Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Велика політична реформа: бачення націоналістів

18 жовтня 2017, 21:51

ВО "Свобода" підтримує три вимоги, названі "великою політичною реформою" (скасування депутатської недоторканності, пропорційна система виборів за відкритими списками, антикорупційний суд). Але втілення тільки цих трьох ініціатив не призведе ані до демонтажу антинаціональної олігархічно-корупційної системи, ані до побудови справедливої правової соціальної та національної держави.

По-справжньому велика політична реформа – це:

- реальна деолігархізація – усунення впливу олігархів на владу, що передбачає ліквідацію приватних монополій, повернення капіталів з офшорів, повернення в державну власність надр, стратегічних об'єктів та підприємств, незаконно приватизованих після 1991 р., запровадження воєнного податку з олігархів та встановлення прогресивної шкали оподаткування;

- ухвалення законів про імпічмент Президента та тимчасові слідчі комісії;

- здійснення реальної люстрації як докорінного очищення влади;

- ухвалення закону про дієву процедуру відкликання депутатів та чиновників;

- запровадження виборності суддів та їхнього відкликання;

- скасування можливості внесення грошової застави для корупціонерів;

- заборона платної політичної реклами.

Але для всіх очевидно, що теперішній парламент – ця ширка з БПП, "Народного фронту" та недобитків "регіоналів" – ніколи не проголосує за вказані ініціативи. Тому, щоби запустити процес великої політичної реформи, треба змінити склад ЦВК і провести негайні позачергові вибори до Верховної Ради за новими виборчими правилами.

Коментарі — 117
Pigur Stepan _ 17.01.2018 15:35
IP: 35.195.176.---
Хто скаже мені чому коли влада обкрадає народ праві парртії не виводять народ на вулиці, а сидять в тіні? Що чекаєте?То вам на даний час важливіші факельні ходи? Був би живий Степан Андрійович ця Верховна Рада разом з резиденцією президента і кабмінов вже би давно згоріли.
Олександр Молчанов _ 30.10.2017 21:46
IP: 92.113.4.---
Всі хто пишуть, щось проти ніколи не були депутатами, або були і крали гроші.
Остап Бодчук _ 29.10.2017 12:15
IP: 194.242.96.---
Закон один для всех...єто и есть справедливая большая политическая реформа...а то, что перечисленно будет не нужно
Yaroslav Yurkiv _ 25.10.2017 22:31
IP: 104.155.117.---
Николай Чаварга:
Сьогодні простий селянин вже розуміє, що Україну пограбували закулісеї. Більше того, якась американська Гельсінська група відкрито сказала, що Україну пограбували "олігархи", Рабинович відкрито заявляє, що Україну зачищають від етнічних українців. Якщо в чоловіка є хоча би одна звивина, то він відразу поставить питання: "Як з цього вибратися?". Відповідь очевидна – через поверненнія власності державі і покаранні приватизаторів. Тягнибок хоча би раз сказав про це?... і не скаже ніколи – "Мерседес" – понад Україну!...
=========
Тягнибок саме про це і каже у партійній Програмі, але ж Ви не хочете її перечитати?
Не читав, але засуджую!:)
Anatoly Butenko _ 21.10.2017 22:56
IP: 188.163.35.---
Виктор Тищенко:
об*єктивно і логічно "хвилю підіймаєш"
Николай Чаварга _ 20.10.2017 23:07
IP: 35.195.121.---
Виктор Тищенко:
Когда была начата перестройка в КГБ СССР очень серьезно занималась политками. Возмите известную ганьку- агента Терезу. Для того чтобы отвлечь внимание от прихватизации созданы консервы -подставные партии. Одной из консерв стала Свобода.Ее задача уничтожить националистов.

- Респект. Діють вони іменно так, ніби це поставлена їм кимось задача. Я в це не вірю, бо там не один Тягнибок. Не хочеться навіть допускати, що це новий Каськів.

Сьогодні простий селянин вже розуміє, що Україну пограбували закулісеї. Більше того, якась американська Гельсінська група відкрито сказала, що Україну пограбували "олігархи", Рабинович відкрито заявляє, що Україну зачищають від етнічних українців. Якщо в чоловіка є хоча би одна звивина, то він відразу поставить питання: "Як з цього вибратися?". Відповідь очевидна – через поверненнія власності державі і покаранні приватизаторів. Тягнибок хоча би раз сказав про це?... і не скаже ніколи – "Мерседес" – понад Україну!...
Yaroslav Yurkiv _ 20.10.2017 21:10
IP: 35.187.20.---
Павло Лук'янчук:
Популизм.
Нацпопулізм.
Павло Лук'янчук _ 20.10.2017 16:24
IP: 46.219.234.---
Популизм.
Yaroslav Yurkiv _ 20.10.2017 12:56
IP: 35.195.195.---
Виктор Тищенко:
Все выступления Свободы – это выпуск пара. Такая же консерва как и ляшки.
++++++++++++
А що би ти жер?
Виктор Тищенко _ 20.10.2017 08:32
IP: 188.163.98.---
Когда была начата перестройка в КГБ СССР очень серьезно занималась политками. Возмите известную ганьку- агента Терезу. Для того чтобы отвлечь внимание от прихватизации созданы консервы -подставные партии. Одной из консерв стала Свобода.Ее задача уничтожить националистов. Путем выпуска пара и создание ложной псевдонационалистической идеологии на основе шароварщины. Такие консервы хорошо себя зарекомендовали ранее. В чем суть Свободы? Вроде все правильно говорят. Так же как и партия голубых радикалов. Но давайте разберемся? Покажите хоть одно выступление ВО Свободы направленное на выполнение требования озвученным Тягны в бок? Все выступления или марши УПА или марши за мову и за шаровары. Покажите хоть один марш против Кучмы, который передал общенародную собственность в руки красных директоров. Или покажите хоть одно выступления против средств массовой дезинформации. Или против антинародной пенсионной реформы. Все выступления Свободы – это выпуск пара. Такая же консерва как и ляшки.
Yaroslav Yurkiv _ 20.10.2017 00:10
IP: 35.195.113.---
Petras Rebokov:
_ABM_:
Молодой ИГИЛовец спрашивает у старого моджахеда:
- Чем американский спецназ отличается от русского?
Моджахед отвечает:
- Видишь ли, у русских все наоборот.
- Это как???
- Помнишь, мы вчера трахали американского морпеха?
- Ну да...
- Так вот, с русскими будет все наоборот.
А їх, куди?
Yaroslav Yurkiv _ 19.10.2017 21:51
IP: 35.189.208.---
ІванкоI:
Не враховано, тому пишу повторно. Пане Олеже, погоджуюся з вашим розумінням політичних реформ. Але вам треба знати, що слово "призведе" має негативний відтінок – подивіться, до прикладу, Словник української мови в 11 томах, в якому щодо слів ПРИЗВОДИТИ, ПРИЗВЕСТИ написано: 1. Доводити кого-небудь до якогось стану, переважно негативного...; 2. Спричиняти наслідок, перев. негативний, своєї дії, впливу. Зрештою, можете проконсультуватися з І. Фаріон.
==========
Послухайте, пане Іванко!
Ви ставите перед паном Тягнибоком непомірне завдання: або блог пильнувати, або депутатів перед Верхоною Радою.
І до чого це приЗведе?
Yaroslav Yurkiv _ 19.10.2017 21:46
IP: 35.189.208.---
Олег Чирва:
Yaroslav Yurkiv:

Ти підробляв на цих будовах?
***

Нет – только внедрял технологии, которые ты применил, строя дачку Путину и баньку Шойгу...
Я тєбю на це не вповноважував!
Олег Чирва _ 19.10.2017 20:58
IP: 104.196.9.---
Yaroslav Yurkiv:

Ти підробляв на цих будовах?
***

Нет – только внедрял технологии, которые ты применил, строя дачку Путину и баньку Шойгу...
ІванкоI _ 19.10.2017 19:46
IP: 193.93.217.---
Не враховано, тому пишу повторно. Пане Олеже, погоджуюся з вашим розумінням політичних реформ. Але вам треба знати, що слово "призведе" має негативний відтінок – подивіться, до прикладу, Словник української мови в 11 томах, в якому щодо слів ПРИЗВОДИТИ, ПРИЗВЕСТИ написано: 1. Доводити кого-небудь до якогось стану, переважно негативного...; 2. Спричиняти наслідок, перев. негативний, своєї дії, впливу. Зрештою, можете проконсультуватися з І. Фаріон.

А тепер перечитайте, Олеже, що ж ви написали: "Але втілення тільки цих трьох ініціатив не приЗведе ані до демонтажу... олігархічно-корупційної системи, ані до побудови справедливої правової соціальної та національної держави."

Із написаного вами випливає, що демонтаж олігархічно-корупційної системи і побудова правової соціальної та національної держави є чимось поганим, з негативним відтінком, а я думаю, що вам хотілося сказати протилежне. Виправте, замініть там "не призведе" на "не приведе" і ваші слова й думки збігатимуться, надіюсь.
Андрій Бардис _ 19.10.2017 17:43
IP: 93.183.227.---
Позиція правильна, головне, щоб всі теперішні опозиціонери потім її підтримали.
Андрій Бардис _ 19.10.2017 17:37
IP: 93.183.227.---
Petras Rebokov:
Олег Тягнибок и его партия "Свобода" обещали Нуланд за 100 млн. долларов выдавить РФ из Крыма и Севастополя, но как видим он провалил этот план, и теперь он не получает американские гранды.
Его удел только тявкать на власть (что делают все кому не лень, и для поднятия своего рейтинга) и одновременно быть прихвостнем Порошенко.
У вас ознаки шизофренії)
Yaroslav Yurkiv _ 19.10.2017 15:51
IP: 35.195.237.---
Ostap Kycher:
Катерина Серко:
Ostap Kycher:
та що з вами говорити, я в незалежній Україні народилася, травматичного досвіду як у вас не маю
==========
Arsen Avakov ✔@AvakovArsen
Услышал нардепа Левченко в ВР о событиях 31 авгста 2015, когда погило 4 нацгвардейца. Левченко, вы редкая, бестыжая недоторканная мразь.
13:32 – 19 жовт. 2017 · Ukraine

когда министр МВД Украины называет мразью депутата ВРУ от партии Свобода Вас не травмирует? Нормалек, обычное дело.
Коли один недоторканний другого недоторканного, то це – нормальок, а Ви серед них виглядаєте, як трохи тронутий...
Ostap Kycher _ 19.10.2017 15:01
IP: 35.195.255.---
Катерина Серко:
Ostap Kycher:
та що з вами говорити, я в незалежній Україні народилася, травматичного досвіду як у вас не маю
==========
Arsen Avakov ✔@AvakovArsen
Услышал нардепа Левченко в ВР о событиях 31 авгста 2015, когда погило 4 нацгвардейца. Левченко, вы редкая, бестыжая недоторканная мразь.
13:32 – 19 жовт. 2017 · Ukraine

когда министр МВД Украины называет мразью депутата ВРУ от партии Свобода Вас не травмирует? Нормалек, обычное дело.
Yaroslav Yurkiv _ 19.10.2017 14:47
IP: 35.189.218.---
Иван Круча:
-Vesna-:
Катерина Серко:
-Vesna-:
Це стабільна і витримана позиція, яку свободівці, якщо не помиляюсь, озвучували вже багато разів.
Це дитячі розмови про доросле – а не "стабільна і витримана позиція"
Це якщо винести за рамки "рильце в пушку".
А навіщо "виносити за рамки"?! Наприклад, факт що Тягнибок та ще один борець за народне щастя – Симоненко паралельно відбудовували собі маєточки -будиночки в заповіднічках...Хто кого обжене, мабуть змагалися...
Ти підробляв на цих будовах?
Yaroslav Yurkiv _ 19.10.2017 14:46
IP: 130.211.82.---
Yaroslav Yurkiv:
САНДРО:
mihaylenco:
Щось не чую бурхливих оплесків після прийняття медичної реформи.
Я взагалі сподівався, що її провалять, бо критика опонентів була переконлива.
Але прийняли.

Тепер,як страус ховаю голову під ковдру та боюсь навіть подумати, що воно таке, и що нас чекає.
Медична- не судова, доторкнеться до кожного.
Будьмо здорові.
Під Верховною Радою лікують безоплатно!
До речі, депутатів вже частково вилікували за дві доби:)
Yaroslav Yurkiv _ 19.10.2017 14:36
IP: 146.148.120.---
САНДРО:
mihaylenco:
Щось не чую бурхливих оплесків після прийняття медичної реформи.
Я взагалі сподівався, що її провалять, бо критика опонентів була переконлива.
Але прийняли.

Тепер,як страус ховаю голову під ковдру та боюсь навіть подумати, що воно таке, и що нас чекає.
Медична- не судова, доторкнеться до кожного.
Будьмо здорові.
Під Верховною Радою лікують безоплатно!
-Vesna- _ 19.10.2017 14:32
IP: 93.74.211.---
Иван Круча:
А навіщо "виносити за рамки"?!/QUOTE]

Тому що говоримо по суті.
Yaroslav Yurkiv _ 19.10.2017 14:30
IP: 35.189.218.---
Max Molotskyy:
Yaroslav Yurkiv:
От цікаво: ви всі блоґи так уважно вичитуєте, озброївшись Словником української мови в 11 томах? Тоді честь вам і хвала за таку самовіддану боротьбу за чистоту нашої мови. Але прошу навести бодай кілька прикладів вашої невтомної боротьби з філологічними помилками публічних осіб. Якщо ж подібних прикладів катма – тоді ваш мовний пуризм виглядає вельми підозріло.
І ще: у цьому конкретному прикладі йдеться не так про грубу помилку, як про літературне слововживання. Тобто ви до пересічного мовця (в розумінні – не філолога) висуваєте претензію фахового порядку. Дуже скидається на спробу присікатися до форми, як не до змісту.
Вичитуйте уважно дописи перед тим, як коментувати.
Претензію до пана Тягнибока висунув пан Іванко, а я лише його підтримав, тому що теж закоханий в МОВУ, вона того варта і заслужила цю любов віковічною боротьбою з різними загарбниками.
Max Molotskyy _ 19.10.2017 14:12
IP: 62.80.182.---
Yaroslav Yurkiv:
От цікаво: ви всі блоґи так уважно вичитуєте, озброївшись Словником української мови в 11 томах? Тоді честь вам і хвала за таку самовіддану боротьбу за чистоту нашої мови. Але прошу навести бодай кілька прикладів вашої невтомної боротьби з філологічними помилками публічних осіб. Якщо ж подібних прикладів катма – тоді ваш мовний пуризм виглядає вельми підозріло.
І ще: у цьому конкретному прикладі йдеться не так про грубу помилку, як про літературне слововживання. Тобто ви до пересічного мовця (в розумінні – не філолога) висуваєте претензію фахового порядку. Дуже скидається на спробу присікатися до форми, як не до змісту.
Уряд реформ321 Корупція1128 Aтака Путіна1118 Україна та Європа938 Свобода слова546
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Сергій Лямець

В канун голосования по Антикоррупционому суду. Кто выиграл от конфликта Сытника и Холодницкого

16
Ірина Федорів

Чому пікетуємо уряд Гройсмана: активістів безкарно б'ють і ліс – під загрозою дерибану

Альона Гетьманчук

Українці дають Заходу карт-бланш на приборкання тих, хто не бореться з корупцією?

3
Сергій Лямець

Как украсть миллиард. Эпизод второй. Степан Кубив: 83 миллиарда рефинансирования, срыв курса, вывод капиталов Януковича и разворовывание банков.

21
Віктор Уколов

Соціологічна група "Рейтинг" – це справжній провал

Арсен Аваков

Украинский футбол должен быть Fair Play!

Тимофій Бадіков

Програма підтримка лікарів первинної ланки: шлях до ''досяжної мрії''.

1
Сергій Дацюк

АПЕЛЯЦІЇ

9
Дар'я Каленюк

Як Холодницький підіграв друзям Пашинського

1
Руслана Лижичко

У майбутньому енергія має бути вільною, доступною і майже безкоштовною

3
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter