фарион – для подтверждения стойкой страшилки "о кровавых бандеровцах". Теперь к вопросу о трудностях изучения украинской словепстности. Особенно при изучении технических дисциплин. Речь идет о учебниках, в которых 85% формулы!? Смешно и грустно.
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 28.02.2010 23:57
IP: 109.167.8.---
1.Парадоксально, но факт. "Воскрешение из пепла Януковича" вызвало из небытия дискуссии 15-летней давности. Господа, все уже это было. Тогда был задор, желание разобраться и минимум информации. Сегодня на оборот, имеется максимум информации, и отсутствие желания в ней разобраться, а только хуторянское "мое"-"чужое". Господа Ивановы, Петровы, Сидоровы родившиеся в Украине и живущие здесь дай Бог Вам здоровья. Живите и преуспевайте. Я сделаю все, чтобы Ваши права и достоинство не было попраны. Однако если Ваши действия будут направлены на нарушение прав и достоинство меня, моей семьи, друзей, моего народа и страны я буду их защищать.
marine _ 28.02.2010 23:13
IP: 84.253.215.---
marine:
самым умным себя считаете?Указания всем раздали, а свое мнение где по поводу статьи?
Хотите вопросом на вопрос? В Одессе это нараз. best regards...
Leprechaun1980 _ 28.02.2010 22:01
IP: 77.90.244.---
marine:
to: Leprechaun1980 и иShac... полное ощущение того, что ви перепутали свой тухис с головой. Я не то чтобы за вас беспокоюсь, но для окружающих ви создаете массу неудобств своими коментами, которые исходят из вашей прямой кишки.
to: Грицько Нечоса...Ви случайно марксизм-ленинизм не преподавали во времена истерического матерлизма.
to: Хархама...вас никто за лоха не держит – ви и есть и далее... ну ви поняли.
ПС. не судите строго это был экспромтик. with best regards.
Вы еврей, что самым умным себя считаете?Указания всем раздали, а свое мнение где по поводу статьи?
Leprechaun1980 _ 28.02.2010 21:59
IP: 77.90.244.---
Лисиче:
Я – украинец, киевлянин.Мой родной язык русский, как у многих киевлян, которые жили тут лет двести был русский язык родным.Может, это руссификация, может, попущение "свидомых" предков.Почему гетьманская столица в Киеве не была?Я говорю на русском, но люблю украинский и могу на нем разговаривать, но когда кому-то будут указывать на каком языке говорить, а не показывать красоту украинского, то я первый отрекусь от таких "сородичей" и буду противником "украинизации".Я против администрирования человеческих прав.Мое имя латинское и никак не переводится ни на русский, ни на украинский, ни на английский язык.А те кто называют себя Нателлой, Анжелой, Энди, Алексом (представьте, есть такие имена в Украине и звучат не "Алексей" или "Олекса"),Николас, на это имеют полное право.Это не национальная идентификация (время национальных держав прошло в 19 веке), а личное предпочтение и комфорт.Договорились же белорусы с русскими, что они не белорусские, а мы никак не можем друг с другом до
occupant _ 28.02.2010 16:12
IP: 88.81.232.---
Псіх.
Хархама _ 28.02.2010 15:32
IP: 77.88.197.---
marine _ 28.02.2010 15:25
to: Хархама...вас никто за лоха не держит – ви и есть и далее... ну ви поняли.
ПС. не судите строго это был экспромтик. with best regards.

Г-н Свірко, Вы???:))))
marine _ 28.02.2010 15:25
IP: 84.253.215.---
to: Leprechaun1980 и иShac... полное ощущение того, что ви перепутали свой тухис с головой. Я не то чтобы за вас беспокоюсь, но для окружающих ви создаете массу неудобств своими коментами, которые исходят из вашей прямой кишки.
to: Грицько Нечоса...Ви случайно марксизм-ленинизм не преподавали во времена истерического матерлизма.
to: Хархама...вас никто за лоха не держит – ви и есть и далее... ну ви поняли.
ПС. не судите строго это был экспромтик. with best regards.
Хархама _ 28.02.2010 14:23
IP: 77.88.197.---
Ну, почему всякий раз, когда я читаю блоги интер-националистов, у меня возникает ощущение, что меня держат за лоха? Например, если Фарион и Тягнибок, исповедующие "зверхність національних інтересів над загальнолюдськими" это националисты "печерні", то почему герой Украины Степан Бандера, исповедовавший туже самую идеологию, националист уже не то "печерский", не то "печеричний"?
kod123 _ 28.02.2010 13:38
IP: 109.86.170.---
"Юрій Свірко _ 28.02.2010 13:23"

Спасибо.
Grem Poll _ 28.02.2010 13:28
IP: 95.133.136.---
Батьківщина

"Що це є Батьківщина?" – раз питалась Оля,
а батько радо відповів на це дитині:

"Знай, Батьківщина – це ріка, що серед поля,
поза селом, ген, попід лісом, тихо плине,
це в саді нашому дерева, зілля, квіти,
це на ланах пшениця золотокоса,
це той, що віє з піль, пахучий теплий вітер,
це на левадах скошена трава в покосах,
це наші всі пісні і молитви щоденні,
це рідна мова – скарб, якого ти не згубиш,
це небо, синє вдень, а серед ночі темне,
це, моя Олю, все, що ти так щиро любиш".

16 і 27 березня 1933 (За Вл. Белзою, польським
поетом)
Юрій Свірко _ 28.02.2010 13:23
IP: 93.73.154.---
kod123:
ЯНКА КУПАЛА, "ЖЫДЫ", 1919 г.

Жыды! "Хрыстапрадаўцы i прыблуды"!
О, слава вам, усебеларускiя Жыды!
Я веру вам, хоць чорнай граззю ўсюды
Плюе вам цар i раб, стары i малады.

Нявольникi вы сёння з намi разам
На беларускай змучанай зямлi,
Дзе чорны здзек, пасвенчаны абразам,
Гняце нас разам, як звяр'ё, у крутой пятлi.

Вы ўскрэснеце, Жыды, услед за Беларусяй –
Сцяг ваш i нашая паходня будуць жыць,
Хоць наш магiльник кветкай апрануўся,
Хоць згубны мор над намi гiбеляй ляжыць!

Калi ў Гiшпаньi ўзбунтаваны людзi
З сваёй краiны выгналi вас напасмех,
На беларускiм полi вашы грудзi
Навек знайшлi дняванне, страву i начлег.

Шлi днi. I вас у ланцугi скавалi
Бязбожны каралi i дэспаты-цары.
Адны вас Беларусы шанавалi,
Як блiзкiх родных – да святлейшае пары.

Масква й Варшава аплюлi вам iмя
I ў дзiкай чэрнi нянавiсць збудзiлi к вам,
А Беларусь пад крыллямi сваiмi
Вас грэла й вашым нянькаю была дзiцям.
Grem Poll _ 28.02.2010 13:23
IP: 95.133.136.---
Юрий Свирко:
Юр, без образ:

В метро едут парень с девушкой.Обнимаются, любовь у них. Она:
-У меня ушко болит.
Парень:
-Давай я поцелую и пройдет.- Целует-Ну, вот и прошло.
Она:
-У меня губки болят.
Парень:
-Давай я поцелую и пройдет.-Целует.-Ну, вот и прошло.
Прямо перед ними сидит старый еврей, смотрит на это все и говорит:
-Молодой человек, а вы случайно геморрой не лечите?
Юрій Свірко _ 28.02.2010 13:18
IP: 93.73.154.---
kod123:
А что Свирко тоже ж и д?
конечно.
Grem Poll _ 28.02.2010 13:10
IP: 95.133.136.---
luko:

Проте були, принаймні, три фонетичні риси, які чітко відділяли північносхіднослов'янські племена від південносхіднослов'янських: наявність [g] на півночі, якому на півдні відповідає звук [h], протиставлення палаталізованих приголосних перед [е] на півночі непалаталізованим на півдні і акання у ненаголошеній позиції на півночі. Достовірно можна твердити, що південносхіднослов'ян. племена – поляни, деревляни, сіверяни, угличі, тиверці, волиняни – не знали [g], у них було відсутнє акання і, ймовірно, палаталізація приголосних перед [е]. Що ж до північносхіднослов'ян. племен, то, мабуть, деяким з них були властиві всі три фонетичні риси, а деяким тільки окремі.
Grem Poll _ 28.02.2010 13:09
IP: 95.133.136.---
luko:
Мова східнослов'янських племен

Східнослов'янські племена – поляни, древляни, дуліби, волиняни (бужани), угличі (уличі), тиверці, білі хорвати, сіверяни, дреговичі, кривичі, словени, в'ятичі, радимичі – мали спільну в своїй основі мову, яка, однак, розпадалася на племінні діалекти. Сукупність цих говірок утворювала східнослов'янський мовний масив, або давньоруську мову. Зважаючи на постійні контакти між східнослов'янськими племенами, можна припускати можливість змішування їхніх говірок.
kod123 _ 28.02.2010 13:09
IP: 109.86.170.---
А что Свирко тоже ж и д?
luko _ 28.02.2010 12:58
IP: 93.127.101.---
Grem Poll _ 28.02.2010 09:51

Дякую за просвітництво. Щодо генези мов, то це питання найскладніше вивчати з методологічного боку. Ви відтворюєте певну гіпотезу. Але це лише гіпотеза, а не факт. Я не маю філологіної освіти щоб вести ґрунтовну дискусію.
Без сумніву є сильний зв'язок між генезою мови і генезою народу, надзвичайний вплив агресій з боку інших народів, так само держав. Побудувати якісь дедукції щодо цього є справа гіпотетичних фахівців, бо сумнівно, що вони є. Фактом сьогодення є зникнення мов у земному Світі. Яка черга української? Яка черга українського народу?
passing _ 28.02.2010 12:42
IP: 77.120.16.---
ssaleks:
poly:
Это ты то украинка, которая вякает где то из далекой Канады. ПОЛИ, а как это по-украински? Так что сиди там и не ГАВКАЙ и не УЧИ как нам жить.
POLY – украинка. В Канаде много настоящих украинцев. Учить нас жить poly могла бы "якби ми вчились так, як треба". ПОЛИ по-украински ПОЛІ. А Вы, по-видимому, очень гордитесь этим своим "ssaleks"? Так не нужно никого принижать – просто объясните, от какого русского глагола происходит Ваш гордый ник.
ONLINE
Корупція1282 Україна та Європа1061 тітушки18 Aтака Путіна1181 Вибори-2014158
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter