Володимир Цибулько

Опа-на!''Вєроятноє'' стає ''очєвідним''?

28 березня 2012, 18:06

Аналізуючи московське аналітичне середовище завжди дивувався – чому за наявності супераналітиків Кремль завжди послуговується швидше політологічними фріками, аніж реальними мізками? Зараз в Криму проходить зборисько імперських фріків, і куди тільки дивиться авторитарний режим? і куди тільки дивиться недремна "Свобода"? і куди тільки дивиться патріотичний КОД? і на цьому збориську як завжди проголошують неприємні для української влади лозунги і узагальнення. Часом ці узагальнен і справді висвітлюють стан українських речей досить відсторонено, що дозволяє й самим українцям щцінити себе і свою країну дещо в іншому світлі аніж потопаючи в своїх загумінкових диспутах. Ось що, наприклад, оповів про стан українського політичного поля та про українську перспективу знаний "українолюб" Міхаїл Лєонтьєв:

"Виктор Янукович – это часть "оранжевого" проекта по недопущению воссоединения Украины и России.

Об этом заявил российский политический обозреватель Михаил Леонтьев на курсах журналистского мастерства, организованных Институтом стран СНГ в Ялте.

По словам Леонтьева, в реинтеграции Украины и России крайне не заинтересованы США, о чем говорил Збигнев Бжезинский.



"Я согласен с Бжезинским, что Россия с Украиной всегда держава, а без Украины – нет. Это кусок единого исторического пространства, физически оторванный. Вся история борьбы России со своими врагами – это вопрос отторжения Украины. Это один народ, который заставили играть друг против друга. Вопрос судьбы России – это вопрос Украины", – сказал эксперт.

"Проект Украина" не имеет субъектности. Это инструмент. Сколько бы эти самые нацики не были бы якобы украинскими националистами, они работают инструментом. Вспомните плакаты о вступлении в дивизию СС "Галичина" и НАТО", – подчеркнул Леонтьев.

По его мнению, именно влиянием Запада объясняется позиция Виктора Януковича, игнорирующего приглашения Москвы вступать в Таможенный союз.

"Он, конечно, жлоб, но он не идиот. Он был приличным премьером, хотя мне дико не симпатичен. Считаю, что разницы между Януковичем и Ющенко нет. А потому что он – часть оранжевого проекта. Он никогда бы не стал во главе Украины, если бы ему не позволили. Украина – оранжевый проект. Есть разные фазы. Есть фаза Ющенко, агрессивной смены идентичности. Но смысл оранжевого проекта не обязательно в том, чтобы открыто наезжать на Россию, а в том, чтобы исключить вопрос из легального политического поля вопрос реинтеграции и воссоединения с Россией. И Янукович обслуживает эту идею лучше, чем Ющенко", – сказал Леонтьев.

© 2012, "Новый Регион – Крым"

NR2.ru: http://www.nr2.ru/crimea/379965.html

Цікаво, якби я приперся в "златоглавую" і переконував росіян в тому, що вони ніякі не росіяни, а здичавілі українці, чи довго б мене витримали?

А ще особливо мене тішить турбота росіян про русинів как єдінокровних братьєв, але чому ж тоді єдінокровниє туплять при тому, коли говориш до них українською – както нє єдінокровно получається! Хотів би я бачити, як би єдінокровний закарпатець говорив своєю говіркою з вєлікоросом (якщо вєлікорос це не тільки той у кого є "вєлік"!) яка б глибина взаємопаніманія у нього проявилася б? Маленько б крумплі з парадичками та пікницею відчув би на зубах?

Росіяни з русинами приблизно такі ж браття як австралійці з австрійцями!

А-а, ледь не забув – ще два роки тому той же Лєонтьєв вважав Віктора Ющенка найбільшим злом для Росії, а Віктора Януковича – найбільшим добром!

Добро-бобром! Пийте самі свій кремлівський бром!

Коментарі — 285
SIM5 _ 03.04.2012 22:35
IP: 89.105.243.---
Оцениваю хитрость автора в данном случае на "очень хорошо". Устами Леонтьева приравнять Ющенко и Януковича – это хороший ход.

Янукович – часть оранжевого проекта)). В такую полную лажу никто не поверит, но осадок останется. И сам автор – явный янукоид – как он высказался против российской политики! Бело-голубые патриоты на марше. Скоро отберут электорат у Тягнибока))))))
newrussland _ 29.03.2012 15:31
IP: 195.182.194.---
Kovaljov:
newrussland:
америка приняла сотни млрд. украденные в украине и сейчас и в 1933 и в 1944... и она с 2005 палец о палец не ударила для народа... ты патриот этого режима, а я патриот этого народа, который твой режим ненавидит... с какой стати мне бояться россию, если меня грабят в пользу америки?
В 1933 та 1944 не росія відберала в України зерно, а США??
не россия а ссср, а приняли в итоге амеры с одесского порта... кстати они не признают голодомора вровень с холокостом из-за близкого нацсостава руководства ссср, и за 20 лет тот же близкий амерам нацсостав слил всю незалежность как керосин из самолётов на дежурстве фима звягильский:)
Kovaljov _ 29.03.2012 15:11
IP: 85.90.206.---
newrussland:
америка приняла сотни млрд. украденные в украине и сейчас и в 1933 и в 1944... и она с 2005 палец о палец не ударила для народа... ты патриот этого режима, а я патриот этого народа, который твой режим ненавидит... с какой стати мне бояться россию, если меня грабят в пользу америки?
В 1933 та 1944 не росія відберала в України зерно, а США??
newrussland _ 29.03.2012 14:18
IP: 195.182.194.---
Kovaljov:
newrussland:
просто уркаина – такой себе заповедник олигархических монополий ховающих в сша бабло уворованное у народа и слила уркаину как страну и на народ ей начхать, абы бабло текло, как все 20 лет "незалежности", америка союзник только укроолигархов против народа...
1. Уркаіна – це малоросія
2. Путін – не олігарх?
3. Хто в США олігарх?
америка приняла сотни млрд. украденные в украине и сейчас и в 1933 и в 1944... и она с 2005 палец о палец не ударила для народа... ты патриот этого режима, а я патриот этого народа, который твой режим ненавидит... с какой стати мне бояться россию, если меня грабят в пользу америки?
Kovaljov _ 29.03.2012 13:36
IP: 85.90.206.---
newrussland:
просто уркаина – такой себе заповедник олигархических монополий ховающих в сша бабло уворованное у народа и слила уркаину как страну и на народ ей начхать, абы бабло текло, как все 20 лет "незалежности", америка союзник только укроолигархов против народа...
1. Уркаіна – це малоросія, не Україна.
2. Путін – не олігарх? Він не має мільярдів? То все брехня російської опозиції та ворожих америкосів?
3. Хто в США олігарх? Може Біл Гейтс? Ви пане знаєте, що взагалі, означає – олігарх?
newrussland _ 29.03.2012 13:17
IP: 195.182.194.---
Kovaljov:
newrussland:
ну йущ и янук тоже с 2004 европейские и американские машины не впускают акцизами и пошлинами, кто им виноват? не надо было баловаться с пальмовым маслом...
Так хто ж тоді з США воює?
;-))
никто:) просто уркаина – такой себе заповедник олигархических монополий ховающих в сша бабло уворованное у народа и слила уркаину как страну и на народ ей начхать, абы бабло текло, как все 20 лет "незалежности", америка союзник только укроолигархов против народа...
ezh2012 _ 29.03.2012 13:12
IP: 213.238.8.---
Еврей Леоньтьев учит жить украинцев и русских!!! Жесть!
Kovaljov _ 29.03.2012 12:44
IP: 85.90.206.---
newrussland:
ну йущ и янук тоже с 2004 европейские и американские машины не впускают акцизами и пошлинами, кто им виноват? не надо было баловаться с пальмовым маслом...
Так хто ж тоді з США воює?
;-))
Ghina Lambor _ 29.03.2012 12:39
IP: 93.73.141.---
Усеєвропейська акція:
ПРЕС-АНОНС on Березень 28,2012
Київської частини Міжнародного маршу
"FairPlayforstrays – "Чесна гра" на захист безпритульних тварин в Україні"
За ініціативою Німеччини 31 березня 2012 р. відбудеться Всеєвропейська акція – міжнародний марш на захист тварин в Україні. У цей день одночасно в багатьох містах країн Європи – Австрії, Греції, Італії, Іспанії, Нідерландах, Німеччині, Угорщині, Франції, Хорватії, Швейцарії тощо, а також у Росії і практично в усіх великих містах України громадяни висловлять свій протест проти жорстокого поводження з тваринами в Україні і солідарність з вимогами негайного припинення жорстокості.

У Києві акція матиме кілька форм і "потоків", які зіллються в єдине річище. Київські зоозахисники пройдуть від м. Арсенальна вулицею Грушевського з зупинками біля Верховної Ради та Кабінету Міністрів України і далі по Хрещатику до КМДА.

Початок акції – о 10-й год.
Місце збору – біля метро "Арсенальна".
Самсониха _ 29.03.2012 12:26
IP: 193.111.115.---
Ой, помню, один тут недавно кричав: "Севастополь- исконно русский город" і шляпу свою перед януковичем знімав. Ну і де тепер той луЖЖЖЖков? Не люблю придурків...
newrussland _ 29.03.2012 12:24
IP: 195.182.194.---
Kovaljov:
newrussland:
сша и нато уже воевали с россией в осетии... зачем покупать?
Серьозно? Вах-вах!
а ты думаешь они с 2005 уже не сдали уркаину россии?

безусловно кузя и ахметов украинские формально
Оніщенко – формально теж українець, але чомусь боїться українського сиру.
ну йущ и янук тоже с 2004 европейские и американские машины не впускают акцизами и пошлинами, кто им виноват? не надо было баловаться с пальмовым маслом...
Самсониха _ 29.03.2012 12:12
IP: 193.111.115.---
Автору- велике дякую! Русь -це УКРАЇНА, а назву "росіяни" кацапидли поцупили у нас, бо їхня справжня назва – країна моксель, ну а населення від цього їхнього моксель. Кацапидли, не цурайтеся власного імені, а під нашим УКРАЇНСЬКИМ вам не буде везіння. Як писав поет-ти зрікся мови рідної, тобі твоя земля родити перестане...перестане... перестане... газ закінчиться... газ закінчиться... газ закінчиться
Олександр Олександренко _ 29.03.2012 12:11
IP: 46.202.119.---
Коли в одній країні хотять виховати громадянина іншої,то виходить громадянин якогось невідомого Гондурасу.
Kovaljov _ 29.03.2012 11:56
IP: 85.90.206.---
newrussland:
сша и нато уже воевали с россией в осетии... зачем покупать?
Серьозно? Вах-вах!
безусловно кузя и ахметов украинские формально
Оніщенко – формально теж українець, але чомусь боїться українського сиру.
newrussland _ 29.03.2012 11:51
IP: 195.182.194.---
Kovaljov:
newrussland:
они оттолкнули народ, приняв деньги и олигархов, за которых ты здесь скулишь против россии... россия для меня = враг моего врага, америка и нато = друг моего врага (урканов, олигархов, укроментов и укропрокуроров)... я не сложно для тебя сформулировал? за 7 лет меня не убедили в доброте сша, нато, шенгена, евросоюза... я сейчас в уркаине сионо-американских олигархов и краденое ими бабло всё в америке, израиле и их офшорах
1. "За дєньгі скуліш"! Так ти платний бот? Бо люди, як правило, міркують по собі.
2. Кузмінов – український прокурор? Ахметов – український олігарх?
3. Росія буде воювати з США? З НАТО? Коли? Зброю вже купив? Чи просто язиком почесати хочеться.
сша и нато уже воевали с россией в осетии... зачем покупать?
безусловно кузя и ахметов украинские формально и боятся россии не меньше тебя
я бесплатно комментирую
newrussland _ 29.03.2012 11:42
IP: 195.182.194.---
AlexUkr:
newrussland:
1. Оця схильність до персональних образ якраз відрізняє людину мислячу від імперського демагога.
2. Не прикидайся українцем – ти ним ніколи не був. Ти -особа, одурманена імперською гнилою пропагандою. Отже ти – КАКЛОКАЦАП.
3. РФ – це остання імперія,котра тримає в неволі інші народи, приречена на розвал. Так що підшуковує собі місце. Україні, вороже, ти не потрібен.
забагато эмоций:) а что ты реально можешь противопоставить кроме брани и оскорблений? 1,5 миллиона укромовных ментов и межигиррря?идеологию олигархов и укромову? это даже для галичины маловато...
Kovaljov _ 29.03.2012 11:42
IP: 85.90.206.---
newrussland:
они оттолкнули народ, приняв деньги и олигархов, за которых ты здесь скулишь против россии... россия для меня = враг моего врага, америка и нато = друг моего врага (урканов, олигархов, укроментов и укропрокуроров)... я не сложно для тебя сформулировал? за 7 лет меня не убедили в доброте сша, нато, шенгена, евросоюза... я сейчас в уркаине сионо-американских олигархов и краденое ими бабло всё в америке, израиле и их офшорах
1. "За дєньгі скуліш"! Так ти платний бот? Бо люди, як правило, міркують по собі.
2. Кузмінов – український прокурор? Ахметов – український олігарх?
3. Росія буде воювати з США? З НАТО? Коли? Зброю вже купив? Чи просто язиком почесати хочеться.
newrussland _ 29.03.2012 11:34
IP: 195.182.194.---
Kovaljov:
newrussland:
...Уркаіна може бути лише проросійською. Я про це писав, ще 15 років тому.
Саме життя це доводить.
я согласен, частично, с тобой... россия не идеальна, в 2005 мне обещал твой йущ нато и евросоюз... но они оттолкнули народ, приняв деньги и олигархов, за которых ты здесь скулишь против россии... россия для меня = враг моего врага, америка и нато = друг моего врага (урканов, олигархов, укроментов и укропрокуроров)... я не сложно для тебя сформулировал? за 7 лет меня не убедили в доброте сша, нато, шенгена, евросоюза... я сейчас в уркаине сионо-американских олигархов и краденое ими бабло всё в америке, израиле и их офшорах
AlexUkr _ 29.03.2012 11:31
IP: 93.88.51.---
УКРАЇНЦІ, ОБИРАЙМО СВОБОДУ!!!
AlexUkr _ 29.03.2012 11:27
IP: 93.88.51.---
newrussland:
1. Оця схильність до персональних образ якраз відрізняє людину мислячу від імперського демагога.
2. Не прикидайся українцем – ти ним ніколи не був. Ти -особа, одурманена імперською гнилою пропагандою. Отже ти – КАКЛОКАЦАП.
3. РФ – це остання імперія,котра тримає в неволі інші народи, приречена на розвал. Так що підшуковує собі місце. Україні, вороже, ти не потрібен.
Kovaljov _ 29.03.2012 11:15
IP: 85.90.206.---
newrussland:
уркаине йуща-януковича-тигнибоков-коломойских = прямая угроза, вы пытаетесь выдать за государство = крупную опг
Спочатку визначся, що для тебе Україна? Якщо це аналог Росії – поголовна корупція та "гасударєво окормлєніє", то це не Україна, а дійсно уркаіна.
Уркаіна може бути лише проросійською. Я про це писав, ще 15 років тому.
Саме життя це доводить.
vurobnuk _ 29.03.2012 11:14
IP: 37.55.189.---
Vladimir Afendikov:
Цікаво у Вас виходить.
Значить монгольська дупа не смердить, юо ж нібито на благо Новгороду.
А мазепі анафему впродовж століть – це так повинно бути.
Петю-сифілітика предавать низзя.
Vladimir Afendikov _ 29.03.2012 11:05
IP: 178.158.189.---
Kovaljov:
Vladimir Afendikov:
...Нєвский вірно їй служив...
Служил, точнее использовал, и вряд ли верно!...
Прошел по-Вашей ссылке:
"Янин:...Но, тем не менее, Новгород предан был татарам им. А так, значит, Новгород уцелел от татарского разгрома. И слава Богу, понимаете."
Если Вы имели в виду такую "службу" татарам, то бишь во спасение своего народа, что ж в этом плохого?
newrussland _ 29.03.2012 10:51
IP: 195.182.194.---
Kovaljov:
newrussland:
в самой россии украинского народа не меньше и в канаде, за часив укронезалежности киева + в португалии-италии... я сам = часть этого народа...
да для меня киев страшней москвы уже? вся бандота в т.ч. в погонах = там сидит и жирует цинично...
Бреше російська статистика? І чому тоді ти не називаєш себе новим українцем?
Яка від тебе користь Україні, яничаре?
уркаине йуща-януковича-тигнибоков-коломойских = прямая угроза, вы пытаетесь выдать за государство = крупную опг
Kovaljov _ 29.03.2012 10:35
IP: 85.90.206.---
Vladimir Afendikov:
Да ладно! Ненавидят русские националисты украинских! Если Вы других взглядов, то к Вам это не относится.
Не буду про термінологію (тобто хто такі націоналісти?), нагадаю слова російських журналістів початку 90-х років: "Ми не проти України, нам просто Кравчук "Ваш" не подобається".
Вірю, вірю...
Корупція1189 Україна та Європа973 Aтака Путіна1136 Уряд реформ353 Свобода слова556
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Арсен Аваков

МВС України впроваджує перший мотиваційний іпотечний пакет – як основу чесної та гідної служби

Іван Крулько

Президентський злам-2

18
Ігор Попов

Необхідно дати реальну можливість трудовим мігрантам голосувати на виборах

5
Ігор Луценко

Про науку соціологію і суд

Віктор Уколов

Нові опитування свідчать про стагнацію позиції

Сергій Лямець

Коболев готовится получить новые миллионы. Что стоит за планами убрать правление ''Нафтогаза''

3
Тетяна Чорновол

Портнов іменем України буде вирішувати чи законно конфіскували активи Януковича

Ірина Федорів

Самопроголошений голова Коцюбинського вивів бюджетні мільйони аферистам. Де правоохоронці? Де держава?

11
Юрій Мірошниченко

Маю надію, що рівень політичної культури в Україні зростатиме!

2
Юрій Луценко

Закликаю творити перемоги і пишатися перемогами один одного

АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter