Юрій Свірко журналіст, кансультант па мэдыйных, фінансавых, моўных і юрыдычных пытаньнях

''Фаріон – відкрита агонія''. Про націоналізм печерний, печерський та печеричний

27 лютого 2010, 21:03

"Знаешь, как эти бандеровцы наши шампиньоны называют? – Как? – Пэчерыцы!"

ПЕЧЕРИЦЯ, -і, ж. 1. Їстівний гриб родини пластинникових із сірою чи білуватою шапинкою на тонкій білій ніжці, який росте на полях, луках, городах, у садках і т. ін.; шампіньйон. 2. перен., зневажл. Стара, зморщена або товста й присадкувата людина.


Вважаю себе інтер-націоналістом (саме так, а не інтернаціоналістом). Тому що я – і білоруський націоналіст, і український, і який завгодно. Проте треба визначитися з термінологією. Адже націоналізм буває трьох типів:



НАЦІОНАЛІЗМ, -у, ч. 1. Ідеологія й політика, яка проповідує зверхність національних інтересів над

загальнолюдськими, панування однієї нації за рахунок пригнічення іншої, розпалює національну ворожнечу. 2. Рух, спрямований на боротьбу за незалежність нації, народу проти іноземних гнобителів. 3. Рух за збереження і розвиток національних традицій, культури, мови, літератури, мистецтва і т. ін.; патріотизм. (slovnyk.net)


Позначимо ці націоналізми як 1) печерний, 2) печерський та 3) печеричний.

Отже, я – націоналіст печерський. Печерськ – це український Кремль, політичний центр нації (президент, Рада, уряд). Я навіть народився за пару кілометрів від Печерська – щоправда, не київського, а могильовського, в Білорусі, хоча й теж на правому березі Дніпра:) А своє київське життя розпочав з вулиці Богомольця та донедавна мешкав на Кловському узвозі.

А Фаріон та її однодумці (представлені в блогах УП Тягнибоком та Мірошниченком) вважають себе націоналістами печерськими, хоча саме в цих блогах та інколи в дитячих садках спробують виглядати як націоналісти печеричні – мовляв, ми за мову, за традиції. Вони хочуть мати такий вигляд, проте насправді є націоналістами печерними.

Бо про яку чисту українську мову може йтися, якщо Фаріон, публічно говорячи нібито українською, вимовляє "ужасний женскій журнал" і "медведик", а дуже спортивний журналіст Мірошниченко навіть коми розставити в тексті неспроможний. Я вже мовчу, що його опус спочатку мав заголовок "Фаріон – відкрита агонія...", але тільки після кількох коментарів став "Фаріон і відкрита агонія..."

Найбільше мене здивував Олег Тягнибок, який не тільки не відреагував на суцільні російськомовні дурниці своїх кримських однопартійців, але й сам розпочав свою заяву так:

В Україні існує лише один вид ксенофобії – українофобія.

Мабуть, пан Тягнибок не знає такого українського слова, як ксенофобія.

Ксенофобія від грецьких слів ξένος (ксенос), що означає "чужинець", "незнайомець", та φόβος (фобос), що означає "страх", – це 1) хворобливий стан, що виявляється у нав'язливому страху стосовно чужинців чи просто чогось незнайомого, чужоземного.[1] 2) Страх перед чужоземцями та ненависть до них.[2] 3) У науковій фантастиці ксенофобія – це страх перед інопланетянами.

Розрізняють дві основні форми ксенофобії. Перша спрямована на групу всередині суспільства, що вважається чужою та шкідливою для суспільства, наприклад, нові іммігранти, біженці, трудові мігранти, євреї. Об'єктом другої форми ксенофобії є головним чином культурні елементи, що вважаються чужими. Усі культури підпадають під чужоземний вплив, але культурна ксенофобія є часто вузьконаправленою на певні прояви такого впливу, наприклад, поширення нетрадиційної для даної країни релігії.

http://uk.wikipedia.org/wiki/Ксенофобія


Іншими словами, Олег Тягнибок вважає, що українці – це чужинці в Україні. І що українців тут ненавидять. Що українців вважають чужими та шкідливими для українського суспільства. Що українці поширюють нетрадиційну для України релігію.

І це справді так – просто замість слова "українці" у попередньому абзаці треба скрізь поставити слова "тягнибоки-фаріони-мірошниченки". І в Україні дійсно існує лише один вид ксенофобії – ксенофобофобія, вона ж тягнибокофобія-фаріонофобія.

Щоб ви переконалися в цьому, закликаю прочитати не донецький, а львівський "Високий замок" за травень минулого року, коли про Фаріон з Мішами-Альонами ще ніхто не писав:

АРХІВ:: ПОГЛЯД НА ЖИТТЯ

14.05.2009

ХТО НЕ З НАМИ – ТОЙ ПРОТИ НАС

Навчать, як "Свободу" любити, "правильно і красиво" говорити...

Борис КОЗЛОВСЬКИЙ

У боротьбі за чистоту української мови "свободівці" з депутатів і пасажирів громадського транспорту переключилися на підопічних дитячих садочків

Акцію "Говорімо правильно і красиво" започаткувала кандидат філологічних наук, доцент "Львівської політехніки", один із лідерів ВО "Свобода", депутат Львівської обласної ради Ірина Фаріон. Почала вона вчити грамоти своїх колег депутатів. Згодом у маршрутках з'явилися листівки з прикладами правильного і неправильного вживання слів, русизмів...

Очевидно, "свободівці" дійшли висновку, що уроки грамотності дорослі люди засвоюють на трійку з мінусом (що вдієш, якщо у школі не навчили), і вирішили переключитися на дошкільний електорат, вихованців дитячих садочків. Поставили собі за мету у всіх дошкільних закладах міста розклеїти свою друковану освітницьку продукцію (плакати і листівки) під девізом "Говорімо правильно і красиво". Звернулися з листом до начальника міського управління освіти пані Надії Оксенчук. Просимо, мовляв, освятити цю благородну (пишу це без тіні іронії) акцію. Вона не заперечувала... Щоправда, вказівки щодо підтримки цієї акції своїм підлеглим письмово чи усно не дала... Нехай самі вирішують...

Життя скромної трудівниці освітньої ниви, завідувачки дитячого садочка N163 "Сопілка" Зеновії Мацьків можна поділити на дві нерівні частини: до 26 березня 2009 року і після. У цей день до садочка завітав помічник-консультант депутата Львівської міської ради Романа Плахтія. Подальший хід подій викладаємо за текстом запиту депутата Львівської міської ради, голови міської організації "Свобода" Івана Гринди до міського голови Львова Андрія Садового. Представник "Свободи" начебто показав завідувачці копії відповідного листа Івана Гринди та Надії Оксенчук і попросив розмістити друковану продукцію у дитячому садочку. Розмова ця відбувалася у кабінеті завідувачки без свідків, тет-а-тет. Якщо вірити "свободівцям", Зеновія Мацьків "у вкрай брутальній формі відмовилася прийняти тематичні плакати і фактично вигнала помічника-консультанта з кабінету...". Іван Гринда у депутатському запиті зазначає, що "акція носила виключно просвітницький характер, не мала ніякої політичної спрямованості і була скерована лише на наочне демонстрування збереження і правильності застосування української мови". А от кінцівка цього запиту – загрозлива: "Вимагаю терміново створити комісію по проведенню (правильно – "для проведення". – Б.К.) службового розслідування відносно негідної поведінки Мацьків Зеновії Іванівни та розглянути питання доцільності перебування її на посаді завідувача дошкільного закладу".

Довідавшись про цей запит, Зеновія Іванівна розхвилювалася не на жарт. 22 роки керує садочком, який має хорошу репутацію, нещодавно відбулася його атестація... Одразу майнула думка: вік пенсійний, комусь потрібна ця посада. У середу до садочка мала прибути поважна комісія, щоб розібратися на місці... У розмові з журналістом "Високого Замку" Зеновія Іванівна категорично спростувала звинувачення у грубому поводженні з представником "Свободи". За її словами, саме він пообіцяв "провчити"... Щодо мотивів відмови прийняти плакати і листівки Зеновія Іванівна сказала: "Я не мала розпорядження від керівників освіти щодо розміщення цієї друкованої продукції. Окрім того, ці листівки ніяк би не гармонували з естетикою оформлення дитячого закладу, це ж не маршрутка... Та й не бачила особливої потреби у такій наочній продукції. Наш садок відвідують не лише українці, а й діти з російськомовних родин. Усе спілкування у нас – виключно українською мовою. Я сама український філолог, вихователі наші розмовляють "правильно і красиво", дбаємо про мовну культуру дітей. Дивно, що мене вчать любити Україну і нашу мову...".

Довідавшись про цю конфліктну ситуацію, письменниця, редактор дитячої газети "Галицьке юнацтво" Марія Людкевич звернулася до редакції з листом. Невеличка цитата: "Маю право сказати, що садок є одним з кращих у пропагуванні української мови, книги, культури. Це я бачу на різних заходах протягом року: свято писемності, української мови і книги, сучасної казки".

Авторові цієї публікації ясно як Божий день: не там шукає "Свобода" ворогів України й української мови. Погрози зняти з роботи, пошуки "ворогів народу" нагадали мені більшовицьке гасло "Хто не з нами – той проти нас". Цілком природним є бажання кожної політичної сили "показати роботу", "засвітитися" на електоральному полі... Але чи правильний (а точніше, чи єдиний) це спосіб, якщо йдеться про дитячі дошкільні заклади? Пані Ірина Фаріон могла б влаштувати якісь мовні курси для вихователів дитячих садків. А чому б "Свободі" не допомогти садочкам дитячими книжками, іграшками, дрібним ремонтом приміщень і майданчиків? Як казала героїня Ірини Муравйової, "не вчіть мене жити, краще допоможіть матеріально...".

Із запиту Івана Гринди випливає, що всі дитячі садочки прийняли листівки і плакати, і тільки "Сопілка" відмовилася "танцювати" під дудку "Свободи". Цікаво, чому? Мав розмову з кількома вихователями садків. Цей феномен вони пояснили просто: "Ніхто не хоче зв'язуватися зі "Свободою". Її бояться. Знайшлася одна людина яка не побоялася...". Невже "Свобода", яка відчула силу після виборів у Тернополі, бере на озброєння методи погроз та залякування?

P.S. Моя домовлена зустріч з паном Іваном Гриндою не відбулася. Прийшов до офісу і поцілував клямку. Також я телефонував, щоб отримати коментарі на мобільний Олега Тягнибока. Трубку взяла помічниця і сказала, що він на спілкування не має часу. Я залишив їй номер свого мобільного телефону, але дзвінка від лідера "Свободи" так і не дочекався. Неетично це виглядає. А щодо правильної мови, то вчитися треба усім і нещадно воювати з русизмами. У запиті пана Івана читаємо: "Мацьків Зеновія Іванівна, не дивлячись на те...". А "правильно і красиво" – "незважаючи на те...".

http://www.wz.lviv.ua/pages.php?ac=arch&atid=73684

І на десерт. Колись у Мінську я з колегою написав лише одне речення білоруською мовою – тест на переклад для тих, хто вважає її діалектом російської. Хто знав тоді, що це речення ("сказ" білоруською) так ідеально описуватиме поведінку типового члена ВО "Свобода":

Шалёны

драпежны

цемрашал

разьюшана

шчыраваў

бруднай

рыдлёўкай

на шурпатым

даху

нязграбнага

грувасткага

хмарачоса

ды енчыў

і скуголіў

з тае нагоды,

што нібыта

раптам

згубіў

стракаты

гарэзьлівы

гузік

ад бэзавай

вар'яцкай

кашулі

на ганку

гэтага

нягеглага

гмаху.

powered by lun.ua
Коментарі — 206
svlady _ 28.02.2010 04:22
IP: 95.132.82.---
Шли раскулаченных в тайгу
На смерть и голод эшелоны,
Вслед – в тридцать третьем на снегу
Лежать остались миллионы,

И вместо дочерей, сынов,
Замученных Кремлёвским катом,
С чужих, российских берегов
Вселялся люд в пустые хаты,

И как песок – морской волной,
Как ветерок – девичьи косы,
Запутались в стране одной -
Хохлы, кацапы, малороссы,

И украинцев тонкий слой,
Что неубитыми остались -
Осели на земле одной,
Впродовж Днепра перемешались.
svlady _ 28.02.2010 04:21
IP: 95.132.82.---
Пришла пора – на ноги встать,
Час наступил определиться,
Душой и разумом принять -
Едины мы, мы – украинцы,

По воле Божьей рождена
Почти убитая держава,
Одна земля, страна – одна,
Не подкачайте, братцы, право!
Leprechaun1980 _ 28.02.2010 02:11
IP: 77.90.244.---
Ярик, тебе без Википедий понятно как братья Стругацкие перевели слово "свідомість"?
Или тебе из свидомой книжки Mein Kampf цитат навыдергивать?
Leprechaun1980 _ 28.02.2010 02:04
IP: 77.90.244.---
jarik.dejnek:
.
1.В сети укры говорят на украинском, даже если плохо его знают, и в обычной жизни не используют. Это не вопрос удобства, это позиция.
2.Во всех бедах укров виноваты москали. Если что-то идет не так, если укр проснулся утром, и не может найти своих тапочек – значит это какая-то изощренная москальская провокация.
3.У укров древняя и великая история. Очень древняя, и очень великая. Насчитывает от 360 тысяч до 65 млн лет, и включает в себя неандертальцев, атлантов, трипольскую и древнеегипетскую цивилизацию. Кроме того, все великие люди мира были этническими украми. Например Иисус, Будда, Ной или Наполеон
4.Укр бачИть сни тільки рiдною державною мовою вимагає політкоректних субтитрів.
5.Укр носит с собой "глобус Незалежной".
6.Укр расписывает заборы словами "Геть Москалiв", "Дякую боже, що я не москаль" и "Слава Українi"иначе в качестве наказания рискует увидеть во сне Ющенко, который будет всю ночь читать ему лекцию о патриотизме
ssaleks _ 28.02.2010 02:02
IP: 77.120.80.---
poly:
Это ты то украинка, которая вякает где то из далекой Канады. ПОЛИ, а как это по-украински? Так что сиди там и не ГАВКАЙ и не УЧИ как нам жить.
jarik.dejnek _ 28.02.2010 02:00
IP: 69.117.174.---
"Свідомість – це вища форма відображення дійсності, котра властива лише людям"

беручи до уваги це визначеня можна легко дійти висновки що "несвідомі" – це взагалі...не люди:)...ну або хворі люди:))
ambassador_lg_ua _ 28.02.2010 01:59
IP: 94.158.32.---
а виктория, слабо на украинский перевести? и для таких как фарион тест: пішла ти в сраку! Добро пожаловать! вычеркни ненужное.
jarik.dejnek _ 28.02.2010 01:58
IP: 69.117.174.---
Свідомість – це вища форма відображення дійсності, котра властива лише людям і пов'язана з їх психікою, абстрактним мисленням, світоглядом, самосвідомістю, самоконтролем своєї поведінки і діяльності та передбачування результатів останньої. Свідомість людини – складне і багатогранне явище. (да уж – прим. л.Н
jarik.dejnek _ 28.02.2010 01:57
IP: 69.117.174.---
Да, если кто ещё не понял. Исходя из всего вышесказанного, никакой равноправный диалог свидомого с несвидомым невозможен просто потому, что свидомый в силу подобного определения, – не считает несвидомого полноценной психически адекватной личностью.
отаке:)
Leprechaun1980 _ 28.02.2010 01:54
IP: 77.90.244.---
jarik.dejnek:
Берём, значит, украинскую википедию и находим там, что:
Свідомість
- Скажи, а ты как – сначала напишешь, а потом уже вставляешь национальное самосознание?
- Нет, – сказал Виктор. – Сначала я проникаюсь национальным самосознанием до глубины души: читаю речи господина президента, зубрю наизусть богатырские саги, посещаю патриотические собрания. Потом, когда меня начинает рвать – не тошнить, а уже рвать, – я принимаюсь за дело...
Братья Стругацкие, "Гадкие лебеди", 1966-1967 год
jarik.dejnek _ 28.02.2010 01:53
IP: 69.117.174.---
мені мало цікава думка щодо укрїнської мови якихось перекотипольних безбатченків. українська мова в тій чи іншій формі існує тисячі років і існуватиме ше стільки ж попри зацікавленість нею чи відсутність такої зацікавленістю з боку різних пігмейних леприконів
passing _ 28.02.2010 01:51
IP: 77.120.16.---
ФоС'РёРЅРёСЏ:
Вот читаю комменты и диву даюсь: откуда у свидомых такая самоуверенность в своем превосходстве?Языка литературного не знают,историю-понаслышке.Культура для них-шаровары и дидух,искусство-вышитые рушники и крашенки.Это и все национальное богатство.Но ведь претендуют на роль нации...Хотят,чтоб Украина была только украинской.Абсурд да и только...
Да нет! Ну, с чего же Вы такое взяли?! Это русские хотят, чтобы Россия была русская! Это итальянцы аж воевали чтобы Италия была итальянской! А у нас самое заветное желание, чтобы побольше было в Украине таких, как Вы с Чаленко.
А зачем Вы читаете коменты чужого Вам народа?
jarik.dejnek _ 28.02.2010 01:50
IP: 69.117.174.---
общества ("сознательный")). А совсем даже нечто, находящееся вообще за рамками разумного существа ("позбавлений свідомості, не при свідомості" – "находящийся в бессознательном состоянии").

СВІДОМИЙ, -а, -е. 1. Який має свідомість (у 1, 2 знач.). 2. Пов'язаний з розвитком свідомості (у 2 знач.), розуму; усвідомлений, розумний. Свідоме життя. // Який спирається на систему певних поглядів. 3. Який має свідомість (у 2 знач.); який правильно розуміє та оцінює навколишню дійсність. // Перейнятий свідомістю. // чого. Який розуміє, усвідомлює що-небудь.
Leprechaun1980 _ 28.02.2010 01:46
IP: 77.90.244.---
jarik.dejnek:
ВАША МОВА ПРАКТИЧНО МЕРТВА."
Если тебя интересуют мертвые языки, то через 50 лет сотня языков будут мертвыми.Как ты думаешь, украинский в них попадет?Для меня приоритетнее латинский и древнегреческий, чем украинский.Хочется знать как говорили древние поэты, а не такие как Ющенко, Фарион, Тимошенко, Янукович.
jarik.dejnek _ 28.02.2010 01:46
IP: 69.117.174.---
ФоС'РёРЅРёСЏ _ 28.02.2010 01:12

"Вот читаю комменты и диву даюсь: откуда у свидомых такая самоуверенность в своем превосходстве?"

Несвидомый украинец – безумный украинец.

Берём, значит, украинскую википедию и находим там, что:

Цитата:
Свідомість
Свідомість – це вища форма відображення дійсності, котра властива лише людям і пов'язана з їх психікою, абстрактним мисленням, світоглядом, самосвідомістю, самоконтролем своєї поведінки і діяльності та передбачування результатів останньої.

Соответственно, противоположное по смыслу понятие "несвідомий" означает совсем не "несознательного" по-русски (т.е. – человека, находящегося вполне в своём уме и здравой памяти – но по каким-то своим причинам не высказывающий должного сочувствия требованиям и запросам окружающего общ
Leprechaun1980 _ 28.02.2010 01:42
IP: 77.90.244.---
dihlofos:
...
Если Наташа и Петя убирают в супермаркете, то так они себя зарекомендовали, как наши сограждане в Америке.Мы не знаем истории как наши соотечественники злоупотребляют законами западных стран и сколько их туда выехало, вместо того, чтоб тут государство строить?Там своих инженеров хватает, я не говорю уже о стоимости западного образования для Пэтрыкив и Маричок.А потом удивляются почему у власти Янукович.Это не случайность, а закономерность:в СССР пол страны сидело на зоне, кто где работал – там и воровал, об оценке знаний по качеству не шлось – инженер меньше получал строителя и рабочего, я не говорю чем занималась половина страны в 90е годы, а другая половина молча наблюдала как разлагается государство.Еще несколько лет борьбы за чистоту расы, то и самих украинцев не останется.Европейские чиновники не хуже российских – они сыграют на культурных противоречиях Востока и Запада Украины и от нашей с тобой страны останется название.
ФоС'РёРЅРёСЏ _ 28.02.2010 01:12
IP: 195.138.166.---
Вот читаю комменты и диву даюсь: откуда у свидомых такая самоуверенность в своем превосходстве?Языка литературного не знают,историю-понаслышке.Культура для них-шаровары и дидух,искусство-вышитые рушники и крашенки.Это и все национальное богатство.Но ведь претендуют на роль нации...Хотят,чтоб Украина была только украинской.Абсурд да и только...
jarik.dejnek _ 28.02.2010 00:45
IP: 69.117.174.---
Auspice
Чудово сказано!

"Авторе! Де розквіт вашої Рідної Білоруської? Можете далі пишатися вашим переліком таких аж білоруських слів. Але – чомусь мені здається, що ВАША МОВА ПРАКТИЧНО МЕРТВА САМЕ ТОМУ, що у вас замало саме таких, як та ж Ірина Фарион чи та ж Свобода, які такі б"ються за МОВУ та культуру на противагу усіляким лакеям."
Auspice _ 28.02.2010 00:05
IP: 82.193.97.---
Авторе! Де розквіт вашої Рідної Білоруської? Можете далі пишатися вашим переліком таких аж білоруських слів. Але – чомусь мені здається, що ВАША МОВА ПРАКТИЧНО МЕРТВА САМЕ ТОМУ, що у вас замало саме таких, як та ж Ірина Фарион чи та ж Свобода, які такі б"ються за МОВУ та культуру на противагу усіляким лакеям.
Тож приберіжіть свій запал, час та мудрі поради не для "неправильного Тягнибока" – а робить-ка ви свою справу, із своїм бацьком щодо ПАНУВАННЯ у Міньску чи будь-де у Білорусі вашої, рідної. Добре? А то всі кому тільки не ліньки повчають українців. Мене, наприклад, дратує, коли "донецькі лєвченки" диктують "закони української мови". Вжиток мови звужено нещадно, нехай – це таки боротьба "політична". Україна ЗАРАЗ програє. Це – факт. СПодіваюсь, тимчасово. Ваш власний досвід – негативний. Ото тільки і є перелік слів реліктової мови...То не вчить нас
Андрей-с-Востока _ 28.02.2010 00:02
IP: 178.95.54.---
Symko:
України має рівнятися на європейські цінності, а не на єврейські чи ескімоські.
Так это не еврейские, а китайские ценности.
У меня во вступлении к одной книге по китайским боевым искусствам написано буквально следующее: "в китайском обществе и культуре никогда не ценилась жизнь отдельно взятого человека". Хе-хе:) Я эту мудрость хорошо-хорошо запомнил:) Книгу так и не дочитал, но китайские товары не покупаю, и в Китай не поеду.
poly _ 27.02.2010 23:56
IP: 95.135.185.---
Leprechaun1980
Повністю підтримую!
Не думаю, що справжній УКРАЇНСЬКИЙ БАТЬКО буде переживати, що якась пані Фаріон, прийде в садок і ображатиме його дитину. Він бо ж не називає Оленку – "Альонушка", а Марію – "Машенька". Лише наші "дорогі" МОСКАЛИКИ" впадатимуть у ВІДЧАЙ і крик. Але тут нема нічого дивного. Я на їхньомі місці робила б так само. Тільки після цього не стала б себе називати справжньою українкою. Вони, такі люди, лише живуть в Україні. А хто вони, нехай вирішують САМІ, єдине що вірно – ВОНИ НЕ УКРАЇНЦІ! Тому нехай хоч здохнуть зі злості, а в НАС їхніх дітей називатимуть по-нашому
poly _ 27.02.2010 23:55
IP: 95.135.185.---
Leprechaun1980
Повністю підтримую!
Не думаю, що справжній УКРАЇНСЬКИЙ БАТЬКО буде переживати, що якась пані Фаріон, прийде в садок і ображатиме його дитину. Він бо ж не називає Оленку – "Альонушка", а Марію – "Машенька". Лише наші "дорогі" МОСКАЛИКИ" впадатимуть у ВІДЧАЙ і крик. Але тут нема нічого дивного. Я на їхньомі місці робила б так само. Тільки після цього не стала б себе називати справжньою українкою. Вони, такі люди, лише живуть в Україні. А хто вони, нехай самі вирішують САМІ, єдине що вірно – ВОНИ НЕ УКРАЇНЦІ! Тому нехай хоч здохнуть зі злості, а в НАС їхніх дітей називатимуть по-нашому!
jarik.dejnek _ 27.02.2010 23:41
IP: 69.117.174.---
"...заснував у 1890 році Раду івриту (сьогодні це Академія мови іврит) – організацію, яка зайнялася пошуком, відбором і затвердженням нових слів. Першими членами Ради стали вчителі – кожен сільський викладач міг винаходити слова за власним смаком і надавати на загальний розгляд.

Сучасний результат цієї роботи – тисячі нових слів, десятки тисяч словотвірних похідних, понад 100 тисяч технічних термінів, яких в архаїчному івриті просто не існувало.

Про це варто пам'ятати українцям – і не реагувати, якщо комусь із російськомовних "братів" не до вподоби "слухавка" чи "хмарочос"..."
passing _ 27.02.2010 23:41
IP: 77.120.16.---
jurko239:
Ўурку, зачем вы позорите великий белорусский народ?

Кому в Украине нужна ваша галиматья, ваше мнение и вы сами?

Говорить что-то в адрес другого народа- всегда дурной тон, об украинцах,могут говорть что угодно, только украинцы,

но ни в коей мере ни русские, белорусы, евреи, живущие в Украине,

Совершенно с Вами согласен, уважаемый jurko239 _! Хочу только уточнить: украинец вполне может быть и русским, и евреем. И, наоборот, у злейших врагов нашей нации украинская национальность и фамилии: Чаленко, Петренко, Симоненко, Витренко, Левченко, Коновалюк... (совпадения с реальными персонами случайны!). Свирко, как Вы правильно заметили, и белорусским патриотом не является. Иначе он бы понимал наши общие проблемы. Да и деньги брал бы не там. Увы, в Украине таким раздолье, вот он и изощряется... И некому задать интеллигентный вопрос: "А нафига нам такой шампиньон?"
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter