Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Вимога нації – ''Ні!'' капітуляції

04 жовтня 2017, 23:24

Минуло 3 роки від підписання "мінських угод", які були нав'язані Україні під диктовку агресора після Іловайської катастрофи. За ці роки Кремль не виконав жодного зобов'язання, зокрема щодо припинення вогню та відведення військ. І тепер під вивіскою закону про деокупацію українцям із барабанним боєм показової антиросійської риторики підсовують фактично визнання вимог агресора.

Влада під покровом ночі (хоча лише у злодіїв, як каже народ, бувають справи о такій порі) без будь-якого обговорення, таємно від українців вносить до парламенту два "договорняцькі" законопроекти (N7163, N7164) з наміром якнайшвидше протягнути їх наступного дня.

Із законопроектом N7164 усе зрозуміло. Він продовжує на рік дію Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей", за який 16 вересня 2014 року, витягнувши картки, не голосувала єдина фракція парламенту – "ВО "Свобода".

Злощасна 7-ма стаття законопроекту N7163 закріплює одностороннє зобов'язання України виконувати "мінські домовленості", які тепер стануть законом України.

Нагадаємо зміст цих домовленостей:

1. Московськими окупантам та їхнім посібникам-терористам гарантується амністія.

2. Узаконюється режим "сприяння" для російської мови і знищення української мови.

3. Надається імунітет депутатам, "обраним" під контролем терористів.

4. Терористи призначатимуть керівників органів прокуратури і судів, а самі стануть "народною міліцією", підпорядкованою лише місцевій владі, яку – цілком імовірно – буде обрано з колишніх ватажків бойовиків.

5. Україна має забезпечити прямі зовнішні відносини Донбасу з регіонами Росії. По суті визнається факт відсутності кордону з Росією.

6. І найбільш цинічне – Україна за це все має платити, не вимагаючи сплати жодних податків.

Для чого владі потрібно легалізувати "мінські домовленості" законом?

Щоб розтягнути війну до безконечності, навічно. Бо війна для них, по-перше, це запобіжник проти відставки, по-друге, це дуже прибутковий бізнес, бізнес на крові.

"Свобода" закликає небайдужих громадян завтра, 5 жовтня, о 9:30 вийти під стіни Верховної Ради з протестом проти гібридного узаконення "мінських домовленостей".

Коментарі — 121
Андрій Бардис _ 06.10.2017 14:15
IP: 35.195.113.---
Сьогодні більшість узаконила "мінські угоди", за якими:
- окупантам та терористам гарантується амністія
- Узаконюється режим "сприяння" для російської мови
- Надається імунітет депутатам, "обраним" під контролем терористів
- Терористи призначатимуть керівників органів прокуратури і судів, а самі стануть "народною міліцією"
- Україна має забезпечити прямі зовнішні відносини Донбасу з регіонами Росії
- Все це за рахунок бюджету України
Андрій Бардис _ 06.10.2017 14:14
IP: 104.155.117.---
zmey-15:
polpot tavriheski:
Махніцький прийде – порядок наведе, Тенюх прийде – Крим поверне!
Забыли еще ПУПСА, он самый порядок наводил. У этой Свободы была реальная власть, они были в доле. Какой закон они протянули, для улучшения жизни людей, после Революции. Министров назначили, прокуроров, губернаторов и др. должности. А хоть один закон? Хрен там, времени не было, бабки выкачивали.
Ця методичка вже третій рік не актуальна)))
zmey-15 _ 06.10.2017 12:10
IP: 46.119.45.---
polpot tavriheski:
Махніцький прийде – порядок наведе, Тенюх прийде – Крим поверне!
Забыли еще ПУПСА, он самый порядок наводил. У этой Свободы была реальная власть, они были в доле. Какой закон они протянули, для улучшения жизни людей, после Революции. Министров назначили, прокуроров, губернаторов и др. должности. А хоть один закон? Хрен там, времени не было, бабки выкачивали.
zmey-15 _ 06.10.2017 12:05
IP: 46.119.45.---
]быдлюркив, твой офис в дурдоме, полуумное животное, там с тебя сделают человека
Скрути свій хвіст, бо наступлю боляче!
Ура патриот, ты из категории "полезных идиотов" или "корыстный негодяй". Воистину патриотизм последние прибежище негодяев!!! Но это такое!!! Самая беда для тебя, что ты реально болен на всю голову, и рекомендую все таки проверится у специалистов, . может помогут!! Может еще не все пропало!!! Искренне желаю выздоровления, душевного спокойствия,и взяться за реальную работу. Трудится, создавать ВВП нашей страны, УКРАИНЫ, платить налоги. Поверь, день отработанный тобой, намного принесет пользы для страны, чем митинговать на площади или в интернете.
polpot tavriheski _ 06.10.2017 12:02
IP: 35.195.76.---
Махніцький прийде – порядок наведе, Тенюх прийде – Крим поверне!
Yaroslav Yurkiv _ 06.10.2017 10:48
IP: 35.195.121.---
Alexey Mikhaylov:
Можно ещё приводить массу переводов что такое родной язык
+++++++
Ти так начитаєшся,, що власний загубиш.
Yaroslav Yurkiv _ 06.10.2017 10:45
IP: 35.195.100.---
Олег Чирва:
Yaroslav Yurkiv:
1.Але ж ті нелюди, котрі вбивали, катували, висилали, вони пішли з цього світу без будь-якого покарання та відчуття провини.
***

Эти нелюди сами себя поубивали – волнами. После каждой смены руководства НКВД предыдущий состав сверху донизу превращали в лагерную пыль...
2. Хіба це справедливо?
***
А – справедливо ли, что не наказаны те, кто на Майдане убивал, пытал, выдирал глаза БЕРКУТОВЦАМ? А убийцы Бузины? И т.д. и т. п.?
3. І що ми бачимо нині?
***

Да то же, что и всегда: пришедшие к власти бандиты ликвидируют предыдущих бандитов при власти, не считаясь с законом. И их ждёт такая же доля – это закон тоталитарного государства.
О, нелюди тебе збудили?
Маладєц, сваіх треба захищати!
Yaroslav Yurkiv _ 06.10.2017 10:43
IP: 35.195.195.---
zmey-15:
Yaroslav Yurkiv:
zmey-15:
Yaroslav Yurkiv:
zmey-15:
Тягнибоку наверное перечислили очередной транш с московии. Разницы нет, что через 5-е руки.
Через мої, придурку!
Ты черноротый сволотовский троль, сидящий в офисе партии, и получающий с этих денег огрызочек, не приувиличивай свое значение.
Мій офіс в Мацквє, придурку, а тому все йде через мої чисті руки.
быдлюркив, твой офис в дурдоме, полуумное животное, там с тебя сделают человека
Скрути свій хвіст, бо наступлю боляче!

Змєй літає над Вкраїною,
З головою-половиною,
Хвіст розпушив, як павич,
Хєрню пише, більше нич!
Ua Gall _ 06.10.2017 09:06
IP: 91.200.113.---
Alexey Mikhaylov:

Нам нужен народ,а не гражданское сожительство!
Ещё раз гаВарю тебе на понИятном тебе языке; нам не нужны евреи Украины,нам нужны украинские евреи.
Балда,а кто такой В.Рабинович;украинский еврей или еврей Украины?Нет – не украинский еврей,а еврей Украины.Почему?Потому шо он хочет быть русским евреем.С чего это ты взял?Дык он с нами украинцами гаВарит на языке оккупанта.
Балда,а почему Масква и пятая колона так нападают на Тягнибока и"СВОБОДУ"?Потому шо это ЕДИНСТВЕННАЯ НАЦИОНАЛЬНАЯ УКРАИНСКАЯ ПАРТИЯ.А остальные?Это гражданское общество без украинских евреев.
ЗашИбись!
УКРАЇНЕЦЬ,не мудруй-
За "СВОБОДУ" голосуй!
ЄДНАЙМОСЯ!!!
zmey-15 _ 05.10.2017 20:23
IP: 46.119.45.---
Yaroslav Yurkiv:
zmey-15:
Yaroslav Yurkiv:
zmey-15:
Тягнибоку наверное перечислили очередной транш с московии. Разницы нет, что через 5-е руки.
Через мої, придурку!
Ты черноротый сволотовский троль, сидящий в офисе партии, и получающий с этих денег огрызочек, не приувиличивай свое значение.
Мій офіс в Мацквє, придурку, а тому все йде через мої чисті руки.
быдлюркив, твой офис в дурдоме, полуумное животное, там с тебя сделают человека
Ua Gall _ 05.10.2017 20:13
IP: 178.212.102.---
ВЕСТИ из изБушки, для пониМающих яЗык.

"Мы очень хорошо знаем,что национализм укрепляет нацию,делает её сильной...
Мы не дадим подняться ни одному национализму,а те национальные движения,которые стремятся вывести народ из-под нашего диктата,мы уничтожим огнём и мечом."
Менахем М.Шнеерсон,ребе,1994

УКРАЇНЕЦЬ, не мудруй-
За "СВОБОДУ" голосуй!

ЄДНАЙМОСЯ!!! Тільки разом ми здолоємо цю заразу!
Ua Gall _ 05.10.2017 20:04
IP: 178.212.102.---
Alexey Mikhaylov:

ПОШЁЛ ВОН,ПРОВОКАТОР-ФАШИСТ!

Алексей Михайлов,13.03.2017; ХРЕН вам,а не власть и хрен вам,а не одна мова.

Для улуской изБушки-от всей дуШИ!

А прилагательный
Ст ебанутый народ
Ни себе,никому-
Покоя не даёт.

МЕСТЬ не за горами она уже идёт за вами.
Курбан байрам.Аллах акбар!
ЗашИбись
Yaroslav Yurkiv _ 05.10.2017 18:37
IP: 35.195.209.---
Alexey Mikhaylov:
Именно потому что требования националистов противоречат международным институтам. Поэтому их действия являеются не проявлением свободы, а проявлением беспредела. Пожили 3 годика в Нациской Украине-пора возвращаться к Республике. А в Республике всем найдется место и крымчанам и донбасцам и луганчанам. Сделаем как советует Юнеско 2 язык государственный русский. И вернемся к нормальному гражданскому обществу, а нация- пустое, главное люди. Вон и Юнеско о том же говорит Обучение на Родном языке, а вы хотите запретить. Не хорошо.
От дурне!
Народився в Україні, радной язик в писку має бути УКРАЇНСЬКИЙ.
Доразу, як в мене: радной – рускій:)
І крапка!

На счет родного. "Статистическое управление Канады определяет родной язык как "первый язык, изученный дома в детстве и до сих пор понятый индивидуумом во время переписи."
В Україні перепис населення проводиться УКРАЇНСЬКОЮ.
Не знаєш, не розумієш, не поважаєш – на Істаріческую!
Sergey Bilochenko _ 05.10.2017 17:25
IP: 35.195.121.---
Хто після іловайської та дебальцевских перемог повинен виконувати вимоги переможця?
Yaroslav Yurkiv _ 05.10.2017 17:08
IP: 35.195.209.---
руслан49:
Це піз"дуни. Що Свобода, що Самопоміч. В теплому приміщенні, в Раді, смачно пообідали і верещать "Уперьод, уперьод". А в своїх краях ведуть пропаганду під лозунгами – "Ліпецкая фабрика, воювати немає за що". Дивлюся телевізор. Голова сільради з Львівської області, жіночка, кричить на камеру – "Люди добрі, створюйте комісію, хай ідуть по селу. Немає хлопців, немає. Всі виїхали. Кому я буду розносити повістки".
Русланові!
руслан49 _ 05.10.2017 16:54
IP: 46.201.175.---
Це піз"дуни. Що Свобода, що Самопоміч. В теплому приміщенні, в Раді, смачно пообідали і верещать "Уперьод, уперьод". А в своїх краях ведуть пропаганду під лозунгами – "Ліпецкая фабрика, воювати немає за що". Дивлюся телевізор. Голова сільради з Львівської області, жіночка, кричить на камеру – "Люди добрі, створюйте комісію, хай ідуть по селу. Немає хлопців, немає. Всі виїхали. Кому я буду розносити повістки".
Yaroslav Yurkiv _ 05.10.2017 15:56
IP: 35.195.167.---
Олександр Перший:
Yaroslav Yurkiv:
... але добровільно відмовитися від цих теренів, було б зрадою у відношенні "імігрантів", які хотіли би повернутися додому.
Таким чином, залишається тільки очікувати, хто "помре" скоріше – ішак у Вашингтоні, чи ішак в Нова-Агарьовє?
Тут я з вами цілком погоджуюсь. Навіть шлях відгородження на певний період теж можна прийняти, хоча це може привести до незворотної втрати цих людей і територій. Але навіть це краще, ніж війна на знищення до перемоги.

А щодо сталінських методів примусової висилки людей з іншими поглядами – ні.
Але ж ті нелюди, котрі вбивали, катували, висилали, вони пішли з цього світу без будь-якого покарання та відчуття провини.
Хіба це справедливо?
І що ми бачимо нині?
Їх нащадки біснуються на кацапському телебаченні з піною навколо писків, готові розірвати "в клочья" всякого, хто скаже хоч слово поперек Фуйла.
Ось що таке "прєступлєніє бєз наказанія"!
Oleksandr Kyrychenko _ 05.10.2017 15:47
IP: 35.195.195.---
А якби... Народні Герої УПА, "Небесних Сотень-Тисяч"... та знову... встали...!!!

Щоб наші, дійсно, Герої України службі "бу"... та лідерам-націоналістам... сказали...?????!!!!!

ПЕРУН.
Yaroslav Yurkiv _ 05.10.2017 15:40
IP: 35.195.209.---
Orest Jj:
Yaroslav Yurkiv:
Олександр Перший:
Роман Богуцкий:
палий, а ты готов за свой счет содежать захарченок? или опять с нас шкуры сдирать будете? а? что ж вы не киздели про признание ордло когда войнушка началась? страшно было? спрятались за чужие спины? теперь умные стали? так это не последняя война, тварь ты продажная
Цей дописувач дуже схожий на Запердоленка. Виконую місію провокатора і зовсім не знає української мови. Мабуть москаль. А як що ні, то це взагалі хвороба: озлоблена тупа істота, яка верещить, як все погано, як все пропало. На фронті під час ДСВ таких просто розстрілювали на місті без суду.
І таких тут – легіон!
Треба просити модераторів, щоби реєстрували їх усіх під одним ніком – ZAPERDOLENKY, тоді не треба буде реагувати на кожного, а лише одним дописом "противсіх" одразу:)
в 10 году вжэ "противсихничали" – последствия на фейс.
Що в фас, що в профіль, wszystko jedno!
Orest Jj _ 05.10.2017 15:37
IP: 77.52.24.---
Олександр Перший:
Роман Богуцкий:
Ага, значит народ разбогател, ...
Коли це було, чучело горохове, щоб народ збагатився під час війни?

Саме такі, як ти, біснуваті верещать з будь-якого приводу, забуваючи про війну (бо влада спромоглася зробити більш менш нормальні умови для більшості громадян), і підштовхуючи країні до краху. Не розуміючи, що буде, як що замість цієї влади виповзе тупий люмпен та бандити всіх мастей, які взагалі ні на що не спроможні, лише на грабування та вбивства. Працювати треба на державу, а не розповсюджувати лише бруд.
як де чули? Ви, наверное, недавно в Украине и не знаете, что в стране ввели эл.декларации и когда их начали публиковать то пипл просто о) (уел как народ лихо збагатився за 3 года войны.
Orest Jj _ 05.10.2017 15:32
IP: 77.52.24.---
Олександр Перший:
Пане Олеже! Ви пропануєте не надавати ніяких прав населенню ОРДЛО? Тобто повертати ці регіони силовим шляхом? Як загарбники? Як що дійсно ви вважаєте, що це наші території і наше населення, то цей шлях не годиться. А годиться дійсно амністія та надання певних прав. Нагадаю, що саме ВО "Свобода" виступала за створення в Україні громадської міліції, за обрання громадою судій. То чому ж ви хочете відмовити в цих правах населенню ОРДЛО? Чому так впевненні, що вибори у них будуть під контролем терористів, а не української влади? Що вони обов'язково виберуть поганих для України депутатів у ВР. Ну і що? Зараз у ВР є ОППО-блок і це воля певної кількості депутатів. Ви ж не пропануєте цих виборців лишити громадянських прав. Теж саме відноситься і до населення Донбасу. Треба прийняти їх такими, як вони є, або відмовитись від них назавжди (тобто зрадити).
красота!
Только непонятно зачем воевали 3 года, при этом штабеля трупов и гражданских и военных?
Олександр Перший _ 05.10.2017 15:28
IP: 188.163.12.---
Yaroslav Yurkiv:
... але добровільно відмовитися від цих теренів, було б зрадою у відношенні "імігрантів", які хотіли би повернутися додому.
Таким чином, залишається тільки очікувати, хто "помре" скоріше – ішак у Вашингтоні, чи ішак в Нова-Агарьовє?
Тут я з вами цілком погоджуюсь. Навіть шлях відгородження на певний період теж можна прийняти, хоча це може привести до незворотної втрати цих людей і територій. Але навіть це краще, ніж війна на знищення до перемоги.

А щодо сталінських методів примусової висилки людей з іншими поглядами – ні.
Orest Jj _ 05.10.2017 15:23
IP: 77.52.24.---
Yaroslav Yurkiv:
Олександр Перший:
Роман Богуцкий:
палий, а ты готов за свой счет содежать захарченок? или опять с нас шкуры сдирать будете? а? что ж вы не киздели про признание ордло когда войнушка началась? страшно было? спрятались за чужие спины? теперь умные стали? так это не последняя война, тварь ты продажная
Цей дописувач дуже схожий на Запердоленка. Виконую місію провокатора і зовсім не знає української мови. Мабуть москаль. А як що ні, то це взагалі хвороба: озлоблена тупа істота, яка верещить, як все погано, як все пропало. На фронті під час ДСВ таких просто розстрілювали на місті без суду.
І таких тут – легіон!
Треба просити модераторів, щоби реєстрували їх усіх під одним ніком – ZAPERDOLENKY, тоді не треба буде реагувати на кожного, а лише одним дописом "противсіх" одразу:)
в 10 году вжэ "противсихничали" – последствия на фейс.
Yaroslav Yurkiv _ 05.10.2017 15:17
IP: 35.195.209.---
Orest Jj:
Yaroslav Yurkiv:
Orest Jj:
Yaroslav Yurkiv:
Олександр Палій:
Мінські угоди при всіх їхніх проблемах виснажують Мордор. Санкціями витягнуто з Мордору сотні мільярдів доларів, якби все це стріляло, Україні було б значно важче. Тому сам процес Мінйських угод є для України корисний і правильний в існуючих умовах.
А демагогія про ядерну зброю (якої від слів не стане), може лише проблем збільшити. Вас вибачає лише те, що партія невелика, і ні за що не відповідає.
У порівнянні з тим, що стріляє в Сирії, на Донбасі виглядає, як дурничка, а партія, може, і невелика, але порядна.
та ладно! Кряду три министра взяточники, принесшие политический и экономический ущерб стране, бизнесотношения с комуняками и запал в "амбарной книге" ОПГ "ПР"...
Нифига себе, в такой маленькой партии а столько непорядочности.
Реальні докази, а не варофкіни?
есть.
їж.
Orest Jj _ 05.10.2017 15:15
IP: 77.52.24.---
Yaroslav Yurkiv:
Orest Jj:
Yaroslav Yurkiv:
Олександр Палій:
Мінські угоди при всіх їхніх проблемах виснажують Мордор. Санкціями витягнуто з Мордору сотні мільярдів доларів, якби все це стріляло, Україні було б значно важче. Тому сам процес Мінйських угод є для України корисний і правильний в існуючих умовах.
А демагогія про ядерну зброю (якої від слів не стане), може лише проблем збільшити. Вас вибачає лише те, що партія невелика, і ні за що не відповідає.
У порівнянні з тим, що стріляє в Сирії, на Донбасі виглядає, як дурничка, а партія, може, і невелика, але порядна.
та ладно! Кряду три министра взяточники, принесшие политический и экономический ущерб стране, бизнесотношения с комуняками и запал в "амбарной книге" ОПГ "ПР"...
Нифига себе, в такой маленькой партии а столько непорядочности.
Реальні докази, а не варофкіни?
есть.
Корупція1178 Україна та Європа966 Мовне питання181 Aтака Путіна1134 Свобода слова555
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter